Ga naar inhoud

450cc hp mentor.hoe wordt dat nu bij mij???


Suzanne1

Aanbevolen berichten

Ik heb een consult gehad bij dr Peters voor prothese wissel Inc vergroting. Ik ben 171 lang en weeg 60 kilo. Er zit nu 295 in en heb nu een volle C. Anders een a cup. Ik wilde nu graag 500/ 550cc maar hij zei dat er bij bij mij niet meer in past dan 450 hp dual plane. Omdat ze er anders aan de zijkant gaan uitsteken.  Heeft iemand daar ervaring mee? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik heb nu 70/75 a, ik wil er graag 550 cc dual plane in maar dat gaat volgens dr peters niet passen. Maximaal 450 zegt hij. Ik ben 172 en weeg 60 kilo. Is er hier iemand die een cup 75a had 450 cc genomen? En wat is je cupmaat nu? Ik ben bang dat ik 450 te klein vind. Dit is wat ik nu heb. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt het beste een privébericht sturen naar Best_boobie. Dan vermeld je je hudige cupmaat, lengte, gewicht, Mentor 450cc HP. Zij kan dan even met je meekijken waar je op uit gaat komen.

 

150cc voor 1 cupmaat omhoog geldt namelijk voor lang niet iedereen. Weet niet wie dat ooit verzonnen heeft maar je uiteindelijke cupmaat is van zoveel factoren meer afhankelijk dan alleen cc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Ellen125:

Je kunt het beste een privébericht sturen naar Best_boobie. Dan vermeld je je hudige cupmaat, lengte, gewicht, Mentor 450cc HP. Zij kan dan even met je meekijken waar je op uit gaat komen.

 

150cc voor 1 cupmaat omhoog geldt namelijk voor lang niet iedereen. Weet niet wie dat ooit verzonnen heeft maar je uiteindelijke cupmaat is van zoveel factoren meer afhankelijk dan alleen cc.

Dankje dat ik ga dan even doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei Elle84:

Dankje dat ik ga dan even doen.

Graag gedaan. Oh ik las ergens anders dat je al eens een bv hebt gehad, dan zou ik die informatie ook even aan best_boobie geven. Dat is wel handig denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ellen125:

 

 

150cc voor 1 cupmaat omhoog geldt namelijk voor lang niet iedereen. Weet niet wie dat ooit verzonnen heeft maar je uiteindelijke cupmaat is van zoveel factoren meer afhankelijk dan alleen cc.

Dit heb ik van mijn pc meegekregen maar dat is per merk verschillend natuurlijk. Was bij die van mij mentor wel het geval. Maar is dan ook een schattig van de pc t kan nooit precies 1 cupmaat zijn want de ene heeft een volle b en de andere een kleine dus tja dan is t ook alweer anders. Maar doelde meer als richtlijn :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook mentor protheses en mijn arts vertelde dat 200 CC ongeveer 1 cupmaat is. Denkt dus dat je inderdaad tussen de 150 á 200 cc moet gaan zitten.

 

3 weken geleden ben ik geopereerd, 425 CC High profile ronde protheses. Ik had van mij zelf een 80D.

Wat ik nu heb? Werkelijk nog geen flauw idee hahaha. Sport BH die ik heb gekocht was een 85F.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 1m72 weeg 53 en ben ook geweest voor meer info. Mij raden ze 250 cc aan dat zou een cup C zijn maar dat vind ik persoonlijk ook te klein. Toch als ik de 3D simulatie zie lijkt het toch vrij groot (mss omdat ik nu echt niks heb 70a) Nu moet ik binnen enkele dagen terug en ga ik toch vragen om iets groter te gaan. Maar afhankelijk van je bouw en de hoeveelheid plaats je hebt kunnen ze maar ene max aantal cc bijstoppen. Welke cup wil je graag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Bellabella:

Ik ben 1m72 weeg 53 en ben ook geweest voor meer info. Mij raden ze 250 cc aan dat zou een cup C zijn maar dat vind ik persoonlijk ook te klein. Toch als ik de 3D simulatie zie lijkt het toch vrij groot (mss omdat ik nu echt niks heb 70a) Nu moet ik binnen enkele dagen terug en ga ik toch vragen om iets groter te gaan. Maar afhankelijk van je bouw en de hoeveelheid plaats je hebt kunnen ze maar ene max aantal cc bijstoppen. Welke cup wil je graag?

