Ga naar inhoud

marie : 21 oktober 2010 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hi dames!

Ik ben al een tijdje op het forum aan het neuzen en heb inmiddels erg veel geleerd! Dankzij dit forum heb ik de stap durven zetten om eindelijk voor een borstvergroting te gaan. Ik schommelde altijd van gewicht als kind en heb nu de laatste jaren een vrij gezond gewicht kunnen behouden. Daar ben ik dus erg blij om. Maar mijn te kleine borsten hebben me altijd geirriteerd. Altijd maar met die gevulde en push-up bh's door het leven gaan is ook niks. Ik wilde me gewoon goed en in balans voelen.

Ik ben 25 jaar en in mijn laatste jaar als student. Ik heb nu een 80A en wil graag een 80C. Ik heb gekozen voor Dr. L. Visser bij het Wellness Kliniek in Genk, Belgie. De verslagen en foto's die ik op dit forum heb gezien hebben mij overhaald. (de prijs maakt het ook eerder mogelijk!) Ik wens dus een 80C, maar ik sta open voor wat Dr. Visser mij zal adviseren. Morgen, 28 september heb ik mijn consult! Ik heb er erg veel zin in!! Mijn toekomst met boobs komt telkens dichterbij! Mijn operatiedatum heb ik al geprikt i.v.m. mijn schoolvakantie: 21 oktober 2010.

Ik zal jullie op de hoogte houden!

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi hoi Marie...

Welkom op het forum... :43: en spannend joh al gelijk een operatiedatum!!

Ik ben reuze benieuwt naar je consult morgen!! Weet je ook nog niet hoe je ze geplaatst gaat krijgen?

Fijn he, als je die stap eindelijk gemaakt hebt.. :D het leven is echt een stuk leuker met boobs !! :1bouncingboobs:

Veel plezier op het forum....

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Miii!!

Oops!! Was ik vergeten te schrijven! haha... ik heb ronde protesen in gedachten en het liefst voor de spier! Ik werk in de logiestiek (ik studeer deeltijd en werk om het te financieren) en sport best veel (5 keer per week), dus heb vrij sterke borstspieren. Het idee dat het sneller hersteld is ook een pre... ik woon momenteel alleen en heb dus niet constant hulp (wel de eerste dagen). Ik hoop dat het gewoon via de borstplooi kan gaan, want het idee dat ik gevoel kan verliezen in mijn tepels of dat het de melkproductie in de toekomst kan verstoren lijkt mij echt niet fijn. Maar ja, ik laat dr. Visser wel zelf de keuze maken.

Ik volg vaak jouw topic en je boobs zien er echt super mooi uit!! Waar heb je eigenlijk die roze BH gekocht?? :)

En weet iemand hoe ik de titel van mijn topic kan aanpassen? Heb Genk per ongeluk fout gespeld zie ik nu! hihi :blush:

liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marie,

Goed dat je de knoop hebt doorgehakt, ik heb hetzelfde als jij. Ook een 75A en wilde ook naar een C. Ik krijg 280 cc rond dual plane .

Ik word a.s. woensdag al geopereerd!!

Veel plezier op het forum , ik zelf heb er heel veel aan gehad !!

Liefs, Margootje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bedoelt die lichtroze Bh? Die heb ik gekocht bij de Hunkemoller... :)

Hij is mooi he!! bedankt voor je compliment, ik ben er zelf ook super blij mee!

Mijn voorkeur ging ook eigenlijk uit naar voor de spier, maar dat ging bij mij niet..

Hoop voor je dat het bij jou wel kan.. :)

Ja via de tepel lijkt mij ook niet echt een super manier.. Inderdaad met je gevoel en mij lijken die littekens ook niet zo mooi, die zie je dan zo goed.. In de borstplooi vallen ze straks niet meer op!

Inderdaad de eerste dagen heb je toch echt wel hulp nodig, want dan voel je je echt verschrikkelijk hihi!

