Ga naar inhoud

Leya : 27 juli 2017 : Dr. Peters : MFIV


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal. Ik wil me graag even voorstellen. 

In 2013 heb ik een borstvergroting ondergaan bij bergman kliniek. 400cc, ronde prothese, dual plane. Gek maar de projectie hebben we tijdens het consult helemaal niet besproken en kwam er later achter dat ik low profile heb :( Helaas heb ik dus weinig volume in me BH en ik mis decolleté. En na een tijd borstvoeding te hebben gegeven zijn mijn borsten slap geworden. Ik vind mijn borsten niet meer mooi en ik zou wel graag een maatje groter willen. Ik ben 1.72 en weeg 60 kg. 

Op 6 juni 2017 had ik een 1ste consult bij Diana Gabriels. 13 juli heb ik een afspraak staan met chirurg; Dr. K Peters. Ik wil graag gaan voor 600cc high profile, ronde prothese, dual plane. De operatie datum staat gepland op 27 juli 2017, spannend!! Ben heel benieuwd. Ik kan niet wachten op me nieuwe tieten (.)(.) 

Mijn vraag is of er iemand ervaring heeft met 600cc? Ik ben eigenlijk ook best nieuwsgierig naar hoe dit eruit ziet. Kan ik op zoek gaan naar foto's of moet ik hier voor om toestemming vragen? 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste Reactie
Op Wed Jun 14 2017 om 20:30 zei Leya:

Hoi allemaal. Ik wil me graag even voorstellen. 

In 2013 heb ik een borstvergroting ondergaan bij bergman kliniek. 400cc, ronde prothese, dual plane. Gek maar de projectie hebben we tijdens het consult helemaal niet besproken en kwam er later achter dat ik low profile heb :( Helaas heb ik dus weinig volume in me BH en ik mis decolleté. En na een tijd borstvoeding te hebben gegeven zijn mijn borsten slap geworden. Ik vind mijn borsten niet meer mooi en ik zou wel graag een maatje groter willen. Ik ben 1.72 en weeg 60 kg. 

Op 6 juni 2017 had ik een 1ste consult bij Diana Gabriels. 13 juli heb ik een afspraak staan met chirurg; Dr. K Peters. Ik wil graag gaan voor 600cc high profile, ronde prothese, dual plane. De operatie datum staat gepland op 27 juli 2017, spannend!! Ben heel benieuwd. Ik kan niet wachten op me nieuwe tieten (.)(.) 

Mijn vraag is of er iemand ervaring heeft met 600cc? Ik ben eigenlijk ook best nieuwsgierig naar hoe dit eruit ziet. Kan ik op zoek gaan naar foto's of moet ik hier voor om toestemming vragen? 

Groetjes

Hi!  

 

Ik ben afgelopen dinsdag geopereerd, 600cc DP high profile door dr Peters.

 

De pijn / druk op m'n borst is zwaarder dan ik had verwacht. Gelukkig word het wel met de dag iets minder.

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi. Bedankt voor je bericht en de foto's. Ik vind het heel mooi. Prachtige maat! Vond je het lastig om de maat te kiezen? Ik heb nu 400cc en heb doormiddel van boterham zakjes gevuld met rijst 200cc, gemeten hoe het eruit ziet als het 600cc is. Heb je toevallig ook een foto van de zijkant? Is het precies wat je gehoopt had? Ik vind de maat kiezen best eng want ik wil echt niet te klein. Die 400cc die ik nu heb (low profile) slaat nergens op, heb helemaal geen decolleté. Soms zie ik bij meiden dat ze gekozen hebben voor 400cc en dan hebben ze best flinke borsten. Gek hoe dat zo verschillend is. Hoe voel je je nu, 3 dagen na de operatie? Geniet van je nieuwe aanwinst xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-6-2017 om 10:20 zei Gizmootje:

Priscilla30 heeft ook 600cc bij peters als je dat ff in de Zoekbalk intypt peters dan krijg je heel veel operatie verslagen daar staan alle ervaringen.

