Ga naar inhoud

Donna : 1 oktober 2010 : Dr. Beekmans : Haga Ziekenhuis Den Haag


Aanbevolen berichten

Hi Patricia, ik had trouwens jouw verslagen gelezen....... nou nounou.... dat viel ook niet mee allemaal he?? jeeeeeeeeeeeeeeeeeeetje. Ik ben weer thuis dames !! Heerlijk in mijn eigen bed geslapen vannacht !! Ik ben net snel ff naar de winkel geweest voor een sportbeha, ik heb bij de hema eentje gekocht, en ik dacht, ik koop gewoon een d ......en als het niet past ruil ik het in...maar het past!! Toegegeven, ik heb normaal 70 maar die maat is er bijna niet dus koop ik altijd 75, maar in de d was alleen 80 te verkrijgen, dus het is 80d geworden, en het zit mooi. Ik had nog die sportbeha's van het ziekenhuis, en mijn wondjes onder de borst zijn nog niet dicht, en de beha heeft klitteband van de voorkant. Nu heeft mijn vriendin ze gewassen in de machine, en ik vermoed dat het iets gekrompen is, want de klitteband ging iedere x open. Dus ik beweeg iets, en gaat de klitteband dus open......scheurt zo dat wondje weer open......nou ik was wakker hoor, dat kan ik je vertellen !! FF op het internet gekeken, en het is dus een feit dat wondjes beter genezen als ze "nat"blijven. Vandaar ook dus dat ze tape op de wonden deden denk ik..Ik heb speciale pleisters gekocht van Hansaplast, schijnt 50 procent sneller te genezen en is waterdicht.. nou proberen maar dus. Patricia, ze zullen vast wel wat kleiner zijn als er huid is weggenomen, het zal nu allemaal nog wel wat opgezwollen zijn. Ik ben er erg blij mee in ieder geval !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 94
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Donna,

Leuk dat je even reageert. Ik ben mijn sportbh in het ziekenhuis gekocht. Nou ja ze zijn niet van het ziekenhuis maar van de Livera die bij het ziekenhuis in zit. Was wel mooi dat ze toen zo'n stickerplak-actie hadden. Want anders was ik meer geld kwijt geweest maar dit kon mooi zo. Ik heb nog steeds die sportbh's wel eens aan als ik ga sporten. Ze zitten gewoon echt lekker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Ladies, ben gisteren begonnen met de pleisters van hansaplast. Ik wou dat die wondjes eens wat sneller dicht gingen. Patricia, ik heb ergens gelezen dat jou 3 landenpunt...zo noem je het toch?? Open was geknapt...had je een wondje? En zo ja, hoe lang duurde dat dan. Ik voel me goed, maar heb een beetje last van mijn spieren, gordijnrails in de slaapkamer was afgeknapt, moest ik boven mijn macht pakken...... auw......Ben nu 4 weken verder, en kan me nog niet voorstellen dat Omie na 6 dagen al had autogereden, en zelfs ook al de vuilnis buiten zette....Ik heb nu pas het idee dat ik er weer een beetje ben, maar na dit akkefietje doet mijn arm behoorlijk pijn. Ik ga morgen even foto's maken en die hier op zetten....... word vervolgd.....Fijne avond allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Donna,

heb enkele vraagjes aan jou:

- ben je tevreden van de kwaliteit van de sportBH's van de Hema?

- ik had gelezen dat je in 't begin overgevoelige tepels had.

Ik heb dat ook, ze zijn sinds de ingreep niet meer "mals" geweest en zeer gevoelig. Eigelijk kan ik al heel veel, maar heb 't meeste schrik om m'n tepels ergens tegen te stoten of in de frigo-afdeling van de winkel worden ze zo hard dat 't pijn doet. Heb jij er nog last van?

fijne zondag,

Kandy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Kandy.. Ja ik vind de bh's van de hema prima. ik heb de "heavy sport" genomen, die sluit meer aan tot boven toe, zit prettig, en de straps zitten met klitteband achter vast. Ik vond in het begin de bh erg strak rondom zitten, maar nadat ik de bh iets losser heb gedaan zit hij prima !!Goeie prijs ook 15 euro !! Mijn tepels zijn NOG steeds gevoelig, maar niet meer zo als in het begin...oh jeej, dat was wat zeg. Stijve tepels in de supermarkt he?? hahahahahha.......gelukkig is het winter, stel dat je zo door de supermarkt liep in je t shirtje in de zomer.....ik zie het al voor me.

