Ga naar inhoud

Starships : 18 oktober 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

@Bunny87 Dankjewel..!! Dat had ik dus ook, in eerste instantie klonk een D zo groot.. vooral als je van een A komt. Maar als je dan foto's ziet van vergelijkbare grootte borsten dan ziet het er juist zo mooi uit. 

 

@Anouk12 Ahh dankjewel lief! Hoe gaat het herstel bij jou??? Al grotendeels pijnvrij ondertussen? 

 

@Kittty Dankjewel! Gelukkig gaat t met de oudste wel ietsje beter vandaag, nu begint de jongste... mijn man gaat t druk krijgen komende weken haha. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 168
  • Created
  • Laatste Reactie
14 uur geleden zei Starships:

@Sudkart Aah zo, das wel een mooie prijs voor 2 bh's! T kost allemaal al zoveel, dan is t fijn als je er wat op kan besparen hè.  Heb je ze ondertussen al binnen? 

nee hopelijk krijg ik ze vandaag in de bus! ze komen natuurlijk wel van nederland en woon in belgie en als het dan met de gewone post wordt verstuurd, zal dit wel 3 dagen duren denk ik?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag mij echt af of ik nu kanonnen ga krijgen hahaha.

bijna iedereen blijft zo veilig laag kwa maten..

met passen vond ik 300 te braaf, dus wordt het 335 een tussenmaat.

@Anouk12 heeft tot nu toe een van de grotere met 315 full.. die zijn ook zo mooi!!!

 

voor de zekerheid toch nog vlsk van te voren passen hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Starships

Mijn geduld word lekker op de proef gesteld haha. Ik wil zoveel maar het kan of mag helaas (nog) niet. Ik heb wel nog pijn maar niet constant en ook niet heel heftig. Ik kan me nog niet zo soepel bewegen en heb bij bepaalde dingen ook echt nog wel hulp nodig. Maar moet ook wel toegeven dat ik bang ben om iets te doen wat het resultaat of herstel negatief beïnvloed.

Ik luister zo goed mogelijk naar mijn lichaam en handel daarnaar. 

 

Hoe gaat het met jou? Gaat nu snel hè! 

X

 

@Tittie_chick

Ah wat lief! Dankjewel! :68: Ben ook onwijs blij met mijn boobs!

Ik ga nu weer een nieuwe foto plaatsen.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sudkart Zo'n raar ideee, idd dit weekend gewoon met borsten! Nou maar hopen dat de pijn een beetje te doen is, wat zie ik daar tegen op..!! Klopt idd dat een pakketje vanuit Nederland naar België wel een dag of 3 / 4 kan duren. Nog even geduld dus.... haha.

 

@Tittie_chick Zeker slim om nog een keer te passen,  dat je iig de kanonnen krijgt die je wilt haha :-) ik hoop met mijn 355 toch ook wel ruim 2 maten erop vooruit te gaan. 

 

@Anouk12 Ahhh ja snap t , ondertussen ben je al ruim 2,5 week PO hè,  dus je bent je al aardige tijd rustig aan t houden! Ik zag net je foto, echt zo hoop ik dat de mijne ook worden! Ze zijn ook groot he!? Je ziet ook zo goed verschil met die vorige foto die je gepost had. Met mij gaat het op de zenuwen na wel goed haha. Ik kan wel nu wel wat slechter dingen verdragen, kan echt slecht met spanning omgaan... dus geluuuukkig voor mijn man en kinderen is het nog maar 3 dagen haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Starships

Haha ja ze zijn goed van formaat vind ik zelf! Ben er dan ook erg blij mee! ;)

Oh heel begrijpelijk hoor dat je zo zenuwachtig bent. Je kijkt er lange tijd naar uit en dan ineens gaat het gebeuren. Probeer wat afleiding te zoeken en ben lief voor jezelf. Het komt echt goed!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Bunny87:

@Kitttyja idd:-) ik heb ze allemaal gepast en vond eigenlijk de grootste het mooist. Maar omdat hij sprak over een D-cup schrikte me dat af! die 255 was ook wel mooi maar wou toch dat tikkeltje meer... Daarmee stelde hij voor om 275cc te nemen. Tussenin dus ;-) ik ben idd maar 1x gaan passen. Achteraf heb ik dan gemaild om de 2 te voorzien (275 en 295). Momenteel heb ik een A-cup. Ik zal uitkomen op een grote C :wub:

Ja dat was bij mij ook zo. De 255 vond ik al goed maar het mocht nog een beetje meer zijn maar de 295 was dan weer te groot. Achja het zal dan "maar" een C'tje zijn. Alles is beter dan dit in elk geval. :D Allez nog een weekje voor jouw. Lekker aftellen!! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Tittie_chick:

Ik vraag mij echt af of ik nu kanonnen ga krijgen hahaha.

bijna iedereen blijft zo veilig laag kwa maten..

met passen vond ik 300 te braaf, dus wordt het 335 een tussenmaat.

