Ga naar inhoud

voorstellen + kliniek Diana Gabriels


keeelll

Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

 

Mijn naam is Kelly en ik ben 22 jaar oud, ik heb twee weken geleden een intake gehad bij kliniek Gabriels voor een BV.

Nu heb ik een voorlopige datum afgesproken maar wil deze graag bij hun wijzigen (i.v.m. mijn werk, zij waren hier van op de hoogte en dit zou geen probleem zijn) ook zou ik nog informatie over de operatie toegestuurd krijgen en deze heb ik ook nog niet gehad. Ik heb dit maandag al aan hun vermeld maar hier nog geen reactie op gekregen. Andere meiden met deze kliniek goede of slechte ervaringen? 

Het stond namelijk al wel vast dat ik daar geopereerd ging worden heb de factuur al thuis liggen en ook de BH's voor na de operatie. Heb voor ik daar heen ging natuurlijk wel het een en ander uitgezocht en ook vriendinnen van mij zijn er geweest en zij waren super positief. Maar nu ben ik toch wel nieuwsgierig naar jullie meningen! 

 

Alvast bedankt !! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

DG is slechts een bemiddelaar (zo is het mij half uitgelegd in ieder geval), zij zetten jou door naar een PC. Dus het is belangrijker dat je weet wie je PC is en ook welke implantaten gebruikt worden en wat zijn resultaten zijn. Ik heb zelf echt een bagger intake gehad bij DG. Ben de deur uitgelopen. Ze stelde zichzelf niet voor, was erg onprofessioneel. Ik wist haar naam niet en moest mijn trui al uittrekken. Nu 4 dagen PO na BV bij Kliniek Heyendeal bij Frans Straten. Heel enthousiast tot nu toe. Wat een fijne mensen allemaal! Succes met jouw BV!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

 

ik ben 6 juli geopereerd door dr peters via DG. Hele goeie chirurg! En ik ben tot nu toe erg blij met m'n boobs! Diana is idd alleen een soort bemiddelaar, de chirurgen zijn heel goed maar als je een complicatie krijgt mag je er wel zelf voor opdraaien, dat is wel een minpunt. Dus maar hopen dat alles gewoon goed geneest maar dat is tot nu toe wel het geval :) Het is ook wel een beetje lopende band werk daar, er komen zoooveel meiden t gaat maar door daar. 

Weet je al door wie je geopereerd wil worden? 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

 

Er zijn zowel goede als slechte ervaringen over DG te vinden. Ze is inderdaad slechts een bemiddelaar zoals anderen hier zeggen maar contact met pc loopt wel via haar. 

 

Ik zou waarschijnlijk blijven bellen totdat je de informatie hebt die je nodig hebt. Mocht er na de operatie iets zijn ook niet aarzelen en contact opnemen. Hoewel je nu wel zelf voor de kosten opdraait mocht er iets mis gaan. Maar ik neem aan dat je wel goed ingelezen hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag heb ik telefonisch contact gehad, nu wel heel vriendelijk te woord gestaan (misschien toch iets mis gegaan met de mail)? 

Ik heb natuurlijk eerst een gesprek met de arts dus ga dan ook gewoon kijken hoe dat is, ik neem aan dat als je hier geen goed gevoel bij hebt je mag kiezen voor een andere arts. Zoals het er nu voor staat word ik geopereerd door Drs P. Grabietz. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou voor de gein eens de zoekfunctie even na moeten lopen.

Als hun het geld binnen hebben en de operatie is achter de rug dan is 'dat' het ook.

Kom nou niet met complicaties of andere gekkigheid want ze zijn niet thuis of je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

Zoveel meiden zijn er al ingetrapt, ik zou echt eieren voor mijn geld kiezen. De pc's zijn goed maar als er wat is kom je niet bij hun maar bij DG die niet eens papieren heeft voor wat ze doet.

Ze is alleen maar bekend door dat ze zoveel adverteert en mediag*il is.

