Ga naar inhoud

Nadja : 21 oktober 2010 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hoi meid!

Wat fijn om te horen dat je ze hebt! 600cc!!! Wow!! Dat worden echt mooie borsten!

Wat rot dat je zo slecht heb geslapen. Ik had wel goed geslapen, wel met 3 kussens... een kussen onder je knieen helpt ook goed! Ik scheuf zo nu een dan m'n bibs een beetje schuin, wat weer even een opluchting geeft. Ik denk dat mn pijnstillers, zetpil en antibiotica mij ook heel slaperig maken waardoor ik waarschijnlijk wel goed slaap. Ik hoop dat je vanavond beter kan slapen!!

Succes met je herstel!! Lekker in de spiegel blijven kijken om te genieten van je nieuwe aanwinsten !! :1bouncingboobs:

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 347
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hi Nadja,gefeliciteerd met je mooie grote boezem meid,joepie klinkt geweldig joh,en je verslag,leuk te lezen :)

600cc is enorm hoor,echt,dat ga jij zeker wel zien hoor,geef het maar de tijd,ik had zelf ook dat ik dacht,jeetje waar zijn me cc,s nu gebleven?

tot week 3,dat ales ging vormen en naar buiten kwam projecteren.

jij zult trots gaan zijn/worden,en terecht,geniet er maar van :6:

goed herstel...

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nadja,

Wow 600 cc!!

Ben blij dat alles goed gegaan is.

Dat bibberen en constant dezelfde vragen stellen had ik ook hoor.

Deze nacht ook door een hel gegaan, zoals je zegt precies door vrachtwage overreden.

Kan ook niet zelf recht komen dus heb mijn ventje ook wakker gehouden vannacht...

Overdag is het best goed gegaan met de pijn...

Hopelijk worden die nachten snel beter hé

Veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi..

Wow, 600 cc, dat is wel veel !!

op welke cupmaat ga je uitkomen volgens dr.Plovier?

En wat is je omvang?

Het rugslapen is vervelend he, ik weet er alles van ;)

gelukkig gaat het elke dag beter vanaf nu..

Succes nog met alles.. :)

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi..

Wow, 600 cc, dat is wel veel !!

op welke cupmaat ga je uitkomen volgens dr.Plovier?

En wat is je omvang?

Het rugslapen is vervelend he, ik weet er alles van ;)

gelukkig gaat het elke dag beter vanaf nu..

Succes nog met alles.. :)

:58:

Hoi ,

Volgens Dr Plovier ga ik uitkomen op een D90.Maar soms snap ik helemaal niks van die cc , als ik hier in de galerij zit te kijken dan zijn die cc zo uiteenlopend , ik vind niet echt iets om te vergelijken.

Vanavond mag de bh even uit om te kijken en te douchen dus we zijn heel benieuwd.

Ik had voor Dr Plovier foto's bij van Fergie en Carmen Electra en die hebben natuurlijk heel grote borsten he , hopelijk zijn ze niet te groot want 600cc dat had ik ook wel niet verwacht maar ik vertrouw toch nog steeds op Dr Plovier hoor :D

Veel liefs Nadja :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden ,

Het gaat vandaag al een heel stuk beter en vannacht heb ik ook al veel beter kunnen slapen :35:

We hadden alle kussens die in huis zijn bij elkaar gezocht en die had ik allemaal schuin tegen elkaar gelegd zodat ik niet volledig plat moest liggen maar ook niet hoefde rechtzitten , ik kon dan ook zelf recht enzo dus mijn vriend heb ik ook niet zoveel meer moeten lastigvallen.De spierpijn in mijn armen is ook al veel beter.

Ja , over de cc's had ik eigenlijk dezelfde reactie als jullie allemaal hoor , wow da's veel.Ik ben nu wel een beetje bang dat ze te groot gaan zijn maar ik ben een grote , 1.75m en weeg 70 kg dus dat is natuurlijk al heel anders dan een klein fijn meisje he.Vanavond mag de steunbeha even uit voor een snelle douche en al even te kijken , ben heel benieuwd... Laat jullie zeker iets weten.

Liefs Nadja :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi...

Ooh dan zal het wel goed komen, als je een grotere omvang hebt heb je meer cc nodig!

maar ik dacht eerder te lezen dat je omvang 75 was? misschien een typfoutje?

Fergie?? van de black eyed peas bedoel je?

En carmen heeft 'maar' een 70D, dus die boobs van haar vallen reuze mee ;)

Lijkt alleen veel groter op foto's dat wel..

Ga je fotos erop zetten? ben wel reuze nieuwsgierig!

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi...

