Ga naar inhoud

marie : 21 oktober 2010 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Ja , ik ben ook de hele dag fysiek bezig maar ik kan wel mijn dag en mijn werk zelf inplannen en indelen.

Ik heb een leidinggevende functie dat geeft me natuurlijk het voordeel dat ik deels zelf kan kiezen welke werkzaamheden ik doe en bij mijn job hoort ook wel een deeltje administratie dus...

Ik heb ook echt wel fantastische collega's hoor , zij zullen mij zeker helpen waar nodig dus da's wel heel fijn :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Meiden,

Ik heb wat foto's geplaatst in de galerij. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Toch even raar, foto's van je borsten op internet plaatsen haha...

Nadja, dat scheelt echt!! Heel fijn dat je die mogelijkheid hebt! En lieve collegas, dat helpt zeker :)

Hoe voel je je vandaag?

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid ,

Ben even gaan rondneuzen bij jou foto's en ze zien er heeeel goed uit he , als nu je blauwe plekken nog eens verdwenen zijn gaat het heel mooi zijn hoor.Heb je niet extra pijn van al die kneuzingen ??

Op welke maat ga je nu uitkomen?

Die maten , ik snap er soms helemaal niks van :mellow: Voor mijn bv had ik een B75.Donderdag vroeg ik aan Dr Plovier op welke maat ik zou uitkomen en hij zei D90.Daarna dacht ik van , hoe kan dat nu dat ik van omtrek opeens zoveel verander , dat kan toch niet ??Ik dus zelf mijn omtrek meten en dan kom ik uit op 80.De sportbeha die ik aan hem is een D95.Snap jij daar dan iets van?? :39:

Liefs Nadja :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nadja!

Bedankt voor je compliment! STelt me toch gerust als een ander ernaar kijkt en zegt dat alles er goed uitziet. De eerste dagen had ik erg veel pijn aan de zijkanten van mn borsten/onder mn oksels.(niet pijn dat je loopt te klagen, maar gewoon stijf/gevoelig) Toen ik voor het eerst mn BH uitdeed begreep ik waarom. Nu voel ik het veel minder hoor, dus hoop dat het snel helemaal weg is.

Wat raar ja!! Ik dacht ook gewoon dat je omtrek niet echt veranderd (alleen bij gewichtsveranderingen en vocht). De BH die je nu aan hebt, zit ie strak? Misschien heb je gewoon veel vocht? Dat moet dan wegtrekken toch?

Ik meet ook gewoon net onder mn borsten en dan de omtrek om mijn borsten heen. Ik ben 81cm onder de borst en net 100 cm (geezzz een meter!!) op mn borsten. Volgens de BH meters op internet heb ik dus een 80D. Ben er wel erg blij mee!! Wilde per se een C eerst, maar maak me niet druk om de cijfers, de maat, met kleren aan enzo ziet er goed uit!! M'n lichaam heeft eindelijk wat balans! haha... :43:

liefs,

marie :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja , die steunbeha zit op dit moment wel heel strak.Heb al zin gehad om hem even uit te doen en dan even lekker te gaan liggen zodat alles even kan ontspannen maar ik doe het niet hoor want dat mag niet he.

Ik denk dat er idd veel vocht op men borsten zit en daar zal ik dan weer GEDULD mee moeten hebben he.

hoe gaat het met het vocht op jou buik , al beter ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha.. ja, bij al onze vragen krijgen we hetzelfde antwoord: GEDULD! :P

Ik zou mn BH ook het liefst nu uit willen doen en zo op de bank te liggen, maar denk dat dat niet verstandig is. We moeten het niet voor niets 24uur aanhouden!

Ja, mn buik is nog steeds bol! Ik drink zoveel water, niet normaal... heb zeker al 2 liter op. Ik blijf plassen! Hopelijk gaat die bolle buik zo weg. Door de dag zo op de bank stoort het me niet. Maar wanneer ik 's avonds ga douchen, dan zie je het weer! Zo bol, best hard! Als ik niet van dit vocht gedoe zou weten zou ik echt denken dat ik zwanger was! Over 2 en een halve week is mn vriend er weer, dus hopen dat het dan wel weg is hihi...

