Ga naar inhoud

Donna : 1 oktober 2010 : Dr. Beekmans : Haga Ziekenhuis Den Haag


Aanbevolen berichten

Hi Donna,

Thnx voor je PM en WW! Ik vind je boobies er echt supermooi uitzien!

En idd zeker niet te klein.. maar gewoon mooi formaat en alles weer mooi op zijn plaats ! :35:

Als ik jou was zou ik toch nog wat geduld proberen op te brengen tot je een maand of 3 PO bent.

(hoe moeilijk dat ook is!) Er is natuurlijk flink mee "gerommeld", en 't lichaam heeft echt tijd nodig om weer helemaal te herstellen (ook van binnen!) Maar ik snap het wel hoor...

ik kan nu nog makkelijk kletsen maar ben benieuwd hoe ik strax ben.

Pfff ben nu al bang dat ze of te klein worden, of tepels ongelijk zitten of afsterven blabla..

Niet dat ik geen vertrouwen heb in de chirurg maar meer zoiets dat er juist bij mij iets fout moet gaan.

Ik ga je iig verder volgen..

:48: grtzz Liz

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • Reacties 94
  • Created
  • Laatste Reactie

Nee Patricia, in de luchtvaart is dat niet mogelijk....... gelukkig ben ik 2 dagen daar, en dan pas donderdag weer terug, dus dat valt op zich mee.... Normaal heb ik na deze vlucht 8 dagen vrij........ik heb nu door foutje van het systeem 12 dagen vrij............lekker rustig beginnen dus..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ladies, ben weer terug.... werken ging super !! Ik heb alleen niet de bagagebakken dichtgedaan want dat vond ik te zwaar, maar kon voor de rest weer alles als vanouds... Lange lange vlucht.... 2 uur vertraging door het weer, en nog eens een vlucht van 11 uur.. ik was gesloopt !! Op de terug weg heeft een passagier me per ongeluk terwijl hij zich omdraaide met zijn elleboog in mijn borst gestoten, ik kan je zeggen dat ik het de hele dag gevoeld heb !! au ..... Trouwens van de hele tijd een beugelbeha dragen is een wondje wat dicht is , maar natuurlijk wel dun vel een bloedblaartje geworden, vervelend, maar het is niet anders......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel goed idee van je Patricia, ga ik denk ik ook doen, maar aangezien ik pas over 12 dagen hoef te gaan werken, ff kijken hoe het met het plekje gaat. Tijdens het herstel had een vriendin mijn borst per ongeluk aangestoot, gek genoeg deed het met toen niet pijn, maar deze stoot ging wel wat dieper.....pffffffff

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hi Patricia, gaat goed, maar heb de laatste tijd spierpijn rond mijn oksels, ook zijn mijn borsten gevoelig, toch een te zware koffer misschien !! Maar goed, het is niet anders. De 11e moet ik voor het eindgesprek bij de pc.... ben benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Hallo,

Ojee wat heb ik gedaan.....ben bij huisarts geweest en verwijzing gekregen voor Platisch Chirurg voor BVK!!!! Gelijk afspraak gemaakt en kan op 25 maart terecht bij dr. Posch in het Haga Ziekenhuis.....Heeft iemand ervaring met haar?? Hoe is het als je 'n BVK bent ondergaan? Is het echt zo'n opluchting??? Groetjes Marrin

Link naar reactie
Delen op andere sites

HI Marrin,

Ik heb een consult bij dr Posch gehad en dat was erg positief! Ze is nog vrij jong en echt een leuke vrouw. Wel heeft ze op dit moment een wachtlijst van 9 maanden. Eventueel kun je in het Haga geopereerd worden door één van de 2 andere chirurgen, dan gaat het sneller. Ik heb er zelf voor gekozen om mijn bvk te laten doen bij de Bergman Kliniek, misschien een tip om daar ook nog een consult aan te vragen?

Zelf heb ik de bvk nog niet achter de rug maar inmiddels al zoveel gelezen hier dat ik er vanuit ga dat het een opluchting is! Het is natuurlijk ook best een heftige operatie, ik zelf heb er jaren over getwijfeld en uiteindelijk toch de beslissing gemaakt.

Succes ermee!

En Donna, sorry voor de off-topic, hoe is je gesprek bij de PC geweest?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

HI Marrin,

Ik heb een consult bij dr Posch gehad en dat was erg positief! Ze is nog vrij jong en echt een leuke vrouw. Wel heeft ze op dit moment een wachtlijst van 9 maanden. Eventueel kun je in het Haga geopereerd worden door één van de 2 andere chirurgen, dan gaat het sneller. Ik heb er zelf voor gekozen om mijn bvk te laten doen bij de Bergman Kliniek, misschien een tip om daar ook nog een consult aan te vragen?

Zelf heb ik de bvk nog niet achter de rug maar inmiddels al zoveel gelezen hier dat ik er vanuit ga dat het een opluchting is! Het is natuurlijk ook best een heftige operatie, ik zelf heb er jaren over getwijfeld en uiteindelijk toch de beslissing gemaakt.

Succes ermee!

En Donna, sorry voor de off-topic, hoe is je gesprek bij de PC geweest?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.