Ga naar inhoud

Merel86 : 14 augustus 2014 : Dr. Schellekens : Cosmed Kliniek


Aanbevolen berichten

Goedemorgen, 

 

ik ben net nieuw op dit forum. Ik heb gister mijn operatie gehad in de Cosmed kliniek wat goed bevallen is. Wel had ik veel pijn na de operatie en dat had ik niet verwacht na 2 bevallingen en redelijke pijngrens. Ik voel natuurlijk druk op mn borst maar het meeste last heb ik tussen mn schouderbladen, echt rugpijn! 

Ik wilde al 10 jaar een bv, en heb in juni de knoop doorgehakt en een afspraak gemaakt bij Dhr. Schellekens. Ik heb 350cc ronde prothese. Ik ben zelf 30 jaar en moeder van 2 kids (2&4jaar) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd met de boobs!! en ik heb net hetzelfde als jou gezegd. ik beval nog liever 10 keer dan dit!! maar even tandenbijten en dan ben je er ook vanaf en ben je het weer vergeten (gelukkig maar :D)

 

geef je rug genoeg ondersteuning zolang je rechtop slaapt, genoeg kussens is de boodschap, zodat je rug wat kan ontspannen en af en toe een heerlijke massage vragen :13:

 

en nu, een fijn herstel gewenst !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-8-2017 om 21:05 zei Yaanaa:

Ik ben ook maandag geopereerd op dezelfde locatie. Wel door dr Straten. Misschien hebben we elkaar gezien :)

Vond het een fijne plek in elk geval met lief personeel.

Hoe gaat het nu met jou?

Ik werd om 14.15 opgehaald voor de operatie, heb even gekletst met iemand naast me, was jij dat? Ik vond het een fijne kliniek idd met lief personeel en ik ben heel blij met mn boobs :) voel me nog niet fit ofzo en heb best last van mn wond onder mn linker borst die brand. Hoe is het met jou? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei miertjuhh:

Ik wordt 28 augustus geopereerd in Cosmed kliniek voor Dr. Schellekens.
Nu beginnen de zenuwen toch wel al lichtelijk op te spelen...:21:
Hebben jullie tips... voor ''voor'' en ''na'' de operatie?:blush:

Oh wat spannend! Vooral niet te veel stressen en het over je heen laten komen! Zorg voor genoeg hulp en rust dan komt het goed :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden zei Merel86:

Ik werd om 14.15 opgehaald voor de operatie, heb even gekletst met iemand naast me, was jij dat? Ik vond het een fijne kliniek idd met lief personeel en ik ben heel blij met mn boobs :) voel me nog niet fit ofzo en heb best last van mn wond onder mn linker borst die brand. Hoe is het met jou? 

Oh jammer dat zal ik niet geweest zijn. Want rond die tijd was ik aan het wakker worden met nieuwe boobies geloof ik :)

Voel me ook niet fit hoor. Qua pijn en stijfheid valt het me nog een beetje tegen. Maar er is wel wat vooruitgang in hoe de boobies zich ontwikkelen. Op foto's is het te zien en dit geeft mij wat meer motivatie gelukkig.

Heb ook wel af en toe een brandend gevoel. Misschien moet je een tussenstukje gebruiken voor je bh? Dan zit je band wat losser om de littekens. Helpt bij mij wel in elk geval :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-8-2017 om 09:38 zei Yaanaa:

Oh jammer dat zal ik niet geweest zijn. Want rond die tijd was ik aan het wakker worden met nieuwe boobies geloof ik :)

Voel me ook niet fit hoor. Qua pijn en stijfheid valt het me nog een beetje tegen. Maar er is wel wat vooruitgang in hoe de boobies zich ontwikkelen. Op foto's is het te zien en dit geeft mij wat meer motivatie gelukkig.

Heb ook wel af en toe een brandend gevoel. Misschien moet je een tussenstukje gebruiken voor je bh? Dan zit je band wat losser om de littekens. Helpt bij mij wel in elk geval :)

Heb jij ook de carefix bella bh gehad? Hoe zet je daar een stukje tussen dan? Gaat het slapen een beetje bij jou? Ik heb als ik wakker word het gevoel dat er een trein over me heen is gereden haha auuu

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Merel86:

Heb jij ook de carefix bella bh gehad? Hoe zet je daar een stukje tussen dan? Gaat het slapen een beetje bij jou? Ik heb als ik wakker word het gevoel dat er een trein over me heen is gereden haha auuu

Oh nee ik had een triumph Triaction gekregen. Maar draag nu een shock absorber. Allebei met sluiting op de rug. De carefix hebben een sluiting aan de voorkant toch? Dan zal een tussenstukje niet lukken denk ik. Anders gaan je boobs straks teveel uit mekaar staan haha.

 

Vannacht maar 1x wakker geworden in plaats van 4 woehoeee! Maar de ochtend is ook niet mijn favoriete dagdeel. Vanochtend moest ik naar de wc maar bleef nog een half uur liggen omdat ik bang was voor de pijn haha. Denk dat dezelfde trein ook bij mij langs komt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.