Ga naar inhoud

Leya : 27 juli 2017 : Dr. Peters : MFIV


Aanbevolen berichten

9 minuten geleden zei Leya:

Hoi allemaal, 

 

Binnenkort wordt ik geopereerd. Ik heb me passessie al gehad maar twijfel zo over de maat. Ik heb nu 400cc low profile DP maar vind dit te klein. Nu heb ik 600cc HP DP en 700cc gepast. Ik wil nu niet weer de fout maken door te kleine protheses te nemen dus wilde ik voor 600cc gaan. Bij het passen twijfelde ik meteen want wist niet of ik dit wel groot genoeg vind. Later nogmaals gaan passen en toen 700cc. Ik werd meteen enthousiast. Maar goed ik heb van mezelf al 400cc low profile en heb dus een prothese 200cc en 300cc gepast. Ik ben bang dat 700cc te groot gaat uitvallen omdat ik de prothese gepast heb op een low profile en niet met een 400cc high profile. Mijn wens is wel mooie grote borsten maar het moet wel bij mijn lichaam passen. Ik moet nog wel fatsoenlijk over straat kunnen. 

Ik hoor graag jullie reactie. (Foto 1 en 2 is 600cc. Foto 3 en 4 is 700cc)

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Laaste 2 fotos vindt ik heel mooi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste Reactie
23 minuten geleden zei Jadie:

Hoi @Leya,

 

ik zou zelf voor de 700cc gaan als ik jou was, dan heb je iig niet dat je spijt krijgt dat je niet weer groter was gegaan en ik denk echt dat t je super mooi staat! Hoe lang ben je? 

 

X

Bedankt voor je reactie. Ik ben 1.72 en weeg 60 kg. Ik heb bij de afbeeldingen gekeken naar 600cc en 700cc. Bij iedereen ziet het er zo verschillend uit. Ik kwam soms 600cc tegen die niet heel groot leken uit te vallen maar ik zie ook grote borsten voorbij komen. En bij de 700cc zie ik soms echt grote, maar ook wel veel mooie. Ik kan er niet van slapen door de twijfel. Ik word over 11 dagen al geopereerd. Lastig hoor! Woensdag laat ik een 3D foto maken. Ben benieuwd

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei pammetje:

Ik zou voor 700cc gaan!

Ja? Denk je niet dat het heel erg verschil maakt dat ik een 300cc prothese pas op een 400cc low profile. Dat dan de 700cc prothese HP veel groter uit gaat vallen dan de foto van mij met 700cc? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Leya

 

Hoi hoi.

 

Ik heb je topics even samengevoegd, zo heb je alles netjes bij elkaar staan, en blijft het zowel voor jou als voor ons overzichtelijk.

 

Dit topic kun je nu verder gebruiken voor alle updates, vragen, en dadelijk je verslag, en als de titel aangepast moet worden, naar datum,arts en kliniek, dan kun je BB of mij taggen, en passen we het aan.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Leya:

Bedankt voor je reactie. Ik ben 1.72 en weeg 60 kg. Ik heb bij de afbeeldingen gekeken naar 600cc en 700cc. Bij iedereen ziet het er zo verschillend uit. Ik kwam soms 600cc tegen die niet heel groot leken uit te vallen maar ik zie ook grote borsten voorbij komen. En bij de 700cc zie ik soms echt grote, maar ook wel veel mooie. Ik kan er niet van slapen door de twijfel. Ik word over 11 dagen al geopereerd. Lastig hoor! Woensdag laat ik een 3D foto maken. Ben benieuwd

No problem meid :)

snap dat t moeilijk is en zeker met al die verschillende fotos! Maar het ligt ook aan je lengte en gewicht. Als je klein bent lijkt t al gauw groter. En ik vind t vaak ook groter lijken als ze voor de spier worden geplaatst. Persoonlijk vind ik t ook echt mooi hoor grote borsten!  Het scheelt wel dat je woensdag een 3d hebt, in de kliniek waar je geopereerd word? Dan kan je het er altijd met hun nog over hebben. Welke protheses krijg je eigenlijk (merk)? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Jadie:

No problem meid :)

snap dat t moeilijk is en zeker met al die verschillende fotos! Maar het ligt ook aan je lengte en gewicht. Als je klein bent lijkt t al gauw groter. En ik vind t vaak ook groter lijken als ze voor de spier worden geplaatst. Persoonlijk vind ik t ook echt mooi hoor grote borsten!  Het scheelt wel dat je woensdag een 3d hebt, in de kliniek waar je geopereerd word? Dan kan je het er altijd met hun nog over hebben. Welke protheses krijg je eigenlijk (merk)? 

