Ga naar inhoud

Vanessa101 : 23 mei 2017 : Dr. Heintz : AZ St. Lucas


Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben dus helemaal nieuw hier, en nog wat op onderzoek hoe de site werkt. Maar heb er wel al heel zitten op lezen, en al veel antwoorden gevonden op mijn vragen :) ik ben trouwens 2 dagen geleden trotse eigenares geworden van 2 mooi nieuwe borsten!! 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

 

Welkom op het forum. In het begin is het even zoeken hoe en wat,  maar je weet vast alles snel te vinden! :)

Heb je voor nu nog vragen? Waar ben je geopereerd en door welke pc?

 

Groetjes!! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie. Momenteel geen vragen, zit vooral heel veel te lezen naar anderen hun operatie verslagen.. hoe ze herstellen , wat met de pijn? ...etc. Heb al zoveel aan dit forum gehad  die me toch wel wat een geruststellend gevoel geeft. :-)

Ik ben trouwens geopereerd door dr heintz van sint lucas Gent.

Groetjes V

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles zeer goed verlopen, had vooral schrik van de narcose, maar op de operatie tafel kreeg ik infuus met op voorhand al een pijnstiller in. Binnen de 10 sec was ik al heel licht in het hoofd en kon er me niks meer gebeuren, zag nog  het groene maskertje komen die men gezicht nog net niet aanraakte of ik was al in droomland :D ik heb links 350cc en rechts 325cc ronde high profile. Dual plane geplaats. 

Vandaag voel ik me al een pak beter, maar ga het niet ontkennen, het doet echt wel pijn!!!

Maar na 8jaar twijfelen is het hem zeker waard hoor.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Vanessa101:

Alles zeer goed verlopen, had vooral schrik van de narcose, maar op de operatie tafel kreeg ik infuus met op voorhand al een pijnstiller in. Binnen de 10 sec was ik al heel licht in het hoofd en kon er me niks meer gebeuren, zag nog  het groene maskertje komen die men gezicht nog net niet aanraakte of ik was al in droomland :D ik heb links 350cc en rechts 325cc ronde high profile. Dual plane geplaats. 

Vandaag voel ik me al een pak beter, maar ga het niet ontkennen, het doet echt wel pijn!!!

Maar na 8jaar twijfelen is het hem zeker waard hoor.

Groetjes

 

Bedankt om je ervaring te delen! Spoedig herstel gewenst hoor! 

 

Ik weet niet welk profiel ik krijg... Heeft hij niets over gezegd, of ik heb te weinig vragen gesteld :huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begrijp me niet verkeerd, het doet nog steeds veel pijn, vooral de druk op mijn borstkas en pijn tussen de schouderbladen. Soms doet eens goed ademhalen al veel pijn.  Is gelijk ik hier al veel heb gelezen en zoals vele zeggen, dat er een vrachtwagen over je heen is gegaan.. maar het is dragelijk vandaag! Maar schijnt dat het dag per dag veel kan schelen hoe je u voelt.. en is gewoon erg verschillend van persoon tot persoon.. neen idd heintz had me ook niet specifiek op voorhand gezegd welke prothese ik zou krijgen, maar na de operatie kreeg ik dan mijn kaartje met daarop de beschrijving :)  daardoor weet ik nu welke ik heb.

Voor hoeveel cc ga jij als ik vragen mag? En wat heb je nu? 

Als je nog vragen hebt, stel ze maar gerust!! 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie!

 

Ik krijg 325cc, nu wat aan het twijfelen of het niet te groot zal zijn. Ben 1m63 en weeg 48kg. Maar tijdens het passen vond ik het mooi, dus gewoon vertrouwen in hebben. Nu draag ik 75a, ook steeds van die maxi's hoor om toch wat borst te faken :rolleyes:

 

Ik wens je een vlot herstel hoor, blij dat het gisteren aan wat draaglijk was. Hopelijk elke dag wat beter!

 

Groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 4

Redelijk goede nacht gehad, wel wat last van mijn rug door steeds plat te slapen. Slaap normaal altijd op mijn zij. 

