Ga naar inhoud

Saskia : 27 oktober 2010 Dr Stevens Bergman clinics scheveningen


Saskia

Aanbevolen berichten

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Ik heb nu 75c /80b (omdat ze aan de buitenkant staan heb ik die nodig maar groot zijn mijn borsten niet) hij wil met lipo mischien iets aan de buitenkant weghalen(was mooier zei die) en dan kom ik uit op 75.

Jou 75c (uit je album)is niet die van mij dan lijken ze veel kleiner van mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja maar elke 75C toont anders he,dat is echt zo hoor,en ja dat vergelijken is toch lasig,eigenlijk onmogelijk,denk wel in joui situatie dat je grote gaat krijgen met 450cc hihi heerlijk toch,waar voor je geld ook!

nee denk niet dat je gek veel kleiner moet gaan,maar zelfs dat is moeilijk zeggen,want je krijgt die lift,en dat haalt weer huid weg dus dan weet je ook niet wat het word,lastig...

vertrouw je arts,en desnoods bel je hem er nog over?of ene extra consult?om al je vragen eens te bespreken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben alleen bang dat ze erg breedt worden zo heel erg groot en breedt ben ik nou ook niet. 1.68 62 kilo omvang 75/80.

Als ze zo breed zijn krijg je ze dan nog wel goed in een bh die ik u heb zijn maar smalle cupjes of wring je die er ook gewoon in straks.Moet ze nu al helemaal naar binnen slaan om goed erin te zitten.

Heb het zelf opgemeten mijn borsten zover je dat kan doen en de ene is 15cm breed en de andere 16cm ze beginnen bij mij wel onder mijn oksels. Het loopt dus niet recht naar boven daar wordt dan dan niet nog meer straks?

weet dat ik m gewoon moet vertrouwen maar omdat het verschil van high naar low zo groot is 4 a 5cm in de breedte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de operatie wil ik sowieso nog even passen het ging toen zo snel. Het is niet even een heel brood wat je koopt :blush:. Zal dan ook even nog goed vragen of ze niet te ver naar buiten gaan vallen wat ze nu dus al doen en of hij nog vet weg haal aan de buitenkant zo ja dan worden ze smaller maar ja dan past die grote er ook niet meer in.Volgens hem konden ze nog groter/breder hij deed ze erop leggen en liet de ruimte aan de buitenkanten zien. Ik neem aan de ze zo worden als ik mijn handen plat op mijn borsten duw dan zijn ze rond en breed en vallen ze denk zo'n 1.5/2cm naar buiten en dan opgevuld?

De borsten die ik graag zou willen kan ik toch niet krijgen want daar is mijn begin positie niet goed voor ze zijn nu eenmaal anders van vorm. Ze worden mooier dat weet ik (kan haast niet anders) Maar vind het toch eng omdat je niet weet hoe het eruit zal gaan zien en je een wild vreemde moet vertrouwen dat hij weet wat je mooi vind zonder in je hoofd te kunnen kijken. Heb ook graag alles in eigen hand :unsure: en dat kan nu niet, zou het liefst mee kijken of die wel de goeie erin doet :159::159::159:.

Ik heb er echt enorme zin in maar toch ook wat zenuwen. Maar het idee straks naar het strand te gaan zonder me opgelaten te voelen over me rare borsten vagen de zenuwen gelijk weer weg. Misschien durf ik dan ook wel in de sauna :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hoi Saskia,

Ik heb ook 450 cc. onder de spier, ik heb een high profile gekregen, omdat mijn eigen diameter borst niet zo heel groot is. Ik heb dus wel best veel projectie naar voren, maar vind dat eigenlijk wel heel erg mooi :rolleyes:

Je hebt de link van mijn album denk ik al eens gekregen he, kan je eens spieken. Er staan alleen nog niet zo heel veel foto's in omdat het allemaal nog gezwollen is.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ingrid jou borsten zijn van formaat erg mooi (de perfecte maat) dacht dat er minder inzat als 450cc en dan nog high profile dat is het van mij niks die 455 lp.

Hij kwam eerst met240cc lp en heb toen gezegt dat ik toch wel een paar flinke tieten wilde zo groot als plek voor was maar geen pamela anderson borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hebben net gebeld van de kliniek het wordt 27 oktober :126: de tijd bellen ze een week van te voren door. Volgende week dus hihihihihi. Kijk er echt enorm naar uit behalve naar de pijn maar dat ben je na een paar weekjes al weer kwijt. Heb ook 2 bevalling doorstaan zonder gegil en dat vergeet je ook zo weer dus dit kan ik ook (hoop ik dan maar :rolleyes: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

De anesthesist belde eind van de middag met nog wat vraagje's en probeerde me gerust te stellen voor mijn angst niet goed te kunnen ademen en ik paniek te raken, ben niet de eerste zei hij en dat ik in goede handen was. Het helpt een beetje maar de zenuwen gieren echt door me lijf nu, slapen zit er al een paar dagen niet meer in.