Heb je ook vocht in je buik, of alleen in je borsten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen , ik alleen in men borsten , dus kan je jezelf al voorstellen hoe BIIIGGGG die nu zijn :blink:

Hopelijk gaat dat vocht snel weer weg hoor.ik ga vandaag toch maar eens 1 dagje niet in de douche en de bh lekker aanhouden denk ik , met zo'n gezwollen boobs durf ik hem niet uit te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

O wat erg die gezwollen buik, ik lust nl geen water.....bah wat vind ik dat vies, drink het dus echt NOOIT, is jaaaaaaaren geleden. Laten we dus maar hopen dat me dat bespaard blijft. Is dat het enige wat werkt dan? Ik lust wel thee (met veeel suiker, dat wel)

Sterkte, ik hoop dat het vocht snel wegtrekt!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marie,

Ik doe ook niet anders dan water drinken en spijtig genoeg niets gekort...hi hi geduld hé...Maar ben het beu :74: Ga zo meteen effe naar je foto's kijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Evi!

Bedankt voor je compliment :)

Wil zo graag dat het al ingedaald en soepel is!! maar ja, geduld!! Hoe gaat het met jou boezem?

Het valt nu wel mee vergeleken met de eerste dagen! Ik heb net even gedoucht en merk wel dat het best hard is daar onder m'n oksel, waar de BH band loopt... is dat een deel van de prothese of is het vocht?!? Vind het nog een beetje eng om te blijven voelen dus heb mn BH weer aangedaan.

Omdat ik vandaag minder pijnstillers heb genomen voel ik duidelijk wel meer "gebeuren" in mn borsten! Voel vaker kleine steekjes, stijfheid en ongemakken. Weet iemand of ik te vroeg verminder? Of maakt het niet uit?

wens jullie allemaal een fijne nachtrust toe!!!!! :116:

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik minder ook vanaf vandaag hoor met de pijnstillers, als het niet gaat kunnen we er altijd terug meer nemen hé

Merk dat het bij mij losser en losser word de spieren enkel de steekjes zijn soms wel venijnig hé.

Kan alleen beide armen nog niet boven mijn hoofd houden (mag misschien nog niet ook) om bv een staart te maken

Voor jou ook een goede nacht gewenst!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden!

Bedankt voor jullie steun, is altijd fijn te horen dat het allemaal 'normaal' is. Het lijkt wel of de steken en strakke gevoelen toenemen, maar waarschijnlijk omdat ik minder pijnstillers neem. Je voelt dan toch minder vooruitgang. Maar goed, geduld hebben he.

Evi, ik kan ook steeds meer met mn armen, maar moet mezelf wel telkens herinneren dat het niet mag! Kleine dingethes zoals mn laptop in de stopcontact doen in een onhandige houding of positie op de bank veranderen door met mijn armen op de bank te drukken...

Miii, hoe lang duurde het ongeveer dat je borsten minder hard en strak voelen? Ik lig nu op de bank en ik voel het gewoon, zonder eraan te zitten, weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen. Niet pijn, maar gewoon hard en strak :P

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over die harde strakke boobies , daar weet ik alles van.Heb er 2 dagen en 2 nachten mee gezeten en het is echt heel vervelend he , alsof ze zoveel kilo's meer wegen.Tja , wat kan ik zeggen "geduld"he.Het is gewoon normaal en gaat vanzelf wel weer over.Bij mij is dat nu veel beter alleen hoop ik niet dat het nog is terug komt.Op een gegeven moment waren ze zo hard dat ik dacht dat ze ieder moment gingen exploderen :45:

Hoe gaat het met de blauwe plekken ?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi hi jij verjaart toch niet op dezelfde dag als ik hé, we zouden wel tweelingen kunnen zijn!!!