Even wat anders. Ik ga morgen weer naar het ziekenhuis. Ik vind dat de wondjes niet kleiner worden, aan de onderkant zit al een plekje wat begint te schrijnen... dat gaat als ik er niets aan doen ook open..Bovendien is het stukje huid wat er tussen zit klein, als ik niets doe word het 1 grote wond. Ik wil in ieder geval wat antibiotica of zalf....want hier word ik tureluurs van.. ik ga even kijken of ik mijn foto's hier upgeload krijg, dan zet ik de foto van de wondjes er ook even op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Donna,

ik wil heel graag je foto's zien, maar wat betekent dat eigenlijk "ww via pb".

Sorry hoor, maar ben eerder een computerleek.

Waarom vind ik geen foto's van bvk's in de galerij op deze site?

groetjes en bedankt voor je reacties en tips,

Kandy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ladies, vandaag weer naar het ziekenhuis, wondjes zijn aangestipt met een of ander zilver..Moet vette gazen erop doen en dan moet het nu dichtgaan. Daarna ff naar hunkemoller op de weg naar huis. Nieuwe bh's halen en kijken wat voor maat ik nu had. Ik dacht cup D. Ik kom binnen en vraag die vrouw om me op te meten. Zo gezegd zo gedaan, 75 zegt ze. Ik zeg; graag ook even de cup; oh zegt ze, dat zie ik al; cup F of G ............................... Nou ik dacht dat ik tegen de grond aan viel.........Ik zeg dat kan niet want ik heb net een borstverkleining gehad, nou dat gezicht van die vrouw.........Ik kon terplekke janken.. en nog. Ik heb met de chirurg afgesproken dat ik een borstverkleining wou en een lift. Ook had ik het aangegeven dat ik grote borsten niet erg vond, graag een D cup. En de zijkanten wou ik iets meer naar binnen want dat puilt altijd uit bij een bh en een bikini. Sommigen van jullie hebben mijn foto's bekeken, het is prachtig.......ben ook blij, maar ik wou zo graag een cup D. Kijk als je wakker word na de narcose en onder de morfine zit dan reageer je niet zo op die arts als hij iets zegt, maar wil toch graag weten waarom hij ze niet verkleind heeft, ik heb natuurlijk geen plastisch chirurgie geleerd, en misschien vond hij het beter zo... maar toch.....Ik ben even niet happy vandaag...............

Link naar reactie
Delen op andere sites

Donna,

bij mij was het vorige week juist hetzelfde gegaan. Dat die verkoopsters een leren iets suptieler te zijn!! Ze moeten niet raden naar je cup-maat om hunzelf te bewijzen dat ze juist kunnen gokken, meten moeten ze, potverdorie!

Vroeger al, als meisje van 15 jaar werd er voor mij door de hele winkel geroepen, "kijk eens of we dat bij de grote cups liggen hebben " en dat terwijl ik gezien had dat klasgenoot of andere kennis net binnenkwam. Hoe dikwijls heb ik mijn tranen moeten bedwingen is een pashokje van de lingeriezaak, en hoe dikwijls lukte het niet.

Terwijl ik er van overtuigd was dat me dat nooit meer zou overkomen na de ingreep, had ik het vorige week toch opnieuw.

Ik verheugde me om eens een Hunkemuller binnen te stappen, ook omdat dat zo wat "anoniemer" is.

heb nu geen tijd meer, ik moet de kids gaan klaarmaken om te gaan slapen, maar kom straks nog effe terrug.

Kop op, Donna!

Kandy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Donna,

heb je ondanks die onvoorzichtige verkoopster een BH gekocht?

Je had toch deze week een D kunnen kopen in de Hema, en die paste toch.

En, ook jouw twee maanden zijn nog niet om, hé. Het kan nog steeds veranderen.

