Ga naar inhoud

JessJ : 9 augustus 2017 : Dr. Franssen : Elkerliek Ziekenhuis : Helmond


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Ik ben Jess, 29 jaar oud. Ik ben getrouwd en heb 3 lieve kids. Na meer dan 10 jaar heb ik ein-delijk de knoop doorgehakt en morgen 9 aug' is het al zo ver en onderga ik een BV! Super spannend. Ben al weken het internet aan het afstruinen op zoek naar verhalen, ervaringen, tips en voor/na foto's.. En toen kwam ik hier terecht! 

Ben erg benieuwd naar jullie verhalen en hopelijk kan ik daar over een paar dagen ook een leuk verhaal aan toe voegen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames @Ellen125 @Deprinsesopdeerwt @SFD @Sarahw

 

Dankjewel allemaal!

Aan het tijdstip van mijn post te zien kunnen jullie wel raden hoe weinig ik heb geslapen!! Hihi.. En ik moet nog een nacht wachten, dat wordt wat.. Ik word morgen geopereerd in het Elkerliek in Helmond door dr Franssen. Kom van een aa'tje en krijg 350cc ronde implantaten onder de borstspier. Ben mega benieuwd naar het eindresultaat.. En de cup! En de ruimte straks tussen m'n borsten.. Of dat uiteindelijk een mooi 'spleetje' wordt of wat uit elkaar blijft staan..

 

Ik moet over 4 weken weer aan het werk en hoop dat ik tegen die tijd weer helemaal op de been ben. Hoe ging dit bij jullie?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei JessJ:

Hoi Dames @Ellen125 @Deprinsesopdeerwt @SFD @Sarahw

 

Dankjewel allemaal!

Aan het tijdstip van mijn post te zien kunnen jullie wel raden hoe weinig ik heb geslapen!! Hihi.. En ik moet nog een nacht wachten, dat wordt wat.. Ik word morgen geopereerd in het Elkerliek in Helmond door dr Franssen. Kom van een aa'tje en krijg 350cc ronde implantaten onder de borstspier. Ben mega benieuwd naar het eindresultaat.. En de cup! En de ruimte straks tussen m'n borsten.. Of dat uiteindelijk een mooi 'spleetje' wordt of wat uit elkaar blijft staan..

 

Ik moet over 4 weken weer aan het werk en hoop dat ik tegen die tijd weer helemaal op de been ben. Hoe ging dit bij jullie?

 

Spannend die zenuwen zijn wel normaal hoor.

 

Ik heb een kantoorbaan en moest na 2 weken weer werken. Ging eigenlijk prima.

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei JessJ:

Hoi Dames @Ellen125 @Deprinsesopdeerwt @SFD @Sarahw

 

Dankjewel allemaal!

Aan het tijdstip van mijn post te zien kunnen jullie wel raden hoe weinig ik heb geslapen!! Hihi.. En ik moet nog een nacht wachten, dat wordt wat.. Ik word morgen geopereerd in het Elkerliek in Helmond door dr Franssen. Kom van een aa'tje en krijg 350cc ronde implantaten onder de borstspier. Ben mega benieuwd naar het eindresultaat.. En de cup! En de ruimte straks tussen m'n borsten.. Of dat uiteindelijk een mooi 'spleetje' wordt of wat uit elkaar blijft staan..

 

Ik moet over 4 weken weer aan het werk en hoop dat ik tegen die tijd weer helemaal op de been ben. Hoe ging dit bij jullie?

 

Spannend dag morgen voor jou!!

 

ik ben nu 3 weken en 1 dag geleden geopereerd en vandaag weer voor het eerst aan het werk. Ik werk in een supermarkt op de vleeswaren en kaas afdeling en moet zeggen dat het allemaal wel heel goed gaat. Ik moet wel uitkijken dat ik niet zwaren dingen ga tillen maar voor de rest gaat het eingelijk prima. Ik heb alleen wel heel erg last aan mijn nek/rug maar daar loop ik ook voor bij de fysio om het los te krijgen.. 

