Starships Posted June 5, 2017 Share Posted June 5, 2017 Hoi! Allereerst, wat leuk om op dit forum mee te kunnen schrijven! Ik ben Starships, 25 jaar oud en mama van 2 peuters (1 & 3 jaar). Na 2 zwangerschappen zijn mijn borsten niet meer wat ze ooit waren, wat overbleef was een kleine B Cup (denk zelfs bijna A) Sinds kort krijgt de jongste geen borstvoeding meer en heb ik samen met man besloten voor een borstvergroting te gaan. Na enig pluiswerk kwam ik uit bij Dr. Verdonck, BBC. Erg spannend! Sinds ik het besluit heb genomen, kan de tijd niet snel genoeg gaan! Omdat mijn man minstens een week vrij moet nemen ivm de kindjes is het pas mogelijk eind september. De afspraak voor het eerste consult staat wel al vast, 24 juni. Ik heb nog totaal geen idee wat te verwachten, ik denk voor een C cup te gaan, maar daar hoop ik de 24e wijzer over te worden! Zijn er nog meiden die een consult gepland hebben op korte termijn, of zich nog dit jaar laten opereren door Dr Verdonck? Groetjes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 5, 2017 Share Posted June 5, 2017 Welkom en lekker meelezen en schrijven hier. Heeft mij goed geholpen in de aanloop naar mijn BV. In mijn album staan foto's. Ik kwam ook van een lege B, en mega blij nu met mijn volle borsten. Kan nog steeds geen spiegel voorbij lopen om even te spieken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gast123 Posted June 5, 2017 Share Posted June 5, 2017 Welkom! Dokter Verdonck is top, je gaat je zeker op je gemak voelen bij hem! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starships Posted June 6, 2017 Author Share Posted June 6, 2017 @Liefbeestje Heb je foto's gezien en wow het resultaat is echt mooi geworden! Snap dat je nu in elke spiegel even kijkt! Dat wil ik ook! @Gast123 Ik lees zo veel goede verhalen over dr Verdonck, heb er goede vertrouwen in! Zo leuk om de voor en na foto's te bekijken van de borstvergrotingen, kan niet wachten om mijn eigen foto's te kunnen showen! Krijg je na een borstvergroting eigenlijk geen last van striemen op je borsten, of is het verstandig om ze eerst een periode in te smeren? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inew Posted June 6, 2017 Share Posted June 6, 2017 Hoi hoi! Deze zaterdag heb ik mijn eerste intake gesprek met tovenaar Verdonck Ik zal een verslagje maken, zo weet je al hoe het eerste gesprek er aan toe gaat Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starships Posted June 6, 2017 Author Share Posted June 6, 2017 @Inew Oh spannend, dat komt al dichtbij dan. Al enig idee wat voor implantaten je gaat kiezen en wat voor maat? Heel veel succes vast en ben benieuwd naar hoe t geweest is! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inew Posted June 6, 2017 Share Posted June 6, 2017 @Starships wel, heb zonet gekeken naar de foto's van @Liefbeestje en die vond ik echt wel mooi qua maat etc. Mijn voorsituatie is nu een A'tje en zou toch graag zoiets als haar hebben. Ik weet ondertussen dat ze bij BBC ; Sebbin, Mentor & Motiva hebben. Maar wat het 'beste' is ofzo... daar heb ik geen flauw idee van. Liefbeestje, wat was jouw voorsituatie, bij wie ben je geweest en welke prothese's heb jij ? Groetjesssss Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissM Posted June 6, 2017 Share Posted June 6, 2017 Hoi hoi! Alvast welkom en bij mij stond verdonck ook op men lijstje van pc. Enkel nog maar goede dingen over hem gehoord en doet ook alleen maar bv dacht ik. Dus ervaring zat Succes op je gesprek binnenkort! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starships Posted June 6, 2017 Author Share Posted June 6, 2017 @Inew De borsten van @Liefbeestje zijn inderdaad een mooi streven! Ben ook benieuwd naar de maat. Ben er vrijwel zeker van dat ik voor Motiva ga, omdat hier ook veel positieve verhalen over zijn en het mij erg betrouwbare en natuurlijke implantaten lijken. @JESSICAD Dankje! Ben jij ook geholpen door hem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissM Posted June 6, 2017 Share Posted June 6, 2017 nee ik heb uiteindelijk voor straten gekozen. had ik meteen een goed gevoel bij. nog 27 dagen en dan is het eindelijk zover. