Ga naar inhoud

Hersteloperatie na 10 maanden po


EHjohanna

Aanbevolen berichten

Hoi EHJohanna, 

 

ik las je bericht toevallig, hoe gaat het nu met je en met je boob? Voelt hij al beter? 

 

Ik was benieuwd, omdat je aan 1 kant last had, was dat ook te zien dat hij anders er uit zag? De prothese hoger zat?

 

Dit is bij mij het geval en ik hoop ergens een ervaring te horen dat dit nog goed kan komen misschien.

 

Xx.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi nou ik ben niet geopereerd .. heb de herstel operatie niet door laten gaan op advies van pc ... en hij had gelijk ... heel langzaam herstel van mijn r borst ... links was gelijk prima rechts had tijd nodig .. heel cliché allemaal maar het is wel waar ...GEDULD GEDULD

ben nu 14 maanden po .. en heb nergens last meer van .. ze voelen zacht en zien er mooi uit .. heb bh maat 75 c ... dank je voor je belangstelling x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo allemaal .. ik ben nu 13 mnd po

en heb nog steeds geen gevoel in Mn r borst... vanaf onder Mn tepel geen gevoel meer .. net als een tandarts verdoving .. zijn er meer vrouwen die daar last van hebben ? 

Mn r borst voelt ook anders dan de linker ... iemand maakte de vergelijking met eieren.... goede borst voelt als hard gekookt ei

rechter borst voelt als rauw ei ... als je een rauw ei schud voel je de dooier bewegen ... zo voelt het ook als mijn borst van binnen ..iemand advies ??

gr 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo dames .. ik heb al eerder deze vraag gesteld.. maar probeer het bog een keer .

13 mnd geleden een bv gehad met 300 cc dp

al van af de eerste dag had ik vreemd gevoel in r borst 

Het hele gebied onder Mn tepel is weg ... het word door de pc beetje weggewuifd zo van tja kan gebeuren.. maar ik mocht wel herstel operatie laten doen .. dat heb ik niet gedaan omdat pc mijn vage klacht niet snapte... aan gevoel kon hij niks doen... ik ga morgen naar de huis arts voor verwijs brief voor zieken huis ... ik wil een second opinion 

zijn er meer dames die hier last van hebben ? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi dank je voor je reaktie

Mn linker (goede ) borst voelt als een hard gekookt ei

mn rechter ( slechte ) borst voelt als ongekookt ei zo dat je de dooier voelt bewegen als je schut

en dat dode gevoel heb ik vanaf het begin ... ik maakte me er niet druk om omdat het na 1

jaar vanzelf zou herstellen maar helaas niet gebeurt ...

als ik op bed lig en draai me om dan voel ik de prothese glijden zeg maar ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow dat is wel even wat anders dan alleen een dood gevoel ja. Wat lijkt me dat een rot gevoel als je je prothese voelt glijden. Ik heb weleens als ik te veel met m'n borst op de bank leun, dat hij een soort van ff verkeerd schiet. Maar dat is maar een enkele keer. 

Wel k*t dat hij je niet serieus neemt. Als je naar een ander gaat, moet je natuurlijk weer betalen. Maar ja ik snap ook dat je je niet laat opereren door iemand die er niks van snapt. Rotsituatie. Even langs een andere pc kan in ieder geval nooit kwaad toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4/11/2017 om 14:55 zei EHjohanna:

Hi nou ik ben niet geopereerd .. heb de herstel operatie niet door laten gaan op advies van pc ... en hij had gelijk ... heel langzaam herstel van mijn r borst ... links was gelijk prima rechts had tijd nodig .. heel cliché allemaal maar het is wel waar ...GEDULD GEDULD

ben nu 14 maanden po .. en heb nergens last meer van .. ze voelen zacht en zien er mooi uit .. heb bh maat 75 c ... dank je voor je belangstelling x

Hoi, wat fijn voor je dat toch alles goed is gekomen.. had je ook dat ze wat ongelijk waren na de operatie of voelde de eene kant alleen raar aan?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hi .. nou ik heb een beetje te vroeg gejuicht ... ben vanmiddag bij huisarts geweest en heb een verwijs brief voor het ziekenhuis bij pc voor second opinion .. mijn borsten zien er prachtig uit .. ook geen verschil .. maar mijn rechter borst voelt niet goed ... alsof de prothese los zit .. als ik lig en me omdraai dan glijd hij .. en ook het gevoel onder Mn borst is weg .. voelt dood aan ... vind het heel erg om te zeggen .. maar ik denk dat ik spijt heb van mijn bv ...