 

Ook als je daar bent geopereerd krijg je het aanbod om 50,- te ontvangen als je een goede recensie over haar schrijft. Niet zo gek dat het op fb vol staat met goede verhalen. 

Ik zou alleen even verder doorzoeken want er zijn net zoveel slechte verhalen die je hier op het forum makkelijk zelf terug kan vinden als je er een beetje moeite voor doet. ^_^

 

Maar goed dat zijn voor mij al genoeg redenen om ergens anders heen te gaan. Tuurlijk zijn er meiden waar het wel goed bij gaat maar die hebben denk geen complicaties gekregen. En dan is alles ok. Maar zodra je een probleem hebt :48:

En dat lijk me zelf al geen lekker gevoel.

Ook zou ik me eerst heel goed inlezen voordat je geopereerd wordt zeker als je via haar gaat. Je hebt maar 1 lichaam en dat kan je maar 1x goed doen. En waarom zo'n risico lopen.

 

Ik hoop dat als je het doorzet alles goed gaat want dat gun ik niemand. 

Maar wens je wel alvast heel veel succes.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hay!

 

Ik wordt zelf 5 september geopereerd door pc Kevin Peters, door de bemiddelaar Diana Gabriels. Als het goed is heb je bij je eerste consult een soort mapje meegekregen met wat informatie, ik heb ook nog heel veel info gevonden op hun eigen site. mijn eerste consult was in juni, om 17:30. Helaas was ik pas om 18:45 aan de beurt, zonder dat ze even aangaven dat het zo lang uit zou lopen, ik moest zelf vragen hoe en wat. Mn tweede consult met pc Peters zelfde verhaal. Mn consult liep 3 kwartier uit en mijn consult duurde letterlijk maar 4 minuten.

 

Maarja ik neem het voor lief. Over 15 dagen ben ik hopelijk de nieuwe eigenaresse van een stel dikke boobs :blush:

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Naomidaya:

Hay!

 

Ik wordt zelf 5 september geopereerd door pc Kevin Peters, door de bemiddelaar Diana Gabriels. Als het goed is heb je bij je eerste consult een soort mapje meegekregen met wat informatie, ik heb ook nog heel veel info gevonden op hun eigen site. mijn eerste consult was in juni, om 17:30. Helaas was ik pas om 18:45 aan de beurt, zonder dat ze even aangaven dat het zo lang uit zou lopen, ik moest zelf vragen hoe en wat. Mn tweede consult met pc Peters zelfde verhaal. Mn consult liep 3 kwartier uit en mijn consult duurde letterlijk maar 4 minuten.

 

Maarja ik neem het voor lief. Over 15 dagen ben ik hopelijk de nieuwe eigenaresse van een stel dikke boobs :blush:

 

xx

4 min :ph34r:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Naomidaya:

Hay!

 

Ik wordt zelf 5 september geopereerd door pc Kevin Peters, door de bemiddelaar Diana Gabriels. Als het goed is heb je bij je eerste consult een soort mapje meegekregen met wat informatie, ik heb ook nog heel veel info gevonden op hun eigen site. mijn eerste consult was in juni, om 17:30. Helaas was ik pas om 18:45 aan de beurt, zonder dat ze even aangaven dat het zo lang uit zou lopen, ik moest zelf vragen hoe en wat. Mn tweede consult met pc Peters zelfde verhaal. Mn consult liep 3 kwartier uit en mijn consult duurde letterlijk maar 4 minuten.

