Ga naar inhoud

Donna : 1 oktober 2010 : Dr. Beekmans : Haga Ziekenhuis Den Haag


Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal, ik ben Donna uit Den Haag. Vrijdag word ik geopereerd door Dokter Beekmans in het Haga ziekenhuis. 2 van mijn collega's zijn al door hem geopereerd met prachtig resultaat. Al zou je het niet zeggen, ik draag cup e, maar zou eigenlijk cup f moeten dragen. Ik ben vanmiddag even voor een kennismakingsgesprek geweest bij dr. Beekmans om alles even door te spreken. Fijn dat je dan ook alles aan kan geven wat je graag wilt. Ik wil graag een iets kleinere cup, een cup D en een lift. Ik krijg het vergoed via het ziekenfonds :101: Heel fijn !!Ik ben naar de huisarts gegaan voor een doorverwijzing en zo is de bal gaan rollen. Na 2 weken had ik al bericht van het ziekenfonds dat het vergoed word. Vrijdag word dus de dag... Spannend

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 94
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Donna.

Welkom hier en wat fijn dat je al zo snel geholpen kan worden zeg :rolleyes: Dat hebben we wel eens anders meegemaakt.

Heel veel succes een vrijdag en een heel voorspoedig herstel.Ik zeg het nu vast omdat ik op vakantie ga en het je dan niet kan zeggen.

Groetjes, Ivon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Ivon, alvast fijne vakantie !! Eerlijk gezegd heb ik mijn eerste consult bij dr. Braam gehad in december. Ik was bij de huisarts geweest voor mijn vraag voor de borstlift/verkleining en zij zei tegen me; prima, maar dan wel bij dokter Braam want zij is de beste.. Alleen dr.Braam heeft een wachtlijst van 9 maanden. 2 van mijn collega's zijn geholpen door dr. Beekmans, die samenwerkt met dr. Braam, die voor haar de wachtlijsten wegwerkt. Beide met zulk prachtig resultaat, dat ik dr. Beekmans mijn operatie toevertrouw. Dr. Braam zou mij pas in oktober kunnen opereren. En mijn operatie had nog eerder gekund, maar eerder dit jaar heb ik een zware hersenschudding gehad waardoor het mij niet ok leek om dan meteen maar onder narcose te gaan, ik wou eerst herstellen. Iedereen vraagt me of ik zenuwachtig ben, maar ik ben het totaal niet, ik heb gezien hoe het bij mijn collega's ging en ik ben gewoon benieuwd naar het resultaat. Aftellen dus !!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi Donna,

Welkom op het forum! En gefeliciteerd met je datum voor je bvk!

Spannend allemaal!!

Super fijn dat je het vergoed krijgt !! Scheelt toch weer een hoop geld!!

Alvast succes vrijdag en nog veel plezier op het forum :)

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels dinsdag, kan mij niet snel genoeg vrijdag zijn. Even wat duidelijker wat er nu precies bij mij gaat gebeuren. Mijn moeder zegt altijd tegen mij; jij ?? Cup F ?? maar waar zit dat dan bij jou?? Nou idd , zo groot lijken ze idd niet, maar het begint aan de zijkant van mijn lichaam, dat maakt dat het een cup f is. Ik vind het niet erg om grote borsten te hebben, maar wel om hangborsten te hebben. Ik heb altijd moeite een goed bh te vinden, ben de hele dag bezig de dames er goed in te hijsen. ( ken je dat?? )Kijk ik naar beneden, zie ik 3 bulten.... De bovenkant is gewoon minder gevuld dan de onderkant, theezakje hahahah. Wat de pc gaat doen is het weefsel bij elkaar halen, waardoor de zijkanten gereduceerd worden en het meteen een lift krijgt. Ik ben benieuwd. Trouwens, hoe kan ik foto's posten, en van een ander bekijken?? Dan zal ik van de week even foto's posten alvast van voor de operatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Donna

Ik had precies hetzelfde, ze waren heel langwerpig en hingen heel erg, net als die vrouwen in de arme landen.

Ze zijn dus ook verkleind en gelift en het is een heel mooi gezicht, ik zie nu echt borsten ipv lange theezakken :152: Ik kan je niet helpen met foto's plaatsen en zo.

In ieder geval wil ik je heel veel succes wensen voor vrijdag, laat je lekker verwennen en vooral niets doen!

Ik lees het allemaal wel als ik weer terug ben.

Groetjes, Ivon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Donna,

Ik denk dat je het beste meiden een priveberichtje kunt sturen via deze site!

Alle meiden die een bvk hebben laten doen hebben geen foto's hier op de site.

maar op www.mijnalbums.nl en daar staat dan een wachtwoord op!

Je kunt ook het beste daar een album op maken om daar je foto;s op te plaatsen!