Ooh dan zal het wel goed komen, als je een grotere omvang hebt heb je meer cc nodig!

maar ik dacht eerder te lezen dat je omvang 75 was? misschien een typfoutje?

Fergie?? van de black eyed peas bedoel je?

En carmen heeft 'maar' een 70D, dus die boobs van haar vallen reuze mee ;)

Lijkt alleen veel groter op foto's dat wel..

Ga je fotos erop zetten? ben wel reuze nieuwsgierig!

:58:

Hey Mii ,

Ja , mijn bh maat was wel B75 dus hij heeft er wel heel wat bij gedaan he :125:

Straks rond 16u gaan we effe de bh uitdoen en dan kan ik me wassen en dan neemt mijn vriend de eerste foto's en dan zet ik ze er vandaag nog op.Als ze erop staan dan meld ik het wel even.

Het is idd Fergie v.d. black eyed peas , ik vind haar borsten en die van Carmen gewoon prachtig , ik dacht idd wel dat die van Carmen groter waren.

Heb ook al enkele keren naar jou foto's gekeken en je hebt ook super mooie :1boobs: gekregen , ze hebben echt een hele mooie vorm , om trots op te zijn :136:

Liefs Nadja

:6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ik snap het niet zo goed.. :unsure:

als je eerst 75 als omvang hebt, dan kun je toch niet op een D90 uitkomen??

Of zie ik nou iets over het hoofd..

bedankt voor je compliment!

Ik wist trouwens niet dat fergie ook nep boobs had...

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ik snap het niet zo goed.. :unsure:

als je eerst 75 als omvang hebt, dan kun je toch niet op een D90 uitkomen??

Of zie ik nou iets over het hoofd..

bedankt voor je compliment!

Ik wist trouwens niet dat fergie ook nep boobs had...

:58:

Ja , idd , ben juist even gaan meten en mijn omvang is 80.

Vind ik ook wel raar want toen we aan Dr Plovier vroegen wat de uiteindelijke maat ging zijn toen zei hij D90 , zal dan waarschijnlijk D80 worden he.

Ik weet niet of Fergie nep boobs heeft maar ik vind ze wel heel mooi...

Nadja :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Girl!

Goh, ik ben zo blij voor je dat het al beter gaat met het slapen!

Het is allesbehalve prettig dat je niet genoeg nachtrust hebt maar dat betert gelukkig elke dag!

En een hoop kussens kan de pijn dikwijls al verzachten.

Probeer ook tijdens de dag wat rust in te halen als je een slechte nacht hebt gehad.

Wat bij mij altijd hielp, was dat ik altijd zo laat mogelijk een goeie zware pijnstiller nam zodat ik al goed suf was voor het slapengaan.

Wel heb ik erg lang in de zetel geslapen om mn man niet te vaak te moeten lastigvallen en overal goeie steun te hebben tijdens de nacht.

Ik heb dan nog maar de helft van je aantal cc's :45:

ECHT WAUW, 600cc?!

Dat is wel veel maar ik ben er zeker van dat het heel mooi zal zijn qua resultaat. Dr.Plovier weet wat hij doet en daar kan je echt op vertrouwen :-)

Ik ben erg benieuwd naar de foto's dus laat maar weten als je ze online hebt staan.

Geniet nog maar van de verwennerij en nog veel beterschap he meid!

Big Kiss

X

:52:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden ,

De foto's staan erop , we zijn zelf tevreden van het resultaat maar je ziet wel het verschil van de tepels , linker en rechterkant staan niet gelijk.Op de foto's zie je dat precies harder dan in werkelijkheid maar dat is misschien omdat ik er dan heel hard op let.Verder zie je ook wel dat het allemaal nog heel gespannen staat maar dat beterd met de tijd.

Ik ben eigenlijk super tevreden met mijn big boobs en toen mijn vriend ze daarjuist zag kreeg hij toch een big smile op zijn gezicht dus :4:

Toen ik dan de steunbeha uithad voelde ik me toch maar kaal hoor , op dat moment voel je dat je die heel hard nodig hebt , ik was dan ook pas weer comfortabel toen ik hem terug aan had.Ik stond daar de hele tijd met mijn handen onder mijn borsten want ik was precies bang dat ze eraf gingen vallen :45:

Dat was het weer voor nu

Tot snel

Nadja :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow 600cc!!

Ik ben serieus jaloers :33::35:

Had ook naar Plovier moeten gaan :38:

Dat wordt erg mooi.

