Ga naar inhoud

Karen1989 : 15 december 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Iedereen ik ben mama van een zoontje mijn situatie voor de zwangerschap was een gevulde B-cup.

Nu is dat een A-cup denk ik.

Door dat ik door de zwangerschap niet veel meer over heb, voel ik mezelf er niet goed meer bij en wil ik

er graag iets gaan aandoen.

Een goede vriendin van me is heel positief geweest over dokter Verdonck in de wellnesskliniek.

Na wat opzoekingswerk blijkt hij ook een privékliniek dichter bij me thuis te hebben en heb ook een afspraak daar gemaakt 5/8.

Ik las dat hij met 3 soorten prothesen werkt ik had dan ook graag ervaringen van andere meiden gehoord betreffende

de keuze in die drie.

Alsook over de dokter zelf, van het meeste dat ik gelezen heb lijkt wel iedereen tevreden te zijn bij hem.

Ik ben wel een beetje bang voor eventuele complicaties achteraf.

Ik hoop hier wat meer op te steken rond alles want ik heb er nog niet zo heel veel kennis over.

Ik zou in december gaan opereren omdat mijn man dan samen met me thuis is zodat hij het huishouden en

de zorg voor mij en onze zoon wat op zich zou kunnen nemen.

 

Groetjes

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Dag dames,

 

Gisteren heb ik men eerste consult gehad bij dokter Verdonck in de BBC.

 

Ik mocht jammer genoeg geen foto's maken kan dus niet meer nog eens piepen.

 

Het geen mij het beste leek was 275 CC motiva of 280 CC of zoiets sebbin dual plane ik had graag een volle C gehad en zei dat dit genoeg zou moeten zijn in sommige maatjes zelfs een kleine D.

Alleen weet ik nu echter niet welke prothesen ik zou nemen sebbin of motiva, mentor was te breed voor me. 

Buiten het verschil van gel zijn er toch geen grote verschillen? Hij zei dat ze allebei goed zijn.. alleen zag ik dat je met sebbin iets meer projectie had.

 

Nu ben ik echter een paar vragen vergeten stellen :/ en ik hoop dat jullie mij hier verder kunnen mee helpen :

 

Straie op de borsten kan dat ontstaan na een vergroting?

Van complicaties is er enkel over kapselvorming gesproken maar dit zou een minieme kans zijn door de ruwheid van de prothesen zijn er nog heel veel zaken die kunnen optreden?

 

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen ik heb hier al heel wat opgestoken van jullie, vindt het zeer jammer dat ik geen foto heb.. ik had het graag thuis eens kunnen bekijken dat gaat allemaal zo snel dat passen :).

 

Groetjes,

K

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had direct na de operatie geen striae, pas toen de zwelling weg was en de huid begon te ontspannen kreeg ik striae. 

Maar ik moet zeggen dat dat met gebruik van huidolie wel goed is weggetrokken, je ziet het nog een klein beetje maar is alleen de onderkant van m'n borsten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 6 augustus 2017 om 12:25 zei Karen1989:

Dag dames,

 

Gisteren heb ik men eerste consult gehad bij dokter Verdonck in de BBC.

 

Ik mocht jammer genoeg geen foto's maken kan dus niet meer nog eens piepen.

 

Het geen mij het beste leek was 275 CC motiva of 280 CC of zoiets sebbin dual plane ik had graag een volle C gehad en zei dat dit genoeg zou moeten zijn in sommige maatjes zelfs een kleine D.

Alleen weet ik nu echter niet welke prothesen ik zou nemen sebbin of motiva, mentor was te breed voor me. 

Buiten het verschil van gel zijn er toch geen grote verschillen? Hij zei dat ze allebei goed zijn.. alleen zag ik dat je met sebbin iets meer projectie had.

 

Nu ben ik echter een paar vragen vergeten stellen :/ en ik hoop dat jullie mij hier verder kunnen mee helpen :

 

Straie op de borsten kan dat ontstaan na een vergroting?