Ik word geopereerd door Dr Peters en krijg de Mentor prothese. Ik heb woensdag de 3D foto bij Diana Gabriels in Barendrecht. De operatie zal plaatsvinden in Vlaardingen. Ik heb begrepen van Diana dat ze 600cc en 700cc heeft besteld dus ik neem aan dat ik tot aan de operatie mag twijfelen. Heb 700cc gezegd maar als ik toch anders wil lijk meest geen probleem aangezien de protheses daar liggen? Heb zelfs getwijfeld om te bellen voor 650cc (als dat bestaat) Misschien dat ik dan makkelijker de keuze kan maken omdat ik twijfel tussen die twee ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Leya:

Ik word geopereerd door Dr Peters en krijg de Mentor prothese. Ik heb woensdag de 3D foto bij Diana Gabriels in Barendrecht. De operatie zal plaatsvinden in Vlaardingen. Ik heb begrepen van Diana dat ze 600cc en 700cc heeft besteld dus ik neem aan dat ik tot aan de operatie mag twijfelen. Heb 700cc gezegd maar als ik toch anders wil lijk meest geen probleem aangezien de protheses daar liggen? Heb zelfs getwijfeld om te bellen voor 650cc (als dat bestaat) Misschien dat ik dan makkelijker de keuze kan maken omdat ik twijfel tussen die twee ☺️

Toevallig! Ik ben 11 dagen geleden in vlaardingen geopereerd door Kevin Peters. Ik zou voor 450cc gaan met m'n consult maar had later toch een mail gestuurd of ze 500cc konden bestellen en vlak voor de operatie gekozen voor 500 :) dus dat kan allemaal! Ik wou zelf zo groot mogelijk ( kom van een kleine B cup). 650cc bestaat ook zeker. Ik stuur je even een screenshot van de mentor ronde hp protheses. Hier staan de aantal cc's op en de projectie en breedte, dan kan je ook even zien hoe veel het verschilt tussen de 600/650/700 :)

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Jadie:

Toevallig! Ik ben 11 dagen geleden in vlaardingen geopereerd door Kevin Peters. Ik zou voor 450cc gaan met m'n consult maar had later toch een mail gestuurd of ze 500cc konden bestellen en vlak voor de operatie gekozen voor 500 :) dus dat kan allemaal! Ik wou zelf zo groot mogelijk ( kom van een kleine B cup). 650cc bestaat ook zeker. Ik stuur je even een screenshot van de mentor ronde hp protheses. Hier staan de aantal cc's op en de projectie en breedte, dan kan je ook even zien hoe veel het verschilt tussen de 600/650/700 :)

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Heel erg bedankt. Dat is zeker toevallig. Hoeveel tijd voor je operatie had je nog gemaild? Ik denk dat ik ook maar ga mailen zodat ze die prothese in ieder geval hebben liggen. 600 en 650 scheelt niet heel veel maar ik vind 700 echt een stuk groter dan 600cc (zie lijst) Het idee dat Barbie van tv (Samantha de Jongh) 800cc heeft en die zijn echt enorm (TE groot vind ik) en ik dalijk 700cc heb. Ligt niet ver uit elkaar

 

Ik heb nu Eurosilicone 400cc low profile met een projectie van 3,7. Bizar want als ik naar die Mentor lijst kijk zou ik 150cc high profile hebben. Of zie ik dat verkeerd? 