Ik denk ook zeker wel dat je op Plovier kunt vertrouwen. Heb alleen maar mooie resultaten gezien van hem en ik denk ook wel dat de beste man van 'grote' borsten houd.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nadja ja blond haar ik moest op controle . Ja ik dacht zelfs met die drukbh heeft ze nu al borsten :D bij mij zag ze je praktisch niets toen :P

Ja maar zoals ze nu zijn blijven ze niet hoor, gaan nog fel groeien.

Ik heb 70 D met 300 cc en had maar een A tje dus je gaat een veel grotere cup hebben dan een D hoor.

Ik had het nog gezegd tegen Plovier! Ik had op voorhand gezegd geen D want ik ben maar klein en dan zei hij met 300 cc kan je nooit een D hebben! Ik zei kijk nu is naar men bh 70D . Hij zo hmm ja maar dat is omdat je klein en fijn bent. Dus je gaat zeker op een F komen. Maar siliconenborsten lijken kleiner dan een bh maat. Ik heb een d maar uitzicht van een C. Dusja je zal het uitzicht van een goegevulde D hebben maar die cup D zeker niet hoor ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Girl!

Goh, ik ben zo blij voor je dat het al beter gaat met het slapen!

Het is allesbehalve prettig dat je niet genoeg nachtrust hebt maar dat betert gelukkig elke dag!

En een hoop kussens kan de pijn dikwijls al verzachten.

Probeer ook tijdens de dag wat rust in te halen als je een slechte nacht hebt gehad.

Wat bij mij altijd hielp, was dat ik altijd zo laat mogelijk een goeie zware pijnstiller nam zodat ik al goed suf was voor het slapengaan.

Wel heb ik erg lang in de zetel geslapen om mn man niet te vaak te moeten lastigvallen en overal goeie steun te hebben tijdens de nacht.

Ik heb dan nog maar de helft van je aantal cc's :45:

ECHT WAUW, 600cc?!

Dat is wel veel maar ik ben er zeker van dat het heel mooi zal zijn qua resultaat. Dr.Plovier weet wat hij doet en daar kan je echt op vertrouwen :-)

Ik ben erg benieuwd naar de foto's dus laat maar weten als je ze online hebt staan.

Geniet nog maar van de verwennerij en nog veel beterschap he meid!

Big Kiss

X

:52:

Hey Jilly ,

De foto's staan erop.

Toen Valérie zei dat het 600cc was schrok ik toch wel even maar ik heb ze daarnet voor de eerste keer gezien en ik ben toch wel heel blij met het resultaat.Ik ben ook groot he en heb toch wel goed gezette schouders en dan lijken 600 cc heel anders dan bv bij iemend van 1.60 en 55 kg ofzo.

Ik voel me al stukken beter dan gisteren , al veel minder stijf enzo dus op dit moment herstel ik wel heel goed.Hopen dat het zo blijft he.

Greetz Nadja :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nadja ja blond haar ik moest op controle . Ja ik dacht zelfs met die drukbh heeft ze nu al borsten :D bij mij zag ze je praktisch niets toen :P

Ja maar zoals ze nu zijn blijven ze niet hoor, gaan nog fel groeien.

Ik heb 70 D met 300 cc en had maar een A tje dus je gaat een veel grotere cup hebben dan een D hoor.

Ik had het nog gezegd tegen Plovier! Ik had op voorhand gezegd geen D want ik ben maar klein en dan zei hij met 300 cc kan je nooit een D hebben! Ik zei kijk nu is naar men bh 70D . Hij zo hmm ja maar dat is omdat je klein en fijn bent. Dus je gaat zeker op een F komen. Maar siliconenborsten lijken kleiner dan een bh maat. Ik heb een d maar uitzicht van een C. Dusja je zal het uitzicht van een goegevulde D hebben maar die cup D zeker niet hoor ;)

Hey MissJ ,

Wij schrokken ons ook wel even rot hoor toen Valérie zei dat er 600cc inzat , ik dacht oh jee wa een big boobs gaan dat worden maar ik heb ze daarjuist voor de eerste keer gezien en ben heel blij met het resultaat dus we zullen zien hoe het binnen enkele weken is he.

Ben jij tevreden met het resultaat ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow 600cc!!

Ik ben serieus jaloers :33::35:

Had ook naar Plovier moeten gaan :38:

Dat wordt erg mooi.

Ik denk ook zeker wel dat je op Plovier kunt vertrouwen. Heb alleen maar mooie resultaten gezien van hem en ik denk ook wel dat de beste man van 'grote' borsten houd.

Groetjes

Hey ,

Ja , ik vertrouw Dr Plovier volledig , ik ben ervan overtuigd dat hij weet wat hij doet en hij heeft echt inzicht van wat bij welk lichaam past.Ik kan hem aan iedereen aanraden...

Grtjs Nadja :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.