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inew Posted June 6, 2017 Share Posted June 6, 2017 @Starships Heb hier ook al veel goeie dingen gehoord maar vraag me dan af waarom vooral. Wanneer je mentorverhalen leest zijn deze niet persé slechter Sebbin is blijkbaar vrij breed dus wss geen optie voor mij. Ook is Motiva één van de duurste in BBC. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 6, 2017 Share Posted June 6, 2017 9 uur geleden zei Inew: @Starships wel, heb zonet gekeken naar de foto's van @Liefbeestje en die vond ik echt wel mooi qua maat etc. Mijn voorsituatie is nu een A'tje en zou toch graag zoiets als haar hebben. Ik weet ondertussen dat ze bij BBC ; Sebbin, Mentor & Motiva hebben. Maar wat het 'beste' is ofzo... daar heb ik geen flauw idee van. Liefbeestje, wat was jouw voorsituatie, bij wie ben je geweest en welke prothese's heb jij ? Groetjesssss Ik heb mentor anatomische protheses. 375cc. Mijn voorsituatie kun je zien in mijn fotoalbums. 1 van de albums is van mijn voorsituatie. Andere van na de bv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starships Posted June 19, 2017 Author Share Posted June 19, 2017 Aankomende zaterdag is 't eerste consult een feit! Heb er eigenlijk best wel zin in, maar vind het ook best spannend. Hoe zit het eigenlijk met parkeren bij zijn praktijk in Koekelberg? Ik begreep van Stéphanie dat er geen parkeer mogelijkheid is voor de deur. @Inew Hoe is je consult gegaan?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inew Posted June 19, 2017 Share Posted June 19, 2017 14 minuten geleden zei Starships: Aankomende zaterdag is 't eerste consult een feit! Heb er eigenlijk best wel zin in, maar vind het ook best spannend. Hoe zit het eigenlijk met parkeren bij zijn praktijk in Koekelberg? Ik begreep van Stéphanie dat er geen parkeer mogelijkheid is voor de deur. @Inew Hoe is je consult gegaan?! Je kan parkeren voor de deur. vrijdag is het zo ver voor mij ! Consult ging goed hoor, no worries Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starships Posted June 19, 2017 Author Share Posted June 19, 2017 @Inew Wow dat is al snel! Veel succes ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starships Posted June 24, 2017 Author Share Posted June 24, 2017 Vandaag op 1e consult bij Dr.Verdonck geweest. Zoals ik het van meerdere lees hier, heb ik veel info gekregen en ben ik ook veel vergeten te vragen. Krijg je bijvoorbeeld voor de operatie nog info met wat je wel en niet kunt/mag na de operatie? Anders moet ik hier even voor mailen. Komende week in ieder geval een afspraak proberen plannen voor de echografie van de borsten! Voor de Nederlandse meiden, was de verwijzing van Dr. Verdonck (of andere PC) voldoende of moest je een verwijzing hebben van je eigen huisarts? Nou na het passen vond ik de 2e het mooist, dit zou voor een Motiva uitkomen op 355 CC, ik zou van een A cup naar een volle C cup gaan! Voelde zo fijn aan! De operatie moet nog gepland worden, ik ben sinds 2 maand gestopt met borstvoeding en Dr. Verdonck gaf aan minstens 6 maanden geen borstvoeding meer te geven voor hij kan opereren. Nou helemaal prima, mijn man werkt de zomer erg veel en pas in oktober zou hij een weekje vrij kunnen nemen!! Ik kan niet wachten :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starships Posted June 24, 2017 Author Share Posted June 24, 2017 O ja, zijn er meiden met een vergelijkbare situatie? Van A naar een volle C? Hoeveel CC waren de implantaten? Tevreden over het resultaat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starships Posted August 2, 2017 Author Share Posted August 2, 2017 Vandaag eindelijk de mogelijke operatiedata gekregen van Verdonck, en jahoor we hebben beslist; 13-10 ! Eerst nog wel een extra consult halverwege september, ben nog steeds niet zeker van de maat. Nu had ik gekozen voor Motiva 255, maar ik denk toch te gaan voor 295 of misschien nog meer. Spannendd!! Nog dames voor oktober ingepland? