Ga naar inhoud

abj : 26 juli 2017 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek : Mill


Aanbevolen berichten

Moet je het vertellen op je werk dan, ivm ziekmelden ofzo?

Bij mij zijn er ook weinig mensen die ervan weten, op mn werk ook niet. Ik denk niet dat iedereen daar nou heel erg op let en hoop dat het verschil tussen toen mét push-up en nu zonder niet zo groot gaat zijn.

 

Jij krijgt 275 cc toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 114
  • Created
  • Laatste Reactie

Oh wat toevallig! De zomervakantie komt dus voor ons beiden nu heel goed uit:)

 

Operatie is goed gegaan. Ik was er vanochtend om 8.45 en ben net een kwartiertje thuis. Ik voel het heel erg trekken, maar de pijn valt mee. Ik had het erger verwacht. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei abj:

Oh wat toevallig! De zomervakantie komt dus voor ons beiden nu heel goed uit:)

 

Operatie is goed gegaan. Ik was er vanochtend om 8.45 en ben net een kwartiertje thuis. Ik voel het heel erg trekken, maar de pijn valt mee. Ik had het erger verwacht. 

 

Wat fijn dat het goed is gegaan! Heb je al gekeken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen allemaal,

 

Afgelopen dinsdag werd ik gebeld dat ik woensdag om 8.45 aanwezig moest zijn bij Bauland Kliniek in Mill. Woensdag waren we ruim op tijd vertrokken en kwamen we te vroeg aan. Na even gewacht te hebben mocht ik mee, me omkleden en afscheid nemen van vriendlief. Om 9.00 lag ik in een fijn bed met warme dekens! Ik ben nogal een koukleum, dus die warme dekens waren heel fijn. De hele procedure werd me nogmaals uitgelegd, ik werd aan het infuus gelegd en Fresow tekende wat op mijn borst. Hij bevestigde nogmaals dat 275cc er maximaal in zou passen (hier twijfelde ik eerst nog over). Om half 10 werd ik naar de OK gereden, een korte check en vervolgens ging ik onder narcose. Om 11.00 werd ik wakker, ik had het gevoel dat ik heel fijn had geslapen. Het eerste wat ik deed was uiteraard naar mijn borsten kijken, wat zijn ze mooi zeg! In de zaal merkte ze dat ik bijkwam en ze vroegen gelijk hoe ik me voelde. Ik voelde me prima! Een lichte druk en alles trok bij mijn borstbeen, maar wel dragelijk. Ik kreeg een spiegel en mocht ernaar kijken. Vervolgens kreeg ik een lekker kopje thee en een beschuitje. Ik werd gelukkig niet  misselijk en kon mijzelf aankleden. Nadat ik geplast had mocht ik eindelijk mijn vriend zien. We hebben samen wat gekletst. Vervolgens kwam Fresow en de anesthesist een hand geven en wensten me succes met het herstel. Een verpleger legde de medicijnen uit en om 12.00 zaten we alweer in de auto. Om 13.00 was ik thuis en heb lekker op bed The Hills gekeken en geslapen. Rond etenstijd heb ik beneden aan tafel gegeten en even een spelletje gespeeld met mijn broertje. Later op de avond mijn borsten voor het eerst voor een grote spiegel bewonderd, ze oogden aan de kleine kant, maar dat kwam doordat ik alleen mijn bandjes had los gemaakt. 

 

Vannacht heb ik een aantal uur doorgeslapen, maar mijn rug doet verschrikkelijk veel pijn. De pijn aan mijn borsten valt echt reuze mee. Mijn vriend heeft me vanochtend op mijn rug gemasseerd, wat fijn! Ik heb mijn bh even uit gedaan, de gaasjes eraf gehaald. Ze zijn zo mooi, nu ogen ze niet meer klein, maar waren ze perfect! Het is nog gezwollen, maar ik kan me al helemaal voorstellen hoe het eruit ziet als het genezen is.

 

Weet iemand misschien of de bh heel strak moet zitten om mijn middel? Want toen ik mijn bh uit deed, scheelde dat wel aan mijn rug. Zou hem eigenlijk wat losser willen doen, maar weet niet of dat mag...

 

Voor de meiden die vandaag mogen, veel succes. Voor de meiden die nog aan het herstellen zijn, beterschap. Voor de meiden die al hersteld zijn, een fijne dag vandaag and enjoy your boobies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Meisie10:

Fijn dat alles zo goed is gegaan en mooi is geworden!  Heb je ook al foto's?  Ik ben erg benieuwd,  zelf krijg ik 12 september 275 cc.  Dat was ook het maximale dat erin kon.  succes met je herstel! 

Nog geen foto's, vergeet ze ook steeds te maken. Als ik eraan denk laat ik het wel weten. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Wens2017:

Ik ben 30 augustus aan de beurt! Ook bij dr fresow! Ik krijg 425cc full. Ik wil nog wel een keertje passen want het is al weer even geleden dat ik gezien heb hoe het dan word. 

Oh dat is al bijna! Had je er geen foto van gemaakt de vorige keer? Ik had er een foto van gemaakt, maar was ook nog een keer gaan passen. Is toch anders als je in het 'echt' weer even mag voelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk om te lezen! Ik word maandag 14 augustus dopr Fresow geopereerd. 400 cc full komt erin.. begin langzamerhand zo zenuwachtig te worden voor het hele proces. Echt heel fijn om zo al een beetje een beeld te kunnen krijgen.

 

Fijn herstel toegewenst,

 

P.s zou ik in je fotoalbum mogen kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Nisa28:

Wat leuk om te lezen! Ik word maandag 14 augustus dopr Fresow geopereerd. 400 cc full komt erin.. begin langzamerhand zo zenuwachtig te worden voor het hele proces. Echt heel fijn om zo al een beetje een beeld te kunnen krijgen.

 

Fijn herstel toegewenst,

 

P.s zou ik in je fotoalbum mogen kijken?

Spannend! Ik vind Fresow een hele aardige man!

 

Dankjewel, ik heb je toegevoegd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Deprinsesopdeerwt:

@abj Ik word morgen geopereerd door dokter Fresow, begin het nu wel spannend te vinden!

 

Mag ik jouw foto's zien?

 

Ja, dat snap ik! Ik begon steeds meer te twijfelen, naarmate het dichterbij kwam. Maar dat was achteraf gezien echt niet nodig! Ik heb je toegevoegd! Succes morgen. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Nisa28:

Wat leuk om te lezen! Ik word maandag 14 augustus dopr Fresow geopereerd. 400 cc full komt erin.. begin langzamerhand zo zenuwachtig te worden voor het hele proces. Echt heel fijn om zo al een beetje een beeld te kunnen krijgen.

 

Fijn herstel toegewenst,

 

P.s zou ik in je fotoalbum mogen kijken?

Ik ga ook bij fresow en krijg de 425 cc full, ben heel benieuwd naar jou ervaring! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.