Ga naar inhoud

Nadja : 21 oktober 2010 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hey Iedereen ,

Ik ben dus Nadja , 34 jaar en heb al een operatiedatum nl 21 oktober , komt al heel dichtbij dus zeer spannend allemaal.

Ik had eerst een afspraak bij Beaucare , ik had voor deze kliniek gekozen omdat ik geopereerd wil worden door pc Plovier om de eenvoudige reden dat ik helemaal niets slecht over hem kon vinden , ik had al dadelijk een groot vertrouwen in hem.

Bij Beaucare werd ik geopereerd op 20 oktober.Vorige week kreeg ik telefoon van hun met de melding dat hij weg was uit de kliniek.Ik had zoiets van SHIIIITTTTT WAT NUUUU... , ik wil helemaal geen andere pc.

Wij even surfen op internet en al snel wist ik zijn mail adres en dat hij een nieuwe kliniek ging openen.

Ik heb hem dadelijk een mailtje gestuurd , had hem enkele uurtjes later aan de telefoon en meteen ook een nieuwe operatiedatum.Wat een opluchting :35:

Wij zijn nu dus serieus aan't aftellen he , nog 2.5 weken en dan is het eindelijk zover.

Het brengt natuurlijk gemengde gevoelens met zich mee.Langs de ene kant de blijheid en je kan niet wachten tot het zover is en langs de andere kant natuurlijk de zenuwen voor de operatie zelf en de pijn achteraf en toch ook wel een beetje angst voor dat er iets mis zou kunnen lopen maar daar moet ik door natuurlijk.

Vele groetjes

Nadja :1boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 347
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Nadja,

Welkom op het forum en uiteraard GEFELICITEERD met je datum :43:

Het zal er snel zijn en voor je het weet heb je ook mooie nieuwe borsten :1:

Je kan alvast beginnen aftellen!

En je bent in erg goeie handen hoor! DR.Plovier is een héél kundige arts, die weet wat hij doet!

Weet je al wat meer over de plaatsing, aantal cc's, welke maat je wil uitkomen,...

Veel succes en als je vragen hebt, we zijn er voor je om je te helpen :6:

Liefs,

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jilly ,

Ik heb een B75 en ik wil wel een grote D , waarschijnlijk ga ik voor 400cc onder de borstspier.

Hoe lang ben jij thuis geweest na je operatie , ik ben 2 weken thuis en hopelijk is dat genoeg want onder de borstspier is schijnbaar wel pijnlijker maar dat neem ik er wel bij.

Ik zie dat je van de kempen bent , van waar dan ?Ik ben van olmen bij Mol.

Liefs Nadja :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nadja,

Ik ben 2 weken thuis geweest en zelfs na 1 week ging alles al prima eigenlijk.

Het herstel hangt natuurlijk van mens tot mens af en is afhankelijk van je eigen pijngrens maar 2 weken is wel te doen om dan terug te gaan werken.

Allé ja, te zien wat voor werk je doet he...

Met 400cc ga je zeker een hele mooie cup krijgen hoor. Die D-cup zul je dan zeker wel hebben !!!

Ik woon in de regio van Herentals dus niet zó erg ver van jou he :-)

Leuk te weten dat er iemand van dezelfde kanten op het forum is!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nadja,

Gefeliciteerd met je operatiedatum!! Ik wordt ook op dezelfde dag geopereert, maar dan door Dr. Visser in het Wellness Kliniek in Genk, Belgie. Kunnen we gezellig samen aftellen :)

Ben je al zenuwachtig? Heb je hulp bij je herstel thuis? Ik lees dat je 2 weken vrij hebt om te herstellen, wat voor baan heb je? (kantoorbaan is toch net anders dan sportleraar bijvoorbeeld hehe)

Ik kan niet klagen, de dagen gaan heel snel voorbij!! Ik kan echt niet wachten! Ik wil van een A80 naar een C80.

Als tip, gewoon heel veel op dit forum hangen... je kunt er echt zoveel leren!

Succes met het aftellen! Nog 16 daagjes! :)

liefs xxx

marie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi..

Gefeliciteerd met je datum... :43:

en geen zorgen, dr.plovier is een zeer goede arts!

Ik ben ook door hem geopereerd, en zeer tevreden!

Vandaag 6 weken PO...

Met 400 cc ga je zeker wel een mooie D cup krijgen.. :D

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Nadja

spannend zeg,en toch nog op laatste moment Dk Plovier te krijgen,oke wle in andere kliniek,maar dat maakt denk niks uit toch?

weet niet of de afstand veel verschild voor je?

nu maar aftellen he tot 21 okt,en dat is zo hoor.

400cc zal veel goeds opleveren,maak je daar maar niet druk over,en die zenuwtjes voor de operatie,horen er ook bij,komt goed hoor.