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tittie_chick Posted August 2, 2017 Share Posted August 2, 2017 Op 5-6-2017 om 22:27 zei Liefbeestje: Welkom en lekker meelezen en schrijven hier. Heeft mij goed geholpen in de aanloop naar mijn BV. In mijn album staan foto's. Ik kwam ook van een lege B, en mega blij nu met mijn volle borsten. Kan nog steeds geen spiegel voorbij lopen om even te spieken Ik heb even gekeken in jouw album, maar wat zijn ze natuurlijk gebleven! Echt heel mooi. Dat de ene meer hangt stoort niet eens door het natuurlijke effect! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tittie_chick Posted August 2, 2017 Share Posted August 2, 2017 Op 24-6-2017 om 22:15 zei Starships: Vandaag op 1e consult bij Dr.Verdonck geweest. Zoals ik het van meerdere lees hier, heb ik veel info gekregen en ben ik ook veel vergeten te vragen. Krijg je bijvoorbeeld voor de operatie nog info met wat je wel en niet kunt/mag na de operatie? Anders moet ik hier even voor mailen. Komende week in ieder geval een afspraak proberen plannen voor de echografie van de borsten! Voor de Nederlandse meiden, was de verwijzing van Dr. Verdonck (of andere PC) voldoende of moest je een verwijzing hebben van je eigen huisarts? Nou na het passen vond ik de 2e het mooist, dit zou voor een Motiva uitkomen op 355 CC, ik zou van een A cup naar een volle C cup gaan! Voelde zo fijn aan! De operatie moet nog gepland worden, ik ben sinds 2 maand gestopt met borstvoeding en Dr. Verdonck gaf aan minstens 6 maanden geen borstvoeding meer te geven voor hij kan opereren. Nou helemaal prima, mijn man werkt de zomer erg veel en pas in oktober zou hij een weekje vrij kunnen nemen!! Ik kan niet wachten :-) Ik ben heel benieuwd! Ik lees over die echografie even mee. verdonck is nu voor mij ook een optie geworden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starships Posted August 2, 2017 Author Share Posted August 2, 2017 @Astertjuh Een fijn persoon die Verdonck he! Ik had uiteindelijk genoeg aan de verwijzing van Verdonck voor de echografie. In de meeste gevallen is dit schijnbaar goed genoeg, in een enkel geval willen ze van je huisarts de verwijzing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted August 3, 2017 Share Posted August 3, 2017 Hoi hoi Ik heb je titel aangepast en ga je ook even verhuizen naar de operatieverslagen. Dan kun je hier al je updates blijven plaatsen, ook na je operatie, en blijft het overzichtelijk voor jezelf en voor ons xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Debsje Posted August 3, 2017 Share Posted August 3, 2017 @Starships Welkom ! Ik ga 1/9/2017 geopereerd worden door Verdonck. Ben zelf ook 25 jaar 1.70 , 50kg en 70a. Ik zelf ga de 295cc van Motiva krijgen. Je kan me altijd volgen , want als het bijna zo ver is ga ik zeker een voor en een na foto posten Groetjes Debsje en nog veel Succes ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starships Posted August 3, 2017 Author Share Posted August 3, 2017 @best_boobie Dankjewel!! X @Debsje Ahhh, spannend! Dat is bijna zo ver dus! Je kunt al af gaan tellen. Ik ben benieuwd, ga je zeker volgen Denk dat ik zelf ook voor de 295 van Motiva ga kiezen, moet het echt nog eens goed bekijken bij t passen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starships Posted September 9, 2017 Author Share Posted September 9, 2017 Net terug thuis van mijn 2e consult en ik ben er uit wat voor maat het gaat worden! Het wordt 325 cc full Motiva, dus toch wat groter dan de 255 en 295 waar ik vorige keer tussen twijfelde. Ondanks dat zo'n operatie minder leuk is, kijk ik er erg naar uit! Ook ben ik even langs de nieuwe kliniek gereden waar de operatie zal zijn, ziet er mooi uit! Nog een ruime maand en dan is het eindelijk zo ver Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.