 

heel veel succes morgen!! 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei JessJ:

Hoi Dames @Ellen125 @Deprinsesopdeerwt @SFD @Sarahw

 

Dankjewel allemaal!

Aan het tijdstip van mijn post te zien kunnen jullie wel raden hoe weinig ik heb geslapen!! Hihi.. En ik moet nog een nacht wachten, dat wordt wat.. Ik word morgen geopereerd in het Elkerliek in Helmond door dr Franssen. Kom van een aa'tje en krijg 350cc ronde implantaten onder de borstspier. Ben mega benieuwd naar het eindresultaat.. En de cup! En de ruimte straks tussen m'n borsten.. Of dat uiteindelijk een mooi 'spleetje' wordt of wat uit elkaar blijft staan..

 

Ik moet over 4 weken weer aan het werk en hoop dat ik tegen die tijd weer helemaal op de been ben. Hoe ging dit bij jullie?

 

Spannend hoor!!

Snap ik!

 

Ik heb ook 4 weken tussen mijn operatie en weer starten met werken. Ik ben nu 3 weken PO dus ik kan je niks vertellen over hoe het ging met werken. Maar voor hoe ik me nu voel denk ik dat het me wel gaat lukken. Ik heb geregeld dat ik de eerste week na mn vakantie rustig aan kan doen, en binnen mag werken. Toch nog een beetje een buffer :)

 

Ik hoop dat alles goed gaat morgen en dat je blij bent met het resultaat! Nou vast wel, en zoals je wss al gezien hebt op het forum, borsten kunnen nog super veranderen na de operatie. Dus het wordt alleen maar mooier:).

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-8-2017 om 20:04 zei Desert-Rose:

@JessJ

 

Hoi hoi en gefeliciteerd met de nw boobs.

 

Ik heb de titel eventjes aangepast en het topic verhuisd naar een andere categorie, hier kun je nu je verslag en verdere updates neerzetten, en heb je alles netjes bij elkaar staan.

 

Ik wens je een goed herstel.

 

x

 

 

Hoi hoi allemaal!

 

Oh ik ben zo'n knoop als het gaat om forums, geen idee of nou iedereen die hier gereageerd heeft ook een melding krijgt van mijn reactie, of dat ik op 1 iemand specifiek reageer?? :blush:

 

Maar afgelopen woensdag geopereerd en het is heel erg goed gegaan! Werd wakker met veel pijn, maar om de een of andere reden werkt verdoving/pijnstilling altijd heel traag in en heel snel weer uit bij mij. Gelukkig was dit bekend bij de anesthesist, dus ze hebben me goed onder de pannen gehouden met morfine en weet ik veel wat allemaal nog meer. Het was even de vraag of ik daardoor niet beter een nachtje kon blijven, maar gelukkig was dit niet nodig.

 

Tegen het einde van de dag kwam dokter Franssen nog een rondje maken, mocht het verband eraf en kon ik ze zelf eindelijk goed zien. Alles is dan natuurlijk hartstikke gezwollen en een beetje onnatuurlijk nog, maar ik vond het wel erg mooi. Maar wel kleiner dan ik had gehoopt!!

 

Nu een paar dagen verder worden ze steeds mooier en zachter, de pijn is echt helemaal weg, denk dat ik maar 1 dag echt spierpijn heb gevoeld, heb alleen nog last van druk op mn borst en stijve rug en nek spieren.

 

Ik kijk meerdere keren per dag even in de spiegel en ze passen mooi bij mijn lijf maar...... Ik vind ze nog steeds echt kleiner dan gehoopt! Hoor wel van sommige mensen dat ze dat op het begin ook dachten, maar uiteindelijk en straks met een goede bh het precies goed is. 

Als ik nu in de spiegel kijk met een t shirt over die strakke bh aan, zie ik niet zo mega veel verschil met hoe het was van tevoren (een opgevulde bh haha).. en ik doe het niet voor de buitenwereld begrijp me niet verkeerd!! Ik denk tot nu toe steeds waren ze maar wat groter geweest.. En als ik dat zo blijf voelen, lig ik waarschijnlijk nog voor het einde van het jaar weer terug op de operatie tafel denk ik!!!

