Ga naar inhoud

Vanessa101 : 23 mei 2017 : Dr. Heintz : AZ St. Lucas


Aanbevolen berichten

Vandaag 5 weken en 2 dagen po. Alles gaat super goed, ze zijn goed mals zegt hij :68: en ik mag gaan shoppen voor een bh!!! Juist nog een twee tal weken met sportbh slapen. Heeft ook foto's getrokken en naast de voor situatie geplaatst, amai wat een verschil!! Hij gaat ze me nog doormailen dit weekend en dan zal ik ze in mijn album plaatsen. 

X

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen zijn we 6weken ver. En alles gaat heel goed. Nu is het juist even wennen aan gewone bh's. Overdag doe ik er wel eentje aan voor een paar uurtjes. Maar om te werken mijn sportbh. Niet evident de juiste maat en vorm te kiezen. Wat mij al duidelijk geworden is, is dat je niet altijd de dames van de lingerie winkel kan geloven. Voor hen oogt alles perfect en mooi. Maar je moet er jezelf vooral goed in voelen. En dat kan ik maar pas zeggen als ik hem een paar uurtjes aanheb. Maar blijkt nu dat je dan niet meer kan ruilen. Weer een les geleerd. 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

 

Binnenkort ga ik op intake bij dr. Heintz en ben eigenlijk heel benieuwd naar 1 iets en dat is hoeveel jullie betaald hebben. Natuurlijk ga ik niet besparen op deze operatie maar dan weet ik wel waar ik me aan kan verwachten en kan ik mij voorbereiden.

 

Alvast bedankt om je ervaring te delen! Hier heb ik enorm veel aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 21-8-2017 om 15:04 zei silly1981:

 Ik vroeg me af of het de bedoeling is dat ik de sport bh constant aanheb? Het lijkt me qua indalen logischer  om thuis rond te lopen zonder bh? X

Hoi!

Ik moest de sport-bh toch constant aandoen hoor. Gedurende 4 weken overdag en 6 weken 's nachts... Ik ben vrijdag 8 weken po, maar slaap nog steeds met, voelt veiliger. Ik ga hem wel één van de komende nachten eens uitlaten denk ik. 

Groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik heb een album aangemaakt, voorlopig nog maar 1 foto maar ga dit zo snel mogelijk aanvullen. Ik ben momenteel in de 3e week van genezing en heb nu een anti shok bh 75D aan. De gelifte borst heelt heel mooi de niet gelifte borst vertoond nog een klein open wondje. Stofzuigen en dweilen begint langzaamaan te lukken enkel zware dingen tillen vermijd ik. Op mijn zij slapen begint ook te lukken maar word dan na een uurtje of 2 wel wakker omdat het dan oncomfortabel begint aan te voelen. Voor zover wel al super blij met het resultaat! De ergste pijn die ik geleden heb was een 5/10. Ik neem al een week geen pijnstilling meer er werd mij na de operatie enkel ibuprofene 600mg voorgeschreven.

Liefs ikke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op ‎30‎/‎05‎/‎2017 om 16:37 zei Vanessa101:

@lienF , vandaag is het een week geleden dat ik mijn operatie heb gehad. En het gaat super goed. Ik heb wel 2 weken verlof genomen, aangezien ik wel een zware Job heb ( poetsvrouw) en niks wil gaan forceren. Zelf heb ik ook 350cc bij en qua lichaamsbouw zijn we ongeveer hetzelfde. Ben er wel tevreden mee. Omdat het bij niet de instantie was om te gaan vergroten, maar gewoon die " lege zakjes" te gaan vullen zeg maar. Ik wou het zo natuurlijk mogelijk houden. Ik geef toe, hoe meer je hier zit rond te snuffelen op het forum en foto's gaat gaan bekijken, je soms wel eens gaat gaan twijfelen.. maar je moet vooral doen wat je zelf wilt en denk je best bij te voelen. 

Als er vragen zijn, stel ze maar gerust, hier of privé! Privé wil ik je desnoods wel een foto sturen van heintz zijn werk 

X

ik ga volgende donderdag bij Heintz. Mag ik jouw boobs eens zien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
Op ‎17‎/‎06‎/‎2017 om 18:50 zei Vanessa101:

Dinsdag al 4 weken po. Heb bij deze ook een privé album aangemaakt :D als je eens wil spieken vraag gerust :P

X

MAg ik kijken? Ik heb sinds 2 weken Heintz boobs en ben super tevreden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...
  • 3 years later...
Op 17-6-2017 om 18:50, Vanessa101 zei:

Dinsdag al 4 weken po. Heb bij deze ook een privé album aangemaakt :D als je eens wil spieken vraag gerust :P

X

 

Hoi Vanessa. Dit is een oud topic zie ik, maar zou ik ook mogen meespieken? Ik heb binnen 3 weken een 1ste consult bij dr Heintz en ben op zoek naar voor en na foto's ☺️ alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.