Ga naar inhoud

Jayro: 7 jan 2011: Dr DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hoi Bambie,

Ja je wordt geopereerd door de arts waarmee je een consult hebt.

De betaling doe je voor de operatie. Je krijgt thuis de papieren en als er wat tijd voor zit betaal je het geloof ik in twee delen. Maar alles moet voor de operatie binnen zijn. Ik heb nog geen papieren gehad dus ik wacht maar ff af.

Ben wel benieuwd wat ze jou gaan adviseren hoor. En wanneer je dan je operatie krijgt. Heel spannend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 133
  • Created
  • Laatste Reactie

Heeey Jayro,

Word ook 5 januarie geopereerd, kunnen we samen aftellen haha :D

ik kon al eerder terrecht hoor maar zie 't echt niet zitten om met de feestdagen te moeten herstellen,

mijn vriend heeft voor dit jaar ook geen vrije dagen meer zou 't lieft wel volgende week al gaan haha kan echt niet wachten maar december zal ook zo voorbij zijn denk ..

Vond dokter maas heel vriendelijk had alleen wel op meer cc's gehoopt maar 300 was veelste groot zeide hij en me vriend dus nu word het 280, klinkt weinig he maar heb maar omtrek 70 dus hij zal wel gelijk hebben.. ben nu stukke geruster nu ik de datum weet alleen nog ff gedult hebben !!

Liefsssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

heeey jayro,

Ik zat dus ook te twijfelen of ik niet beter naar dc plovier moet gaan omdat hij meer cc's doet enzo bij de bergmankliniek doen ze dat dus niet, maar mijn gevoel bij dc maas was wel heel goed vind het ook wel heel moeilijk hoor, ook is het daar stukke goedkoper niet dat dat heel belangrijk is, maar als ik dan weer denk aan de toekomst is het mischien bter om tog bij de bergmankliniek te gaan vanwege de garantie en te veel cc's geeft mischien ook wel meer complicaties voor later denk wel dat ze bij de bergmankliniek ook echt aan de toekomst van je bv denken ik zeg natuurlijk niet dat ze dat in belgie niet doen dat weet ik niet maar zo zit ik wel te denken, moeilijk he?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi hoi allemaal,

Ik laat mij dus niet meer opereren door Dr Maas. Ik heb een afspraak gemaakt bij dr demeyere.

Ik wordt 7 januari 2011 geopereerd ik vind het zo spannend.

Ik krijg ws meer cc ik had nu een pasprothese van 430 cc. Ik vind het zo'n vriendelijke man. Ook heel kundig.

ff een update

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jayro,

Gefeliciteerd met je keuze en met je datum! :64: Heb misschien even iets gemist :blush: , maar wanneer ben je bij Bruno op consult geweest? Blijkbaar is het je goed bevallen! Is zeker een hele fijne vriendelijke rustige man! En heel kundig, maakt prachtboobs en prachtlittekentjes, komt helemaal goed, mooi aantal cc ook hoor, zul je een mooie maat mee bekomen!

Veel aftelplezier nog!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eefje,

Ik ben vandaag geweest. Omdat ik toch een beetje twijfelde over Dr maas.

En ik ben blij dat ik ben geweest. Wat een verschil terwijl ik toch ook tevreden was over Dr Maas. Maar mijn man zei ook dat hij het idee had dat wij bij de bergman toch meer een nummertje waren.

Dr de Meyere keek echt naar mijn borsten wat er nodig om een mooi resultaat te krijgen. En ik heb best wel wat opvulling nodig vandaar ws de 430 cc. Bij de bergman was Dr Maas al aan het twijfelen bij de 300.

Ook was ik een gezegende vrouw want mijn borsten staan vlak bij elkaar dus dat zou nog mooier worden met de protheses. Ik moest er wel om lachen dat hij dat zei.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, wat leuk zeg! Hihi, mooi complimentje, dus zul je zeker mooie boobs krijgen dan, met een mooi decolleté! Ja, bij Bruno ben je in goede handen hoor, heel goede service en team, zul je heel tevreden over zijn, weet ik nu al! Zeker geen nummertje! :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hii Jayro

je hebt me toen eens gepb,t en gevraagd wie me mooie boobs had gemaakt,hihi de meyere dus,zei ik je toen ookal,en ik had er wel eens aan gedacht dat je mischien eens op consult zou gaan bij hem,leuk dat je nu dan ook in jan geopereerd word door hem,goede keus.