Succes... :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Donna,

Ook bij mij een brede inplanting van de borst, waardoor de grote cupmaat nog redelijk goed te verdoezelen is, zeker bij BH met "minimizer-effect". Toch wil ik eens een mooi hemdje met knoopjes, dat niet trekt. Ook die minimizers wil ik niet meer, die duwen teveel richting oksel, het moet ergens zitten hé.

Bij mij valt het hangen en de schouder-en ruglast nog mee. Maar, ik ga daar niet op wachten, als ik niet ingrijp zal het er zeker ooit nog bijhoren.

Het zal nu snel vrijdag zijn. Succes!

Ik kijk uit naar je verhaal als 't achter de rug is.

groetjes,

Kandy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes vrijdag.

Ik wacht al op een datum vanaf 26 aug..het gaat maar niet vooruit.

veel sterkte en ik wacht met spanning op je verslagje.

Gr Chantal

Hi Chantal, ik had al even bij je gelezen dat de aanvraag vergeten was in te sturen, ongelofelijk !! Gelukkig is het nu goedgekeurd en ik hoop dat je echt snel aan de beurt bent !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen D-day oftewel B/day.. Vanmiddag moet ik bellen hoe laat ik in het ziekenhuis moet zijn. Ik heb me net alvast ziek gemeld bij mijn werkgever. Ik verwacht toch 6 weken uit de roulatie te zijn....Ik heb werk waar ik best veel moet tillen, dus voorlopig ff niet. Gelukkig heb ik een geweldige manager die helemaal meeleeft en ik alle ruimte krijg van mijn bedrijf. Ik zal vandaag alvast even een album aanmaken,mochten jullie willen kijken hoe het geworden is.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, raar, nog zoveel te doen vandaag.. pff. Morgen moet ik er om 7 uur zijn. Het ziekenhuis is 5 minuten van mijn huis, super. Raar, ik kijk naar mijn borsten en zie dat ik ze nooit weer zo zal zien... Ik heb even foto's genomen van mijn borsten voor het fotoalbum, dat is raar !! Om je borsten zo te zien........ ook al zie je het in de spiegel wel, op foto is het toch wel vreemd... Nu even snel een album aanmaken, en dan zo snel mogelijk foto's er op zetten van het resultaat na de operatie !! Ik ben er klaar voor...Hou jullie op de hoogte ! En bedankt voor het meeleven :109:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi ladies, ben d'r weer. Gisterochtend vroeg eerst bloedprikken en toen naar de afdeling.. FF snel omkleden in een operatiejurkje en naar de verkoeverkamer. Daar kreeg ik mijn infuus, niet echt lekkere prik. Dr. Beekmans kwam aftekenen en we hebben nog weer even alles doorgenomen wat we besproken hadden. Om 8.15 werd ik geholpen. Ik was heel rustig en weet niet eens meer dat ik in slaap viel. Werd wakker om 10 over half 10.. Pijn pijn pijn. Vooral mijn linker tepel deed heel erg pijn. Ik heb morfine gekregen maar het sloeg maar niet aan. Weer morfine maar ik bleef pijn houden. Tenslotte hebben ze me iets gegeven wat de morfine versterkte en dat sloeg aan. De zuster zei tegen me; je gaat pas naar je afdeling als je pijnvrij bent, en niet eerder, dus dat was heel fijn. Half 1 ging ik dus ook pas richting zaal. Echt ik had heel erg pijn toen ik wakker werd, maar ik zou nu al niet meer weten hoe het voelde. Ik heb dus gewoon 20 mg morfine gehad, dat is echt ontzettend veel. Voordeel was dat ik de hele dag wel pijnvrij was, maar wel een beetje raar in mijn hoofd. Toen visite kwam moest ik af en toe ook ff mijn ogen dicht doen. Heb veel geslapen door de dag.Ik vond het gewoon heerlijk in het ziekenhuis, kreeg eten en drinken als het nodig was, ik vond het super. Was ook blij dat ik een nachtje daar kon blijven. Gisteravond om 10 uur had ik het gevoel dat de morfine weg was. Ook had ik geen drains, dat was ook heel fijn. Dr. beekmans is geweest en heeft me verteld dat ze alleen huid weg hebben gehaald, geen weefsel, en dat ik dus een pure lift heb gehad. Wat dat betreft zit ik hier dus op verkeerde topic. Maar ze zijn nu dus wel kleiner, dus ook niet echthet verkeerde topic. Vanochtend voelde ik dus ook dat ik het gevoel heb dat ik zwaargekneusde ribben heb. Je kan niet op je handen steunen dus moet op mijn buikspieren omhoog komen. Ja, ik heb wel pijn, ik voel me beurs, maar het is me zo ontzettend meegevallen. Ik keek vanochtend naar beneden en kon niet over mijn borsten naar mijn buik kijken......... YESSS...... Natuurlijk zijn ze nu wel opgezwollen en slinkt het allemaal......maar ze zijn mooi. Ik ga morgenochtend ff foto's maken en op mijn album zetten en proberen de link erop te zetten. Thanks iedereen voor je medeleven. Ik ben nu even het weekend bij een vriendin die voor me gaat zorgen, heel gezellig. Ben tevreden en de pijn valt echt heel erg mee !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast twijfelaar1965

Hoi donna,

Ik ben nieuw hier en heb je verhaal gelezen, ik heb al 3 jaar een verwijskaart liggen maar durfde niet, ik ga maandag gelijk bellen voor een afspraak met dr. Beekmans.

