Ga naar inhoud

Met borsten bloot voor dokter :(


Gast KatjeDR

Aanbevolen berichten

Ik kan me niet inbeelden dat ik tijdens een consult met mijn borsten bloot moet gaan staan... Ik zal door de grond van schaamte... Hoe was dat bij jullie, hoe verliep consult, komt hij aan je borsten en is dat geen raar gevoel? Alles voor al dit ben ik zo ontzettend bang... Ging jullie partner mee of gingen jullie alleen maar het consult?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @KatjeDR

 

Bij mij werd er inderdaad wel gevoeld en gemeten, dus hij/zij raakt je waarschijnlijk wel aan.

Je moet je voorstellen dat een pc, waarschijnlijk iedere werkdag naar borsten kijkt, eraan voelt en/of ze opereert. Hij kijkt daar heel technisch en zakelijk naar. Jij bent een klant/patiënt en zo behandeld hij je ook. Er is niets seksueels/ongemakkelijks aan. 

 

Als je ooit iets aan je borsten krijgt of op een andere intieme plek dan zal je daarmee ook naar een arts gaan.

 

Je kan eventueel ook voor een vrouwelijke pc kiezen als je dat fijner vindt. Misschien ook fijner om je partner, goede vriendin of familielid mee te nemen als je het een beetje een eng/raar/ongemakkelijk idee vindt. 

 

Heb je al een pc/ kliniek/ ziekenhuis in gedachte? 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik dacht naar Dr Verdonck te gaan....

Het zijn gewoon gedachten die door mijn hoofd razen.... Ik denk er teveel bij na... Maar dat is een beetje uit schrik voor het onbekende.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt

Ik heb me geen moment ongemakkelijk gevoeld of me geschaamd. De chirurg was erg technisch en professioneel. Nou moet ik wel zeggen dat ik sowieso geen moeite heb met naakt, zelfs met cup plank ben ik altijd gewoon naakt naar de sauna geweest. Misschien voel je je fijner als je partner erbij is en/of als je je gedachten bik het consult uitspreekt tegen de arts?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je er eenmaal staat denk je er zelfs niet meer over na :)

hij begint te meten met meetlint en bekijkt en voelt. En praat terwijl ( mijn dokter toch)

en totaaal niet ongemakkelijk gevoeld!

( dr Wouter Peeters Brasschaat) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@KatjeDR ik ben in juni bij Dr Verdonck geweest en ik kan je vertellen dat hij een fijne arts is, maar ik begrijp je gevoel wel want ik had het ook....

Het rare van alles is dat ik elke maand in mijn blote kont door de sauna wandel en lig te zonnen, maar toch schaamde ik mij toen ik mijn shirt en bh uit moest doen.....:blush:

Dat merkt Dr Verdonck aan je en gaat daar netjes mee om en ja hij kijkt zakelijk naar je borsten en hij moet wel meten en laten zien wat kan en wat niet......zijn advies als kenner !

 

Vrijdag heb ik weer een consult bij een andere pc maar dan wil ik zelfs een Mommy make-over bespreken dus zal dan ook in mijn onderbroek moeten plaats nemen, en ja weer ben ik zenuwachtig. Want ik schaam mij als mensen naar mijn lichaam staren waar ik niet blij mee ben. 

 

Dus ik begrijp je gevoel maar echt Dr Verdonck is een fijne arts.

Mijn man gaat mee naar alle consulten, vindt ik wel heel fijn want door de spanning vergeet ik nog wel eens wat ze zeggen tegen mij dus dan heeft in ieder geval mijn man het gehoord;)

 

Succes ermee :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga ook bij Verdonck en vond het ook een enge gedachte :) 
Maar hij is heel professioneel en zodra hij begint te babbelen verdween alle stress! Je zal je wel meteen op je gemak voelen. Hij ziet zoveel borsten op een dag, dus het nieuwe is er al af hé :P Als vroedvrouw zie ik ook heel veel borsten en andere lichaamsdelen, maar dat is je beroep dus je staat daar echt niet bij stil. Dus bij Verdonck zal dat niet anders zijn! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.