Ga naar inhoud

Ervaringen Faceland


Aanbevolen berichten

Thanx Debbos! Laat het ook echt van mijn 2e consult afhangen. Ik heb juist met de Velthuis Kliniek een negatieve ervaring, weliswaar voor een ooglidcorrectie, en dat heeft mij wel doen realiseren dat een duurdere kliniek niet altijd beter is. Zeker in de nazorg. Met de voorgestelde cc's kom ik dan denk ik uit op een volle c. En dat vind ik prima! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Miss Wood:

Thanx Debbos! Laat het ook echt van mijn 2e consult afhangen. Ik heb juist met de Velthuis Kliniek een negatieve ervaring, weliswaar voor een ooglidcorrectie, en dat heeft mij wel doen realiseren dat een duurdere kliniek niet altijd beter is. Zeker in de nazorg. Met de voorgestelde cc's kom ik dan denk ik uit op een volle c. En dat vind ik prima! 

Je moet zo rekenen dat elke 150cc ongeveer 1 cupmaat is. Nu ga je met 2 cupmaten vooruit. Dus zodat ik denk kom je uit op een volle C / kleine D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-7-2017 om 23:13 zei Adela:

Wat ik heb gehoord van een hoofdverpleger is dat artsen die niet goed genoeg zijn om te werken in een ziekenhuis vaak dan in dat sort klinieken werken voor een goedkopere prijsje. In faceland opereren ze geen vrouwen die een hoger BMI dan 28 hebben. Een eervaren arts kan opereren tot een BMI van 35... 

 

Is ook een meid op de FB borstvergrotings pagina die hele erge borsten heeft gekregen van Fresow. Zij wou hele extreme borsten en de arts heeft haar ook geopereerd ook wist hij en zei hij dat het niet mooi zou worden. Een goede arts zou in deze situatie niet mee akkoord gaan. 

 

Ik heb een gevoel bij faceland dat als alles goed is tot dat het verkeerd gaat. Dan willen ze niks van je horen... en neigeren je totaal, je krijgt em gewoon niet te pakken. Dit zijn persoonlijk de redenen waarom ik me zorgen zou maken om die kliniek te kiezen.

 

 

Dit verhaal is echt opgeblazen.  Ik heb haar een bericht gestuurd via fb en ze zegt dat de operatie gewoon goed en netjes is gedaan maar dat ze niet tevreden is met het resultaat omdat haar borsten uit elkaar staan.  

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij een borstvergroting krijg je een uitvergrootte versie van dat wat je al hebt, althans zo heb ik het begrepen en op voorbehoud dat je niet bij een slager komt. Ik vind persoonlijk bovenstaande review dan ook best meevallen qua negativiteit, hoe zien jullie (dames met meer kennis en ervaring) dat? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden zei Wens2017:

Bij een borstvergroting krijg je een uitvergrootte versie van dat wat je al hebt, althans zo heb ik het begrepen en op voorbehoud dat je niet bij een slager komt. Ik vind persoonlijk bovenstaande review dan ook best meevallen qua negativiteit, hoe zien jullie (dames met meer kennis en ervaring) dat? 

Nou ik impeteer dit stukje best wel negatief: een meid  op fb die hele erge borsten heeft gekregen van Fresow. Zij wou hele extreme borsten en de arts heeft haar ook geopereerd ook wist hij en zei hij dat het niet mooi zou worden. Een goede arts zou in deze situatie niet mee akkoord gaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-7-2017 om 21:21 zei Deprinsesopdeerwt:

 

Ik snap wat je bedoelt, maar is elke arts niet iemand die je nauwelijks kent? Of het nou voor een borstvergroting of bijvoorbeeld het verwijderen van je keelamandelen is. 

 

Toen ik tijdens mijn eerste consult vroeg naar de reden van de lagere prijs dan gemiddeld, werd mij verteld dat ze een goede overeenkomst hebben met de leverancier van de implantaten en dat je niet betaalt voor extra luxe, maar dat ze gewoon de zorg bieden doe je nodig hebt zonder poespas. 

En heb je ook gevraagd naar de andere implantaten, toen ik dat deed  en ze zagen dat ik twijfelde ging het gesprek alleen nog maar over me over te halen de "goedkoopste te doen"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt

@Val92 Ik heb ook gevraagd naar andere implantaten. Uiteindelijk ben ik voor de Motiva gegaan, omdat ik daar het beste gevoel bij had. Ik heb niet de ervaring dat ze me over probeerde te halen voor het goedkoopste te gaan, alles was best, het was maar net wat ik zelf wilde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Deprinsesopdeerwt:

@Val92 Ik heb ook gevraagd naar andere implantaten. Uiteindelijk ben ik voor de Motiva gegaan, omdat ik daar het beste gevoel bij had. Ik heb niet de ervaring dat ze me over probeerde te halen voor het goedkoopste te gaan, alles was best, het was maar net wat ik zelf wilde.

Oké gelukkig maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 24-7-2017 om 20:56 zei Wens2017:

Zo kun je t idd ook lezen;), wil je liever een andere pc? Er zijn zoveel goede pc's er is er vast een waarbij je je op je gemak en veilig voelt :).... toch?

Haai,  nee ik wil juist geen andere pc!  ik vind het stukje juist overdreven geschreven omdat zij eigenlijk fresow de schuld geeft terwijl zij al borsten had die uit elkaar stonden.  En dan word er gezegd dat meisje heeft echt vreselijke borsten gekregen terwijl ze gewoon mooie borsten heeft alleen ze wilde ze graag wat meer naar elkaar toe. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, dan heb ik je reactie verkeerd begrepen ;-). Ik vond t stukje ook niet overtuigend genoeg om ergens anders heen te gaan.... er zijn nu btw wel veel positieve operatieverslagen van fresow op t forum van meiden die onlangs geweest zijn, zelf vind ik dat ook heel fijn om te lezen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien hebben jullie mijn verslag van afgelopen maandag al gelezen, maar ik ben dus ook zeer te spreken over dr Fresow. Heb vooraf het internet uitgepluisd over hem en gevonden dat hij ook mislukte borsten herstelt. Verder niets dan positief gevonden en bovendien hadden alle dames die door hem waren geopereerd weinig of geen pijn. Ik heb opgezocht hoe dat evt zou kunnen en het schijnt dat het toch ook te maken kan hebben met de werkwijze van de pc. 

Daarnaast had ik echt een klik met hem. Zo relaxt, vrolijk en duidelijk. Ik vertrouwde hem volledig. En ik ben heeel blij met mn borsten en het feit dat ik letterlijk 0 pijn heb gehad.

Over evt nazorg kan ik nog niks zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Lonneke81:

Misschien hebben jullie mijn verslag van afgelopen maandag al gelezen, maar ik ben dus ook zeer te spreken over dr Fresow. Heb vooraf het internet uitgepluisd over hem en gevonden dat hij ook mislukte borsten herstelt. Verder niets dan positief gevonden en bovendien hadden alle dames die door hem waren geopereerd weinig of geen pijn. Ik heb opgezocht hoe dat evt zou kunnen en het schijnt dat het toch ook te maken kan hebben met de werkwijze van de pc. 

Daarnaast had ik echt een klik met hem. Zo relaxt, vrolijk en duidelijk. Ik vertrouwde hem volledig. En ik ben heeel blij met mn borsten en het feit dat ik letterlijk 0 pijn heb gehad.

Over evt nazorg kan ik nog niks zeggen.

Fijn om te lezen!  Ik ga je verslag van maandag gelijk even terug lezen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.