Van complicaties is er enkel over kapselvorming gesproken maar dit zou een minieme kans zijn door de ruwheid van de prothesen zijn er nog heel veel zaken die kunnen optreden?

 

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen ik heb hier al heel wat opgestoken van jullie, vindt het zeer jammer dat ik geen foto heb.. ik had het graag thuis eens kunnen bekijken dat gaat allemaal zo snel dat passen :).

 

Groetjes,

K

 

 

 

Hi Karen you can take motive corse they have THE same projection sebbin,dr verdonck said to me for take 295 full motiva but than i see Some girl with THE corse and they look good.i get my operation on 15 sept last week i get 300 corse.gr jeaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Jeaw:

Hi Karen you can take motive corse they have THE same projection sebbin,dr verdonck said to me for take 295 full motiva but than i see Some girl with THE corse and they look good.i get my operation on 15 sept last week i get 300 corse.gr jeaw

Hi Jeaw,

I will go for the full 275 because i want some decolte i don't know to say it in english closer to eachother :P. It was not sow much for the projection that i was doubting about sebbin or motiva, how is your recovery?

What was your situation before? Height, waight en chest size?

I just still doubt about de size 255 or 275 i'm afraid that it will be to big for me :D.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

I 171 cm 57 kg befor now little bit more,and 75 a you can see in my album i post pics from befor in.my recovery is ok not to much pain just more pain when lay in bed at night.always take THE biggest one many girl have sorry for that after that they not take THE biggest

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎23‎/‎09‎/‎2017 om 17:45 zei Jeaw:

I 171 cm 57 kg befor now little bit more,and 75 a you can see in my album i post pics from befor in.my recovery is ok not to much pain just more pain when lay in bed at night.always take THE biggest one many girl have sorry for that after that they not take THE biggest

Hi Jeaw wich size dit you pick? was it 295 corse?

I hope i'm also lucky whit the pain i'm a little bit afraid off it.

I'm a belly sleeper i can not sleep in another position that will be fun :rolleyes:.

I think i will go for the 275 but somethimes i'm a bit scared that the people will see it for sure :D.

How long is it for the bandage may off? i'm curious about the result.

Thake care x

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Karen i get 300 motiva corse,i think when i have THE bra i take out by wednesday.it start to ichi much now.than go dokter to take out THE stiches.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hallo dames hier volgt men verslagje,

 

Nachtje voor de operatie niet zo goed geslapen zenuwen waren toch al wat aanwezig, en zoontje heeft me ook 3x uit men slaap gehaald :).

 

Ik was om 11u45 aan de beurt bij dokter Verdonck en moest me aanmelden om 10u45 omdat het toch een uurtje minimum rijden is zijn we vertrokken om 8u30 omdat we langs Brussel moesten en er daar toch wel wat verkeer is s'ochtends uiteindelijk aangekomen om 10u maar beter te vroeg dan te laat extra stress kon ik wel missen :)

 

Aangemeld en papier getekend. Om 10 voor 11 is de verpleger me komen ophalen en moest ik me tot op de onderbroek uitkleden werden nog wat voorfoto's gemaakt van alle kanten in kreeg een kamerjas en een dekente over me heen infuus werd geprikt en dan was het wachten op verdonck.

 

Verdonck kwam dan langs om me af te tekenen en vroeg of ik nog vragen had. Besprak de maat die we afgesproken hadden 295 motiva full.

Dan werd ik opgehaald door de verpleegster om naar het ok te gaan, daar werd ik op een warm bed gelegd met de armen gespreid de anesthesist kwam en hij zei dat ik een cocktail kreeg dat dat mocht op vrijdag :) en dat ik aan een mooie droom moest denken en weg was ik.

