Ga naar inhoud

Nadja : 21 oktober 2010 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hoi Nadja,

Ik wil je alvast veel succes wensen voor je operatie morgen!!!

Ik heb er alle vertrouwen in dat dr Plovier je prachtige borsten gaat geven.....en mij ook over 3 weken!!!

xx

Hey Daffyduck ,

Dankjewel voor je berichtje :1:

Ik wist niet dat je ook bij dr Plovier gaat , heb nog niet veel tijd gehad om veel op het forum te lezen , dat zal de komende dagen wel veranderen...

Ik zal je op de hoogte houden hoe het allemaal verlopen is.

Vele groetjes Nadja :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 347
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Nadja,

Ik wil je alvast heel veel succes wensen met de operatie morgen!

We zullen allemaal aan je denken en voor je het weet, word je wakker met een stel nieuwe :1bouncingboobs:

Dikke zoen

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nadja,

Ik wil je alvast heel veel succes wensen met de operatie morgen!

We zullen allemaal aan je denken en voor je het weet, word je wakker met een stel nieuwe :1bouncingboobs:

Dikke zoen

X

Hey meid ,

Dankjewel , de zenuwen zijn er toch al...

Ik laat zo snel als het kan weten hoe het verlopen is.

Veel liefs Nadja

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nadja,

Alvast heel veel succes morgen!!

Hoop dat je jezelf ook lekker bezig kunt houden zodat je niet (te) zenuwachtig wordt! Morgen hebben we alle 3 mooie, nieuwe boobs!! Komt helemaal goed :)

Geniet van je avond en hoop snel van je te horen hoe het is gegaan!!

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden ,

Heel erg bedankt aan iedereen voor de gelukwensen voor vandaag.

Ik moet nog even geduld hebben want ik word pas geopereerd om 14u30.Om 12u vertrekken we richting Brussel maar waarschijnlijk lig ik voor ik het weet al op de operatietafel.

Hopelijk kan ik jullie vanavond al een verslagje brengen en zoniet dan doe ik dat zeker zo snel ik kan.

Veel liefs Nadja :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid!

Allereerst een dikke PROFICIAT met je nieuwe boobies he!

Hoe gaat t met je?

Ik hoop dat je het wat kan uithouden qua pijn.

Ben erg benieuwd naar je verslagje...

Liefs en alvast veel beterschap!

:52:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden ,

Heb even de moed gevonden om toch al een kort verslagje te schrijven.

Gisteren bij beclinic is alles heel goed verlopen , het is een mooie nieuwe kliniek en alle mensen die er werken zijn heel lief en enorm zorgzaam , ik had direct een heel goed gevoel bij hen.

Om 13u30 was het dan zover , Dr Plovier kwam naar de kamer om te meten en even naar onze wensen te luisteren en uiteindelijk gingen het ronde prothesen worden 500cc.Ik dacht ''oei , als dat maar geen tennisballen gaan worden'' :D .Maar hij stelde me gerust dat het zeker niet zo zou zijn.

Dan stipt op tijd , 14u30 mocht ik mee naar de operatiekamer , daar kreeg ik opeens heel veel zenuwen , het koud zweet brak toen toch wel uit :wacko: en van de ene op de andere moment weet ik niets meer...

1.5u later terug op de kamer had ik het ijskoud (heb ik wel altijd als ik onder narcose ben geweest) en mijn vriend vertelde me dat ik de hele tijd steeds dezelfde vragen stelde , weet ik zelf helemaal niets meer van.

Met de pijn viel het toen nog heel erg goed mee.Ik heb dan ook nog een zakje suiker aan het infuus gekregen want als ik wou rechtstaan werd ik wel heel misselijk.Dr Plovier kwam dan nog op de kamer en hij vertelde me dat het toch 600cc geworden is en hij heeft dat gedaan om onderaan een mooie opvulling te krijgen en ook om een mooi spleetje te krijgen tussen de borsten.Ik dacht bij mezelf ''Oh my god , 600 cc , zoveel'' maar als ik dan voor de spiegel ga staan (wel met steunbeha aan) dan lijkt het toch niet zo dat ik zo van die veel te grote joekels heb want dat vind ik toch ook niet mooi.Ge maat zou ong D90 zijn. :1big_boobs:

Rond 19u zijn we dan naar huis vertrokken , nog wat in de zetel gezeten , gegeten enzo en dan uiteindelijk gaan slapen en toen begon de miserie.Mijn vriend moet mij mee neerleggen want dat kan ik niet alleen en rechtkomen ook niet.Na 1.5u te hebben geslapen werd ik wakker en het was alsof er een vrachtwagen over mij gereden had , zo vreselijke spierpijn ik kon gewoon niet blijven liggen en ik had nochtans van die tramazol genomen.Ik heb dan een tijdje op de rand van het bed gezeten en dat deed wel deugd maar ik was zo moe dat ik terug wou gaan liggen.Oke , ik terug liggen , 1.5u later weer van hetzelfde , gewoon niet meer kunnen liggen van de pijn.Zo is het dus de hele nacht door gegaan , ocharme mijn vriend , hij heeft me echt super goed geholpen , ik heb hem de hele nacht wakker gehouden.Ik denk dat het komt door de druk van de prothesen dat ik die rugpijn krijg.Nu zit ik in de zetel en dat gaat allemaal goed maar als ik wil liggen om te slapen dat gaat niet langer dan 1.5u.

Heeft er iemand tips om te slapen want dat is wel ontzettend vemoeiend en ik ben wel heel moe...

Ook wil ik jullie allemaal bedanken voor de vele lieve berichtjes :38:

Ik ga nog wat proberen te rusten , tot snel.

Nadja xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Nadja,

Wat fijn dat het in de kliniek allemaal zo goed is gegaan en dat je nu prachtige borsten hebt!!! Jeetje 600cc, dat is niet niks, ben heel benieuwd hoe ze eruit zien!!

Vervelend dat het slapen zo rot gaat, ik kan je (nog) geen tips geven, denk dat het stil aan steeds beter gaat en dat je even door de zure appel moet heenbijten (goh wat een advies, aan mij heb je dus helemaal niks.) Ik heb de andere dames wel veel gehoord over extra kussens, weet niet precies hoe of wat maar die leggen ze dan tussen hun benen ofzo, ik hoop dat ze je daarbij even verder kunnen helpen want niets is zo vervelend als heel moe zijn en niet kunnen slapen.

Heel veel sterkte verder!!

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.