Ga naar inhoud

help 1 borst is is gezakt


Suusie

Aanbevolen berichten

hoi, 5 maanden terug heb ik een borstvergroting gedaan ene 325cc andere 350cc.

Ik ben altijd tevreden geweest over alles, mn herstel verliep super en heb me ook gehouden aan de regels.

Echter nu sinds een 2 weken  (misschien al langer) zakt mijn linker borst zo erg dat er al een plooi in komt en het verschil met rechts word zo groot dat ik me enorme zorgen maak. Ik heb de kliniek al gemaild en gebeld daar moest ik fotos van maken zodat de arts er naar kan kijken.

Maar de fotos maken mij zelf al niet geruster er op, het maakt me eerder bang. 

Weet iemand zo wat dit is en wat mij misschien te wachten staat?

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Suusie:

hoi, 5 maanden terug heb ik een borstvergroting gedaan ene 325cc andere 350cc.

Ik ben altijd tevreden geweest over alles, mn herstel verliep super en heb me ook gehouden aan de regels.

Echter nu sinds een 2 weken  (misschien al langer) zakt mijn linker borst zo erg dat er al een plooi in komt en het verschil met rechts word zo groot dat ik me enorme zorgen maak. Ik heb de kliniek al gemaild en gebeld daar moest ik fotos van maken zodat de arts er naar kan kijken.

Maar de fotos maken mij zelf al niet geruster er op, het maakt me eerder bang. 

Weet iemand zo wat dit is en wat mij misschien te wachten staat?

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hou je ons op de hoogte en succes liefs anouk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Meid, ik denk dat @best_boobie je hier meer over kan vertellen, maar het ziet er volgens mij uit dat de prothese te ver door is gezakt. ik ben benieuwd waar de kliniek mee terug komt.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfffff, wat vervelend, meis. Ik hoop dat je snel een bericht hebt van je pc en dat er iets aan gedaan kan worden. Hou je ons op de hoogte? 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien een schrale troost, maar je bent niet de enige die zo'n pech heeft. Hier zit er nog één. Gedeeld leed is half leed, zullen we maar zeggen :38:. Maar positief proberen te blijven, dat scheelt al een heel stuk. 

 

Succes, meis. 

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb precies hetzelfde, maar bij mij voel je bovenop ook ribbels van de prothese. Ik had aan die borst vantevoren hele erge kapselvorming. Mischien dat het bij mij daardoor komt. Ze hebben eerst het kapsel weg moeten halen. De bolling is ook veel minder dan mijn rechtse borst. Ik ga morgen een afspraak maken in de kliniek. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Suusie:

@Jaydee mag ik vragen wat dr bij jou mis is gegaan?

Ik heb vorig jaar 13 mei en prothesewissel gehad, maar daar vanaf dag 1 po een flinke double bubble aan over gehouden. Ik was het vertrouwen in mijn pc kwijt en ben naar Nio gegaan voor een second opinion. Door hem zou er 10 juli een hersteloperatie worden gedaan met gelijk grotere protheses. Helaas heb ik die operatie niet door laten gaan, omdat de dochter van mijn (aan borstkanker overleden) zus ook borstkanker heeft en nu blijkt dat zij drager is van het BRCA2-GEN. Nu heb ik me 3 juli ook laten testen en ik zit nu in spanning op de uitslag te wachten.... duurt ongeveer nog twee of drie weken. Ben ik geen drager van dat gen, dan kan de hersteloperatie gewoon worden uitgevoerd. Ben ik wel drager dan worden mijn borsten geamputeerd en mijn eierstokken verwijderd. En dan moeten ook mijn kids getest worden. Maar mijn motto is; ik ben geen gendrager totdat het tegendeel bewezen is! Dus we blijven gewoon positief!

 

Succes met jouw sores, meis. Hou me maar op de hoogte, oké? 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...
  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.