430 is een verschil tegenover de 300cc hihi dus dat beloofd wat goeds en zeker voor de spier :1bouncingboobs:

sucses met aftellen,eerst lekker genieten idd vd feestdagen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moon,

Ja jouw borsten en die van eefje vond ik gewoon mooi en natuurlijk eruit zien. Ookal zijn ze bij jou wat groter vind ik ze nog mooi.

Dat heeft mij wel over die streep getrokken om toch ook naar belgie te gaan.

Ben blij dat ik dit forum heb ontdekt hahaha. Hij zei ookal dat hij veel dames via dit forum krijgt.

Goede mond op mond reclame verkoopt toch het beste.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa ik geef je meteen gelijk,Eef heeft hele mooie en vooral natuurlijke borsten,ja en ik,ik vind ook van wel,bij mezelf,maar erg leuk te horen dat jij dat ook vind,heb idd 5x groter dan Eefje,maar vind ze ook vrij natuurlijk.

ja hij is een erg kundig arts en kijkt idd goed naar wat je hebben kan,en 430 beloofd veel goeds hoor,geloof me.

ben benieuwd naar je voor foto,s heb je die ook of ga je die maken?

als je dat niet wilt delen,alle respect hoor,was gewoon even nieuwschierig ernaar :)

en ik weet er alles van,dat hij goed beseft dat er goede mond op mond reklame in de loop is :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal binnen kort eens foto's maken van de voor situatie. Ben nogal verlegen aangelegd maar goed hier voel ik mij wel vertrouwd.

@ Mii18 ja ik ben toch blij dat ik de stap heb gezet. nu lekker aftellen.

Zie zoveel mooie bh's hier op het forum te koop staan, nog ff wachten en dan ik het geld wat ik bespaar gebruiken voor nieuwe lingerie :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeey jayro,

Tog maar naar Belgie?? ik ga op 2de consult bij plovier heb twijfels over de cc's, gewoon ff orïenteren dus misch ga ik wel gewoon bij maas hoor maar ik moet echt van mijn tijfels af het scheeld ook gewoon enorm veel geld ! wat heb jij eigenlijk gezegd tegen de bergman kliniek? ik heb al wel dat papier ondertekend en opgestuurd maar nog geen geld overgemaakt .. deden ze er moeilijk over bij jou ?

Liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bambie,

Wat goed dat je toch voor nog een consult gaat. Ik had de papieren nog niet opgestuurd en ook nog niet de aanbetaling gedaan.

Ik heb gisteren een fax gestuurd dat ik er vanaf zie vanwege persoonlijke omstandigheden. Ik heb daar niks op terug gehoord.

Wanneer kan je terecht bij Dr Plovier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeey jayro

kheb vanochtend gebeld en heb op 3 dec 10 uur een afspraak gemaakt dan ben k vrij ..kheb nog niks overgemaakt maar wel de papieren opgestuurd ik ga ook zoeits zeggen of dat ik niet rond kom met de betaling ofzo ik ga niet zeggen dat ik naar een ander ga want dan gaan zemischien tog proberen! ben benieuwd:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Nou nu de kerstdagen dichter bij komen wordt ik wel een beetje zenuwachtig. Nog maar 3 weekjes en dan is het zover. Ik zie zoveel mooie lingerie voor de feestdagen. Ik ga helemaal los voor volgend jaar hahahahha.

Dr de meyere had het over 430 cc dan twijfel ik weer ow wordt het niet te groot. En over het roesje pfff angst dat ik toch alles mee krijg.

Dit zijn zeker de voor zenuwen?

Vraagje voor de vrouwen die al geholpen zijn. Moet je eigenlijk rekening houden met kleding die je koopt? Als ik nu een nieuw truitje koop vraag ik mij af passen mijn borsten er straks nog wel in?

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jayro,

Ja, nu begint het wel te korten hé! Nog maar 3 weekjes, logisch dat de zenuwen beginnen opspelen! Maak je maar geen zorgen over dat roesje hoor, je merkt echt helemaal niets van de operatie! En je bent na de operatie zo weer helder, heel aangenaam hoor!

Nou, straks kun jij ook heerlijk bh's gaan shoppen, in januari komen de solden eraan! :136:

Hihi, goeie vraag over die kleding, heb zelf maar een 2-tal dingen moeten wegdoen waar m'n boobs niet meer in pasten, maar voor de rest pas ik alles gewoon nog, maar ja, weet niet wat dat zal geven bij 430cc?! Nog maar niet te veel kopen zou ik zeggen!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.