Ga naar inhoud

Boobieblues, waarom in godsnaam,


Artgirl79

Aanbevolen berichten

Lieve meiden, ik ben aan t sparen voor kleinere implantaten. Ik kan nog steeds niet wennen aan de grote borsten. Ik slaap op mijn zij, maar word snachts vaak wakker, dan moet ik als het ware mijn borst weer goedleggen. Kleding vinden is een hel, sommige kledingstukken staan en zitten niet fijn. Ik verdraag geen bh, dus loop nu met grote borsten zonder bh rond. En mijn rug komt soms in opstand. Dit heb ik nooit gewild, maar ik aanvaard wat er gebeurd is. Ik had mij beter moeten voorlichten, maar nam aan dat de chirurg wel wist wat hij deed. Maar achteraf kijkt men een koe in de kont, ene dag gaat beter dan de andere dag. Zonder siliconen wil ik niet, maar  zoas het resultaat nu is, is voor mij veel te groot. 

 

Dus laat je goed voorlichten, denk goed na over de grote, ik heb hp van mentor. Deze zijn harder, dus ook het litteken is bij mij groter. Voelt niet aan als een hele zachte natuurlijke borst, maar dat is een keuze. Ik dacht toenertijd dat er niet veel te kiezen viel. 

 

En denk na of dit je echt echt gelukkig maakt, soms vind ik dat er zo makkelijk word gedaan over de operatie. Maar het is beste een heftige tijd, waarin je veel moet vragen van je omgeving. 

 

Ik kan helaas niet meer terug naar vroeger hoe t was, dus spaar ik braaf mijn centjes en heb ik dit even te accepteren. 

 

Heel veel van deze tijd geleerd, sterker dan ooit.. 

 

Xxx

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.