Ga naar inhoud

Ervaringen Faceland


Aanbevolen berichten

Haai lady's! 

Ik ben opzoek naar mensen die een borstvergroting hebben laten doen bij faceland / Dr Fresow. 

Mijn operatie staat op 12 september gepland en kan niets negatiefs over hem op internet vinden maar toch blijf ik het eng vinden. Ook omdat Faceland een stuk goedkoper dan andere klinieken is!  Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt

Hey meis,

 

Ik word 31 juli geopereerd door dokter Fresow via Faceland. Heb nu drie consulten gehad, omdat ik een twijfelachtige neuroot ben en ik dus telkens opnieuw wilde passen ;) Dokter Fresow heb ik ervaren als een competente, professionele en geduldige man die echt met je meedenkt. De twee consulenten die ik heb gesproken vond ik beiden aardig, geduldig en begripvol met veel kennis van zaken. 

 

De operatie moet dus nog plaats vinden en ik heb een goed gevoel bij de dokter en bij Faceland. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Deprinsesopdeerwt:

Hey meis,

 

Ik word 31 juli geopereerd door dokter Fresow via Faceland. Heb nu drie consulten gehad, omdat ik een twijfelachtige neuroot ben en ik dus telkens opnieuw wilde passen ;) Dokter Fresow heb ik ervaren als een competente, professionele en geduldige man die echt met je meedenkt. De twee consulenten die ik heb gesproken vond ik beiden aardig, geduldig en begripvol met veel kennis van zaken. 

 

De operatie moet dus nog plaats vinden en ik heb een goed gevoel bij de dokter en bij Faceland. 

Hoi!  Ik had er ook echt een goed gevoel bij.  Alleen door de prijs ga ik toch weer twijfelen.  Ik vind het erg lastig om me zo over te geven aan iemand terwijl ik die gene nauwelijks ken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt
1 uur geleden zei Meisie10:

Hoi!  Ik had er ook echt een goed gevoel bij.  Alleen door de prijs ga ik toch weer twijfelen.  Ik vind het erg lastig om me zo over te geven aan iemand terwijl ik die gene nauwelijks ken. 

 

Ik snap wat je bedoelt, maar is elke arts niet iemand die je nauwelijks kent? Of het nou voor een borstvergroting of bijvoorbeeld het verwijderen van je keelamandelen is. 

 

Toen ik tijdens mijn eerste consult vroeg naar de reden van de lagere prijs dan gemiddeld, werd mij verteld dat ze een goede overeenkomst hebben met de leverancier van de implantaten en dat je niet betaalt voor extra luxe, maar dat ze gewoon de zorg bieden doe je nodig hebt zonder poespas. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Deprinsesopdeerwt:

 

Ik snap wat je bedoelt, maar is elke arts niet iemand die je nauwelijks kent? Of het nou voor een borstvergroting of bijvoorbeeld het verwijderen van je keelamandelen is. 

 

Toen ik tijdens mijn eerste consult vroeg naar de reden van de lagere prijs dan gemiddeld, werd mij verteld dat ze een goede overeenkomst hebben met de leverancier van de implantaten en dat je niet betaalt voor extra luxe, maar dat ze gewoon de zorg bieden doe je nodig hebt zonder poespas. 

Ja dat zeiden ze inderdaad ook tegen mij. Ik had er een goed gevoel bij dus daar moet ik dan ook op vertrouwen.  Ik ben altijd zo'n twijfelaar en kan nooit beslissingen maken haha, om gek van te worden :5: 

Wil je mij toevoegen?  Dan kan ik later je foto's zien.  Ben zo benieuwd hoe het resultaat gaat zijn!  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik heb gehoord van een hoofdverpleger is dat artsen die niet goed genoeg zijn om te werken in een ziekenhuis vaak dan in dat sort klinieken werken voor een goedkopere prijsje. In faceland opereren ze geen vrouwen die een hoger BMI dan 28 hebben. Een eervaren arts kan opereren tot een BMI van 35... 

 

Is ook een meid op de FB borstvergrotings pagina die hele erge borsten heeft gekregen van Fresow. Zij wou hele extreme borsten en de arts heeft haar ook geopereerd ook wist hij en zei hij dat het niet mooi zou worden. Een goede arts zou in deze situatie niet mee akkoord gaan. 

