Ga naar inhoud

Marokkaans en nog taboe (borstvergroting)


Memke

Aanbevolen berichten

Hoi @Memke, ik snap je probleem helemaal. Draag je nu al flinke maximizers? Zo nee, zou ik daar nu mee beginnen. Vervolgens n zo "natuurlijk" mogelijke borstvergroting laten doen, tenzij je t anders wenst. Mensen om je heen zullen dan in gewone kleding waarschijnlijk t verschil niet echt opmerken. Wat zegt je man ervan? Nog belangrijker, wat wens je zelf?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je man in elk geval achter je staat!

Maximizers zijn bh's met extra veel vulling. Vaak kun je 1-2 cupmaten groter lijken met deze bh's. Tegenwoordig hebben ze deze bijna in iedere lingeriewinkel. Ze hebben ook maximizers bij de primark, als je ze eerst goedkoop wil uitproberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat ook gedaan. In mijn omgeving is het ook taboe en ik vind het sowieso niet nodig dat iedereen het weet. Ik droeg vrijwel altijd dikke push-up of dik opgevulde bh's en richting mijn bv heb ik de dikte van de vulling nog wat opgevoerd. De bv valt nu niemand op, terwijl ik er toch 2 a 3 cupmaten (afhankelijk van de bh) op vooruit ben gegaan. 

 

Succes! ^_^

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

zolang ik geen te diepe decolete draag valt het eigenlijk niemand op. en als ze het denken durven ze het toch niet te vragen :45:

 

hou er wel rekening mee dat je de eerste dagen (of weken in mijn geval) echt out kan zijn voor je herstel. als je  regelmatig bezoek krijgt of veel uit het huis bent dan natuurlijk zal het wel opvallen dat je niet the usual you bent.

 

veel succes met je zoektocht, 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan! Houd er wel rekening mee, dat je 6 weken lang niet zwaar mag tillen (>2kg), je ellebogen niet boven je schouders mogen komen, geen repeterende bewegingen mag maken, niet mag bukken en geen zwaar huishoudelijk werk mag verrichten (stofzuigen, dweilen, ramen lappen etc). Dus een simpele vraag als: 'kan jij wat glazen uit dat keuken kastje pakken' of 'kan jij die doos met spullen naar beneden sjouwen', kan al tot een lastige situatie leiden. Als die glazen hoog staan waardoor je elleboog boven je schouder komt, dan mag je dat al niet. Een zware doos tillen mag je ook niet. Dus zorg dat of je man dat kan opvangen of dat je een excuus hebt. Mijn vriend ving gelukkig veel op. :) 

 

Dit nog even ter aanvulling. Ik liep daar nog weleens tegen aan. 

 

Succes! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei B00bies:

Graag gedaan! Houd er wel rekening mee, dat je 6 weken lang niet zwaar mag tillen (>2kg), je ellebogen niet boven je schouders mogen komen, geen repeterende bewegingen mag maken, niet mag bukken en geen zwaar huishoudelijk werk mag verrichten (stofzuigen, dweilen, ramen lappen etc). Dus een simpele vraag als: 'kan jij wat glazen uit dat keuken kastje pakken' of 'kan jij die doos met spullen naar beneden sjouwen', kan al tot een lastige situatie leiden. Als die glazen hoog staan waardoor je elleboog boven je schouder komt, dan mag je dat al niet. Een zware doos tillen mag je ook niet. Dus zorg dat of je man dat kan opvangen of dat je een excuus hebt. Mijn vriend ving gelukkig veel op. :) 

 

Dit nog even ter aanvulling. Ik liep daar nog weleens tegen aan. 

 

Succes! xx

Ja, Wat B00bies zegt, ik had op een gegeven moment een pakje dat werd gebracht en ik kon het niet aanpakken, wat ik vergat en waardoor alles op de grond stortte ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.