Ga naar inhoud

Vanessa101 : 23 mei 2017 : Dr. Heintz : AZ St. Lucas


Aanbevolen berichten

10 uur geleden zei Ikkeook:

Super! 

Ik begin het heel spannend te vinden zo dichtbij...welk merk van sport bv heb jij? Ik ben zo al wat gaan snuisteren op websites om modelletjes te zien...

Jaja het komt dichterbij voor jou hé. Ik moet 29juni op contole.

Ik ben dus direct naar potiau geweest en daar hebben ze de anita active.. weet niet of er nog andere waren, denk morgen eens terug te gaan, om eventueel een aanpassing te doen aangezien hij wat losser komt te zitten, of mss een tweede bijhalen. Maar maatje kleiner. Nu had ze me een E gegeven, maar de zwelling neemt super snel af. En ze hadden me aangeraden om een binnen twee weken terug te komen. 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 10! Voel me toppie. De kamers al gestofzuigd, nu spaghetti aan het maken. Kindjes vinden het blijkbaar toch iets lekkerder als mama kookt:P

Net een uurtje mijn bh uitgedaan en gewassen, was op dan ook onmiddelijk droog in het zonnetje. Voel toch iets aangenamer met bh.. benieuwd als ik dinsdag opnieuw moet gaan werken. 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei AllerGroosteTwijfelaar:

Hoi @Vanessa101

Hoe gaat het nu met je? Ging het de rest van de week om te werken?

Draag jij een borstband boven die sportbeha? Ben nu aan het twijfelen of Heintz dat aanraadt...

Groetjes

@AllerGroosteTwijfelaar

Hey, ja hoor alles ging goed de eerste week werken. Nergens last van gehad.

Ben ondertussen terug naar potiau geweest om mijn 2 sportbh's te gaan versmallen aan de rug, want die kwam wat los te zitten. En moet zeggen dat was echt een groot verschil. Ik merk echt wel dat het belangrijk is dat ze goed stevig zitten in je bh! Ik heb geen borstband en heintz heeft daar nooit over gesproken bij me. 

Ik ga de 29ste terug op contole en hoop dan een datum te weten wanneer ik een gewone bh mag dragen. 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Vanessa101:

@AllerGroosteTwijfelaar

Hey, ja hoor alles ging goed de eerste week werken. Nergens last van gehad.

Ben ondertussen terug naar potiau geweest om mijn 2 sportbh's te gaan versmallen aan de rug, want die kwam wat los te zitten. En moet zeggen dat was echt een groot verschil. Ik merk echt wel dat het belangrijk is dat ze goed stevig zitten in je bh! Ik heb geen borstband en heintz heeft daar nooit over gesproken bij me. 

Ik ga de 29ste terug op contole en hoop dan een datum te weten wanneer ik een gewone bh mag dragen. 

X

Fijn te horen dat het goed met je gaat! Potiau lijkt me echt wel een professionele winkel!

Ah, dan was het de andere pc die ik bezocht heb die het over een borstband had. Was zo aan het twijfelen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo! ik word 18/8 geopereerd door Dr. Heintz. Leuk eindelijk eens ervaringen te lezen van dezelfde Dr. en ongeveer hetzelfde aantal cc's! (ik koos voor 325cc HP). Bij het passen ging ik voor 300cc en mijn vriend vond de 350cc het mooist (typisch mannen zeker) dus ik koos voor de gulden middenweg. Ik ben 1m63 en weeg een 60 kg. momenteel heb ik links een B cup (peer model) en rechts een A cup (appel model). Mijn borsten zijn dus asymetrisch en hebben van nature een verschil van 90cc. Dit werd al duidelijk op mijn 15de en ben er nu 35 dus loop al 20 jaar rond met idee om er iets aan te laten doen. Ik koos voor Heintz mede omdat hij gekend zou staan ervaring te hebben met asymetrie. Mijn linkse borst word gelift met een anker litteken, mijn rechtse gewoon vergroot. Het idee dat 1 borst littekens zal hebben en de andere niet was wel een zure appel om door te bijten maar uiteindelijk kan het zoiezo niet slechter worden dan de situatie nu is...

De sportbeha is niet zo duidelijk voor mij, ik dacht dat we naar huis gingen na de operatie in sportbeha en deze dan droegen tot we een gewone bh aan mogen en dat deze in de operatie prijs meegerekend zit?

Ik heb ook een vraag rond welk merk prothese Heintz gebruikt daar dit bij mijn consultaties ook niet besproken werd...