Net eens heel even sportbh afgedaan om eens alles goed te laten ademen, zie wel dat mijn linker tepel iets meer naar beneden staat, heel miniem hoor. Denk dat dit wel normaal is aangezien ze ook wat soepeler aanvoelde dan de rechtse. Nog steeds spierpijn en gespannen gevoel. Ook de wonden begint wat te rekken en te jeuken. Wat denk ik een goed teken van genezing zal zijn. 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei AllerGroosteTwijfelaar:

Bedankt voor je reactie!

 

Ik krijg 325cc, nu wat aan het twijfelen of het niet te groot zal zijn. Ben 1m63 en weeg 48kg. Maar tijdens het passen vond ik het mooi, dus gewoon vertrouwen in hebben. Nu draag ik 75a, ook steeds van die maxi's hoor om toch wat borst te faken :rolleyes:

 

Ik wens je een vlot herstel hoor, blij dat het gisteren aan wat draaglijk was. Hopelijk elke dag wat beter!

 

Groetjes x

Ik denk dat het zeker niet te groot zal zijn. Ik ben zelf ook 1m63 en weeg 54 kg. En vind ze perfect zo. De pc wou zelf ook 400cc steken bij mij, maar toch zelf gekozen voor de 350.. was nu ook niet te bedoeling dat ze opeens heel veel groter moesten zijn. Maar wel mooi opgevuld. Denk dat de meeste die het niet weten het zelfs niet direct zouden opmerken. Maar ik ben wel lekker van die harde gevulde bh's vanaf:P

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei AllerGroosteTwijfelaar:

Hoi @Vanessa101

Hoe gaat het nu met je? 

Groetjes x

Hey @AllerGroosteTwijfelaar

Het gaat super goed met mij! Bijna niks van last meer, juist het tegen trekken van de wonden en nog steeds de last aan mijn rug door het onaangenaam slapen. Alhoewel ik denk wel op mijn zij te kunnen slapen durf ik het gewoon nog niet.. Maar voor de rest echt toppie. mijn boobs worden mooi zachter en soepel. Wat ik nu wel gemerkt heb, is dat ik minder gevoelig heb onderaan mijn borsten. Morgen op controle ben eens benieuwd! 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag dag 6. En alles gaat super goed. Op contole geweest, de pleisters  van litteken zijn verwijderd, heeft er nu wel een stripje opgelegd, omdat er een zalfje aangesmeerd is, en zodat het niet aan mijn bh zou blijven hangen. Voor de rest mag ik alles gewoon doen, juist opletten met tillen. En mag zelfs proberen om op mijn zijde te slapen. Neem geen medicatie meer ook.

29juni terug op controle. En volgende week dinsdag terug gaan werken(poetsen)

X

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt super! Het herstel gaat echt wel goed e! Je geeft me echt hoop! En zelfs geen pijnstilling meer! 

 

Mag je volgende week al poetsen? Ik dacht gelezen te hebben dat je 6 weken geen repeterende bewegingen mag maken zoals stofzuigen, strijken of dweilen? Elke pc heeft zo zijn eigen adviezen waarschijnlijk. Dacht al dat ik daar een paar weken van vrijgesteld ging zijn, helaas :D

 

Groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei AllerGroosteTwijfelaar:

Klinkt super! Het herstel gaat echt wel goed e! Je geeft me echt hoop! En zelfs geen pijnstilling meer! 

 

Mag je volgende week al poetsen? Ik dacht gelezen te hebben dat je 6 weken geen repeterende bewegingen mag maken zoals stofzuigen, strijken of dweilen? Elke pc heeft zo zijn eigen adviezen waarschijnlijk. Dacht al dat ik daar een paar weken van vrijgesteld ging zijn, helaas :D

 

Groetjes x

Hoi hoi, ben zelf 11 weken PO nu en kan alleen maar beamen dat het de eerste week wel serieus pijn doet.

dus als je dan zo veel mogelijk kan rusten, zeker doen.  Ben 13 maart geopereerd, heb 360CC aan beide kanten bijgekregen onder de spier.  Pijn hangt ook af van de plaatsing, dus voor de spier zou minder pijnlijk zijn.  