ik krijg 500cc 18juli bij hem 

Hoi, ik kan Priscilla30 niet vinden. Als ik Peters intyp krijg ik veel resultaten maar die van haar nog niet gevonden. Weet jij een makkelijkere weg? :) 

spannend, over een maand al!!! Heb je al een BH besteld en hoe weet ie eigenlijk welke maat je moet bestellen? Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Leya:

Hoi. Bedankt voor je bericht en de foto's. Ik vind het heel mooi. Prachtige maat! Vond je het lastig om de maat te kiezen? Ik heb nu 400cc en heb doormiddel van boterham zakjes gevuld met rijst 200cc, gemeten hoe het eruit ziet als het 600cc is. Heb je toevallig ook een foto van de zijkant? Is het precies wat je gehoopt had? Ik vind de maat kiezen best eng want ik wil echt niet te klein. Die 400cc die ik nu heb (low profile) slaat nergens op, heb helemaal geen decolleté. Soms zie ik bij meiden dat ze gekozen hebben voor 400cc en dan hebben ze best flinke borsten. Gek hoe dat zo verschillend is. Hoe voel je je nu, 3 dagen na de operatie? Geniet van je nieuwe aanwinst xxx

Jeetje wat zonde joh!

Inderdaad is 400cc ook al best groot , jammer dat het bij jou niet zo is.

Waarschijnlijk het profiel dan ja!

 

Ik heb niet lang getwijfeld over de maat, zo groot mogelijk wilde ik ahhaha!

Ik kom van een kleine b maar dat droeg ik nooit, altijd super push ups enzo , veel ruimte tussen m'n bh enzo dus sloeg helemaal nergens op.

Tijdens pas sessie 500cc gepast, tijdens m'n consult met Dr Peters gaf hij aan dat 600cc ook zou kunnen. Dus vandaar de maat.

 

Foto van de zijkant, ik schrok ahhah. 

Echt huge!

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh en hoe ik me voel, heb het echt onderschat. Ben echt een harde, kan veel hebben maareuh. Die druk is zwaar op m'n ribben en borstbeen. Ik had ander soort pijn verwacht misschien ..

Ben echt mezelf niet nu, voelt niet zo prettig zeg maar haha .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-6-2017 om 19:06 zei Ashleym:

Oh en hoe ik me voel, heb het echt onderschat. Ben echt een harde, kan veel hebben maareuh. Die druk is zwaar op m'n ribben en borstbeen. Ik had ander soort pijn verwacht misschien ..

Ben echt mezelf niet nu, voelt niet zo prettig zeg maar haha .

Voel je Al wat beter ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-6-2017 om 19:03 zei Ashleym:

 Jeetje wat zonde joh!

Inderdaad is 400cc ook al best groot , jammer dat het bij jou niet zo is.

Waarschijnlijk het profiel dan ja!

 

Ik heb niet lang getwijfeld over de maat, zo groot mogelijk wilde ik ahhaha!

Ik kom van een kleine b maar dat droeg ik nooit, altijd super push ups enzo , veel ruimte tussen m'n bh enzo dus sloeg helemaal nergens op.

Tijdens pas sessie 500cc gepast, tijdens m'n consult met Dr Peters gaf hij aan dat 600cc ook zou kunnen. Dus vandaar de maat.

 

Foto van de zijkant, ik schrok ahhah. 

Echt huge!

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Prachtige borsten heb je meid. Ik weet nu zeker dat ik 600cc wil. Idd echt groot maar het staat je goed. Ze zullen ook nog wel wat slinken hoor, zijn nu ws nog wat opgezwollen. Herkenbaar, ik draag ook alleen maar push ups, maximizers zelfs. En die waren dan niet een helemaal gevuld door die low profile. Hoeveel dagen PO ben je nu? Ik vraag me af hoelang ik eruit zal zijn met werk. Heb ook een dochter van 20 maanden en mijn vriend zal straks wel weer gewoon moeten werken :( Kan je je alweer wat beter bewegen?

