Ga naar inhoud

Hulp gevraagd: vreemd gevoel in borst bij hardlopen, 5 maanden po


Eef.n

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden zei Natje3:

@Eef.n

Goed. Af en toe nog wat pijntjes als ik teveel doe.

Ik denk wel dat Verdonck eerlijk zal zijn tegen je. 

Ik ben ook door hem geopereerd.

Ik ben nog niet op na controle geweest, maar lees hier toch ook dat de nazorg super is bij hen.

Ben wel een beetje bang om terug te lopen. Als ik dat zo allemaal lees.

Ik ging na 6 weken eens proberen, maar zal me maar mooi aan de regels van Verdonck houden en wachten tot 8 weken.

@Natje3 Ja ik ben tot nu toe ook heel tevreden over hem. Ik had hem gemaild dat ik toch Liever had dat hij er even naar keek en een paar uur later belde hij meteen. 

 

Fijn dat t met jou goed gaat! 

Met hardlopen zou ik ook gewoon wachten tot t helemaal goed voelt, eerst eens proberen rustig op een crosstrainer ofzo... dan merk je meteen hoe t voelt. 

 

Alleen moet je je niet bang laten maken door mijn ervaring met hardlopen. Ik heb gewoon dikke pech denk... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste Reactie

@Desert-Rose @best_boobie @Natje3

 

Even een update: 

 

Gisteren een afspraak gehad bij mn pc. Hij heeft alles gecontroleerd: Gaf aan dat de borstspier tijdens de operatie flink uitgerekt is, dit heeft tijd nodig om goed te herstellen. Bij de een duurt dat 5 maanden, bij de ander 9 maanden.. Ik ben rechtshandig dus gebruik mn rechterborstspier heel de dag, vooral met 2 kleine kids. Hij adviseerde dat ik het nog even de tijd moest geven en rustig opbouwen. Eventueel de borst insmeren met voltarengel. 

 

Ook liet ik zien dat mn rechterborst vreemd uitzag als ik op mn rug lag. Daar heeft ie naar gekeken maar hij zei geen verschil te zien.. behalve dat ie ietsjes naar boven/hoger lag. 

 

Wanneer ik klachten blijf houden mag ik contact opnemen. 

 

Van de ene kant ben ik opgelucht dat dit de conclusie is maar ja.. t voelt toch niet gerustgesteld. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eef.n

Ik geloof het dat het zo een beetje een dubbel gevoel heeft.

Het is weer afwachten en zien of het blijft of niet dat gevoel.Ik hoop voor jou dat het vlug betert en dat je vlug  terug kunt sporten.

Heb jij ook soms dat gevoel als je u armen omhoog doet of iets wilt nemen dat je dat voelt aan de zijkant van je borst of oksel ? Dan denk ik soms is dat nu nog altijd die spier die ik voel.

Nog 2 weekjes en ik mag ookterug beginnen komen. Ik ga je laten weten hoe het bij mij gaat. Ik heb nu ook die shock absurder gekocht. We zullen zien.Veel succes en bedankt om mij op de hoogte te houden xxx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Natje3:

@Eef.n

Ik geloof het dat het zo een beetje een dubbel gevoel heeft.

Het is weer afwachten en zien of het blijft of niet dat gevoel.Ik hoop voor jou dat het vlug betert en dat je vlug  terug kunt sporten.

Heb jij ook soms dat gevoel als je u armen omhoog doet of iets wilt nemen dat je dat voelt aan de zijkant van je borst of oksel ? Dan denk ik soms is dat nu nog altijd die spier die ik voel.

Nog 2 weekjes en ik mag ookterug beginnen komen. Ik ga je laten weten hoe het bij mij gaat. Ik heb nu ook die shock absurder gekocht. We zullen zien.Veel succes en bedankt om mij op de hoogte te houden xxx

 

 

@Natje3 Ja dat gevoel herken ik voornamelijk uit mn herstelperiode. Dat was voor mij dan een teken dat mn armen te hoog deed, of dat echt zo is weet ik niet. Maar ik Wilde geen risico nemen dus pakte ik daarna een krukje. Volgens mij is dat gevoel wel heel normaal! 

 

Ik ben benieuwd hoe t sporten bij jou gaat! Hoe wil je gaan opbouwen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eef.n

Ik lig nu al 10 weken stil. Eerst een pees van mijn voet die ontstoken is dan mijn operatie<_<

Ik ga nu vrijdag achter een spuit voor mijn voet, want dat is nu nog niet genezen en begin echt mijn sport nodig te hebben. 

Ik ben futloos en loop wat humeurig rond zegt mijn gezin

Ik.ga dus heel voorzichtig beginnen met mijn voet ook. 5 min lopen 1 min wandelen. Zo'n 30 min. En zo opbouwen, maar ik ben mezelf zal moeilijk zijn om me daar aan te houden^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eef.n

 

He meis,

 

Jammer dat je toch nog niet volledig gerustgesteld bent,maar er is nu goed naar gekeken, en je moet er nu maar even op proberen  te vertrouwen dat het allemaal nog gaat beteren.