Ben moeder van twee kleine kindjes en de pc had mij ook gezegd dat ik eigenlijk redelijk snel alles terug zou kunnen alleen inderdaad opletten met zwaar tillen.

mijn man was de eerste week thuis gebleven, maar de week erna moest hij terug gaan werken dus was het een beetje uitkijken met de kids wel.  Heb twee weken verlof van het werk gehad (doe administratie dus bureelwerk). Kan je wel zeggen dat een dweil uitwringen toch moeilijk ging tot een paar weken hoor.  PC had me wel gezegd dat ik heel goed ontwikkelde borstspieren had, dus kan er ook wel mee te maken hebben.

ik zou zeggen:  doe rustig aan, neem op tijd je rust en als je pijntjes voelt opkomen gewoon wat gas terugnemen, dan komt het wel goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei AllerGroosteTwijfelaar:

Klinkt super! Het herstel gaat echt wel goed e! Je geeft me echt hoop! En zelfs geen pijnstilling meer! 

 

Mag je volgende week al poetsen? Ik dacht gelezen te hebben dat je 6 weken geen repeterende bewegingen mag maken zoals stofzuigen, strijken of dweilen? Elke pc heeft zo zijn eigen adviezen waarschijnlijk. Dacht al dat ik daar een paar weken van vrijgesteld ging zijn, helaas :D

 

Groetjes x

Ja had dat hier ook gelezen, maar hangt echt af van persoon tot persoon. Ik had sowieso 2 weken verlof genomen, blij dat dit voldoende zou zijn, want langer zou ik niet kunnen thuis blijven. Kan  me ook niet "ziek" zetten van het werk, aangezien dit een vrijwillige esthetische operatie is. Maar ik ga het gewoon rustig aan doen. Gisteren voor het eerst weer met de auto gereden, dat was iets minder aangenaam het verleggen van versnelling. Zolang het allemaal geen pijn doet zal het wel geen kwaad kunnen. 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Beevee:

Hoi hoi, ben zelf 11 weken PO nu en kan alleen maar beamen dat het de eerste week wel serieus pijn doet.

dus als je dan zo veel mogelijk kan rusten, zeker doen.  Ben 13 maart geopereerd, heb 360CC aan beide kanten bijgekregen onder de spier.  Pijn hangt ook af van de plaatsing, dus voor de spier zou minder pijnlijk zijn.  

Ben moeder van twee kleine kindjes en de pc had mij ook gezegd dat ik eigenlijk redelijk snel alles terug zou kunnen alleen inderdaad opletten met zwaar tillen.

mijn man was de eerste week thuis gebleven, maar de week erna moest hij terug gaan werken dus was het een beetje uitkijken met de kids wel.  Heb twee weken verlof van het werk gehad (doe administratie dus bureelwerk). Kan je wel zeggen dat een dweil uitwringen toch moeilijk ging tot een paar weken hoor.  PC had me wel gezegd dat ik heel goed ontwikkelde borstspieren had, dus kan er ook wel mee te maken hebben.

ik zou zeggen:  doe rustig aan, neem op tijd je rust en als je pijntjes voelt opkomen gewoon wat gas terugnemen, dan komt het wel goed.

@Beevee bij mij is er 350cc geplaatst dual plane. Eerste 2 dagen was het slechtste bij me daarna ging het elke dag beter. Ga het zeker rustig aan doen, pijn heb ik niet. Moet gewoon echt nog wennen aan de boobs die daar hangen en het gewicht die erbij komt.:Dkomt.

Ge blij zijn als ik wat verder ben en het allemaal iets natuurlijker zal aanvoelen.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames, op 13/06 is het mijn beurt. Ik hoor hier best wel goede commentaren over dokter Heintz.  Dit stelt mij al gerust. Ik heb echter wel heel veel schrik voor de operatie. Af en toe denk ik "waar ben ik aan begonnen"; Nu ben ik zelfstandig en kan mezelf eigenlijk niet langer dan 7 dagen "verlof" gunnen.  Ik hoop dat dit haalbaar wordt. volgens dokter Heintz zou dit geen probleem moeten zijn. Hoe gaat het met jullie herstel? Bij mij wordt bij elk 350cc gestoken (nu 85B 1m62 en 55kg). Hoop dat dit uiteindelijk niet te groot uitslaat. dokter stelde zelf 400cc voor maar vond dit nu toch net dat tikkeltje teveel.

