Ga naar inhoud

Donna : 1 oktober 2010 : Dr. Beekmans : Haga Ziekenhuis Den Haag


Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal, ik ben Donna uit Den Haag. Vrijdag word ik geopereerd door Dokter Beekmans in het Haga ziekenhuis. 2 van mijn collega's zijn al door hem geopereerd met prachtig resultaat. Al zou je het niet zeggen, ik draag cup e, maar zou eigenlijk cup f moeten dragen. Ik ben vanmiddag even voor een kennismakingsgesprek geweest bij dr. Beekmans om alles even door te spreken. Fijn dat je dan ook alles aan kan geven wat je graag wilt. Ik wil graag een iets kleinere cup, een cup D en een lift. Ik krijg het vergoed via het ziekenfonds :101: Heel fijn !!Ik ben naar de huisarts gegaan voor een doorverwijzing en zo is de bal gaan rollen. Na 2 weken had ik al bericht van het ziekenfonds dat het vergoed word. Vrijdag word dus de dag... Spannend

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 94
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Donna.

Welkom hier en wat fijn dat je al zo snel geholpen kan worden zeg :rolleyes: Dat hebben we wel eens anders meegemaakt.

Heel veel succes een vrijdag en een heel voorspoedig herstel.Ik zeg het nu vast omdat ik op vakantie ga en het je dan niet kan zeggen.

Groetjes, Ivon.

Link naar reactie
Delen op andere sites