 

Ik heb een gevoel bij faceland dat als alles goed is tot dat het verkeerd gaat. Dan willen ze niks van je horen... en neigeren je totaal, je krijgt em gewoon niet te pakken. Dit zijn persoonlijk de redenen waarom ik me zorgen zou maken om die kliniek te kiezen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Adela:

Wat ik heb gehoord van een hoofdverpleger is dat artsen die niet goed genoeg zijn om te werken in een ziekenhuis vaak dan in dat sort klinieken werken voor een goedkopere prijsje. In faceland opereren ze geen vrouwen die een hoger BMI dan 28 hebben. Een eervaren arts kan opereren tot een BMI van 35... 

 

Is ook een meid op de FB borstvergrotings pagina die hele erge borsten heeft gekregen van Fresow. Zij wou hele extreme borsten en de arts heeft haar ook geopereerd ook wist hij en zei hij dat het niet mooi zou worden. Een goede arts zou in deze situatie niet mee akkoord gaan. 

 

Ik heb een gevoel bij faceland dat als alles goed is tot dat het verkeerd gaat. Dan willen ze niks van je horen... en neigeren je totaal, je krijgt em gewoon niet te pakken. Dit zijn persoonlijk de redenen waarom ik me zorgen zou maken om die kliniek te kiezen.

 

 

Hmm snap wie je bedoeld ja :45:

 

verder heb ik geen ervaring daarmee  Meis het enige wat ik kan zeggen is, ga op je gevoel af en doe wat vooor jou het beste voelt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh lekker die bangmakerij.... fresow heeft ook veel verminkte vrouwen (borstvergroting door bijvoorbeeld een longarts) weer mooi gemaakt... elke arts maakt fouten, zijn ze echt ernstig dan komen ze voor de tuchtraad en op de zwarte lijst, die je overigens kunt googlen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Wens2017:

Goh lekker die bangmakerij.... fresow heeft ook veel verminkte vrouwen (borstvergroting door bijvoorbeeld een longarts) weer mooi gemaakt... elke arts maakt fouten, zijn ze echt ernstig dan komen ze voor de tuchtraad en op de zwarte lijst, die je overigens kunt googlen.

 

Denk niet dat dit bang makerij is maar meer haar gevoel wat ze bij de kliniek had. Ikzelf ben geholpen door dr Karim maar er zijn meerdere vrouwen die hem een hufter vinden terwijl ik hem de liefste en leukste man ever vond! 

 

Ligt echt aan je persoonlijke voorkeuren, ideeën etc. 

 

Als je niet zeker bent van je zaak lekker een 2e of 3e consult inplannen als je toch net nóg even zekerder van je zaak wilt zijn, dat vinden ze helemaal niet erg! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja wil absoluut haar niet bang maken ik zeg alleen wat ik heb zelf heb meegemaakt,  gehoord en wat ik denk :) zij vroeg ervaringen en ik vertel wat ik weet :)

 

En ja elke arts kunt verkeerd doen maar het gaat om hoe hij het daarna oplos, en in dit geval is het helaas niet goed opgelost. :22:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

T punt is een beetje dat we 1 kant van het verhaal kunnen lezen...

Volgens mij is het uiteindelijk via de directeur opgelost, wat volgens mij ook de lijn is in de zorg die gevolgd moet worden. De consulenten geven zelf ook aan dat ze slecht bereikbaar zijn via de telefoon. (Kunnen ze wellicht prima oplossen maar dat terzijde).

 

Maar is inderdaad een gevoel dat je zelf hebt bij een arts, als het niet klikt dan klikt het niet, gelukkig kunnen we bij ingrepen als een borstvergroting zelf een arts kiezen haha. (Da's met medische ingrepen wel anders ;))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vriendinnen en ikzelf hebben Botox via Faceland en zijn super tevreden. Vriendin ook een ooglidcorrectie via Faceland en dat is minstens zo mooi geworden als die van mij in de Bergmankliniek. 

Ik kreeg bij Bergman wel de luxe en fijne crème bv mee naar huis, maar ik zie zeker dat een gedeelte van het prijsverschil zit in de locatie en extraatjes.

Dus ik had al wat vertrouwen in Faceland en had een super fijn consult. Plus dat Fresow zover ik heb gezien borsten kan maken die passen bij wat ik wil, vol maar natuurlijk.

14 augustus staat de operatie gepland, daarna kan ik je de rest van mijn ervaring vertellen ;-)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Adela:

Wat ik heb gehoord van een hoofdverpleger is dat artsen die niet goed genoeg zijn om te werken in een ziekenhuis vaak dan in dat sort klinieken werken voor een goedkopere prijsje. In faceland opereren ze geen vrouwen die een hoger BMI dan 28 hebben. Een eervaren arts kan opereren tot een BMI van 35... 