 

groetjes

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei lienF:

Dag dames, op 13/06 is het mijn beurt. Ik hoor hier best wel goede commentaren over dokter Heintz.  Dit stelt mij al gerust. Ik heb echter wel heel veel schrik voor de operatie. Af en toe denk ik "waar ben ik aan begonnen"; Nu ben ik zelfstandig en kan mezelf eigenlijk niet langer dan 7 dagen "verlof" gunnen.  Ik hoop dat dit haalbaar wordt. volgens dokter Heintz zou dit geen probleem moeten zijn. Hoe gaat het met jullie herstel? Bij mij wordt bij elk 350cc gestoken (nu 85B 1m62 en 55kg). Hoop dat dit uiteindelijk niet te groot uitslaat. dokter stelde zelf 400cc voor maar vond dit nu toch net dat tikkeltje teveel.

 

groetjes

@lienF , vandaag is het een week geleden dat ik mijn operatie heb gehad. En het gaat super goed. Ik heb wel 2 weken verlof genomen, aangezien ik wel een zware Job heb ( poetsvrouw) en niks wil gaan forceren. Zelf heb ik ook 350cc bij en qua lichaamsbouw zijn we ongeveer hetzelfde. Ben er wel tevreden mee. Omdat het bij niet de instantie was om te gaan vergroten, maar gewoon die " lege zakjes" te gaan vullen zeg maar. Ik wou het zo natuurlijk mogelijk houden. Ik geef toe, hoe meer je hier zit rond te snuffelen op het forum en foto's gaat gaan bekijken, je soms wel eens gaat gaan twijfelen.. maar je moet vooral doen wat je zelf wilt en denk je best bij te voelen. 

Als er vragen zijn, stel ze maar gerust, hier of privé! Privé wil ik je desnoods wel een foto sturen van heintz zijn werk 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei lienF:

Dag dames, op 13/06 is het mijn beurt. Ik hoor hier best wel goede commentaren over dokter Heintz.  Dit stelt mij al gerust. Ik heb echter wel heel veel schrik voor de operatie. Af en toe denk ik "waar ben ik aan begonnen"; Nu ben ik zelfstandig en kan mezelf eigenlijk niet langer dan 7 dagen "verlof" gunnen.  Ik hoop dat dit haalbaar wordt. volgens dokter Heintz zou dit geen probleem moeten zijn. Hoe gaat het met jullie herstel? Bij mij wordt bij elk 350cc gestoken (nu 85B 1m62 en 55kg). Hoop dat dit uiteindelijk niet te groot uitslaat. dokter stelde zelf 400cc voor maar vond dit nu toch net dat tikkeltje teveel.

 

groetjes

Leuk, nog iemand die door Heintz geholpen zal worden. Ben al benieuwd naar jouw ervaringen! Ik ben op 30 juni aan de beurt.

 

Ik herken alleszins het gevoel "waar ben ik aan begonnen?". Maar denk dat die twijfels wel normaal zijn. We zullen het klasseren onder "gezonde spanning" ;).

 

Groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Vanessa101:

@Beevee bij mij is er 350cc geplaatst dual plane. Eerste 2 dagen was het slechtste bij me daarna ging het elke dag beter. Ga het zeker rustig aan doen, pijn heb ik niet. Moet gewoon echt nog wennen aan de boobs die daar hangen en het gewicht die erbij komt.:Dkomt.

Ge blij zijn als ik wat verder ben en het allemaal iets natuurlijker zal aanvoelen.

X

Je zal het wel snel gewend zijn :)

En dan puur genieten en bh's kopen en bikini's

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 9 en het gaat alsmaar beter en beter. Ze worden nu wel echt mooi soepel en wat beweeglijker, ze gaan ook al iets meer gaan hangen. Soms maak Ik me zorgen hoeveel ze nog verder gaan indalen., aangezien het gelijk aan een spoedtempo gaat bij me. Ik genees blijkbaar heel snel.  Autorijden lukt ook, vandaag bij de kapper geweest zelfs.. ale ik kan alles doen wat ik ervoor deed. Heb de tape af de wonden gedaan en kleef er niks meer op. Gewoon 2x per dag insmeren.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.