nou geniet van je boobies. 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Leya:

Prachtige borsten heb je meid. Ik weet nu zeker dat ik 600cc wil. Idd echt groot maar het staat je goed. Ze zullen ook nog wel wat slinken hoor, zijn nu ws nog wat opgezwollen. Herkenbaar, ik draag ook alleen maar push ups, maximizers zelfs. En die waren dan niet een helemaal gevuld door die low profile. Hoeveel dagen PO ben je nu? Ik vraag me af hoelang ik eruit zal zijn met werk. Heb ook een dochter van 20 maanden en mijn vriend zal straks wel weer gewoon moeten werken :( Kan je je alweer wat beter bewegen?

nou geniet van je boobies. 

xxx

Ja klopt, zullen nog wat zakken ook idd. 

Maximizers waren LIFE!

 

Ik ben dinsdag geopereerd, dus vandaag 5 dagen PO.

 

Ik zou eigenlijk morgen weer gaan werken maar ik ga het niet redden ben ik bang. Ben ook 3 kwartier onderweg met OV en dat is al slopend denk ik.

Ik werk op een babygroep dus ik zal je even laten weten hoe dat gaat dinsdag, 20 maanden is nog wel jong ja! Veel tillen ..

 

Ik kan me wel wat beter bewegen nu, en vandaag gaat het wel opzich maarja ik zit thuis.

Ik moet nu ff wat boodschappen halen dus ik ben benieuwd hoe ik me erna voel .

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Gizmootje:

Oh god endan die hitte sterke meid xx 

Ja die hitte hahah, lig ik dan , op bed met ventilator . 

Maar heb het er allemaal voor over hoor , wie mooi wilt zijn moet pijn lijden hè zeggen ze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Priscilla30:

Hier ben ik stuur me maar privé bericht zal ik je foto's sturen x

Hoi Priscilla, bedankt voor je bericht. Jij hebt 600cc toch? Ik ben erg benieuwd naar het resultaat. Hoelang is het geleden? Ik heb 27 juli de operatie dag staan, spannend! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Gizmootje:

Nu een week mooie foto's 

hoe gaat met jou nu @Ashleym

Ja heb je ze gezien?  Mooi al he :wub:

 

Sinds gister een stuk beter! Vandaag echt goed. Geen pijnstillers nodig gehad, wel nog genomen na 7/8 uurtjes , toch bang dat ik terug klap zou krijgen opeens ofzo. Maar best druk geweest vandaag en voel me goed gewoon. Ben blijjj hahah! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Gizmootje:

Ooooh super fijn !!! Word alleen nog mooier nu al super jou man zal blij zijn als die thuis komt 

Hahahah dat zeker ja ! Nog 3 weken :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Gizmootje:

Weet die van niks ? En hoe gaat het met kinderen verzorgen ? Lukt het een beetje 

Jawel weet het wel , ben er al zo lang mee bezig joh. Wilde het al zo lang haha!

Thuis met m'n zoon gaat goed, hij is super zelfstandig gelukkig. Ik ga morgen weer werken  , ben benieuwd hoe dat zal gaan !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op welke maat hoop je ongeveer uit te komen met 600cc? Ik ben zelf ook zo bang dat het iets anders gaat worden dan ik zou willen, te groot of te klein. Ik wil graag een 70E of 70F en ga naar Dr. Nio maar ik hoor veel van mensen dat hij slecht is in maten schatten. Nou werk ik gelukkig zelf in een lingeriezaak dus kan ik wel goed maten schatten, maar dan ben ik wel weer bang dat het tijdens zo'n passessie weer lastiger is, en dat het misschien anders uit zal pakken omdat het toch om protheses gaat. Maar er was hier laatst een meisje in de winkel die bij hem was geweest waarbij hij tegen haar had gezegd dat ze een 70D zou krijgen, maar toen ik haar opmeette had ze gewoon een 70F. Dus ik hoop niet dat als ik om een 70F vraag dat ik dan een 70H krijg hahaha :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.