Ga naar inhoud

Jayro: 7 jan 2011: Dr DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

ik lees nu al een tijdje mee om wat informatie op te doen.

Ik heb maandag een eerste consult bij de bergmankliniek bij Dr Maas.

Ik heb nu een slaap b cup en ik wil graag een volle C cup. Ik heb twee zwangerschappen gehad en hierdoor zijn mijn borsten wat minder stevig geworden.

Ik heb samen met mijn man overlegd over wanneer wij het evt kunnen doen en wij denken aan januarie. Ik wil wel eerder maar januari komt beter uit qua tijd en vrij nemen van mijn man.

Alleen waar ik een beetje mee zit is dat ik een zoontje heb van 16 maanden en in januari hij 20 maanden . Kan ik dan toch beter wachten ivb het tillen en zo? Mijn man kan ongeveer 2 weken thuis blijven maar moet dan ook weer werken. Hoe doen andere mama's dit?

En ik had vandaag mijn manager ingelicht dat ik dit wil gaan doen maar die had twijfels of je dan wel de ziekte wet in mag. Volgens mij mag dit wel. Ik moet veel rijden voor mijn werk en ik begrijp dat je in het begin ook niet mag rijden.

Hoop dat jullie advies hebben.

Groetjes Jayro

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 133
  • Created
  • Laatste Reactie

Hi Jayro

welkom :)

een slaap b hihi wat is dat?die slaapt en niet wakker word door de wekker,lol :4:

ik snap je verhaal heel goed,en snap dat ook je keus naar een borstvergroting hoor,heel spannend allemaal.

wat heb je zelf in gedachten?

en met je kindje moet het lukken hoor,tillen met de ellebogen tegen lichaam en zoiezo niet met ellebogen boven schouders uitkomen,tot 10kilo mag je tillen.

als je eerste paar dagen gehad hebt,heb je ergste overleeft.

veel sucses maandag op je consult

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha ik bedoel een slappe B.

Ik lees dat de bergman klniek veel dualplane doet. Ik weet het nog niet. Ik laat mij adviseren wat het beste bij mij past.

Ik ben ook helemaal nog niet thuis in de cc's. Kan mij daar nog geen voortselling van maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meis,

Wat spannend zeg eerste consult!

Net wat moon zegt de eerste paar dagen zijn het ergste en daarna gaat het alleen maar beter :D

En als je man 2 weken thuis kan blijven is helemaal ideaal, dan kan je bijna alles weer hoor hihi

Heel veel succes maandag laat het allemaal lekker over je heen komen ;)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Welkom op het forum :D

spannend hoor dat je die stap hebt gezet!!

enne die cc's vallen inderdaad bij iedereen anders.. :)

Ik wens je heel veel succes maandag op je eerste consult

wel uitgebreid verslag doen he?

xx :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Allemaal,

Ik ben vanavond geweest. Was heel spannend.

Dr Maas is een aardige man die rustig de tijd voor je neemt. Ik zat er een uur.

Hij heeft mij het een en ander uitgelegd en hij was een voorstander van de ronde prothese.

De anatomische prothese heeft meer risico tot draaien. Mijn voorkeur ging zowiezo uit naar ronde proheses.

Hij bekeek mijn borsten en ging even meten en hij was van mening dat ik de protheses voor de borstspier moet plaatsen.

Ik ga dus voor 300cc voor de borstspier. Ik heb ook een afspraak gemaakt. Duurt nog wel even maar hij staat op 5 januari 2011.

Ik ben zo blij. Vond de pasprothese al zo leuk. En stiekem beetje blij dat het voor de borstspier kan.

Ik vroeg mij namelijk af de vrouwen die dualplane hebben en een prothese wissel krijgen ze nu liever voor de borstspier willen. Waarom dan?Vanwege de pijn of andere redenen? Beetje nieuwsgierig. :rolleyes:

Alleen heb ik geen idee wat voor cupmaat 300cc is. Maar die vond ik gewoon mooi staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meis

Fijn dat je consult zo goed ging!

ik weet zeker dat 300 cc voor de spier je echt een mooie cupmaat gaat geven... :D

5 januari, dat is nog best ver weg... maar je zult zien dat de tijd straks voorbij vliegt..

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Jayro

Proficiat met je datum,ga het aanpassen en je verhuizen naar operatie verslagen borstvergroting uiteraard!

ik had ook dual en nooit meer voor mij,heb nu voor de spier,super gewoon!

nog wel even aftellen ja,maar met al die feestdagen en mischien voorbereiding,ben je er zo :rolleyes:

greetzz moontje

p.s 300cc voor de spier ,goede keus,word mooi :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi jayro,

Van harte meid met je datum.

Ik ben nu 3 weken PO en heb 375 cc gekregen, achter de spier. Het is niet van te voren te zeggen wat de cc´s doen en welke maat je uit komt, dat verschilt per persoon. Maar een mooie volle cup krijg je er zeker mee!!!!

Ik heb zelf een dochterjte van bijna 2. Had gisteren voor t eerst alleen de zorg over haar en het viel me best zwaar. Hoewel ze zelf kan lopen en de trap op en af kan (mits ik er wel bij blijf), til je toch meer dan goed is.

Het is wel te doen, maar had wel erg last van stekende pijn. Goed opletten dus. Maar als je de 1e 2 weken hulp hebt van je man, dan heb je het ergste wel achter de rug hoor!!!

