Ga naar inhoud

Ceecee : 19 augustus 2017 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

Hoi! 19 aug word ik geopereerd door dr hupkens en vind het heel spannend.

na 3 zwangerschappen heb ik een kleine/slappe b. Er moest minimaal 300 cc in om mooi te worden ( dual plane)

ik heb gekozen voor 400cc, want dat stond mooi bij het passen.  Ik vind het nu erg spannend want ik was altijd een vrouw met kleinere borsten en ben daar aan gewend. Zal ik straks enorme borsten hebben en wordt het wel mooiis de vraag die me bezig blijft houden...

Ik zoek dus ervaringen met mentor400hp etc.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Wat leuk dat je geopereerd wordt!

Ik heb zelf geen Mentor, maar Natrelle Allergan 400cc Extra high profile.

Hoe ze er straks uit komen te zien hangt van super veel dingen af. Hoe lang/zwaar je bijv. bent, je omtrek onderborst enz..

 

Hieronder een link van een topic waar ook in uitgelegd wordt hoe het zit met maten:

 

Ik hoop dat je er wat aan hebt!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij was het advies van de pc 400 cc hp ronde protheses van mentor dual plane geplaatst.

Ik had van mezelf na 2 zwangerschappen een slappe 75B cup.

Ik was zelf heel erg bang dat ze enorm groot zouden worden, (en dat wilde ik beslist niet).

Ik wilde graag naar een volle C / kleine D cup.

Ik ben uiteindelijk gegaan voor 325 cc HP van mentor.

Ben nu ruim 8 weken geleden geopereerd en heb nu cup 75E!

Los van het feit dat ik enorm geschrokken ben van de cupmaat ben ik wel enorm blij met mijn nieuwe boobs want ik vind ze echt heel mooi geworden.

In mijn album staan foto,s dan kun je even kijken.

Ik ben zelf 1.70m en weeg 58 kg.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Manueeltje bedankt voor je reactie. Ik heb bij je foto's gekeken en het ziet er heel mooi uit. Je bent iets langer dan ik en tengerder ( ik ben 1.67, 67kg)  dus ik denk dat 400 cc wel bij me past. Kon ik maar even in de toekomst kijken! Spannend!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet gewoon je eigen gevoel volgen.

Omdat ik vrij tenger ben (weeg wel 58 kg maar sport veel dus is veel spiermassa) heb ik gekozen voor minder.

Maar 400 cc is een ook hele mooie maat.

Helaas kun je van tevoren niet precies weten hoe het gaat worden, bij mij is 325 cc vrij groot uitgevallen.

Ik heb een vriendin die ook 325 cc heeft en die zijn een stuk kleiner als die van mij, het pakt bij iedereen anders uit:)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja daar ben ik wel achter. Je kunt maar heel grof zeggen hoe het gaat worden.ik twijfelde tussen 350 en 400, maar de dokter legde uit dat bij een dual plane operatie de prothese iets minder zal uitsteken als bij het passen. Dat plus dat degene die een vergroting hebben gehad in mijn omgeving allemaal zeggen dat ze nog wel iets groter hadden gewild.

ik zie verder nog wel op tegen reacties van collega's etc. Ik doe dit echt voor mezelf en hoef geen meninkjes van collega's oid. Wijde truien in het begin denk ik.. Tot ik me er zeker bij voel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ceecee,

hier n beetje tzelfde. Na 2 zwangerschappen een lege b overgehouden. Bij werd geadviseerd 370cc links en rechts 410cc anatomisch dual plane. Ben 1.67 en ongeveer 62 kg. Ik twijfel echt of ik niet groter moet gaan. Wil t graag zo natuurlijk mogelijk houden. Op m'n werk weten ze er niks van en hoop ook niet dat t teveel gaat opvallen. Draag nu maximaizers continue, dus hoop ongeveer tzelfde te krijgen maar dan met prothesen. T mag mss wel ietsje meer zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal. Aanstaande zaterdag krijg ik mijn borstvergroting. 

Ik ben er vrij rustig onder. Zie wel op tegen de narcose, want dat heb ik nog nooit meegemaakt.

ook twijfel ik nog over de maat. Na 3 zwangerschappen zit ik op een lege/slappe a of mss net een b.

geadviseerd is minimaal 300 cc mentor cohesive 2hp. Na het passen kwamen we op 400 cc. 

Nu twijfel ik of dat niet te groot is. Ik wil vooral mooiere borsten en niet per se hele grote.

ik draag nu ook geen push ups of maximizers bv. 