 

Maarja ik neem het voor lief. Over 15 dagen ben ik hopelijk de nieuwe eigenaresse van een stel dikke boobs :blush:

 

xx

Ik 4 sep ook door kevin Peters

Link naar reactie
Delen op andere sites

O ja mijn wachttijd liep ook met 45 minuten uit, terwijl ze me niet aankeken eten bestelde om 11.30 ( een turkse pizza!!) en dat gewoon opaten voor de volle wachtruimte. Ik vind het het een belachelijke club. En als je beseft hoe goed klinieken kunnen zijn zou ik niemand aanraden je tijd en geld daar te besteden. Echt niet. Ik heb een klacht ingediend bij kliniekervaringen.nl met een laag cijfer. Dit cijfer en de review zijn nooit gepubliceerd en DG zou contact opnemen en is ook niet gebeurd. Dus staar je niet blind op de reviews ze hebben allemaal belangen bij elkaar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minutes ago, Naomidaya said:

huh wat bedoel je haha:blush:

 

Uhm.. nouja toen ik voor consult ging bij van Straten via zijn eigen kliniek ben ik ruim 1,5 uur binnen geweest. 

 

Overigens, heb ik de keuze gemaakt om niet via DG te gaan maar rechtstreeks naar de kliniek van de chirurg waar ik door geopereerd wilde worden.

Omdat: 

1) niet bang hoeven te zijn dat het daar ook zó ontiegelijk ongeorganiseerd is waardoor je met veel vragen blijft zitten.
2) geen slapeloze nachten of je papieren wel goed bijgehouden worden
3) ik kan 3 jaar lang terug met complicaties die me niets kosten

4) als ik de chirurg wil spreken, spreek ik de chirurg en moet ik niet eerst verantwoording afleggen bij een niet medisch geschoold persoon. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden zei Rocker:

 

Uhm.. nouja toen ik voor consult ging bij van Straten via zijn eigen kliniek ben ik ruim 1,5 uur binnen geweest. 

 

Overigens, heb ik de keuze gemaakt om niet via DG te gaan maar rechtstreeks naar de kliniek van de chirurg waar ik door geopereerd wilde worden.

Omdat: 

1) niet bang hoeven te zijn dat het daar ook zó ontiegelijk ongeorganiseerd is waardoor je met veel vragen blijft zitten.
2) geen slapeloze nachten of je papieren wel goed bijgehouden worden
3) ik kan 3 jaar lang terug met complicaties die me niets kosten

4) als ik de chirurg wil spreken, spreek ik de chirurg en moet ik niet eerst verantwoording afleggen bij een niet medisch geschoold persoon. 

 

Ja begrijpelijk, ik heb ook van veel mensen gehoord dat ik me niet zo veel moet aantrekken van DG. En als ik vragen heb dat ik gewoon de chirurg moet mailen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed van je!! Ik wil je Kliniek Heyendael aanraden, Frans Straten. Ik heb ook een intake van 1,5 uur gehad. Hij heeft de tijd genomen voor mij. Ze beginnen met alle nadelen en laten je dan een weloverwogen besluit nemen. Het intake is gratis en je hoeft niet te haasten. Samen met Frans Straten bepaal je de maat. (Dus niet met een of andere dame die niet gestudeerd heeft zoals bij Diana Gabriels). Het is altijd jouw beslissing en het moet goed voelen. Maar ben nu een week PO en ik heb ze elke dag gebeld met vragen zelfs in de avond en weekend. Ze hebben zelfs hem gebeld om mijn vraag over migraine pillen goed te kunnen beantwoorden (wist niet of ik doe voor de operatie mocht innemen). Echt lieve mensen. Het is in Nijmegen. Misschien ver maar who cares? Sommigen gaan helemaal naar Turkeye haha. Ik raad hem aan. Maar het is jouw lijf en het moet goed voelen. Sterkte!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei keeelll:

Oke, toch besloten om het niet bij DG te laten doen.. Ga morgen naar de kliniek bellen om mijn afspraak te annuleren.. Maar nu opzoek naar een adres wat wel goed is... iemand tips do's of don'ts

Dr Fresow bij faceland! Je zal meer goeie verhalen over hem vinden op dit forum. Ik ben erg blij met faceland, bauland kliniek, dr Fresow en het team. De meiden die bij hem geopereerd zijn hebben allemaal vrij weinig pijn ook! Succes met zoeken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.