Ik zeg nu wel, maar in mijn forum heb je zeker al gelezen dat ik 't daar ook moeilijk mee heb.

groetjes,

Kandy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Kandy, bedankt voor je reaktie, nou idd , ik begrijp je helemaal. Idd ik heb een cup d gekocht van de hema, maar dat is een 80 D. ja zegt ze zo, logisch dat het past, want dat gaat in de diepte die maat ( bovendien sluit deze bh heel mooi aan boven... ) Ik zal je stuk nog even lezen bij jou Kandy.. nogmaals dankjewel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat er heus wel niet overal juist omgesprongen wordt met de maten, het ene merk (of keten) tegenover het andere. Net zoals je in kledingmaten kunt hebben. In de ene winkel past een maatje 40 perfect en in de andere raakt een broek met moeite over je knieën. 't zou niet mogen hé.......en zoals het tegenwoordig blijkt dat de meesten graag een grotere boezem zouden hebben zal er zo ook wel al eens gefoefeld worden in de bh maten zeker?.....buiten de "echte" lingeriezaken misschien????!!????

Ik denk ook dat jullie er zelfs met dezelfde cupmaat veel beter zullen uitzien omdat "alles" veel beter op zijn plaats zal zitten en inderdaad, onze definitieve vorm en maat zullen we pas later ontdekken, als alles de tijd gehad heeft om te ontzwellen en zo.......Kijk eens in de spiegel en ik ben zeker dat jullie blij zijn, los van de "tijdelijke" cupmaat

Geniet van jullie nieuwe lijf!!

Omie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt gelijk Omie, het is alleen de teleurstelling dat je denkt, zo nu ga ik eens ff allemaal nieuwe bh's uitzoeken, en dat gebeurt dan niet. Ik vind dat Kandy gelijk heeft; sommige mensen zijn gewoon zo tactloos !! Jij hebt ook gelijk, het zit gewoon veel beter. Maar teleurgesteld was ik wel......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Raar, als ik op internet kijk en de omtrek meet, kom ik uit op 75 D...

Ben vandaag gaan winkelen, bij v&d bh's bekeken en gepast van Sapph... en ik ben bij Hunkemoller geweest.. Elke bh is anders natuurlijk, maar in E vond ik mijn borsten niet goed zitten, maar wel in F. Ik heb staan huilen in het pashokje. Ik vind het niet erg om grote borsten te hebben, ik weet heel goed dat veel vrouwen ze vergroten, maar jullie weten allemaal hoe het is om altijd nek en rugklachten te hebben. Ik vind mijn borsten mooi, maar had graag een cup D willen hebben. Ik ben nu 5 weken na mijn operatie, ik denk niet dat er nog veel vocht in mijn borsten zit dat het nog moet afzakken.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wacht sowieso nog 1 weekje tot je nieuwe bh's gaat kopen. Ik snap hoe graag je wilt want dat had ik ook. Ik moest mezelf echt in bedwang houden maar eenmaal na die 6 weken ging ik los. Het uiteindelijke resultaat heb je pas na 3 maand en soms heb je zelfs dat ze daarna nog veranderen. Mijn borsten zijn nu ook wat slapper/natuurlijker geworden. Ik weet van mezelf dat ik 80C heb maar het is inderdaad per merk verschillend welke cup of omvang je nodig hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

OOH Donna,

ik denk dat ik precies weet hoe jij je voelt.

Ik heb dat ook, ookal is het resultaat mooi en ookal krijg je complimentjes, ookal zegt iedereen "het lettertje doet er niet toe" .. het doet er voor ons wel toe.

Misschien helpt dit je: ik had vroeger 80 G ofwel 85 F. Dus, hoe smaller je omtrek, hoe hoger het cup-lettertje. Iemand die 120 A kan/moet kopen, heeft soms meer in z'n cup zitten dan wij.

Begrijp je?

Hopelijk kan dit een troost voor je zijn. Voor mij hielp het vroeger wel.

Ik denk dat je zal moeten opletten met niet te groot qua omtrek te kopen, want dan is je lettertje wel lager, maar na enkele keren wassen zit hij te los op je rug.

Ook ik ben heeeheel benieuwd naar mijn nieuwe definitieve cup-maat, maar ik zal toch nog met een klein hartje in het pashokje staan. Ik probeer nog enkele weken uit te stellen.

Had je nog contact met je dokter?

Wat was zijne uitleg?