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nadja,

Vraagje ben jij misschien nog op consult geweest in de nieuwe kliniek?

Of ga je misschien nog voor de operatie?

Of is het voor jou ook een verrassing zoals voor mij?

Ik ben super nieuwsgierig.

By the way ben ook van de kempen( lille)

Als je een beetje te vroeg bent in de kliniek kan je misschien een bezoekje brengen aan mij hé <_< Je mag gerust vragen welke kamer ik heb... :51:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marie ,

Ja , leuk dat je weet dat er mensen op het forum zijn die dezelfde dag geopereerd worden , dan kunnen we inderdaad samen aftellen , de laatste dagen zullen wel spannend zijn he :rolleyes:

Ik heb idd al zenuwen want je wil natuurlijk al weten hoe het eruit ziet enzo want ik weet wel wat ik wil maar je weet pas vlak voor de operatie wat het echt gaat worden he.Op het uiteindelijke resultaat moet je toch ook wel even wachten en ik zit dan ook nog 4 weken met een steunbeha.

Moet jij ook een steunbeha of of krijg je een soort van intaping want dat heb ik ook al gezien.

Ik heb wel hulp thuis bij het herstel , mijn vriend is er en hij gaat me natuurlijk in de watten leggen he :125: en ik heb een zoon van 15 en die kan me ook wel wat helpen.

Ik werk bij een drogist dus dat is best wel intensief maar ik twijfel er niet aan dat ik ook van mijn collega's veel hulp ga krijgen , we hebben nl een heel goede band met elkaar.

Hoe lang ben jij thuis van je werk ?

Ik moet ook foto's meenemen van borsten die ik mooi vind dus ik vind het wel grappig want ik zit dus de hele tijd te zoeken op het internet naar borsten die ik mooi vind en dan zegt mijn zoon ''seg mam , waar ben jij in godsnaam mee bezig seg'' :4:

Liefs Nadja :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mii18 ,

Ja , Dr Plovier blijkt een echte kunstenaar te zijn he.Hoe was jou herstel?

Waar ik wel een beetje mee zit is dat ik niet wil dat mijn borsten totaal nep gaan lijken want 400cc is wel heel wat en ik heb nu een B75 maar ik en mijn vriend zijn wel tevreden over de vorm van mijn borsten die ik nu heb.Maar ik heb ook al gelezen dat Dr Plovier perfect kan inschatten welke borsten bij welke vrouw horen dus...

Liefs Nadja :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moontje ,

Ik ben wel heel blij dat ik pc Plovier te pakken heb gekregen.Als je echt de beslissing hebt genomen over welke arts en je hebt al een datum dan ben je jezelf helemaal aan't voorbereiden en dan wil je helemaal geen andere pc.

De afstand maakt voor ons niets uit , beide klinieken zijn in Brussel dus...

Na aftellen , nog een 2 tal weekjes hard werken en dan is het zover , ik word eigenlijk wel ongeduldig en hopelijk valt het herstel ook wat mee maar dat hebben we ervoor over he !! :rolleyes:

Grtz Nadja :1boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Evi ,

Ik ben van Mol , leuk om te weten dat je in de buurt woont , hoe laat word jij geopereerd , ik om 14u30.

Het wordt nu echt wel spannend he , de laatste dagen :)

Ik ben niet in de nieuwe kliniek geweest , ik had aan Valérie gevraagd of dat nodig is en ze zei van niet , je ziet Dr Plovier toch nog voor de operatie he.Ga jij nog naar de nieuwe kliniek?

Ben je na de operatie lang thuis?

Ja wie wee zien we mekaar wel in de kliniek , als het mijn beurt is dan mag jij mss al naar huis :101:

Grtz Nadja :1boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mii18 ,

Ja , Dr Plovier blijkt een echte kunstenaar te zijn he.Hoe was jou herstel?

Waar ik wel een beetje mee zit is dat ik niet wil dat mijn borsten totaal nep gaan lijken want 400cc is wel heel wat en ik heb nu een B75 maar ik en mijn vriend zijn wel tevreden over de vorm van mijn borsten die ik nu heb.Maar ik heb ook al gelezen dat Dr Plovier perfect kan inschatten welke borsten bij welke vrouw horen dus...

Liefs Nadja :101:

Hoi meis... Ja hij is echt heel erg goed! :D

Mijn herstel verliep echt super! ik heb nu de eerste 6 weken gehad! het herstel duurt natuurlijk wel langer maar tot nu toe kan ik echt niet klagen.. De vorm van je borsten houd je maar dan groter! ik herken mijn oude vorm nog terug in mijn borsten nu! Dr.Plovier kan dit inderdaad prima inschatten! :D

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nadja,

Ik word om 11.30 geopereerd.

Nee ben ook niet meer geweest naar kliniek omdat ik dr plovier bij beaucare al gesproken heb.