Ik zie dus eigenlijk het meest op tegen het gesprek met de dokter. Met name om hem te laten begrijpen wat ik bedoel... Snappen jullie het nog? Ook vroeg ik me af of de vorm van je borst erg veranderd of dat gewoon groter wordt?

hebben jullie mss tips of ervaringen die mij verder kunnen helpen?  

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-8-2017 om 22:37 zei Ceecee:

Ja daar ben ik wel achter. Je kunt maar heel grof zeggen hoe het gaat worden.ik twijfelde tussen 350 en 400, maar de dokter legde uit dat bij een dual plane operatie de prothese iets minder zal uitsteken als bij het passen. Dat plus dat degene die een vergroting hebben gehad in mijn omgeving allemaal zeggen dat ze nog wel iets groter hadden gewild.

ik zie verder nog wel op tegen reacties van collega's etc. Ik doe dit echt voor mezelf en hoef geen meninkjes van collega's oid. Wijde truien in het begin denk ik.. Tot ik me er zeker bij voel

 

Super herkenbaar! Ik heb een eigen bezorgrestaurant met veel jonge bezorgers dus ook hier zal ik de aankomende weken wat wijdere truien dragen. Ben trots op me boobies hoor daar niet van!

 

Ik heb ook ontzettend getwijfeld maar man wat was ik blij dat ik uiteindelijk toch voor de 400cc ben gegaan. Af en toe nu schrik ik wel even hoor dan denk ik jeetje is het niet te groot? Maar ben pas 2 dagen PO dus kan er eigenlijk nog niet veel over zeggen.

 

Ik ben zelf 171 en weeg 65 kg. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Ceecee:

Hoi allemaal. Aanstaande zaterdag krijg ik mijn borstvergroting. 

Ik ben er vrij rustig onder. Zie wel op tegen de narcose, want dat heb ik nog nooit meegemaakt.

ook twijfel ik nog over de maat. Na 3 zwangerschappen zit ik op een lege/slappe a of mss net een b.

geadviseerd is minimaal 300 cc mentor cohesive 2hp. Na het passen kwamen we op 400 cc. 

Nu twijfel ik of dat niet te groot is. Ik wil vooral mooiere borsten en niet per se hele grote.

ik draag nu ook geen push ups of maximizers bv. 

Ik zie dus eigenlijk het meest op tegen het gesprek met de dokter. Met name om hem te laten begrijpen wat ik bedoel... Snappen jullie het nog? Ook vroeg ik me af of de vorm van je borst erg veranderd of dat gewoon groter wordt?

hebben jullie mss tips of ervaringen die mij verder kunnen helpen?  

 

 

 

Ik kan je toevoegen aan mijn album dan kan je even een kijkje nemen. Is het een idee om anders voor een middenweg te gaan? 350cc bijvoorbeeld? 

 

Wat ik veel gelezen heb is dat je eigen borsten vergroot worden dus er zal schijnbaar niet veel veranderen qua stand etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-8-2017 om 15:04 zei Nisa28:

 

Ik kan je toevoegen aan mijn album dan kan je even een kijkje nemen. Is het een idee om anders voor een middenweg te gaan? 350cc bijvoorbeeld? 

 

Wat ik veel gelezen heb is dat je eigen borsten vergroot worden dus er zal schijnbaar niet veel veranderen qua stand etc.

Hey Nisa, ik ben van plan om ook een 400cc te nemen. Je moet het niet doen als je niet wilt, maar zou ik jouw resultaat misschien ook eens mogen zien? Ik ben zelf 1m70 en weeg 67 kg onze maten komen wat overeen, dan kan ik me misschien beter voorstellen hoe het er bij mij zal uitzien. Voel je zeker niet verplicht. Groetjes x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16 augustus 2017 om 15:04 zei Nisa28:

 

Ik kan je toevoegen aan mijn album dan kan je even een kijkje nemen. Is het een idee om anders voor een middenweg te gaan? 350cc bijvoorbeeld? 

 

Wat ik veel gelezen heb is dat je eigen borsten vergroot worden dus er zal schijnbaar niet veel veranderen qua stand etc.

Hoi @Nisa28. Als ik bij je mag kijken, graag. Zelf ben ik 1.67 en weeg 67.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heb wel pijn, maar is te doen. Gelukkig redelijk goed geslapen. Nog een paar dagen doorzetten en dan gaat het hopelijk snel beter. Ben zo benieuwd naar het uiteindelijke resultaat, maar weet dat het nog wel een maand of twee gaat duren voordat het echt mooi is... Wel nu al blij!

ow.. Hoe wasten jullie je haar, want douchen mag toch niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.