Ik ben vrij smal. Maar ik weet niet welke cup maat ik wil. Ik heb wel voorbeelden van wat ik mooi vind. Ik wil ze wel echt vol en een beetje groot. Ik heb 500 gepast en dan vond ik mooi staan. Maar hij zegt dat ik dan aan de zijkant die randen gaat voelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoh je mag het toch wel echt niet voelen of bovenaan zien anders vind ik dat wel heel jammer en gaan de ogen meer gericht zijn op je randjes dat je ziet dan op je mooie boezem. Heb je een 3D consult laten doen? Dat helpt ook hartstikke goed hoor om een duidelijk beeld te krijgen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei jeda:

Dit heb ik van mijn pc meegekregen maar dat is per merk verschillend natuurlijk. Was bij die van mij mentor wel het geval. Maar is dan ook een schattig van de pc t kan nooit precies 1 cupmaat zijn want de ene heeft een volle b en de andere een kleine dus tja dan is t ook alweer anders. Maar doelde meer als richtlijn :) 

 

2 uur geleden zei xMandy93:

Ik heb ook mentor protheses en mijn arts vertelde dat 200 CC ongeveer 1 cupmaat is. Denkt dus dat je inderdaad tussen de 150 á 200 cc moet gaan zitten.

 

Misschien dat het in jullie geval klopt maar dan heeft de pc al rekening gehouden met julie afmetingen.

 

Heel lief dat je probeert mee te denken en daar zeg ik dan ook echt niks van (sorry als het misschien een beetje aanvallend overkomt, is in ieder geval echt niet zo bedoeld!).

Maar om als voorbeeld de 200cc aan te houden van Mandy. 200cc geeft bij iemand met een omtrek van 70cm of 80cm omvang een heel ander verschil en dus een andere cupmaat en dan heb je nog niet gekeken naar de lengte, gewicht en welke cupmaat ze nu heeft. Vandaar dat ik zeg dat je dat zo helemaal niet kunt bepalen, zelfs niet als richtlijn. Je vergelijkt appels met peren en daar heb je gewoon niet zoveel aan.

Daarom dat ik ook zei dat Elle het beste de gegevens naar Best_boobie kon sturen.. Zij zit 9/10 namelijk wel goed in het schatten van je cupmaat tegenstelling tot veel pc's die er heel erg vaak naast zitten :P 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Bellabella:

Ik ben 1m72 weeg 53 en ben ook geweest voor meer info. Mij raden ze 250 cc aan dat zou een cup C zijn maar dat vind ik persoonlijk ook te klein. Toch als ik de 3D simulatie zie lijkt het toch vrij groot (mss omdat ik nu echt niks heb 70a) Nu moet ik binnen enkele dagen terug en ga ik toch vragen om iets groter te gaan. Maar afhankelijk van je bouw en de hoeveelheid plaats je hebt kunnen ze maar ene max aantal cc bijstoppen. Welke cup wil je graag?

Hoii bedoelen ze dan dat je uitkomt voor het zicht een C cup of je daadwerkelijke cupmaat? Hier zit wel een verschilletje in.

 

Ik ben met 275cc van een 70A naar een 70E gegaan, maar voor zicht is dat dan een C cup. Borsten met prothesen hebben namelijk meer ruimte nodig waardoor je in een bh maat wel een grotere letter hebt :P 

 

Zou je voornamelijk focussen op wat je mooit ivnd tijens het passen en niet op je cupmaat. Dat heb ik wel gedaan. ik vond het zo groot klinken dat ik van 325cc met passen naar 275cc ben gegaan voor de operatie en heb daar nu wel spijt van. Ondanks dat ze nu mooi zijn had ik ze groter gewild...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125 ja daar heb je idd gelijk in best boobie kan het het beste inschatten. En het uiteindelijke resultaat is toch afwachten.. mijn pc melde ook dat ze eigenlijk nooit in Cup maten denken maar in cc. Tja wij als vrouwen willen graag weten op welke cupmaat we uitkomen vandaar de schatting denk ik van zijn kant ook om de bh alvast te bestellen etc.. Maar eigenlijk is het belangrijkste met passen wanneer voel je je compleet en mooi ipv naar de ccs etc te kijken.. tenminste zo heb ik t wel gedaan :D

 

En had wel in de gaten dat je t niet aanvallend bedoelde hoor maar was meer in die zin van hoe ik Aan dit antwoord gekomen was.. want t moet niet een eigen leven gaan leiden hahah dat iedereen er idd vanuit gaat dat zoveel cc een cupmaat is.. Vandaar dat ik even terug reageerde :)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei jeda:

@Ellen125 ja daar heb je idd gelijk in best boobie kan het het beste inschatten. En het uiteindelijke resultaat is toch afwachten.. mijn pc melde ook dat ze eigenlijk nooit in Cup maten denken maar in cc. Tja wij als vrouwen willen graag weten op welke cupmaat we uitkomen vandaar de schatting denk ik van zijn kant ook om de bh alvast te bestellen etc.. Maar eigenlijk is het belangrijkste met passen wanneer voel je je compleet en mooi ipv naar de ccs etc te kijken.. tenminste zo heb ik t wel gedaan :D