@Anouk12 heeft tot nu toe een van de grotere met 315 full.. die zijn ook zo mooi!!!

 

voor de zekerheid toch nog vlsk van te voren passen hihi

Ja die cc's lijken zo groot. Maar als jij dat mooi vind en het past bij jouw dan zeker niet twijfelen! Groter dan 275cc paste gewoon niet bij mij anders had ik ook wel groter gegaan :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sandr@ Dankjewel!! Het is ook al aftellen naar jou grote dag hè! Ben je er al een beetje klaar voor? Ik vind t wel een raar idee dat dit de laatste dag is dat ik mijn vertrouwde bh's draag  haha. 

 

Gister benen en oksels laten waxen, hoef ik me daar komense weken geen druk om te maken, huis is opgeruimd en gepoetst, was grotendeels weggewerkt.. Ik denk dat ik er klaar voor ben!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Starships amai...jij bent er helemaal klaar voor! Top! Ik nog niet...beetje stress voor wat komen gaat...en hoop klein beetje op niet teveel pijn. kijk er langs andere kant wel enorm naar uit als alles achter de rug zal zijn! En we een paar maand verder zullen zijn. Hopelijk geneest ook alles vlot en geen last van kapselvorming en zo:wacko:Heb gisteren een sportbh gekocht in de maat die ik wil om zaterdag mee te nemen en te gebruiken bij mijn laatste passessie:rolleyes: als ik deze over mijn superpush up aandoe heb ik het resultaat wat ik binnen paar maand natuurlijk wil...nu nog onwerkelijk dat dit effectief bijna het geval zal zijn...inderdaad, binnenkort allemaal nieuwe bh’s shoppen. Super toch...zullen veel mooier zijn. Denk dat ik niet zal kunnen kiezen...haha

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sandr@ Die pijn ja, zie ik ook zo tegenop... nou is t gemiddeld na een dag of 2 / 3 wel weer verdraagzaam, dus daar hoop ik heel erg op! Succes zaterdag met t passen! Das wel slim om op die manier aan te geven wat je als resultaat graag wilt.. :-) Haha bh's shoppen  ik ook zin in! Eindelijk niet meer in t pashokje zitten balen. 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, het is vandaag echt vrijdag de 13e! Ongeveer 10 minuten voor we er waren werden we gebeld door de kliniek, er was een technisch mankement met t apparaat voor anesthesie... De operaties vandaag konden niet doorgaan, zijn er toch even langs gereden om even te bespreken hoe of wat nu verder... Even flink balen, vooral omdat we alles geregeld hadden; man heeft 2 weken vrij vanaf vandaag, huishouden op orde, spullen in huis en we zaten om half 8 in de auto voor een rit van anderhalf uur! Maar goed, schiet er verder weinig mee op om me er heel druk om te maken. De operatie moet natuurlijk ook gewoon veilig kunnen plaatsvinden! Dus nu is de operatie verzet naar woensdag 18/10. Het is nog even een paar daagjes wachten,  maar dat zal ook wel weer zo voorbij zijn. Ik hoop vanmiddag het tijdtstip nog te horen. 

Nu maar even genieten nog van 't pijnvrij zeker :-)

 

@Bunny87 We worden nu op dezelfde dag geopereerd!  Ben benieuwd hoelaat ik moet. Hoop wel eerder op de ochtend, 11.45 is idd al aan de latere kant als je van te voren niks mag eten.... hoop ik niet dat ik pas om 2u aan de beurt ben haha. Kunnen nu samen aftellen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Starships ik weet het meid! Zo erg voor jou! Dat is echt balen... Ik vind het vooral stom dat je daar voor niks stond! :-( zo een lange rit voor niks en ook jullie verlof!  

Ze hadden mij ook gebeld om te vragen of ik eventueel vrijdag niet kon (20/10) ipv woensdag de 18de maar omdat we een kamer geboekt hebben in een hotel (zonder annulatie) de avond ervoor, is dit dus niet mogelijk voor ons.. En we hebben trouwens ook geen opvang vrijdag voor ons zoontje. We komen elkaar misschien wel tegen woensdag! Er is nog iemand hier op het forum die woensdag geopereerd wordt maar ben haar naam kwijt... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tittie_chick @CatvonDee inderdaad haha ik wacht weer rustig af :-)

 

@Bunny87 Heel begrijpelijk hoor dat je dan je datum gewoon vast wilt houden! Je plant er alles omheen hè. Wel lekker even hotel om bij te komen, moet je van ver komen? Ik ben trouwens om half 2 aan de beurt! Moet er om half 1 zijn, dus misschien passeren we elkaar net... dan ben jij iin ieder geval al aan t bijkomen met de nieuwe aanwinsten :-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.