Ga naar inhoud

abj : 26 juli 2017 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek : Mill


Aanbevolen berichten

  • Reacties 114
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 14-8-2017 om 15:04 zei Puck123:

Begrijpelijk, oh ik vind het wel erg spannend. hoe vond jij Dr. Fresow? ik hem namelijk zelf nog niet gezien maar de assistente adviseerde me hem aan!

dank.

 

Ik vond Fresow een hele aardige man, mijn vriend ook! Hij was begripvol en stelde me gerust tijdens het passen. Ook op de dag van de operatie stelde hij me gerust, dat vond ik heel fijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 3 weken PO en het gaat super. Ik kan elke dag een beetje meer, maar probeer nog niet te veel te doen. Ik heb wel het idee dat de prothese links 'los' zit. Vanochtend zat ik in de bus en bij elke verkeersdrempel voelde ik links bewegen, alsof het 'los' zit. Rechts voelde ik dit niet. Zijn er meer meiden die dit voelen? Ook is er een licht verschil tussen links en rechts, links is de tepel hoger. Ik weet dat het tijd kost, maar maak me toch een beetje zorgen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Wens2017:

Ik word ook via faceland geopereerd haha. Ik vind het vooral spannend maar zie er erg naar uit ( met name het gedeelte na de operatie haha). En jij?

Haha nu begin ik gewoon te twijfelen maar heb het even na gekeken en het is toch wel de 29e ;p

Bij mij precies het zelfde. Ben vooral bang dat ik de pijn onderschat en of de maat goed zal zijn haha

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-8-2017 om 11:30 zei abj:

Vandaag 3 weken PO en het gaat super. Ik kan elke dag een beetje meer, maar probeer nog niet te veel te doen. Ik heb wel het idee dat de prothese links 'los' zit. Vanochtend zat ik in de bus en bij elke verkeersdrempel voelde ik links bewegen, alsof het 'los' zit. Rechts voelde ik dit niet. Zijn er meer meiden die dit voelen? Ook is er een licht verschil tussen links en rechts, links is de tepel hoger. Ik weet dat het tijd kost, maar maak me toch een beetje zorgen...

 

Ik merk ook verschil, bij mij was links vanaf het begin al harder. Aan die kant voel ik mn borstspier ook nog trekken af en toe en de prothese eronder. Rechts is al beter gezakt. Ik zou me niet zoveel zorgen maken, vlg mij zakken en herstellen ze zelden precies tegelijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Evah:

 

Ik merk ook verschil, bij mij was links vanaf het begin al harder. Aan die kant voel ik mn borstspier ook nog trekken af en toe en de prothese eronder. Rechts is al beter gezakt. Ik zou me niet zoveel zorgen maken, vlg mij zakken en herstellen ze zelden precies tegelijk!

 

Oké! Ik weet dat ik geduld moet hebben, maar ik maak me dan toch een beetje zorgen. Gisteren trouwens voor het eerst een BH gepast, trotse eigenaar van 75C. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Puck123:

misschien een hele stomme vraag.. maar wat vind jullie omgeving ervan? :) 

Maar heeeeeel beperkte omgeving weet het. twee goede vriendinnen die super reageerden, verder niemand.
Zelfs ouders en kinderen weten het niet. Mijn zoons is het nog niet opgevallen, maar die zijn misschien nog te jong en ik loop nu de hele tijd in een BH natuurlijk. Ben niet heel preuts dus ze hebben mij vroeger best weleens gezien als ik onder de douche vandaan kwam met een paar cupmaatjes minder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Puck123 mijn vriend, broertje/zusje, 3 collega's en wat vriendinnen weten het. Iedereen reageerde positief, 1 vriendin vond het klein. Maar die reageert niet altijd positief... :wacko: Wilde het eigenlijk ook niet graag met haar delen... Anderen mensen is het niet opgevallen, zelfs mijn moeder niet (die weet het niet). Heb jij het met veel mensen gedeeld?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Saturday, August 26, 2017 om 12:33 zei Puck123:

misschien een hele stomme vraag.. maar wat vind jullie omgeving ervan? :) 

Ik heb het voor de operatie aan mijn moeder en twee vriendinnen verteld.(mijn man en dochter uiteraard ook) Ze reageerden allemaal positief en begripvol! Nu ik het het heb laten doen mag wat mij betreft het iedereen weten. Mijn zwager voelde zich nogal gepassseerd en vond dat ik geen geheimem moest hebben. Heb hem maar even uitgelegd dat het geen geheim was, maar dat je soms dingen voor jezelf doet die een ander niets aan gaat.....pffff mannen:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

@tinkerbel80 @abj @henrique

Bedankt voor jullie reactie.

 

Ik heb het zelf met mijn vriendinnengroepje gedeeld, met mam en pap (woon nog thuis, dus dan is dat wel handig) en een paar collega's. Bijna iedereen reageerde gelukkig positief. Mam vind het niet super tof. dat vind ik persoonlijk wel heel lastig.

Heb vanochtend/vandaag overdag wel getwijfeld of dat ik het wel moet doen maar ook omdat ik het reten spannend vind voor wat er gaat komen morgen en de dagen daarna.

Hoe zijn jullie hiermee omgegaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Puck123:

@tinkerbel80 @abj @henrique

Bedankt voor jullie reactie.

 

Ik heb het zelf met mijn vriendinnengroepje gedeeld, met mam en pap (woon nog thuis, dus dan is dat wel handig) en een paar collega's. Bijna iedereen reageerde gelukkig positief. Mam vind het niet super tof. dat vind ik persoonlijk wel heel lastig.

Heb vanochtend/vandaag overdag wel getwijfeld of dat ik het wel moet doen maar ook omdat ik het reten spannend vind voor wat er gaat komen morgen en de dagen daarna.

Hoe zijn jullie hiermee omgegaan?

Begrijpt je moeder je wel, of helemaal niet? Ik snap dat je dat vervelend vind. De mening van je moeder blijft altijd belangrijk! Ik heb het gewoon over me heen laten komen. Ik weet zeker dat je straks heel blij bent. Hou de gedachte vast dat je het graag wilt en dat je een "betere" versie van jezelf wordt. Het komt goed, geloof me! :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou de eerste nacht heb ik overleefd. Alles viel me reuze mee ook met de pijn!

 

Op ‎28‎-‎8‎-‎2017 om 19:55 zei Henrique:

Mijn moeder weet het niet, maar ze dacht dat ik een paar kilo was afgevallen haha. Met wat vollere boobs lijkt de rest wat slanker opeens ;-)

dat zijn nog eens fijne complimentjes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.