Het is absoluut waar dat iedereen anders geneest, en de 1 inderdaad sneller dan de ander.

 

Hou het gewoon goed in de gaten, en als je echt geen verbetering gaat merken,meer pijn gaat krijgen of andere dingen/klachten gaat krijgen, dan inderdaad weer aan de bel trekken.Luister hierbij ook goed naar je eigen gevoel en lichaam.

 

Nu maar weer heel veel geduld hebben,en hopen dat het toch snel verbeterd.

 

Je kunt de gel gebruiken, maar je kunt ook proberen om voorzichtig de spier te masseren, en dan vooral het gedeelte wat je in de oksel voelt,dat is de aanhechting.Heel zachtjes vastpakken en enigszins kneden.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid

Fijn dat je gezien bent door de pc en dat hij er een verklaring voor wist uit te persen.
Voorlopig zou ik even hiervan uitgaan, maar kan me wel voorstellen dat het een dubbel gevoel geeft.. Ergens was je op zoek naar 'erkenning' van je 'probleem', toch?

Hopelijk trekt alles nog bij, het is idd zo dat de een langer nodig heeft om volledig hersteld te zijn dan de ander, al moet ik zeggen dat ook dat niet helemaal waar is.. Een jaar staat er gewoon voor, voordat je helemaal hersteld bent. Heeft bij mij zelfs nog wel iets langer geduurd eer mijn borsten ook daadwerkelijk op hun zachtst waren en ik geen enkele steken meer had. Ook mijn huid heeft veel langer nodig gehad om te herstellen qua gevoel. Wil daarmee maar aangeven, dat het zeker kan, dat het allemaal lang duurt.... 

Voltarengel. mwa.. Vind de optie van Desert-Rose een betere optie eerlijk gezegd :)

Succes meid!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

@Natje3 @Desert-Rose @best_boobie 

 

Het is alweer een tijdje geleden dus tijd voor een update! 

 

Inmiddels ben ik bijna 2 maanden verder na de afspraak met de pc. Ik heb me afgelopen tijd rustig gehouden en gepast getraind. Wel training op de crosstrainer en krachttraining maar niet hardlopen. 

 

Deze week ben ik voor t eerst weer gaan hardlopen. In gedachten had ik een korte loop van een paar km. Gewoon om rustig op te bouwen. Uiteindelijk ging het zo goed dat ik al gauw op 5km zat zonder pijn. Wel voelde ik m'n borsten maar niet pijnlijk of geïrriteerd. Denk dat dit gewoon hoort bij een grotere cupmaat, Haha. 

 

Uiteindelijk dus 8km pijnloos kunnen lopen! Ook de dag erna nergens last van gehad! Zo blij dat t weer gaat!! Nu nog even rustig aan opbouwen en niks forceren! 

 

@Natje3 hoe gaat t trainen bij jou? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eef.n

Super dat alles goed gaat met je.

Ben blij voor je.

Ik heb een blessure aan mijn voet nu:o

Maar ik heb na mijn 8 weken terug begonnen met lopen en ik had geen last.

Ik fitness nu en zit op mijn rollen en heb ook nergens last van.

Maar kijk uit tot ik terug kan lopen.

Succes verder en bedankt op me op de hoogte te houden.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Eef.n:

@Natje3 @Desert-Rose @best_boobie 

 

Het is alweer een tijdje geleden dus tijd voor een update! 

 

Inmiddels ben ik bijna 2 maanden verder na de afspraak met de pc. Ik heb me afgelopen tijd rustig gehouden en gepast getraind. Wel training op de crosstrainer en krachttraining maar niet hardlopen. 

 

Deze week ben ik voor t eerst weer gaan hardlopen. In gedachten had ik een korte loop van een paar km. Gewoon om rustig op te bouwen. Uiteindelijk ging het zo goed dat ik al gauw op 5km zat zonder pijn. Wel voelde ik m'n borsten maar niet pijnlijk of geïrriteerd. Denk dat dit gewoon hoort bij een grotere cupmaat, Haha. 

 

Uiteindelijk dus 8km pijnloos kunnen lopen! Ook de dag erna nergens last van gehad! Zo blij dat t weer gaat!! Nu nog even rustig aan opbouwen en niks forceren! 

 

@Natje3 hoe gaat t trainen bij jou? 

Echt superfijn!!

Je was dus gewoon nog aan het genezen!! Zie je maar dat na die eerste 6 weken, je lichaam zelf aangeeft wat het aankan. Wel goed hoor, dat je even contact erover hebt gehad en daarna rustig aan gedaan hebt :35: 
 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eef.n

 

He meis, 

 

Maar dat is super dat je ineens ongemerkt 8 km loopt, en dat je geen pijn had tijdens en erna, dan gaat hier heel duidelijk op dat geduld een schone zaak is ^_^ en je nog met herstel bezig was.

 

Inderdaad nu heel rustig aan opbouwen,

En dat je af en toe iets voelt, komt door de zwaartekracht,en dat geeft ook niks, zolang je maar steeds de juiste bh draagt, komt alles helemaal goed.

 

Geniet maar lekker van je borsten en het hardlopen.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.