 

Is ook een meid op de FB borstvergrotings pagina die hele erge borsten heeft gekregen van Fresow. Zij wou hele extreme borsten en de arts heeft haar ook geopereerd ook wist hij en zei hij dat het niet mooi zou worden. Een goede arts zou in deze situatie niet mee akkoord gaan. 

 

Ik heb een gevoel bij faceland dat als alles goed is tot dat het verkeerd gaat. Dan willen ze niks van je horen... en neigeren je totaal, je krijgt em gewoon niet te pakken. Dit zijn persoonlijk de redenen waarom ik me zorgen zou maken om die kliniek te kiezen.

 

 

Ik denk dat opereren tot een bepaald BMI niet afhankelijk is van de plastisch chirurg maar door er anesthesist en locatie van opereren? Er zijn meer meiden bij diverse klinieken afgewezen vanwege "risico's". Een anesthesist is dan liever in een ziekenhuis met meer voorzieningen dan een kliniek.

En er zijn toch ook veel artsen die in zowel een ziekenhuis werken als ook in een kliniek ? 

 

Maar je hebt gelijk hoor dat bij complicaties ook de bereikbaarheid en manier van oplossen echt goed geregeld moet zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey :),

Ik heb me afgelopen 17 juli door dr. Roel Fresow laten opereren. Vooralsnog heb ik dit als goed ervaren. Ik heb er wel een verslag over geschreven en volgens mij had je die al gezien maar gezien de negatieve ervaring wil ik ook via jou topic laten weten dat ik het als positief heb ervaren. Er staat bij mij Bauland kliniek maar het was wel via Faceland. Maandag ga ik ze bellen met wat vragen en ik zal via mijm eigen verslag ook even laten weten hoe dat is gegaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt
14 uur geleden zei Meisie10:

Ja dat zeiden ze inderdaad ook tegen mij. Ik had er een goed gevoel bij dus daar moet ik dan ook op vertrouwen.  Ik ben altijd zo'n twijfelaar en kan nooit beslissingen maken haha, om gek van te worden :5: 

Wil je mij toevoegen?  Dan kan ik later je foto's zien.  Ben zo benieuwd hoe het resultaat gaat zijn!  

 

Ik ben normaal gesproken juist helemaal geen twijfelaar, maar op dit gebied heb ik er toch moeite mee :P

 

Heb je toegevoegd aan mijn album en zal na de operatie ook foto's toevoegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Deprinsesopdeerwt:

 

Ik ben normaal gesproken juist helemaal geen twijfelaar, maar op dit gebied heb ik er toch moeite mee :P

 

Heb je toegevoegd aan mijn album en zal na de operatie ook foto's toevoegen.

 

De meesten hebben wel twijfels hoor bij een bv. Het is toch niet niks en je weet nooit precies hoe het eruit komt te zien. Omdat je alles zelf mag bepalen (tot op zekere hoogte natuurlijk) zijn die twijfels wel heel logisch. Je betaald er immers ook wel flink voor ;) 

 

Ik heb ook veel getwijfeld. Wel doen/niet doen, wat als, welke maat, etc. Nu achteraf denk ik hmm waren al die twijfels nu echt nodig? :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Meisie10 wat betreft de arts. Die ken ik niet. 

Ga op je gevoel af. Hoe komt hij over? Maakt hij mooie borsten dat bij jouw wensen aansluit? 

Dan doen! Heb je twijfels of sluit jouw wens niet aan op wat hij aanraad? Dan verder zoeken.

 

Dat de ene goede ervaringen heeft en de ander niet kan toch wel voorkomen. 

Zo vond ik bijv. dr. Moojen-Zaal bij Velthuis Kliniek echt een hele zakelijke niet emotioneel betrokken vrouw. Voelde mij een nummer en zag gewoon waarom je zoveel geld betaald. Een ander is waarschijnlijk heel tevreden met haar.