Maar elke dag gaat weet beter!! 80 C is wel een mooi maatje denk ik!! Dat is ook een 75 D :D

De titel kan een moderator wel aanpassen... Eefje of Moontje ! ;) denk dat ze je topic nog wel zullen lezen..

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Margootje,

Wat spannend! Morgen al! Kon ik morgen maar ook meteen hihi...

Ik wens je heeel veel succes en ga je topic in de gaten houden om je operatieverslag te lezen. :101:

Miiii,

Ik ga zeker de hunkemuller bezoeken na mn bv! Ik had laatst een 75D gepast en gevuld om een idee te krijgen van de maat en vond hem wel groot joh! Maar misschien ook omdat ik zo'n maat helemaal niet gewent ben hehe... Groter dan een 75D hoeft voor mij niet denk ik... Maar goed, ik wacht morgen af!

liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja wennen is dat he?? Ik vind mijn bh's ook zo ontzettend groot lijken, maar als ik ze aan heb valt het reuze mee! Ik wilde eerst ook voor een C gaan, maar ik ben super blij nu met mijn 75E! :D Grootte went zo ontzettend snel !! Maar 75D is echt wel een mooie maat hoor :D !! laat je ons wet even weten wat dr.Visser zei op je consult morgen? Succes morgen he ! Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden!

Nou hier ben ik weer! Hierbij mijn verhaal over mijn consult.

Ik was een uur te vroeg, dus heb me gemeld en ben een rondje gaan lopen. Ik was snel uitgekeken en was maar in de wachtkamer wat tijdschriften gaan lezen. Netjes op tijd werd ik gehaald. Eerst met een van de dames wat administratieve gegevens doorgeven. Daarna weer de wachtkamer in totdat Dr. Visser me kwam halen. Ze vroeg welke maat ik had en wat ik wilde. Meteen daarna truitje en BH uitdoen. Ze moest even kijken, meten, voelen enzo. Ze was het eens met mijn maat (80A), maar gaf aan dat een lichte vorm van tubulaire borsten heb (spel ik het goed?). In ieder geval de een meer dan de ander die gewoon klein is haha. Ik schrok even, want ja, ik weet dat ze klein zijn, maar niet dat er iets anders aan mis was. Maar ja... dan zegt ze dat ze ook vrij veel verschillen van groote. Dat weet ik wel, maar dacht dat dit toch vaak voorkomt, dus niks raars haha... maar goed, zij is de expert!

Dus ze zei dat ze bij de kleinere borst 400cc doet en de grotere borst 360cc. Ronde, ruwe prothesen op de borstspier. Ik schrok van de cijfers, maar bij het passen zag het inderdaad goed uit! Ik wilde de prothesen meteen meenemen! haha

Jammer genoeg moet het via de tepel... Dr. Visser zei dat ze op deze manier het beste kan werken, vooral omdat mijn borsten dus "extra werk" nodig hebben. De borstplooi van de kleinere borst moet dus lager uitkomen en dat kost meet tijd/werk. Ik was bezorgd om gevoel te verliezen in mijn tepels of dat de melkproductie (wanneer ik in de toekomst kinderen wil) aantast. Volgens Dr. Visser is dit echt een klein risico. En ja, het moet echt via de tepel zodat ze alles goed kan doen. Ze is wel overtuigd dat het helemaal goed komt! Ik krijg geen nietjes zoals de meesten die het via de tepel doen, maar oplosbare hectingen. Heeft iemand hier ervaring met borstvergroting via de tepel?? Ik lees zoveel via de borstplooi, dus wil nu graag meer leren over via de tepel!

Ik had wel een heel goed gevoel bij Dr. Visser. Direct, maar dat vind ik wel professioneel... Ben ik ook wel gewend in Amsterdam haha... Ze zegt direct wat ze wilt doen en waarom. Ik had veel vragen en ze antwoordde alles netjes.

Na het consult weer met een van de dames zitten om informatie te krijgen over wat ik voor de operatie moet doen, de nazorg en wat algemene informatie. Even voor het consult afrekenen (35 euro) en naar huis. En nu aftellen tot 21 oktober!! :D

Bedankt voor jullie reacties meiden!