Ik volg nu zowel vanessa 101 als allergrootstetwijfelaar en ben heel benieuwd naar jullie verdere topics!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei silly1981:

Hallo! ik word 18/8 geopereerd door Dr. Heintz. Leuk eindelijk eens ervaringen te lezen van dezelfde Dr. en ongeveer hetzelfde aantal cc's! (ik koos voor 325cc HP). Bij het passen ging ik voor 300cc en mijn vriend vond de 350cc het mooist (typisch mannen zeker) dus ik koos voor de gulden middenweg. Ik ben 1m63 en weeg een 60 kg. momenteel heb ik links een B cup (peer model) en rechts een A cup (appel model). Mijn borsten zijn dus asymetrisch en hebben van nature een verschil van 90cc. Dit werd al duidelijk op mijn 15de en ben er nu 35 dus loop al 20 jaar rond met idee om er iets aan te laten doen. Ik koos voor Heintz mede omdat hij gekend zou staan ervaring te hebben met asymetrie. Mijn linkse borst word gelift met een anker litteken, mijn rechtse gewoon vergroot. Het idee dat 1 borst littekens zal hebben en de andere niet was wel een zure appel om door te bijten maar uiteindelijk kan het zoiezo niet slechter worden dan de situatie nu is...

De sportbeha is niet zo duidelijk voor mij, ik dacht dat we naar huis gingen na de operatie in sportbeha en deze dan droegen tot we een gewone bh aan mogen en dat deze in de operatie prijs meegerekend zit?

Ik heb ook een vraag rond welk merk prothese Heintz gebruikt daar dit bij mijn consultaties ook niet besproken werd...

Ik volg nu zowel vanessa 101 als allergrootstetwijfelaar en ben heel benieuwd naar jullie verdere topics!

 

Hey silly, ik ben heel tevreden van Heintz! Ik heb als protheses  mentor siltex gel round high profile cohesive II links 350 rechts 325. Wist ik ook niet op voorhand hoor. Na de operatie kreeg ik mijn kaartje die je in je portemonnee moet bijhouden :D Dual plane geplaatst. Had verschil van 50 cc.. maar was niet echt zichtbaar met het blote oog. Maar nu er toch iets aangedaan werd konden we het maar van de eerste keer goed doen hè. 

Ivm de sport bh. De dag dat de tape eraf gaat mag je naar de lingerie winkel, helaas niet in de prijs inbegrepen en toch wel al snel 60€ stuk. Maar ja het is wel belangrijk dat je een goede hebt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel voor de reactie! ik heb begrepen dat ik best naar de lange munt ga om een sportbeha aan te passen bij potiau? koop ik er dan best 2 voor in het geval er 1 moet gewassen worden of ben ik best 1 aan te schaffen en later een 2e naarmate verandering van de borsten?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei AllerGroosteTwijfelaar:

Nog iemand voor in het Heintz-clubje! Welkom ;-) 

 

idd! aftellen! ik kon pas vanaf 16 augustus verlof krijgen vandaar mijn late datum. Een winter genezen en volgende zomer eindelijk geen bikini topjes meer waar ik een half uur aan bezig ben om eerst de "mouskes" goed te steken ;-) x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6/14/2017 om 04:30 zei silly1981:

Dank je wel voor de reactie! ik heb begrepen dat ik best naar de lange munt ga om een sportbeha aan te passen bij potiau? koop ik er dan best 2 voor in het geval er 1 moet gewassen worden of ben ik best 1 aan te schaffen en later een 2e naarmate verandering van de borsten?

x

@silly1981Ik heb er me 2 aangeschaft. Een witte en een zwarte. In de zwarte voel ik me het best! Geeft meer steun dan de witte vind ik. Zijn nochtans identiek twee dezelfde. Ik heb dacht ik 90 of 95 E, en ben na twee weken eens terug gegaan, in de week zit er permanent een naaister die hem onmiddelijk aanpast voor jou. Ik ben moeten versmallen aan mijn rug sluiting.. 1x versmallen is gratis.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Ittybittymary:

Wauw mooooi! Dit zijn zo'n beetje mijn droom borsten hahaha! Zien er echt heel mooi uit en heel natuurlijk. Je had zo te zien van te voren ook niet een heel kleine cup he? Mag ik vragen welke maat je had?

Neen idd ik had wel een kleine c cup. Maar zoals je ziet op de 3d was ik zeer plat bovenaan, heb 2x borstvoeding geven en een borstontsteking gehad, en toen was het om zeep.. maar met een goeie push up had ik eigenlijk wel ook nog een mooie decolleté. Droeg nooit iets anders eigelijk.. wou ze niet perse zo groot hebben, maar gewoon mooi terug opgevuld. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.