Sterkte met je herstel.

Groetjes Mir

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi ladies, ben ik weer. Post niet zo vaak want ik heb niet zoveel zin om achter de pc te zitten eerlijk gezegd. Het weekend ben ik goed doorgekomen met hulp van vrienden. Ik logeerde bij mijn vriendin, haar vriend was zelfs naar de logeerkamer vertrokken zodat ik bij haar kon slapen, als er dan wat was, hoefde ik haar alleen maar aan te raken. 's Ochtends komt haar vriend met een ontbijtje op bed voor ons beide, ja ik ben goed verwend. Had nog wel wat pijn, meer de spieren onder mijn oksel, en de 2e dag had ik echt het gevoel dat ik zwaar gekneusde ribben had. Gisteren heb ik niks anders gedaan dan de hele dag plassen, ik denk dat al het vocht nu het lichaam verlaat... hadden jullie dat ook?? Gisteren thuis gekomen, maar ik voelde me niet zo lekker, alsof ik moest overgeven, beetje zweterig ook. Even iets gegeten, toen ging het beter. Ik lig op de bank, kijk lekker dvd's en als ik moe word, dan slaap ik lekker ff een uurtje.... Gisteravond heb ik een snoepje, breekt toch mijn vulling uit mijn kies... ook dat nog, kan ik straks ook nog naar de tandarts......Maar ik ben zo blij met het resultaat.Gisteravond al stiekum even een strapless jurkje aangetrokken.... ja hoor, gaaf !! Ik moet zeggen dat de operatie me 100 procent is meegevallen, echt ! Natuurlijk ben je stijf na de operatie,kan je niet zoveel en heb je heus ook wel pijn, maar jemig wat is het mooi, zal even foto's hierop zetten, en ff uitvogelen hoe je link zet.. Fijne dag ladies !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi ladies, ben ik weer. Post niet zo vaak want ik heb niet zoveel zin om achter de pc te zitten eerlijk gezegd. Het weekend ben ik goed doorgekomen met hulp van vrienden. Ik logeerde bij mijn vriendin, haar vriend was zelfs naar de logeerkamer vertrokken zodat ik bij haar kon slapen, als er dan wat was, hoefde ik haar alleen maar aan te raken. 's Ochtends komt haar vriend met een ontbijtje op bed voor ons beide, ja ik ben goed verwend. Had nog wel wat pijn, meer de spieren onder mijn oksel, en de 2e dag had ik echt het gevoel dat ik zwaar gekneusde ribben had. Gisteren heb ik niks anders gedaan dan de hele dag plassen, ik denk dat al het vocht nu het lichaam verlaat... hadden jullie dat ook?? Gisteren thuis gekomen, maar ik voelde me niet zo lekker, alsof ik moest overgeven, beetje zweterig ook. Even iets gegeten, toen ging het beter. Ik lig op de bank, kijk lekker dvd's en als ik moe word, dan slaap ik lekker ff een uurtje.... Gisteravond heb ik een snoepje, breekt toch mijn vulling uit mijn kies... ook dat nog, kan ik straks ook nog naar de tandarts......Maar ik ben zo blij met het resultaat.Gisteravond al stiekum even een strapless jurkje aangetrokken.... ja hoor, gaaf !! Ik moet zeggen dat de operatie me 100 procent is meegevallen, echt ! Natuurlijk ben je stijf na de operatie,kan je niet zoveel en heb je heus ook wel pijn, maar jemig wat is het mooi, zal even foto's hierop zetten, en ff uitvogelen hoe je link zet.. Fijne dag ladies !!

Wat heb jij een toffe vriendin zeg, en ontbijt op bed door haar vriend, heel leuk zeg, goed in de watten gelegd dus! :D Ben blij voor je dat je al zo gelukkig bent met het resultaat en dat de operatie je goed is meegevallen!

Als je een link hebt voor je album, en je wilt graag dat die onderaan elk postje staat, moet je die in je handtekening plakken. Je gaat naar je profiel door bovenaan op je naam te klikken en kiest dan 'bewerk profiel' en dan 'wijzig handtekening'. Om je albumlink dan te plakken gebruik je de knop waar als je er met je muis overgaat 'voeg link toe' verschijnt. Succes! :6:

Wens je ook een voorspoedig herstel!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.