Op dezelfde moment in elkaars topic schrijven, dezelfde pijntjes en is me net opgevallen net dezelfde ticker :154:

Wij zullen toch een speciale band hebben op een bepaalde manier denk ik :106:

Liefs

Evi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nadja,

Het gaat zeker beter met mijn blauwe plekken. Ik heb net gedoucht en even voor mezelf foto's gemaakt en deze vergeleken, en dan zie ik duidelijk het verschil. Er zijn een paar van die kleine plekjes die nog echt donker zijn, maar ja, moet geduld hebben he.

Hahahah... ja, dat strakke gevoel is vervelend joh! Ik voel niet dat ze gaan exploderen ofzo (gelukkig!), maar gewoon dat ik 2 stenen daar hebt hangen... maar zoals je zegt, moet gewoon wachten he!

Ik heb een vraag aan jullie over de herstel periode:

Dr. Visser heeft aangegeven dat ik 3 weken dag en nacht de BH aan moet houden en dan 3 weken alleen 's nachts. Maar normaal hebben de meesten 4 of 6 weken dag en nacht... Waarom bij mij zo weining?> Iets te maken met het feit dat het via de tepelhof is gegaan? Ik ga 'm wel gewoon 6 weken aanhouden denk ik, maar vond het toch even raar. Weet iemand misschien waarom ik minder lang de BH dag en nacht aan moet houden?

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Evi, wat grappig ja!!!!

Zat de hele ochtend die tickers uit te zoeken en vond deze een mooie ja... hihi, grappig!

Wie weet zijn we bij onze geboorte uit elkaar gehaald!!!! lol :P

Vind het wel leuk dat ons herstel zo gelijk loopt! Kunnen we steeds bij elkaar controleren of alles klopt hehe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij is gezegd 4 weken dag en nacht maar de meesten moeten inderdaad een 6tal weken dacht ik

Is misschien omdat bij dr plovier die band er nog boven zit dat wij "maar" 4 weken moeten???

Ben wel van plan om na die 4 weken nog 2 weken een sportbeha te dragen overdag (moet wel niet maar toch)

Als je twijfelt zou ik gewoon even contact opnemen met de kliniek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid ,

Ja , ik weet het ook niet , de meeste moeten de bh idd 4 weken aanhouden.Misschien zoals Evi zegt , even de kliniek contacteren of mailtje sturen dan ben je zeker he.

Op jou foto's zag ik dat jij bovenaan de bh geen extra klitteband hebt.Bij mij zit die er wel en die is soms heel vervelend , zeker als alles begint te zwellen.

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Marie

kwam net je foto,s tegen,meid wat ben je blauw,had ik precies net zo erg bij me dual plane operatie, :mellow:

ik had er geen last van maar zag er niet charmant uit,ik had er zeker wel 3weken last van,lang dus!

verder zien je borsten er nog straks uit,niet gek met al dat vocht,maar ga bijna zeker weten dat jij een mooie maat ga overhouden hoor,echt wel :rolleyes:

ben benieuwd over tal weken hoe je borsten er dan uitzien :)

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moontje!

Bedankt voor je complimenten! Het geeft een fijn gevoel wanneer iemand je foto's ziet en goede verwachtingen heeft! En als je het zelf ook hebt meegemaakt, weet je hoe het voelt. De eerste keer toen ik die blauwe plekken zag schrok ik echt! Je kunt het resultaat dan ook niet zo goed bekijken. Maar ik zie nu duidelijk dat het elke dag mooier wordt, dus ben nog steeds reuze blij!

Ik denk dat ik inderdaad heel veel vocht vasthoud. Mn buik is nog mega dik, maar ook de rest van mn lichaam voelt opgezwollen... ik blijf braaf veel water en thee drinken, dus hopelijk gaat het snel weg!

Lukt het met jou en jouw herstel? Of heb je het gevoel dat eenmaal je het 1 keer hebt gedaan, dat je went aan het herstel? Ohh maar zie dat je ook je buik hebt laten doen!! Jeetje meid, echt knap van je om ze tegelijk te doen!! Ik ga je topic en foto's even opzoeken ;)

liefs,

marie xx

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.