Zo ook bij Nio. Hij staat heel goed bekend op dit forum en veel vrouwen gaan naar hem voor een 1e keer of bij wissel of second opinion. Toch zijn er ook vrouwen waarbij hij minder goed werk heeft geleverd of die geen goed gevoel bij hem hebben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

in was afgelopen vrijdag ook bij dr fresow heel goed gevoel bij en ik kom in aanmerking voor vergoeding maar helaas mijn BMI is te laag teveel risico's. kans op klaplong en ik baal als een stekker maar ga nu proberen 5kg aan te komen. mijn BMI is 17 en moet 18 maar liever 18,5 dus op naar de 50 kilo... dan vervolg maar hele fijne pc denkt met je mee en verteld een hoop. andere klinieken zouden het mss wel doen. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Adela:

Ja wil absoluut haar niet bang maken ik zeg alleen wat ik heb zelf heb meegemaakt,  gehoord en wat ik denk :) zij vroeg ervaringen en ik vertel wat ik weet :)

 

En ja elke arts kunt verkeerd doen maar het gaat om hoe hij het daarna oplos, en in dit geval is het helaas niet goed opgelost. :22:

 

 

Bedankt voor je reacties!  Waar kan ik dat verhaal terug vinden?  Op legaal verminkt kan ik niets vinden  en fb ook niet.  Als je heel goed gaat zoeken dan kan je wel iets van negatieve ervaringen vinden maar dat komt niet heel serieus over.  Het lijkt mij dat als hij zo slecht is niet meer aan het werk zal zijn en er veel meer negatieve dingen over te lezen zijn net als diana gabriels.  Bij die kliniek kreeg ik echt ook een heel naar gevoel en na later te gaan Google snapte ik waar mijn gevoel vandaan kwam.  Ik heb op dit forum echt nog niets slechts over Fresow kunnen vinden? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Meisie10:

Bedankt voor je reacties!  Waar kan ik dat verhaal terug vinden?  Op legaal verminkt kan ik niets vinden  en fb ook niet.  Als je heel goed gaat zoeken dan kan je wel iets van negatieve ervaringen vinden maar dat komt niet heel serieus over.  Het lijkt mij dat als hij zo slecht is niet meer aan het werk zal zijn en er veel meer negatieve dingen over te lezen zijn net als diana gabriels.  Bij die kliniek kreeg ik echt ook een heel naar gevoel en na later te gaan Google snapte ik waar mijn gevoel vandaan kwam.  Ik heb op dit forum echt nog niets slechts over Fresow kunnen vinden? 

In de borsten groep op facebook kan je haar verhaaltje zoeken:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Debbos:

Ik kan de groep op fb niet vinden ? X

 Zo heet het! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames, 

 

Ik heb vorige week ook mijn eerste consult bij Faceland gehad en heb in september nog een afspraak staan bij dr. Straten van de Heyendael Kliniek. Persoonlijk vond ik het een heel prettig gesprek waarbij de consulente echt de tijd voor me nam en Roel Fresow ook. Op basis van mijn tweede consult ga ik de knoop doorhakken. Dat ze qua prijs een stuk voordeliger zijn, maakt het wel aantrekkelijk maar brengt me ook aan het twijfelen. Dus hellup....ik zou het ook prettig vinden als jullie je ervaringen delen. En nog een vraagje voor de experts...ik krijg waarschijnlijk 340 cc en heb nu een b cup. Kom ik dan uit op een c of een d cup? Alvast bedankt voor jullie reactie! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Miss Wood:

Hallo dames, 

 

Ik heb vorige week ook mijn eerste consult bij Faceland gehad en heb in september nog een afspraak staan bij dr. Straten van de Heyendael Kliniek. Persoonlijk vond ik het een heel prettig gesprek waarbij de consulente echt de tijd voor me nam en Roel Fresow ook. Op basis van mijn tweede consult ga ik de knoop doorhakken. Dat ze qua prijs een stuk voordeliger zijn, maakt het wel aantrekkelijk maar brengt me ook aan het twijfelen. Dus hellup....ik zou het ook prettig vinden als jullie je ervaringen delen. En nog een vraagje voor de experts...ik krijg waarschijnlijk 340 cc en heb nu een b cup. Kom ik dan uit op een c of een d cup? Alvast bedankt voor jullie reactie! 

Hoi @Miss Wood 

ik had ook 2 klinieken op het oog waarvan er 1 €2600 koste en de andere €3600

ik ben uiteindelijk voor ATS kliniek gegaan (die van 3600). Je hoort bij de "goedkopere" wel meer klachten als bij klinieken die duurder zijn. (ligt ook puur aan de chirurg hou me ten goede)

ik heb mijn chirurg ook gelijk gegoogeld dus ik heb een goede keuze gemaakt. Hier op dit forum kan je ook super veel vinden. 

Ik heb 75B en ik krijg 450cc dus ik kom op een volle D / cup E

Liefs Debby 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.