En dat is voor mij het belangrijkste dat hij de operatie deed en het is een nieuw gebouw dus denk niet dat we er iets op af te keuren hebben.

Vind het wel goed dat er aparte kamers zijn want had begrepen dat het bij beaucare 1 grote kamer was met gordijnen ertussen.

Lijkt me leuk om een babbeltje te doen maar niet leuk als je ziek bent en ligt over te geven :99:

Spannend allemaal he

De zenuwen vallen nog goed mee bij mij (mijn man heeft er meer) maar ik kijk er dan ook al zeker 10 jaar naar uit om dit te laten doen...

Dus hopelijk word het lange wachten beloond ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis... Ja hij is echt heel erg goed! :D

Mijn herstel verliep echt super! ik heb nu de eerste 6 weken gehad! het herstel duurt natuurlijk wel langer maar tot nu toe kan ik echt niet klagen.. De vorm van je borsten houd je maar dan groter! ik herken mijn oude vorm nog terug in mijn borsten nu! Dr.Plovier kan dit inderdaad prima inschatten! :D

Liefs :58:

^

Hoi hoi , :43:

Hoe lang ben jij dan thuis geweest van je werk ?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nadja,

Ik word om 11.30 geopereerd.

Nee ben ook niet meer geweest naar kliniek omdat ik dr plovier bij beaucare al gesproken heb.

En dat is voor mij het belangrijkste dat hij de operatie deed en het is een nieuw gebouw dus denk niet dat we er iets op af te keuren hebben.

Vind het wel goed dat er aparte kamers zijn want had begrepen dat het bij beaucare 1 grote kamer was met gordijnen ertussen.

Lijkt me leuk om een babbeltje te doen maar niet leuk als je ziek bent en ligt over te geven :99:

Spannend allemaal he

De zenuwen vallen nog goed mee bij mij (mijn man heeft er meer) maar ik kijk er dan ook al zeker 10 jaar naar uit om dit te laten doen...

Dus hopelijk word het lange wachten beloond ;)

Hey meid ,

Ik zal mijn man naar de jouwe sturen , dan kunnen ze een babbeltje doen terwijl de pc met onze borsten bezig is , hihi , <_<

Het wordt echt wel spannend allemaal , KAN ECHT NIET MEER WACHTEN , ik doe niets anders meer dan aan borsten denken :4:

Heb jij al foto's van wat je mooi vind?Wat ga jij nu weer laten doen?

Ik ronde prothese , waarschijnlijk 400cc , onder de borstspier.Ik heb nu B75 en wil een D maar ga ik met 400cc niet meer hebben dan een D want als ik veel foto's op het forum zie dan vind ik het aantal cc soms vreemd , bij de ene lijkt het aantal cc anders dan bij de andere ook al hebben ze soms dezelfde voor en na maat , snap je wat ik bedoel :huh: , weet niet goed hoe ik het moet uitleggen.

Liefs x :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nadja!

Ja, spannend he! De dagen gaan gelukkig lekker snel! Ik denk er ook vaak aan en zit ook constant op internet informatie te zoeken. Super fijn dat je 2 mannen in huis hebt om je te helpen! Ik heb 4 weken vrij om te herstellen, dus ben daar erg blij mee. Hoe lang heb jij vrij? Goed dat je een goeie band hebt met he collega's! Dan hoef je je op werk geen zorgen te maken.

Hahaha.. ik zit ook steeds naar foto's te kijken. Ik heb inmiddels zoveel borsten gezien! Maar ja, iedereen is anders, dus ik ben erg benieuwd hoe het voor mezelf uitpakt. Ik ben telkens bang dat het te groot wordt, of juist te klein... pfff... ik wil graag de operatie achter de rug hebben!! Nog 2 weekjes :)

liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nadja!

Ja, spannend he! De dagen gaan gelukkig lekker snel! Ik denk er ook vaak aan en zit ook constant op internet informatie te zoeken. Super fijn dat je 2 mannen in huis hebt om je te helpen! Ik heb 4 weken vrij om te herstellen, dus ben daar erg blij mee. Hoe lang heb jij vrij? Goed dat je een goeie band hebt met he collega's! Dan hoef je je op werk geen zorgen te maken.

Hahaha.. ik zit ook steeds naar foto's te kijken. Ik heb inmiddels zoveel borsten gezien! Maar ja, iedereen is anders, dus ik ben erg benieuwd hoe het voor mezelf uitpakt. Ik ben telkens bang dat het te groot wordt, of juist te klein... pfff... ik wil graag de operatie achter de rug hebben!! Nog 2 weekjes :)

liefs xxx

Hey Marie ,

Ik heb 2 weken vrij , hoop dat het genoeg is want heb toch wel een intensieve job :rolleyes:

Ja , die onzekerheid is er bij mij ook , dat is normaal denk ik want je wil natuurlijk dat je :1boobs: perfect worden.Mijn vriend heeft ook een beetje bang dat het gaat lijken alsof dat er 2 balonnen opgeplakt zijn maar zelf heb ik daar niet echt bang voor.