 

Hoe is het met jou? Ben je blij met je nieuwe aanwinst? Hoe is het met het herstel? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Leya ik had ongeveer 3 week voor de operatie gemaild. Dus zou gewoon zsm een mail naar ze sturen :) als je 700 echt te groot vind dan moet je gewoon voor 650 of 600 kiezen, ik denk dat t woensdag al een stuk helderder voor je word, je komt er vast wel uit! Nee klopt die van Barbie zijn wel echt groot, maar dat vind ik zo grappig want Genevieve Fox (van oh oh daar gaan we weer) heeft 550cc en die lijken echt maar ietsje kleiner dan die van Barbie, en Genevieve is niet eens klein, 172 ofzo. Toch bijzonder dat t bij iedereen anders is haha. 

 

Hmm ik durf dat niet echt te zeggen want weet niet hoe het zit met de projectie en breedte van jou protheses nu, maar als jij idd zegt dat het 3.7 is dan denk ik idd dat t kwa projectie het zelfde is als de mentor 150. Maar die van jou zijn breder denk ik. Wel apart idd

 

Ik ben ontzettend blij! Herstel was pittig, huid is natuurlijk flink uitgerekt en mn spieren ook dus had t wel onderschat, maar vanaf dag 4/5 ging het steeds beter en is t t allemaal waard :) ben benieuwd hoe ze er over een tijdje uit gaan zien want ik begin nu al te wennen aan de grootte, en ietsjes groter had ik ook niet erg gevonden hahah maar dat had mn huidje niet aan gekund denk ik. Ben heel benieuwd wat je uiteindelijk gaat kiezen en hoe het eruit gaat zien, ik ga je ff volgen!:lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Jadie:

@Leya ik had ongeveer 3 week voor de operatie gemaild. Dus zou gewoon zsm een mail naar ze sturen :) als je 700 echt te groot vind dan moet je gewoon voor 650 of 600 kiezen, ik denk dat t woensdag al een stuk helderder voor je word, je komt er vast wel uit! Nee klopt die van Barbie zijn wel echt groot, maar dat vind ik zo grappig want Genevieve Fox (van oh oh daar gaan we weer) heeft 550cc en die lijken echt maar ietsje kleiner dan die van Barbie, en Genevieve is niet eens klein, 172 ofzo. Toch bijzonder dat t bij iedereen anders is haha. 

 

Hmm ik durf dat niet echt te zeggen want weet niet hoe het zit met de projectie en breedte van jou protheses nu, maar als jij idd zegt dat het 3.7 is dan denk ik idd dat t kwa projectie het zelfde is als de mentor 150. Maar die van jou zijn breder denk ik. Wel apart idd

 

Ik ben ontzettend blij! Herstel was pittig, huid is natuurlijk flink uitgerekt en mn spieren ook dus had t wel onderschat, maar vanaf dag 4/5 ging het steeds beter en is t t allemaal waard :) ben benieuwd hoe ze er over een tijdje uit gaan zien want ik begin nu al te wennen aan de grootte, en ietsjes groter had ik ook niet erg gevonden hahah maar dat had mn huidje niet aan gekund denk ik. Ben heel benieuwd wat je uiteindelijk gaat kiezen en hoe het eruit gaat zien, ik ga je ff volgen!:lol:

Bizar jo dat ik dan volgens de mentor lijst 150cc heb want heb idd een projectie van 3,7. Mijn prothese die ik nu heb heeft wel een diameter van 14,2. Dan klopt toch echt de foto, dat ik een prothese pas van 300cc erbij, dan zijn die 2e en 3e foto eigenlijk totaal 450cc. Lijk me ook niet helemaal te kloppen toch? Ziet dit we ongeveer uit als wat jij heb of groter? Ben benieuwd

 

Heb je foto's van je BV? Ik weet nog bij mijn eerste operatie dat ik het de eerste 2 dagen erg pittig vond maar dat het herstel best snel ging. Na een tijd worden ze het mooist. Als ze wat meer ingedaald zijn. Maat kiezen blijft zo moeilijk he. Gelukkig ben je dan nog voor de 500cc gegaan en niet 450cc. Leuk dat je me gaat volgen. Ben ook heel benieuwd wat ik ga kiezen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Jadie:

@Leya ik had ongeveer 3 week voor de operatie gemaild. Dus zou gewoon zsm een mail naar ze sturen :) als je 700 echt te groot vind dan moet je gewoon voor 650 of 600 kiezen, ik denk dat t woensdag al een stuk helderder voor je word, je komt er vast wel uit! Nee klopt die van Barbie zijn wel echt groot, maar dat vind ik zo grappig want Genevieve Fox (van oh oh daar gaan we weer) heeft 550cc en die lijken echt maar ietsje kleiner dan die van Barbie, en Genevieve is niet eens klein, 172 ofzo. Toch bijzonder dat t bij iedereen anders is haha. 