Jantina, ik ga ff bij mn broertje langs en ik pb je zo terug!! fijne avond!

liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi marie

Gefeliciteerd meid met je datum!

Das al best snel, fijn hoor!

Aan je verslagje te lezen heb je een goed en duidelijk consult gehad. Neemt weer een hoop vragen weg he?

Ik heb zelf 375 cc gehad en zit tot nu toe op een 70/75 C. Ben nu een week P.O.

liefs

en succes met aftellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Ja, ik ben wel erg blij met mn consult. Ik heb geprobeerd dit ook uitgebreid te vertellen, omdat ik er zelf ook veel aan heb gehad om die van anderen te lezen! Is wel grappig als je bij zo'n consult soms informatie krijgt die je al hebt hehe... dankzij dit forum!

Ja miii... ik baal wel een beetje, maar als dr. Visser zo het beste kan werken, moet het! Ik wil wel dat zij gewoon goed haar werk kan doen om zo mij het beste kan leveren.

Evi1981, wat leuk!! Spannend he? Morgen over 3 weken zijn we aan de beurt! Hoe was jou consult gegaan? Ik ga je topic even bekijken!

weet iemand of een borstvergroting via de tepel minder/meer pijn doet bij het herstel? Is het litteken minder te zien doordat het op de rand van de tepel is?

En wat moet ik erbij voorstellen? Snijden ze dan door mijn weefsel om de prothese voor de spier te plaatsen?? Weet iemand dit toevallig?

liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Me marie,

dit staat erover op site van Beau care, misschien heb je er iets aan:

Er wordt een incisie gemaakt aan de onderrand van de tepelhof, op de overgang met de normale huid. Hierdoor is het litteken weinig opvallend.

De grootte van de insnijding is afhankelijk van de grootte van het tepelhof. Dit bepaalt echter ook de maximumgrootte van de borstprothese.

Aan deze techniek hangt een iets groter infectierisico vast.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Eefje,

Nog bedankt dat je titel hebt aangepast!

A70,

Bedankt voor de info! Het feit dat ik minder littekens zal hebben is wel een grote pre. Grotere kans op infectie is natuurlijk minder, maar moet goede zorg komt het hopelijk goed. Super lief dat je even voor me hebt opgezocht! Ik ben op het forum op zoek gegaan naar operatieverslagen met meiden die het ook bij Dr. Visser hebben gedaan via de tepelhof. Ik krijg de indruk dat het allemaal wel meevalt ja! Gelukkig maar :)

liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve meiden,

Ik heb een vraag!

Ik heb bij mijn consult vorige week 2 recepten gekregen. 1 voor paracetamol, diclofenac en bactrim. Een 2e recept voor een vitaminen, mineralen en antioxidanten complex. Mijn pc en kliniek zijn in Belgie en ik woon in Nederland. Ik ging naar de apotheek en bij het eerste recept zeiden ze dat Bactrim niet verkrijgbaar is in Nederland. Wie weet wat ik in de plaats hiervan zou kunnen krijgen?

Bij het tweede recept moest ik naar zo'n "natuur" apotheek en daar wisten ze ook niet wat ze ermee moesten! Volgens de apotheker kon hij het merk niet vinden en vond de hoeveelheden van de vitamines niet kloppen. Dus ik moet morgen het kliniek bellen en vragen.

Toen ik de recepten kreeg vroeg ik of ik alles in NL kon krijgen en de dames zeiden van wel! (weet niet wat de functies van al die dames zijn). Nu is mijn vraag: weten jullie wat ik kan doen?

Weten jullie welk merk van vitaminen ik kan kopen? Weet iemand wat Bactrim precies is en wat ik hiervoor in de plaats kan vragen?

Heeft iemand hetzelfde probleem gehad met hun recept van de Wellness Kliniek in Nederland?

Alvast suuuuuper bedankt voor jullie hulp!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lieverd..

