Ga naar inhoud

Jayro: 7 jan 2011: Dr DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 133
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Meiden,

Dank je wel allemaal. Wij gaan er zo naar toe en gelukkig heb ik nog geen zenuwen. Wel het idee dat als ik vanavond thuis kom andere borsten heb.

Maar goed de zenuwen zullen wel komen als ik daar ben hahhahaha.

Nou tot laters....

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden, bedankt dat jullie aan mij hebben gedacht.

Ik had net een heel verslag getypt maar is nu weg.

Heb ff niet de energie om het weer te doen. Laptop doet erg vreemd.

Maaar ik heb zeeeee woehiiiiiii 450 ccccc.

verslag en foto's volgen.

Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jayro,

Gefeliciteerd!!! :64: We wachten je verslagje wel af! Doe maar lekker rustig en laat je verwennen! Benieuwd naar je eerste picjes! Fijn herstel gewenst!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

Nou ben eindelijk weer een beetje bijgekomen.

Gisteren wel een zware dag gehad maar vandaag kan ik redelijk zelf uit bed komen.

Mijn rechter borst is pijnlijk terwijl ik van de ander totaal geen last hebt.

Is dat normaal?

Maar goed zal even het verslag van de operatie vertellen.

Wij kwamen op tijd aan en moesten nog even wachten. Ik was eigenlijk helemaal niet zenuwachtig wel gezonde spanning.

Toen mocht ik bij Bruno komen. Nog even over de maat gehad. Ik was bang dat 430 cc te groot zou zijn.

Maar volgens hem zou dat wel meevallen en kan ik het wel hebben.

Heb ik nog vragen? Ja of hij een goede dag had. Moest ie om lachen, ja hij is ook maar mens toch?

Toen kwam de anethesist alles besproken en mocht ik mee. Lag vrij rustig op de operatietafel te wachten op het infuus. En in eens was ik weg.

Ik werd wakker en ook geen idee dat ik zelf naar de uitslaapkamer ben gelopen. Mijn man mocht nog kijken tijdens de operatie of hij de pasprothese mooi vond.

Ik was mooi ingepakt dus ja ik zag nog steeds niks. Ik mocht overeind komen. Dat deed wel pijn vooral aan mijn rechterborst. Ik kreeg meteen tramedol.

Nog even met Bruno gesproken en toen terug naar huis. Onderweg nog even door de mac drive want we waren best wel hongerig. Ik was om 22.00 thuis en kapot ben meteen naar bed gegaan. Dit was wel een zware nacht. Pijn in mijn rug niet normaal.

Gisteren mocht ik al douchen maar ik durfde niet hahahaha. Vandaag wel heb eindelijk mijn boobs gezien en ik vind ze supermooi. Ben echt blij.

Het valt mij allemaal wel mee, alleen die pijn af en toe opkomt in mijn rechter borst is gemeen.

Nou ik kom snel weer kletsen.

o heb wel nog ff 2 foto's geplaatst. De voorsituatie staat op een andere laptop dus die komen nog

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Jayro

leuk je verslagje te lezen hihi en of Bruno zijn dag had hahaha das wel een goede vraag dan ja,hihi

ik heb je foto,s metene bekeken,was zo nieuwschierig,en WOW,wat zien je borsten er rustig uit,ookal voelt dat voor jou ff anders,logisch,maar nee echt waar,staat je nu al erg goed,en moet je nagaan dat dit enkel maar mooier word, :1big_boobs:

ga je echt volgen hoor,ben zekers zo enorm benieuwd hoe dit eruit ziet na herstel en dalen enz enz, :136:

veel beterschap en hopenlijk snel minder last van je rug,elke dag beterd hoor,mischien stelt dat gerust :6:

als je de eerste week voorbij bent,heb je ergste gehad....

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Jayro,

Wat leuk om je verslagje te lezen. Je boobies zijn echt super mooi joh!!!

Valt best tegen he het herstel ik ben nog steeds net helemaal lekker en heb ook wel wat pijn ook vooral aan mijn rechter borst mischien omdat je rechts ben ?

wel leuk dat je vriend mocht komen kijken dat had de mijne ook graag gewild!

Ik was ook heel bang om te douchen heb ook pas zaterdag gedoucht maar het is ook wel ff lekker hoor ook gelijk ff in de spiegel gekeken was wel ff schrikken hoor haha!

Nu nog gedult hebben tot de magische 6 weken voorbij zijn :D

xxx bambie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jayro,

Hihi, leuk verslagje heb je geschreven! Meteen ook eens gespiekt naar je eerste picjes, :49: meid, wat zijn ze nu al mooi!!! Mag je heel trots op zijn hoor, zeker dat het weer prachtboobs zullen worden van mister magic hands hihi :109: Herstel ze!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jayro,ja dit is weer een bewijs hoor,dat ze van Mister magic-hands komen, :1bouncingboobs: zo mooi en rustig alles eruit ziet.

ik ben echt benieuwd zeg,over tal weekjes :D

fijn te lezend at je ook zelf al zo blij bent ermee,en vind je het meevallen,de eerste look tot nu toe?omdat je eerst wat angst had dat het te groot zou worden?

tja ook moeilijk oordelen nu he,zit er net in en alles moet nog vormen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel eefje.

Ik vind ze nu al mooi, nee ook niet te groot. Die 450 cc kon er best in. Het past gewoon bij mij. En daar heeft hij goed naar gekeken. Ben benieuwd hoe het erover een paar weken uit ziet.

Vraagje voor de ervaringsdeskundigen.

Hoe zit het met op je zij slapen? Mag dat wel of niet? Tenminste als je geen pijn hebt.

Of is dat slecht voor de protheses?

Graag advies want ik kan cht niet meer op mijn rug liggen.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind 450cc echt wel mooi staan wat ik er zo van kan zien, had ik stiekem toch ook liever willen hebben haha.

Ik heb gister ff op mn zij gelegen maar de zwaartekracht zorgde ervoor dat ik alweer gauw op mn rug lag...vreemd gevoel joh!

Ik gebruik wel melatonine voor het slapen en dit werkt super.

Op mn rug slapen is namelijk geen favoriet bij mij..Mischien iets om te proberen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee op mijn rug slapen in ook zeker geen favoriet van mij.

Het slapen gaat wel beter gelukkig.

ja ik ben ook blij dat ik voor de 450 cc ben gegaan. Als ik terug denk dan zou de bergmankliniek maar max 300 cc hebben gegeven.

Dan zou ik nooit dit resultaat hebben gehad.

Vreemd dan he

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bijna een week po, wat gaan die dagen snel.

De pijn neemt elke dag af. Ik beweeg mij al veel makkelijker. Alleen mijn rechter borst is nog gevoelig.

Ik vind ze ook zo mooi, blijf er de hele tijd naar spieken hahahah.

Zal kijken of ik weer wat foto's kan maken.

Nou dat was weer ff een update.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey Jayro,

Ik zou bij de bergman kliniek ook 280 max krijgen en heb nu 375 gekregen ben ook echt blij dat ik die stap heb gezet om van kliniek te veranderen !

Mijn rechter borst doet ook veel meer zeer dan mijn linker, en kun je al op je zij liggen? bij mij doet dat nog teveel pijn hoor. ben benieuwd naar je nieuwe fototjes:d

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.