vanaf de eerste dag na mijn bv heb ik een gevoel van “ wat heb ik gedaan ?”

als ik sommige complicaties lees dan moet ik niet zeuren .. maar dit is mijn gevoel .. ik heb ook niet zomaar een bv gedaan .. heb er jaren over na gedacht .. maar met studerende kids alles op de achtergrond geschoven en toen na jaren toch besloten om het wel te doen .. maar toch ondanks dat het prachtig is geworden .. spijt ..

mijn man mag er niet aanzitten ... voelt eng .. altijd koude borsten.. en doordat ze niet prettig aanvoelen ben ik me altijd bewust van mijn borsten .. voel ze altijd :( 

ik ben er teveel mee bezig ... dus nu naar andere pc en misschien zegt hij ... Dat hoort zo . Het zijn de siliconen die je voel . Dit is normaal .. 

ik hoop t maar .. want nog een keer opereren zie ik niet zitten .. als ik nog een keer onder het mes moet dan gaan ze eruit ..x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid, wat ontzettend erg dat je na al deze tijd nog steeds hiermee loopt. En aan de tijd van dit bericht te zien kan je er ook niet van slapen. 

Ik heb niet echt advies voor je maar wilde je even zeggen dat het goed is van je om een second opinion te nemen. Misschien dat je dan toch weer een stapje verder komt.

Probeer er niet teveel aan te denken, hoe lastig het ook is en probeer aan je rust te komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo .. ik ben vandaag voor een second opinion in het ziekenhuis geweest .. hele lieve dokter ( vrouw) 

en ze zei eigenlijk precies wat mijn eigen pc zei ... waarschijnlijk dat mijn rib iets wat naar voor staat aan de rechter kant .. vandaar dat ik Mn prothese voel bij bepaalde houding.. 

dat voelt niet echt lekker en er is niets aan te doen .. ze gaf compliment aan mijn pc .. ze vond ze prachtig en zei .. alle lof voor je pc .. ik was bang dat ze me niet te woord wou staan omdat ik in een kliniek geopereerd ben .. maar ben door haar erg op Mn gemak gesteld.. 

Dus mijn angst dat het niet goed was is weg maar dat neemt niet weg dat ik dat vervelende gevoel nog heb .. maar daar moet ik mee leren leven .. het voelt een beetje beurs . Alsof je een beurse blauwe plek heb die je elke keer stoot of omdraait in bed .. maar goed .. geen herstel operatie gelukkig ... ik kom niet veel meer op het forum omdat ik mezelf helemaal gek maakte met alle complicatie verhalen ..maar ik ben nu wel opgelucht  xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-12-2017 om 18:05 zei EHjohanna:

Hallo .. ik ben vandaag voor een second opinion in het ziekenhuis geweest .. hele lieve dokter ( vrouw) 

en ze zei eigenlijk precies wat mijn eigen pc zei ... waarschijnlijk dat mijn rib iets wat naar voor staat aan de rechter kant .. vandaar dat ik Mn prothese voel bij bepaalde houding.. 

dat voelt niet echt lekker en er is niets aan te doen .. ze gaf compliment aan mijn pc .. ze vond ze prachtig en zei .. alle lof voor je pc .. ik was bang dat ze me niet te woord wou staan omdat ik in een kliniek geopereerd ben .. maar ben door haar erg op Mn gemak gesteld.. 

Dus mijn angst dat het niet goed was is weg maar dat neemt niet weg dat ik dat vervelende gevoel nog heb .. maar daar moet ik mee leren leven .. het voelt een beetje beurs . Alsof je een beurse blauwe plek heb die je elke keer stoot of omdraait in bed .. maar goed .. geen herstel operatie gelukkig ... ik kom niet veel meer op het forum omdat ik mezelf helemaal gek maakte met alle complicatie verhalen ..maar ik ben nu wel opgelucht  xx

Hey meid

 

Fijn dat je gerust gesteld bent!!

Maar wat erg om te lezen dat je eigenlijk toch spijt hebt van je bv, vooral door het gevoel dat je er nu niet meer in hebt en door dat schuivende gevoel. Echt balen! :(

Hoop dat je ermee kunt leren leven, of dat het nog iets betert, maar je bent ondertussen al 15 maanden po he.... Dan zal er niet heel veel meer veranderen neem ik aan....

