Ga naar inhoud

Saskia : 27 oktober 2010 Dr Stevens Bergman clinics scheveningen


Saskia

Aanbevolen berichten

Saskia,wow!!! wat een verschil ook al,sta echt paf,bij jezelf zie je dat zo anders vind ik.

ooh en blauw dat je bent joh,hihi dat gaat beurs worden na tal dagen,doe maar rustig aan dus!

ik vind die band er bete ruitzien dan die korset van mij,heb je hem al bekeken in me album?

als ie uit mag,gaatie meteen de fik in,meen ik echt,wat een grrrr!!!!

heb je verder nog terug gepb,t :rolleyes:

beterschap en laat je maar verwennen,mag n u wel eens he, :71::71::71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

slechte nacht gehad enorme last mijn mijn rug van t liggen en darmen die maar kramp bleven geven. Om 5.30 er maar uit gegaan en wachten tot mijn darmen zijn werk gingen doen. En die zijn nu net iets te overactief geworden :ph34r::ph34r: denk een koudje te pakken. Maar ja zo word t daar wel lekker leeg in mijn darmen

Niesen blijft ook nog steeds de hele dag door maar doet geen pijn meer, ben er na t vele niesen aangewend geraakt voel ze wel enorm maar geen pijn.Lijk me toch niet helemaal goed maar weet niet hoe ik ervan af kom.

Mijn tepels zijn wel gevoeliger geworden van al dat ge nies en de zwellingen aan de buitenkant van mijn borsten is enorm en heel gevoelig al ik t aanraak. Je kan er ook een eitje op bakken zo heet dat ze zijn :unsure:. Voelt de hechtingen ook gaan prikken, steken en jeuken. Alleen bij mijn tepel waar de andere hechtingen zitten voel ik niet. Gisteravond was er nog een opening tussen mijn borsten nu zijn ze haast tegen elkaar aangeplakt net 2 billen :huh: mischien toch maar een tandjes losser doen van voren (heb voor sluiting op zijn strakst gedaan gisteren middag)

Buik gedeelte word ik steeds blauwer en dikker zat gisteren een bloeduitstorting over de 1 kant van mijn bovenbeen die naar beneden zakt inmiddels is die uitgebreid over de hele bovenkant van mijn been(rondom bijna) tot aan mij knie bijna is t paars. En het lijkt of ik een paarse slip aan heb ook echt die vorm zit erin.Volgens mijn vriend hoef ik me geen zorgen te maken maar vind t toch een beetje eng en vreemd dat ik bont en blauw word steeds groter op plaatsen waar die helemaal niet is geweest. Het voelt ook kokend aan terwijl mijn handen en voeten ijskoud zijn. Gebruik nu al 9 dagen de arnica druppels maar die hebben dus weinig effect bij mij

Heb me ook gewogen en 5 kilo extra :102::102:

Mijn vriend haalt straks jeneverbes capsules voor me die vocht afdrijvend moeten werken.

Het voelt allemaal niet zo lekker en wat ongemakkelijk maar ik heb geen echte pijn ergens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Saskia, wat een verhaal!

Ik ben vandaag voor het eerst op je topic gekomen en heb het allemaal vol bewondering zitten lezen, ik vind het knap hoor hoe je dit allemaal doet!!

Ik hoop dat je spoedig herstelt, dat alles goed mag gaan en dat het resultaat oogverblindend zal zijn en jij helemaal gelukkig.

Sterkte en beterschap,

XXX Daffy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Saskia,je laatste 2 foto,s echt meid wat een verandering.

vroeg me ook af hoe het met je is?hoor naja lees ineens zo weinig van je,en hoop niet dat je in een dippie zit?want je boobs en al zien er mega goed uit hoor,echt~!

welke bh maat draag je nu? en went je buikband ook al een beetje in middels?

ook beetje van vocht af nu,hier gaat het met de vocht super,alleen nu in me onmgie tijd,phfff weer een balloonie ben ik :ph34r:

hoop je snel weer is te lezen Sas

rustig aan liefss mnoontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Een zeer late reactie van een beschaamd B-Cupje ...

Zag dat je in mijn topic (wat al 2 jaar oud is en ik bij gevolg dus weinig nalees)ergens half oktober mijn ww van me'n album vroeg < mss heb je ondertussen een pb-tje gestuurd en het alsnog gehad , ik weet het niet . Er is in ieder geval nu eentje naar jouw pb onderweg :35:

Volgens mij lig je lekker te herstellen van al dat geweld dat je lichaam aangedaan is .

Mss heb je idd een dipje zoals Moon denkt ? Niet zitten piekeren hoor : posten !

Hier zitten dames genoeg die hetzelfde doormaakten en je'r wel doorsleuren .

Of ben je lekker shoppen ?

Laat wat van je horen hoor !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Heb je vandaag eens een pb-je gestuurd met de hoop op een update hier omdat we toch verschrikkelijk nieuwsgierig zijn hoe het met je gaat .

Ik denk ook dat andere mama's die ong. hetzelfde meemaken (of willen laten doen) wel willen weten hoe je herstel verliep :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.