 

Is dit herkenbaar??

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@JessJ

Wat fijn dat het overall goed is gegaan!!

En fijn voor je dat je geen pijn voelt nu!

 

Over de grootte, misschien scheelt het omdat je ze helemaal onder de borstspier hebt, dat die nog moet ontspannen? Ik heb ze zelf dual plane dus heb geen ervaring met onder de borstspier. 

 

Wel vervelend dat je dat gevoel hebt, en dat je overweegt om opnieuw onder het mes te gaan! 

 

Welk profile heb je?

 

Ik had dat zelf niet dat ik ze te klein vond, maar begrijp wel dat het erg vervelend voor je is als ze niet zijn geworden wat je ervan had verwacht! 

 

Ik wens je een fijn herstel en ik hoop dat je straks alsnog blij met ze bent! :53:

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst sorry voor de late reactie dames.. er gebeurd momenteel een hele hoop binnen dichte vriendenkring en dan vergt momenteel even al onze aandacht..

@Sarahw Ik heb high profile maar die spierpijn zal inderdaad echt liggen aan de plaatsing. Moet zeggen dat het nu ook echt bijna helemaal over is al. Wens iedereen zo'n spoedig herstel als dat van mij toe!

 

wel gaat het heel erg goed! Nu 2 weken verder en op nacontrole geweest, de strakke band hoef ik gelukkig niet meer om en heb een paar hele fijne sport bh's bijgekocht bij de Hema, echt een aanrader! Ik heb steeds minder last van steken zoals ik ze op het begin had. Wel merk ik zodra ik net wat teveel heb gedaan dat ik een 'harde' borst krijg, alsof alle spieren erg aanspannen of zo.. Mn tepels zijn mega gevoelig!! Doet me denken aan de tijd dat ik borstvoeding gaf :wacko: en de huid onder mijn tepels en boven het litteken voelt dof aan. 

Ik ben inmiddels steeds meer gewend aan mijn spiegelbeeld en vind het ook steeds mooier worden! Terwijl ik vorige week nog dacht dat ik het misschien te klein vond, zakt dat gevoel steeds meer en ben ik nu al best blij met hoe het nu is. En inderdaad wat je zegt @visje83 het lijkt nu allemaal al iets zachter en soepeler te vallen (nog steeds heel erg stevig maar toch) en m'n litteken begint n beetje weg te vallen onder de plooi. Heel veel succes de 14e, spannend he!? Ik denk niet dat ik foto's ga plaatsen, maar wie weet, over een tijdje :) 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-8-2017 om 08:13 zei Cato:

Hoi hoe gaat het nu met je. Nog pijn. Ben je tevreden over het resultaat. Ben benieuwd 

Hoi @Cato het gaat eigenlijk super goed! En ben met de dag meer tevreden over het resultaat gelukkig :) Het is vooral ook even wennen om jezelf zo anders te zien in de spiegel en ben ook wel erg benieuwd hoe m'n kleren dalijk vallen met een mooie bh aan. Voelt nu toch n beetje naakt hoor met een sport bh onder een shirtje haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei JessJ:

Allereerst sorry voor de late reactie dames.. er gebeurd momenteel een hele hoop binnen dichte vriendenkring en dan vergt momenteel even al onze aandacht..

@Sarahw Ik heb high profile maar die spierpijn zal inderdaad echt liggen aan de plaatsing. Moet zeggen dat het nu ook echt bijna helemaal over is al. Wens iedereen zo'n spoedig herstel als dat van mij toe!

 

wel gaat het heel erg goed! Nu 2 weken verder en op nacontrole geweest, de strakke band hoef ik gelukkig niet meer om en heb een paar hele fijne sport bh's bijgekocht bij de Hema, echt een aanrader! Ik heb steeds minder last van steken zoals ik ze op het begin had. Wel merk ik zodra ik net wat teveel heb gedaan dat ik een 'harde' borst krijg, alsof alle spieren erg aanspannen of zo.. Mn tepels zijn mega gevoelig!! Doet me denken aan de tijd dat ik borstvoeding gaf :wacko: en de huid onder mijn tepels en boven het litteken voelt dof aan. 