Ik hoop echt dat je je snel beter voelt,

dikke knuffel,

Kandy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Kandy, thanks....... Nee ik heb nog geen kontakt gehad met mijn dokter. De keren dat ik controle had, was het bij een andere dokter. Ik heb pas in januari een afspraak met hem staan. Ik weet nu ook niet of ik eerder bij hem een afspraak moet plannen ja of nee, want wat verandert er aan?? Vrijdag is het 6 weken, dan ga ik naar een livera of hunkemoller en laat ik me opmeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet dat het moeilijk is om niet op de cupmaat te staren maar ik ben ook zo hoor.....

Ik heb nu 80C maar ik zou ook niet blij zijn als dat lettertje weer omhoog gaat.

Maar donna ga inderdaad gewoon een livera of hunkemoller om het op te laten meten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi ladies, thanks voor de reacties.

Gisteren idd voor controle geweest... Zijn wat hechtingen ( die ik niet zag ) er uit gehaald. Ik heb idd de arts gevraagd waarom hij ze niet verkleind had ( en ik hou niet van confrontaties.. ) Hij zei, daar hadden we het niet over gehad. Jazeker wel zei ik. In ieder geval alles besproken, en hij zei; beter heb ik teveel laten zitten, dan teveel verwijderd, want te klein kan ik niets meer aan doen, maar als ze te groot zijn naar je smaak nog wel. Ik moet in januari nog voor laatste gesprek, en dan zou hij het bekijken. Ik moet voor mezelf ff kijken wat ik wil. Nu het goede nieuws. Ik had dus altijd maat 75 E....kan ook een F. Ik heb rondgekeken op internet hoe je je maat kan meten. Als eerste hoor ik altijd als ik word opgemeten; je bent zo smal van boven.... maar ik kom toch op 82 cm uit, dus dat hoort een 80 te zijn.....Neem je dus een iets grotere onderwijdte, kom je op een kleinere cup uit. Ben naar de H&M geweest......... en heb nu dus...... 4 !!!! ja, jullie horen het goed, bh's van 80 D. Misschien dat het in een cup E iets mooier zit, zou kunnen.. maar ze zitten wel goed !! Toch weer een lichtpuntje... was blij dat kunnen jullie je voorstellen !!! Want de mooie bh's gaan toch echt tot cup D... jullie weten het zelf dames.. toch?? Thanks for listening !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Donna,

Mooi dat je leuke bh's hebt kunnen shoppen bij H&M. Ik herken dat wel hoor van die bh's. Ik was zo blij toen ik de operatie had gehad want dan kon ik tenminste mooie bh's kopen. Ik heb wel eens Sapph bh's gekocht en als ik die nu ook weer zie vind ik ze heel mooi maar iets in mijn hoofd zegt.. ja die kocht je toen omdat je een grotere cupmaat had en die heb je nu niet meer dus een Sapph bh is niet goed haha. Rare gedachte maar hij is er wel.

Raar dat je chirurg aangeeft dat het van de verkleining niet is afgesproken. Maar zou je ze kleiner willen hebben of heb je er nu vrede mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Patricia, ik herken dat wel van die Sapph beha wat je zegt, maar moet eerlijk zeggen; tegenwoordig zitten bij die beha overal touwtjes, ik kan het niet echt heel erg mooi vinden, je krijgt er bijna een handleiding bij hoe je het aan moet trekken hahahahhaa. Ja raar wat hij zei he?? Het mooiste was nog dat hij zei; WE hadden besloten om dat niet te doen. Terwijl ik zelfs mijn bikinitopje had aangedaan om te laten zien dat het er aan de zijkanten zo uitpuilde en dat ik eindelijk wel eens in een bikintopje wilde passen. Ik had gezegd dat ik geen moeite had met grote borsten, dat ik geen cup b hoefde, maar dat ik graag een grote c kleine d wilde. Ik vraag me nu af of hij dat wel opgeschreven heeft. Ik weet niet of ik er nu nog een keer wat aan wil laten doen, geen zin om nog een keer zo lang thuis te zitten.Ik ga in januari voor nacontrole en gesprek, dus heb nog bedenktijd.Ook even kijken wat al de reakties van iedereen zijn. Hij zei dat hij met liposuctie er ook nog wat aan kon doen. Ik heb hem gezegd dat ik dan nog wel een paar plekken weet die hij meteen mee kan nemen !! ; ) Maar nogmaals; ik vind het nog steeds vreemd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.