Ga naar inhoud

marie : 21 oktober 2010 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hi Marie,

Ik heb je topic gevolgd en las dat jij je bv via de tepel hebt gehad toch? Ik ben donderdag as aan de beurt en ben erg benieuwd hoe het jou bevallen is tot nu toe? Hoe zien je littekens eruit bijvoorbeeld? Ik krijg 240 cc via de tepel :) weet nog niet waar (voor/ achter / dual plane).

Hoop dat alles verder goed gaat met je herstel!

Liefs Anais

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Anais!

Wat leuk dat je zo aan de beurt bent!! Heel spannend :)

Ik moet zeggen dat mijn bv via de tepelhof heel erg meeviel! De ene litteken is minder zichtbaar dan de ander... ik denk dat de ander gewoon langer duurt met herstellen. Ik ben a.s. donderdag pas 5 weken p.o., dus er kan de komende weken nog veel gebeuren. Ik zal woensdag even foto's plaatsen zodat je kunt zien hoe het tot nu toe is!

Ik ga je topic ook even doornemen!

Hoe gaat het met het voorbereiden?

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Anais!

Wat leuk dat je zo aan de beurt bent!! Heel spannend :)

Ik moet zeggen dat mijn bv via de tepelhof heel erg meeviel! De ene litteken is minder zichtbaar dan de ander... ik denk dat de ander gewoon langer duurt met herstellen. Ik ben a.s. donderdag pas 5 weken p.o., dus er kan de komende weken nog veel gebeuren. Ik zal woensdag even foto's plaatsen zodat je kunt zien hoe het tot nu toe is!

Ik ga je topic ook even doornemen!

Hoe gaat het met het voorbereiden?

liefs,

marie xxx

Hi Marie,

Ik ben blij vor je dat het via tepelhof zo goed bevallen is. Ik ben ook blij dat mijn pc dat doet, het ziet er in het begin wel een beetje eng uit geloof ik, maar daarna geneest het mooi. Wow je bent al 5 wkn po bijna, goed zeg.

Met de voorbereidingen gaat het wel ok. Mijn humeur daarentegen is erg slecht momenteel, ik kan echt NIKS hebben. Nou ja, nog maar 2 dagen en dan is het zover :)

Alright, ik hou je topic in de gaten en ik kijk uit naar je nieuwe foto's. Vind het resultaat bij jou erg mooi!! Kan je trots op zijn :)

Liefs Anais

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoiii!!

Zoals beloofd, ik heb net even 2 foto's opgeladen. Ik vind zelf dat mijn tepels er nog steeds beetje eng uitzien, maar op de foto ziet het er 'erger' uit dan in het echt.

Qua herstel, ik voel me super goed!! Ik doe bijna alles al, op sporten en zware dingen tillen na. Ook schoonmaken laat ik aan mijn vriend over, maar voor de rest kan ik wel alles! Ik slaap ook veel op mijn zij.

Ik ben nog steeds op een D80 en hoop dat het zo blijft!! Mijn borsten zijn wat soepeler geworden en bewegen dus wat meer mee.

Volgende week donderdag ben ik 6 weken p.o., dus hoop wat meer te gaan sporten!!

Ik vroeg me wel even af... na de 6 weken.... mag je dan ook zonder BH rondlopen i.p.v. een beugelBH? Dus bv een avondje stappen met een leuk topje.. mag toch wel ook zonder BH toch?

Anais,

Ik hoop dat je humour nu wel wat beter gaat! Je moet nog 1 nachtje slapen, dus voordat je het weet heb je je mooie borsten!! Komt vanzelf goed!

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey marie,

Hoe gaat het met je?

Heb net je topic een beetje doorgenomen, eindelijk eens tijd gehad.

En je nieuwe foto's bekeken ziet er goed uit hé, ik vind je tepels er niet eng uitzien hoor...

Ben je al gaan shoppen?? Weet je al op welke maat je gaat uitkomen??

Is je vriend nog in bij je of is hij weer vertrokken??

Hoop gauw nog eens van je te horen.

Veel liefs

evi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.