Zit jij achteraf ook met een steunbeha of hoe werkt jou pc ?

:48: Nadja

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha... ja, mijn vriend is daar ook bang voor! Ik probeer hem gerust te stellen, maar hij moet ook geduld hebben... gewoon afwachten nu!

Ik krijg meteen een sportBH aan na mijn operatie. Die regelt het kliniek zelf. Stel je voor dat de BH die je koopt net te klein is ofzo! Of je zou er een paar moeten meenemen? Maar ik vond het makkelijker dat zij dat zelf regelen... Het kost wel 48 euro extra, maar je moet wat voor nieuwe borsten hehe :)

Hoe werkt jou pc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha... ja, mijn vriend is daar ook bang voor! Ik probeer hem gerust te stellen, maar hij moet ook geduld hebben... gewoon afwachten nu!

Ik krijg meteen een sportBH aan na mijn operatie. Die regelt het kliniek zelf. Stel je voor dat de BH die je koopt net te klein is ofzo! Of je zou er een paar moeten meenemen? Maar ik vond het makkelijker dat zij dat zelf regelen... Het kost wel 48 euro extra, maar je moet wat voor nieuwe borsten hehe :)

Hoe werkt jou pc?

Ik moet een steunbeha aandoen , 4 weken lang , mag alleen even uit om te douchen , dat gaat volgens mij echt wel lastig worden om 4 weken ding aan te houden maar het is zoals jij zegt we moeten er iets voor over hebben he.

Ik heb ook al gezien dat sommige pc werken met een soort van intaping die dan 2 weken om moet blijven.

:141: Nadja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Nadja,

Ja, ik heb het ook gezien. Een sport/steunBH klinkt wel prettiger dan tape! En hopelijk kun je het daarna nog gebruiken bij het sporten!

Heb jij ook een soort van vitaminepreparaat ontvangen? Ik heb een recept gekregen met een lijst vitamines en mineralen... alleen weten ze niet goed wat het is (merk/hoeveelheid) en dus heb ik niets gekregen. Moet morgen het kliniek bellen en meer informatie vragen. Maar heb jij vitamines moeten halen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

ik ben 4 weken thuis geweest van mijn werk..

nu ben ik weer 2 weken bezig... ik doe vrij zwaar werk, dus heb ik 2 weken aangepast werk gekregen

nu vanaf volgende week ga ik weer het zware werk doen..

enne die cc's, tja het blijft raar!! ik heb ook 450 cc gekregen, en de een zou daar een G cup mee krijgen

en ik heb er een E mee gekregen, dus het is bij iedereen anders..

ik merk ook op dat mensen die ze voor de spier hebben, een grotere cup krijgen met minder cc's.

maar dr.plovier weet echt wel wat ie doet, dus dat komt wel goed... :)

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi nadja (en alle anderen die de 21e aan de beurt zijn)

Haha dat wordt wel een feestdag he de 21e.

Ik ben zelf ruim 2 weken geleden door Dr plovier ´geholpen´.

Hij weet inderdaad heel goed in te schatten wat bij je lichaam past. Ik heb 300cc achter de spier gekregen.

De eerste 4 dagen zijn zwaar, en daarna is het gewoon dat je wat simpele dingen niet goed kan (haren wassen, je armen opzij doen, shirtje over je hoofd trekken etc.)

Nu, 2 weken verder, voel ik me prima. Aleen t reiken gaat en mag nog niet. Wel is t nog wat gevoelig soms. Moet nog wel voorzichtig doen, maar verder alles ok.

Tja en over de bh: het is inderdaad een onding en ik tel de weken af,totdat ik hem in kast kan gooien, maar: het is voor t goede doel!!!! En het voelt ook wel veilig hoor om hem om te hebben.

Ik ben ook 4 weken thuis na de ingreep, heb ook zwaar lichamelijk werk, waarbij ik veel moet tilen.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid,

Die kliniekbh is niet echt leuk om te dragen (vooral in vrijheid qua kleding) maar geeft je ook wel een veilig en steunend gevoel.

Je zal hem vaak vervloeken maar de tijd vliegt voorbij en voor je het weet mag hij uit. 4 weken is echt niks meer he... Ik draag hem wel nog 2 weken extra, zoals de meeste trouwens. Kwestie van zeker te zijn :-)

Tja, probeer je niet te fixeren op het aantal cc's want dat is bij iedereen anders. Dr.Plovier kan het best inschatten wat het best bij je lichaam past en luistert echt naar je wensen.

Je zal alleszins erg gelukkig zijn na de ingreep :rolleyes:

Komt helemaal goed!

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.