Ik had je een paar dagen geleden al een pb gestuurd maar miss is er wat fou gegaan want je hebt nog niet gereageerd:(

Die bactrim kun je gewoon krijgen, Ik had een dubbel recept gehad en dus nog een pakje over als je nou even je adres opstuurd in een pbtje kan ik ze wel opsturen naar je alleen mijn naam staat erop maar het is wel gewoon hetzelfde want ik ben natuurlijk ook in die kliniek geweest!!

Laat even weten?

Liefs xx jantina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jantina!

Bedankt voor je reactie! Ik zit hier nog steeds mee te stressen. Ik heb het kliniek gemaild, maar nog niets terug gehoord :( Ik moest donderdag en vrijdag de hele dag werken en kreeg geen kans om even te bellen (op mn werk heb je NERGENS privacy behalve op de wc). Ik bel ze maandag even om te kijken of het misschien bij een andere apotheek wel te krijgen is! Had ergens gelezen dat het dan door die apotheek gewoon naar 'mijn' apotheek gestuurd kan worden. Ik laat je maandag weten! Mocht het niet lukken, dan zal ik dat pakje heeeeeeeeel graag van je willen overkopen! Had je de vitamines ook bij dezelfde apotheek kunnen krijgen?

Sorry dat ik je pbtje nog niet heb beantwoord! Ben de hele week mega druk geweest. Op zaterdag ben ik altijd thuis om lessen voor te bereiden, dus vanmiddag doe ik het zeker :)

De zenuwen beginnen een beetje te komen... meer van die twijfels of het aantal cc's niet teveel is, gaat het wel natuurlijk uitzien enzo... maar ja, dat heeft iedereen toch? Die gedachte houd me (tot nu toe) gerust!

Hoe loopt het met jouw herstel?? Nog last van kleine pijntjes? Nog veranderingen gezien?? Ik heb het al gezegd, maar je foto's zijn echt super mooi!!

Je hoort vanavond weer van me! Geniet van deze mooie zaterdag! :116:

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marie,

De stress hoort er allemaal bij hoor. Maakte me ook zorgen of ik geen opgeplakte ballen zou krijgen enzo. Gewoon vertrouwen hebben in je pc, komt helemaal goed.

We vervelend van die medicijnen. Kan ik ik je verder ook geen info over geven. Kreeg pijnstillers na de ingreep gewoon van de kliniek mee. Maar ik zou maandag zeker even bellen!!

Succes!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marie,

Er is misschien wel een apotheek in de buurt van de WK.

Dan kan je de persoon die met je meegaat er misschien om sturen terwijl jij geopereerd word??

Groetjes

Nog 11 dagen joehoe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden!

Bedankt nog voor jullie reacties... ik heb gelukkig alles kunnen krijgen! Ik had het Kliniek gebeld en kreeg een andere naam i.p.v. Bactrim... Die konden ze mij wel geven bij mn apotheek, dus het is goed gekomen! Ik heb gewoon een goede multi-vitamine gekocht en een sterke vitamine C... Ik neem ook van de weerstand tabletjes waar ik vaker over heb gelezen op het forum, van Dr. Vogel denk ik. Blijf dit weekend ook braaf thuis zodat ik niet ziek kan worden!! Iedereen in mn omgeving heeft griep en het begint duidelijk kouder te worden, dus moet echt niet ziek worden!

Ik werd gisteren door het kliniek gebeld met het bericht dat ik me 10:20am op mijn operatiedag moet melden... dussssss spannend!!!!! Ik kreeg meteen van die kriebels in m'n buik! Het wordt nu echt ECHT! Ik ben heel happy dat het eindelijk gaat gebeuren, maar ben tegelijk ook zenuwachtig, maar dat hoort erbij :)

We zijn van plan om 6uur 's ochtends met de auto van Amsterdam te vertrekken... Ik ben zooo bang dat we laat komen, dus ga extra vroeg. Weten jullie of het een goede inschatting is om 6uur te vertrekken om er ongeveer 10uur te zijn? Of ben ik TE vroeg?

Aftellen: 1 week te gaan!!!!!!! :101:

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.