 

Hmm ik durf dat niet echt te zeggen want weet niet hoe het zit met de projectie en breedte van jou protheses nu, maar als jij idd zegt dat het 3.7 is dan denk ik idd dat t kwa projectie het zelfde is als de mentor 150. Maar die van jou zijn breder denk ik. Wel apart idd

 

Ik ben ontzettend blij! Herstel was pittig, huid is natuurlijk flink uitgerekt en mn spieren ook dus had t wel onderschat, maar vanaf dag 4/5 ging het steeds beter en is t t allemaal waard :) ben benieuwd hoe ze er over een tijdje uit gaan zien want ik begin nu al te wennen aan de grootte, en ietsjes groter had ik ook niet erg gevonden hahah maar dat had mn huidje niet aan gekund denk ik. Ben heel benieuwd wat je uiteindelijk gaat kiezen en hoe het eruit gaat zien, ik ga je ff volgen!:lol:

haha jij zit appels met peren te vergelijken.

het ligt volledig aan het profile, hoe de verhouding breedte en projectie is. Je kunt niet zomaar zeggen dat die 400 volgens de mentor lijst, afgaande op de projectie, vergelijkbaar is met 150 cc.. De breedte komt dan namelijk totaal niet overeen. 
Het zit iets ingewikkelder in elkaar ;) 

 

 

25 minuten geleden zei Leya:

Bizar jo dat ik dan volgens de mentor lijst 150cc heb want heb idd een projectie van 3,7. Mijn prothese die ik nu heb heeft wel een diameter van 14,2. Dan klopt toch echt de foto, dat ik een prothese pas van 300cc erbij, dan zijn die 2e en 3e foto eigenlijk totaal 450cc. Lijk me ook niet helemaal te kloppen toch? Ziet dit we ongeveer uit als wat jij heb of groter? Ben benieuwd

 

Heb je foto's van je BV? Ik weet nog bij mijn eerste operatie dat ik het de eerste 2 dagen erg pittig vond maar dat het herstel best snel ging. Na een tijd worden ze het mooist. Als ze wat meer ingedaald zijn. Maat kiezen blijft zo moeilijk he. Gelukkig ben je dan nog voor de 500cc gegaan en niet 450cc. Leuk dat je me gaat volgen. Ben ook heel benieuwd wat ik ga kiezen haha

Ik heb helaas geen tijd om jouw hele discussie te lezen, maar ik kan je wel helpen met dingen verduidelijken als je dat wilt. Stuur me daarvoor even een pb met waar het om gaat, dan kijk ik even met je mee.

Er worden te gemakkelijk appels met peren vergeleken. Alles is afhankelijk van vele factoren, waaronder: merk prothese, profile van de prothese, postuur van de persoon die de prothesen draagt, de breedte van je eigen borst, de cupmaat die je had voor je eerste bv, en hoeveel weefsel daar nog van over is enz.

Laat maar even in pb weten als ik ergens over moet mee denken :) 

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie ik zei ook dat ik niet wist hoe het zat, het is maar een gedachte he. maar als ik puur alleen naar projectie kijk het dan idd overeen komt met de 150. ik weet dat de protheses die zij heeft sowieso breder zijn omdat ze low profile heeft en 400cc. Thats all :) 

 

@Leya zoals best boobie zegt is het vergelijken erg lastig. Jou projectie is nu gewoon minder dan als je high profile zou hebben. Lekker afwachten op woensdag t komt vast en zeker goed! 

Ik heb wel foto's prive staan in m'n album. Zal je ff toevoegen;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Jadie

Zou je mij ook eens toe willen voegen? Begin nu ook wel nieuwsgierig te worden. Alvast hartelijk bedankt. 

