Ga naar inhoud

Jayro: 7 jan 2011: Dr DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 133
  • Created
  • Laatste Reactie

heey jayro,

Nog 1 weekje voor ons:D ga jij trouwens gewoon drinken met oud en nieuw? ik weet niet of dat verstandig is aangezien je ook geen bloedverdunners mag gebruiken!! Ja Januari is een saaie maand he daar zijn wij lekker zo doorheen lekker niks doen en ons laten verwennen :D! Ben je al zenuwachtig?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Bambie, nou daar had ik nog niet eens aan gedacht. Maar goed als je een glaasje drinkt zal dat toch geen kwaad kunnen?

Ik heb er nu vooral wel zin in. heb wel zenuwen hoor. Ik heb geregeld dat de kids bij mijn ouders slapen de dag van de operatie dat ik gewoon rustig thuis kan komen.

Mijn man is ook twee weken thuis dus ik laat mij zeker verwennen.

Jij had toch ook nog een kleintje? Heb je daar hulp bij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeey,

Denk niet dat 't echt kwaad kan maar ga het denk tog even vragen via de mail ofzo, ik heb er ook heel veel zin in maar ben idd ook echt zenuwachtig hoor, mijn kleintje breng ik de avond voor de operatie naar mn vader want ik moet alom 7 uur aanwezig zijn dus wil ik om half 6 zeker wegrijden als het dan nog eens niet sneeuwt want dat kan er ook nog eens bijkomen natuurlijk! en dan brengt me pa hem sochtends naar het kinderdagverblijf want hij moet ook gewoon werken, mijn vriend haald hem dan smiddags op als we terug thuis komen hij heeft 5 dagen verlof ze zeiden dat dat genoeg was! hoop dat t gaat lukken en anders kan mijn vriend hem altijd nog naar het kinderdagverblijf brengen voor hij gaat werken hoop het niet eigelijk want vind dat zo zielig maar als t echt niet gaat die eerste dagen zonder mn vriend zal 't wel ff moeten maar hoor van de meeste dat 't wel meevalt. hoelaat mag jij onder 't mes??

XXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja voor de meeste valt het ook wel mee. En als je hem moet tillen dan je ellebogen in zij houden. Dus niet boven je hoofd tillen dan valt het mee.

Jee jij moet idd vroeg onder het mes. Ik pas om 15.30. Dus breng eerst de kids naar mijn ouders en dan op naar Belgie.

En mocht het wel erg sneeuwen of glad zijn dan nemen wij daar maar een hotel.

Hoe ver is het voor jou rijden? Wij moeten ongeveer twee uurtjes rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor ons een klein uurtje vertrek gewoon een half uurtje eerder dan ben ik zeker optijd, ik woon aan de grens van belgie 5 minuten er vandaan. ben wel blij dat t zo vroeg is dan heb ik geen last van honger dorst en zenuwen haha!

Na hoe veel weken ga jij weer werken ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ook zoiets na 2 weken, ja dat wel dat is wel lekker hoop voor je dat je niet al te misselijk ben na de operatie aangezien je 2 uur moet reizen pfff is wel lang he ik zou wel een lekker warm deken en een kussen meenem als ik jou was kun je mischien wat slapen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ga niet onder narcose maar onder een roesje. Hier schijn je niet zo missleijk van te worden. Dus ik heb goede hoop hahaha.

Ik zie het wel allemaal.

Ik ga nu ff opruimen en inpakken want morgen gaan we paar daagies weg naar het pipodorp en dan nog een weekje en dan is het zover.

Tot snel.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jayro

Heb net in een pbtje me linkje gestuurd,

nog even voor jou en dan is het jouw boobieday :1bouncingboobs:

Je bent zekers in goede handen bij Dr. de meyere,hele lieve en

kundige man en natuurlijk ook zijn team!

Nog een paar daagjes voor jou,spannend hoor!

Lekker even slaapies doen en wakker worden met mooie Boobs,

gaat je zeker een hele mooie cup geven. :101:

Groetjes Angela :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat ga ik zeker even doen. Ik ga morgen even naar de bank en naar de apotheek om even alles te halen.

En dn ook even de vitamines meenemen.

Vind het wel jammer dat je daar niet kan pinnen maar goed ik ga maar op de centjes slapen hahahah.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jayro,

Nog maar even, hou je sterk hé meid, veel vit C nemen (als het kan 1000 mg) en goed je handen wassen steeds tussendoor, ga duimen dat je niet verkouden wordt, zou zonde zijn als je zou moeten uitstellen! Succes met aftellen en de zenuwen onder controle houden, en slaap nog lekker enkele nachtjes in je favo-houding! :D

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel eefje.

Ja ik zei al tegen mijn man dat wordt wat straks, ik ben namelijk een echte buikslaper.

Nou dat zal de eerste tijd wel niet gaan.

Ik heb vandaag de recepten opgehaal bij de apotheek. Nou moet ik de antibiotica 1 dag van te voren en op de dag zelf en 1 dag erna nemen toch? De assistente kon het handschrift van Bruno niet zo goed ontcijferen hahaha. Maar dat is wat ik nog had onthouden.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, klopt, 1 de dag ervoor, 1 op de dag en 1 de dag erna! Ja, hahaha, dat buikslapen zal echt niet lukken de eerste tijd pfffff, dat wordt saai op de rug, maar is voor een goed doel hihi :10:

Link naar reactie
Delen op andere sites

oei da is vervelend mijn zoontje was ook ziek (en ik zelf ook) hoelaat moet je ? smiddags tog?

Je moet niet zenuwachtig zijn ik heb dus ook een roesje gehad ! je valt gewoon heerlijk in slaap en dan opeens word je weer heerlijk wakker niet misselijk geen pijn ! je moet zorgen dat je zo snel mgelijk pijnstillers innneemt ik had er dus te lang mee gewacht maar dan is het moeilijker de pijn te onderdrukke he! Veel succes en t kom helemaal goed!!!

xxxbambiee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.