 

Toen de operatie klaar was werd ik rechtgezet en heb ik ze gezien want hoorde ze zeggen mooi he maar ik herinner me er niets meer van :) ik werd in een rolstoel gereden naar de recovery maar ik heb eigenlijk niets meer geslapen ik was heel erg snel wakker.

 

De dame die me voor was was nog maar tien min weg toen ik al werd buiten gereden :). Ik mocht een beetje water naar toilet onder begeleiding en als dat goed ging mocht ik naar huis. Ik voelde meteen die spier enorm en vroeg of dit normaal was dat ik al veel pijn voelde de verpleger zei van wel dat dit de spier was die opgerokken is geweest.

 

Ik mocht naar beneden in de rolstoel ik was zo snel klaar dat de hubby zelfs nog niet terug was :) hij ging ondertussen fitnessen en iets eten hem opgebeld en hij was er meteen. Onderweg naar huis voelde ik de bochten en putten wel. Opeens werd ik enorm misselijk en dacht dat ik moest kotsen hubby zei dat ik niet mocht panikeren en nam een zakje toen ik aanstalten maakte om over te geven kwam er niets maar voelde ik me met de ruit naar beneden beter. 

 

Thuisgekomen hubby naar de apotheek meteen de zware pijnstiller genomen want ik had al erg pijn die verdoving was heel snel uitgewerkt bij me. Dan croissant gegeten ging ook goed.

 

S'avonds me aan frieten gewaagd dit was geen goed plan :P na nog een paracetamol werd ik enorm slecht en heb ik moeten overgeven.

 

De nacht heb ik wel wat geslapen zo is een uurtje dan wat wakker dan weer uurtje in totaal miss een uurtje of 3, 4 hubby paar keer moeten wakker maken raakte zelf niet recht ook wat ijs opgelegd.

 

Nu voel ik me nog steeds wat misselijk men maag is niet echt ok denk ik door de narcose en de cocktail aan pijnstillers. Nu is het enorm gezwollen en het verband staat heel strak op naar betere dagen :)

 

Groetjes

Karen

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Nieuwke:

Klink alsof het goed gegaan is! Super toch! Nu wachten tot je ze kan zien. Moet spannend zijn. Ik wens je een spoedig herstel toe en gefeliciteerd met je nieuwe boobs.

Dankje. Ja alles goed gegaan en idd nu wachten nacht twee ging het slapen ook al beter maar ik was dan ook zodanig moe. Van elf tot 1u dan tot tien voor 5 maar dan werd ik wakker van een branderig gevoel pijnstiller genomen en wat ijs op gelegd en nog even verder geslapen nu toch wel nog wat pijn en vooral jeuk wordt al gek van het verband ik probeer zolang mogelijk vol te houden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
12 minuten geleden zei Nieuwke:

Hoe gaat het intussen met je?

Dag Nieuwke het gaat heel goed met me ben deze week terug gestart met mijn kantoorjob. Nu heb ik s avonds wel wat last door men laptoptas denk ik dit weekend ga ik om een trolley :).

Ik kan zeggen dat ik vanaf dag 5 niet veel pijn meer had en ook de pijnstillig gestopt ben.

Ze zijn al goed gezakt maar hebben nog wat indalen te doen :).

Wanneer ben jij aan de beurt of ben je al geweest?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Karen1989:

Dag Nieuwke het gaat heel goed met me ben deze week terug gestart met mijn kantoorjob. Nu heb ik s avonds wel wat last door men laptoptas denk ik dit weekend ga ik om een trolley :).

Ik kan zeggen dat ik vanaf dag 5 niet veel pijn meer had en ook de pijnstillig gestopt ben.

Ze zijn al goed gezakt maar hebben nog wat indalen te doen :).

Wanneer ben jij aan de beurt of ben je al geweest?

X

Op 13 april is het mijn beurt. Nog een tijdje voorpret dus. Ik vind het bijzonder spannend en heb duizend vragen in mijn hoofd. Wel blij dat ik eindelijk de knoop heb doorgehakt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.