 

Veel liefs, Jaydee 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Jadie:

Heyhey,

tuurlijk, heb je toegevoegd hoor :)

 

X

Dankjewel, meis! Wauw, je borsten zijn echt prachtig geworden :35:. Châpeau voor je chirurg. 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Jaydee:

Dankjewel, meis! Wauw, je borsten zijn echt prachtig geworden :35:. Châpeau voor je chirurg. 

 

Xx

Dankjewel!:blush: ben er ook echt al zo blij mee! Benieuwd hoe ze er over enkele weken uit gaan zien.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Jadie:

Dankjewel!:blush: ben er ook echt al zo blij mee! Benieuwd hoe ze er over enkele weken uit gaan zien.

xx

Ze worden alleen maar mooier en mooier, dus dat komt helemaal goed bij jou! :35:

Geniet ervan, meis. 

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi allemaal. 

Vandaag was het eindelijk zover. Ik moest me om 12 uur melden en werd om 13 uur geholpen. Pff wat was ik zenuwachtig zeg. Ik heb eerder een borstvergroting gehad en ik vond het toen zo meevallen. Maar goed, het idee dat ze aan je sleutelen terwijl je knockie bent, brr. En de maat, daar werd ik ook zenuwachtig van. Ik zat niet meer te twijfelen tussen de maten maar ik was wel heel benieuwd naar hoe het zou gaan worden. 

Om 14 uur werd ik wakker en ik ging natuurlijk meteen kijken. Daar zaten ze dan, 650cc :) prachtig! Eten, plassen en om 16 uur mocht ik naar huis. Ik vind ze heel mooi. Mijn borsten stonden hiervoor echt heel erg naar buiten en nu heb ik gewoon decolleté, Jeeh, sexy! Ik vind ze nog wel wat naar buiten staan. Dr Peters vertelde dat er bij me eerste borstvergroting veel ruimte was gemaakt bij me oksel. Dat hij z'n best heeft gedaan om ze zover mogelijk naar binnen te doen maar dat ze nog steeds wel wat naar buiten staan. Ben benieuwd hoe ze er over een paar weken uit zien. Dr. Peters vertelde ook dat als ik voor nog groter was gaan dat ze nog meer naar buiten zouden gaan staan dus ik denk dat de keuze voor 650cc prima is. Ik ben er heel blij mee!

Op de foto lijken de de borsten wat ongelijk maar volgens mij komt dat door de BH die er iets overheen zit

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal. 

Vandaag was het eindelijk zover. Ik moest me om 12 uur melden en werd om 13 uur geholpen. Pff wat was ik zenuwachtig zeg. Ik heb eerder een borstvergroting gehad en ik vond het toen zo meevallen. Maar goed, het idee dat ze aan je sleutelen terwijl je knockie bent, brr. En de maat, daar werd ik ook zenuwachtig van. Ik zat niet meer te twijfelen tussen de maten maar ik was wel heel benieuwd naar hoe het zou gaan worden. 

Om 14 uur werd ik wakker en ik ging natuurlijk meteen kijken. Daar zaten ze dan, 650cc :) prachtig! Eten, plassen en om 16 uur mocht ik naar huis. Ik vind ze heel mooi. Mijn borsten stonden hiervoor echt heel erg naar buiten en nu heb ik gewoon decolleté, Jeeh, sexy! Ik vind ze nog wel wat naar buiten staan. Dr Peters vertelde dat er bij me eerste borstvergroting veel ruimte was gemaakt bij me oksel. Dat hij z'n best heeft gedaan om ze zover mogelijk naar binnen te doen maar dat ze nog steeds wel wat naar buiten staan. Ben benieuwd hoe ze er over een paar weken uit zien. Dr. Peters vertelde ook dat als ik voor nog groter was gaan dat ze nog meer naar buiten zouden gaan staan dus ik denk dat de keuze voor 650cc prima is. Ik ben er heel blij mee!

 

Op de foto lijken de borsten wat ongelijk maar volgens mij komt dat door de BH die er iets overheen zit. Binnenkort volgen er meer foto's

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.