Ik heb zelf 4 weken verlof van mn werk, waarvan ik voor 50% in de ziektewet zit. Ik werk op een kinderdagverblijf dus heb die 4 weken echt nodig!!!

Mijn leidingegende vond het niet eerlijk als ik 4 weken vrij moest nemen, omdat ik toch een soort van arbeidsongeschikt ben. Maar omdat het mijn keuze is, was haar voorstel dat ik 2 weken zou snipperen en 2 weken de ziektewet in mag.

En ja, net wat Moontje zegt: Het is zo jauari hoor!

Ik had mijn consult in Maart al gehad en ben pas 21 september geholpen. Het leek toen een eeuwigheid, maar nu dus alweer 3 weken PO!!!

Succes met de verdere voorbereidingen!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de leuke reacties!

Ik kon ook evt tussen kerst en oud en nieuw omdat mijn man dan ook thuis is maar goed ik zie het niet zitten om tussen de feestdagen te herstellen.

Dan maar januari en van de zomer mooie bikini's aan en volgend jaar met de feestdagen een supermooie jurk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jayro,

Proficiat met je datum, lekker hoor zo na de feestdagen, dan ben ik al bijna een jaar po! Goed moment voor een bv, ben je volgende zomer er helemaal klaar voor! En 300cc voor de spier zal heel mooi worden!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jayro!!

Ook gefeliciteerd met je datum van mij! Ik ben ook door Dr. Maas in de Bergmankliniek geholpen. Inderdaad een hele lieve man. Mijn vriend vond het een beetje een vago haha maar ik vond hem wel schattig. En hij maakte mooie borsten haha, ben zelf blij met mijn resultaat. (zie galerij).

Liefs, Margootje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Margootje

Ik heb jouw borsten gezien en ik vind ze erg mooi geworden. Ben je er blij mee?

Ja mijn man vond Dr Maas ook echt een arts hahaha met een rare gele broek. Maar goed als hij maar mooie borsten maakt toch.

Ik heb er zo zin in en dan duurt 5 januari ook wel erg lang nog. Maar komt ook omdat ik er elke dag wel mee bezig ben.

Zit elke avond wel even te lezen.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

Bedankt voor je complimentje :) Ik ben echt enorm blij met mn borsten. Zou voor geen goud weer terug willen naar mn oude mierentietjes... Ze staan nog steeds wel strak enzo, maar geduld is het allerbelangrijkste woord als je een borstvergroting laat doen (zul je ook nog veel horen voor en na je operatie ;) )

Ja, wel fijn he dit forum? Ik heb er zelf ook erg veel aan gehad. Heel veel gelezen en foto's bekeken.

5 januari is inderdaad nog wel ver weg. Maar voor je het weet is het zover, vooral nu de feestdagen er nog tussen zitten.. die periode van het jaar gaat zowiezo erg snel vind ik altijd.

Maar wel een fijn gevoel om een datum te hebben staan he?

Vind het wel leuk dat je ook door Dr. Maas geholpen word. Voor mijn operatie had ik niemand gesproken die ervaring met hem had, maar op basis van mijn eerste consult met hem, vond ik hem direct een fijne man.

Maar hou ons op de hoogte, ga je nog voor-foto's plaatsen? En als je nog vragen hebt over Dr. Maas of over de Bergmankliniek (ga je in Bilthoven?) dan mag je me altijd even berichten.

Fijne avond!

Liefs, Margootje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is wel fijn dat ik in ieder geval een iemand heb gevonden die door dr maas is geholpen. Ik ga ook in Bilthoven.

Ik heb soms alleen nog de twijfel is 300 cc niet te groot, kan ik beter niet dualplane doen. pfff dat is het nadeel als je zoveel verschillende verhalen leest.

Maar goed hij zal het wel weten toch?

Ik zal met de tijd ook de voor foto's plaatsen. Ik ben wel blij dat ik een datum heb vast gezet dan wordt het wel echt. En je hebt wat om naar toe te leven.

Jij ook nog een fijne avond.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak je geen zorgen hoor..

De arts weet wat het beste bij je past..

En ik weet zeker dat als het groter uitvalt je wel blij zult zijn..

Grootte went onzettend snel en zeker 60% van de meiden hier zegt dat ze voor groter hadden moeten gaan ;)

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt Mii!! Ik ook haha! Ik wilde een kleine B, grote C, maar ik zit nu op 75C en was superblij, vind het niet erg als het een D word.

Maar je PC zal het inderdaad wel weten, daar zul je echt op moeten vertrouwen. Ze doen niks wat niet natuurlijk zou staan hoor!

Maar inderdaad, dat er naartoe leven is zeker ook wel leuk alhoewel je op gegeven moment wel wilt dat het al zover was haha!

Succes met aftellen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Nee het kon wel eerder maar ik heb zelf gekozen voor januari. Mijn man neemt ook vrij dus dat was de beste tijd. Als het aan mij ligt ga ik morgen hahahah.

En in december wil ik genieten van de feestdagen en niet herstellende zijn.

Bij de bergmankliniek kan je best snel terecht. Dr Maas opereert alleen op woensdagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey jayro,

ik zal denk ook voor januarie moeten gaan kiezen ivm mijn werk nog ff afwachten ik kan ook eigelijk niet wachten hoor maar de feestdagen gaan vaak heel gauw voorbij:D ..als je met maas een consult heb moet je dan ook bij hem geopereerd worden of maakt het niet uit welke?? en zou je mij kunnen vertellen hoe het zit met de betaling moet dat gelijk of voor/na de operatie??

lieffssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.