 

En had wel in de gaten dat je t niet aanvallend bedoelde hoor maar was meer in die zin van hoe ik Aan dit antwoord gekomen was.. want t moet niet een eigen leven gaan leiden hahah dat iedereen er idd vanuit gaat dat zoveel cc een cupmaat is.. Vandaar dat ik even terug reageerde :)

 

 

Gelukkig maar, ik snapt het wel maar wilde toch even uitleggen ;) Ik zie het wel vaker voorbij komen en sommige zijn zo standvastig dat ik mij er soms wel een beetje aan kan irriteren want je kunt zo wel een verkeerd advies aan iemand meegeven.

 

Haha ja iedereen benoemt vaak wel dat hij of zij een cup C of D wilt. Deed dat zelf ook en dan zie je ze wel eens kijken van ohjeej daar heb je er weer zo een :P Het is ook het mooiste om te kijken met passen. Ik was zelf veel te veel gefocused op die bh maat. Ik heb nu wel spijt dat ik 'maar' 275cc heb gedaan terwijl 325cc ook echt heel mooi was met passen (wel bij een andere arts). Het is handig om te weten waar je op uit komt, maar voor de twijfelkonten zoals ik kan het ook averechts werken. Het was heel mooi maar ik durfde het niet door de maat en nu heb ik alsnog een 70E maar wel minder vol als dat ik verwacht had <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei xMandy93:

@Ellen125 Je hebt ook helemaal gelijk en voel me zeker niet aangevallen :).

 

Het is ook zeker niet om je aan vast te pinnen. Je chirurg kan daar het beste antwoord op geven! Wat Ellen zegt, lengte, gewicht, postuur, voor situatie, allemaal factoren die om de hoek komen kijken.

Gelukkig maar :D

Ik was even zo chagrijnig. Had een hele lading bikini's besteld bij Otto en ik moest alles vooruit betalen en hebben ze minder uitbetaald dan wat ik retour heb gestuurd en nu ze reageren niet eens op mijn vraag als ik daar een mail over stuur. Voor meer dan 500 euro besteld (wist natuurlijk mijn maat niet) en moet 400 terug krijgen (want zat allemaal niet lekker behalve sport bh's) en hebben ze maar 235 over gemaakt! :30: Wordt echt zo moe van dat bedrijf..

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Elle84:

Maximaal 450 zegt hij. 

 

 

De ronde high profile implantaten van mentor in 450cc zijn 12.7cm breed, met 500cc zijn ze 13.2cm breed.

Zou die 5mm breder per borst zoveel uitmaken qua randen zien volgens hem? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je foto's van het passen met 450cc en 500cc? Wat vind je mooier? 
Heeft hij verder geen uitleg gegeven over de reden? 
Als je er niet zeker over bent zou ik of nog een keer in gesprek gaan met dr Peters, of operatie uitstellen en elders een second opinion vragen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 9-8-2017 om 21:50 zei Elle84:

Ja ik zei nog het maakt mij niet uit. Hij zei dat hij dat niet ging doen. Maar is het zo erg dat de zijkant iets breder is. Mij lijkt van niet. De operatie datum is over 2 weken. Ben nu zo aan het twijfelen. Denk er aan om het af te zegggen. 

Hoi hoi,

 

misschien heb je allang nieuwe borsten maar je orienteren op andere merken kan ook. Die 500cc van bv eurosilicone zijn smaller dan van mentor.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 21-9-2017 om 22:10 zei Bayou:

Hoi hoi,

 

misschien heb je allang nieuwe borsten maar je orienteren op andere merken kan ook. Die 500cc van bv eurosilicone zijn smaller dan van mentor.

 

 

Hoi, ik ben bij dr Nio geweest, ik krijg nu idd een ander merk maar ik weet niet hoe ze heten. Ik ga voor 550.

 

xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super, had later besloten toch die van 450 te doen omdat ik bang was van de 500cc..achteraf spijt :/ zijn mooi maar had makkelijk die van 500 kunnen nemen.

 

goede keuze nio en denk dat je ook eurosilicone hebt, mooi protheses hoor!

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 14/10/2017 om 10:11 zei Bayou:

Super, had later besloten toch die van 450 te doen omdat ik bang was van de 500cc..achteraf spijt :/ zijn mooi maar had makkelijk die van 500 kunnen nemen.

 

goede keuze nio en denk dat je ook eurosilicone hebt, mooi protheses hoor!

 

x

Ik twijfel tss 450 en 500,dus zou ik je foto s mogen zien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.