Ik ben inmiddels steeds meer gewend aan mijn spiegelbeeld en vind het ook steeds mooier worden! Terwijl ik vorige week nog dacht dat ik het misschien te klein vond, zakt dat gevoel steeds meer en ben ik nu al best blij met hoe het nu is.

 

 

Hey meis,

Geen probleem! Yess, kan ook komen doordat je armen languit op de OK hebben gelegen, en soms trekken ze er wat aan om je goed te leggen. Maar fijn dat het over is!

 

Beter! Ja, ik kan die bij de Hema helaas niet kopen want ik zit op een 70E, en ze verkopen daar geen 70 omtrek helaas.

Dat gevoel van harde borsten herken ik echt. Heb ik ook als ik zonder band dingen heb gedaan en heb gelopen. Ah, das minder. Waarschijnlijk zakt het wel weg. Ook het doffe gevoel zal waarschijnlijk wel wegzakken. Ik heb helemaal geen gevoel tussen het litteken en m'n tepel in. Maar ach, ik vind het niet mega erg. Als je nadenkt wat je ervoor terug hebt gekregen..:wub:

Fijn dat je het steeds mooier vindt!

Nog een fijn herstel gewenst!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...
Op 13-8-2017 om 10:14 zei JessJ:

 

 

Hoi hoi allemaal!

 

Oh ik ben zo'n knoop als het gaat om forums, geen idee of nou iedereen die hier gereageerd heeft ook een melding krijgt van mijn reactie, of dat ik op 1 iemand specifiek reageer?? :blush:

 

Maar afgelopen woensdag geopereerd en het is heel erg goed gegaan! Werd wakker met veel pijn, maar om de een of andere reden werkt verdoving/pijnstilling altijd heel traag in en heel snel weer uit bij mij. Gelukkig was dit bekend bij de anesthesist, dus ze hebben me goed onder de pannen gehouden met morfine en weet ik veel wat allemaal nog meer. Het was even de vraag of ik daardoor niet beter een nachtje kon blijven, maar gelukkig was dit niet nodig.

 

Tegen het einde van de dag kwam dokter Franssen nog een rondje maken, mocht het verband eraf en kon ik ze zelf eindelijk goed zien. Alles is dan natuurlijk hartstikke gezwollen en een beetje onnatuurlijk nog, maar ik vond het wel erg mooi. Maar wel kleiner dan ik had gehoopt!!

 

Nu een paar dagen verder worden ze steeds mooier en zachter, de pijn is echt helemaal weg, denk dat ik maar 1 dag echt spierpijn heb gevoeld, heb alleen nog last van druk op mn borst en stijve rug en nek spieren.

 

Ik kijk meerdere keren per dag even in de spiegel en ze passen mooi bij mijn lijf maar...... Ik vind ze nog steeds echt kleiner dan gehoopt! Hoor wel van sommige mensen dat ze dat op het begin ook dachten, maar uiteindelijk en straks met een goede bh het precies goed is. 

Als ik nu in de spiegel kijk met een t shirt over die strakke bh aan, zie ik niet zo mega veel verschil met hoe het was van tevoren (een opgevulde bh haha).. en ik doe het niet voor de buitenwereld begrijp me niet verkeerd!! Ik denk tot nu toe steeds waren ze maar wat groter geweest.. En als ik dat zo blijf voelen, lig ik waarschijnlijk nog voor het einde van het jaar weer terug op de operatie tafel denk ik!!!

 

Is dit herkenbaar??

 

 

Hoihoi,

 

En hoe denk je er nu over?:) heb je bericht gelezen. Ik ben zelf ook door dokter Franssen geopereerd en ook precies het aantal cc’s etc. Vind ze tot nu toe ook redelijk klein dus hoop dat ze nog wat meer vorm krijgen en wat voller gaan worden. Hoe is het nu bij jou? Wel tevreden uiteindelijk:)? 

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.