 

Mijn vorsten voelen trouwens niet koud als ik een voorgevormde bh draag, wel bij een kanten bh of een sportbh.  Weet niet of er bij jou ook verschil zit tussen die soorten?

 

In ieder geval, hoop ik dat het bij jou nog zal wennen, al vind ik het wel echt rot voor je!

 

Xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi bb.. ja mijn borsten zijn prachtig en als dat rot gevoel weg zou zijn zou ik helemaal happy zijn .. maar jammer genoeg heb ik nog steeds “last” 

maar ik moet me er maar bij neer leggen dat het gevoel niet terug komt.

andere dames die hier ook last van hebben maken er misschien niet zo’n probleem van maar ik vind het vervelend . En die koude borsten ? Ach je went er aan :) 

dank je voor je reactie 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@EHjohanna Hi, sorry dat ik niet eerder heb kunnen reageren.. heb jouw topic gewoon gemist :145:

 

Fijn dat je nu weet dat het niets ernstigs is en de oorzaak weet maar lastig om te accepteren dat je nu ermee moet leren leven. Lijkt mij zo geen fijn gevoel om dit constant te voelen. Tja, was uiteraard weer hardop aan het denken want denk altijd..wat als ik dit nou had..erbij neerleggen? nog een so? Lastig want zou je graag happy willen zien met je BV en je van het schuivende gevoel af willen helpen. Heb helaas geen gouden handjes om dit te beoordelen maar... denk graag mee :) 

 

Zou het wellicht een OPTIE zijn om Nio of Plovier te mailen?? vragen of zij dit ooit in hun praktijk hebben meegekregen van patiënten? Welke opties zij kunnen bieden ivm je ligging van je rib. Als zij aangeven dat er geen oplossing hiervoor is...geef ik het  op!! Je weet uiteraard dat het niets ernstigs is maar je moet wel de komende jaren ermee lopen en als dit een blijvende issue is die jouw dagelijks tegenzit? Zou geen kwaad kunnen om INFO op te vragen bij deze 2 Boobmasters :106: Wie weet waar zij mee komen? 

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi brownie... ja dat zou ik ook nog kunnen doen ... maar weet je .. ik vind het wel prima zo .. heb vooral last als ik plat lig ..ben nu 14 mnd po en ben er wel klaar mee.. ik heb geen pijn maar het is een vervend gevoel .. en gek genoeg nu ik 2 artsen bezocht heb maak ik me geen zorgen meer of het wel goed zit...

het iszoals het is ... en hee ... het ziet er prachtig uit ... en voel me niet meer onzeker .. en als ik sommige verhalen hier lees dan moet ik niet zeuren .. xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hey @EHjohanna ik kwam je topic hier net even tegen.

Heb geen idee of het een goeie tip kan zijn maar ik geef het toch even mee :D Voor men bv had ik soms ook zo’n vreemd gevoel aan men ribben, alsof men organen eronder in de weg zaten als ik men bovenlichaam draaide. 

Sinds een aantal jaar ga ik ongeveer 4x per jaar naar een osteopate. Zij zet dan ribben, heupen, schouders even terug ‘rechter’ en dat helpt wel echt. Kan je misschien eens proberen. 

Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei Eecc15il:

Hey @EHjohanna ik kwam je topic hier net even tegen.

Heb geen idee of het een goeie tip kan zijn maar ik geef het toch even mee :D Voor men bv had ik soms ook zo’n vreemd gevoel aan men ribben, alsof men organen eronder in de weg zaten als ik men bovenlichaam draaide. 

Sinds een aantal jaar ga ik ongeveer 4x per jaar naar een osteopate. Zij zet dan ribben, heupen, schouders even terug ‘rechter’ en dat helpt wel echt. Kan je misschien eens proberen. 

Grtjs

Hi ... dank je voor de tip 

maar ik denk zelf dat Mn prothese niet goed is in gekapseld... mijn linkerborst voel ik niet maar die rechterborst voel ik altijd ... als ik lig .. beweeg ... loop... 

het lijkt dat hij los zit... als ik buk voel ik t mee gaan ... maar ik heb geen pijn ... moet er mee leren leven denk ik ... er hebben 2 pc naar gekeken..en die zeiden dat het goed was ... dus het is maar zo denk ik ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.