Na de bevalling van mijn zoontje ben ik een dag later met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht aan het zuurstof omdat ik geen adem meer kreeg en vond dit zo eng. Ze hadden in 1x de medicijnen voor mijn hoge bloeddruk stop gezet en dit ging helemaal mis. Hij zei dat je gewoon kan ademen maar dat het zeer doet en als ik in paniek raak dan kunnen ze iets in het infuus geven zodat ik suf word. Ik kan goed door mijn buik ademen ook met de bevallingen maar ja die doet straks ook zeer van de lipo.

Mijn conditie is bijna nul 2 weken terug mijn enkel overbelast met hardlopen waar ik vandaag weer een klein beetje recht op kan lopen maar nog niet helemaal normaal(kuit is stijf). Zit ook nog wat vocht in mijn voet van achter maar niet overdreven. Ben wel flink aan de vitaminen pillen dus hopelijk is dit genoeg.

Door het weinig lopen ook aangekomen een kilo hoop dat dat niet in de weg zit het oude vet moet weg niet het nieuw hhihihi. Ben ook nog niet helemaal gerust over de buikband die ik krijg heb toch liever een korset wat echt overal straks zit dan een band die lijkt mij toch niet overal aansluit. Tocht nog even voor de operatie er met de pc over hebben als ze een korset hebben trek ik die liever aan dan betaal ik wel bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hoi Saskia,

Morgen is het jouw grote dag heb ik begrepen! Ik wil je alvast superveel succes wensen, en laat het maar over je heen komen. Dat ademen is best lastig ja, kreeg jij je prothese nu ook onder de borstspier. Daarvan had ik het gevoel of er een stoeptegel op je longen rust. Maar ik kon wel goed via de buik ademen hoor, dus dat zal bij jou ook vast goed gaan. Ikzelf vind de buikband heerlijk zitten. Kan je zelf natuurlijk zo strak doen als je wilt. Er zit wel verschil in banden, want ik had er ook 1 van iemand gekregen die hem niet meer nodig had na haar ok, en die kan ik niet velen, dat is zo een net een ouderwetse steunkous zegmaar, gewoon soort van verbandachtig materiaal. Ikzelf heb van het ziekenhuis 1 gekregen die uit 3 delen bestaat, horizontale verdeling zegmaar, dus die sluit echt lekker aan. Ik heb m nu superstrak staan voor de compressie ivm dat hematoom, zit echt lekker.

Wat balen joh dat je nu net met een zere enkel zit, maar gelukkig kan je na de ok toch niet zoveel doen, dan rust die ook extra uit! Dat vitaminepillen slikken herken ik wel, al zit t maar tussen de oortjes he, het doet toch goed.

Nou meisje, heeeeeeel veel succes voor morgen, en dat je dromen waar mogen worden!!!!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Saskia,

Ook morgen aan de beurt. Alvast veel succes!!! Dat zal wel lukken met het ademen, zoals de anesthesist al zei, je bent in goede handen, maak je maar niet te veel zorgen. Bij mij is het trouwens altijd zo dat hoe meer ik me zorgen maak, hoe beter dat het meevalt!!

:71::71::71:

Groetjes,

Debke

Link naar reactie
Delen op andere sites

6.00 ging de wekker nog even een glas water gedronken kopje thee en een droog beschuitje. Meer drinken durf ik niet meer ben vergeten tot hoe laat ik mocht drinken van de anesthesist dus dan maar niks. Toch nog redelijk geslapen een paar uurtjes en zit nu weer te shaken van de zenuwen. Zo mijn kindjes naar school brengen en dan nog maar wat boodschapjes halen om de tijd te verdrijven en dan m'n spullen pakken. Alles op t laatste moment zodat de tijd sneller gaat. We gaan om 11.30 weg lekker op tijd voor het geval het druk is onderweg (is normaal 30 minuten rijden),dus geen stress.

Volgens mijn vriend heeft mijn kaak operatie meer pijn gedaan dan deze maar ja dat is al een paar jaar geleden en die pijn ben ik al weer vergeten hihihi. begin dit jaar ben ik ook geopereerd (ook een hele andere plek)dus volgens hem wordt het een eitje dit ja ja hihihi.

Bedankt allemaal voor de berichtje's fijn om te lezen en zodra het kan laat ik weten hoe het gegaan is

groetjes,

Sas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Allemaal,

Hier mijn verslag. We zijn om 11.30 van huis gegaan en waren om 12.20 al bij de kliniek dacht dat ik er om 13.00 moest zijn en dacht half 1 ben ik op tijd maar moest er dus om 12.30 zijn (mijn vriend had wel opgelet hihihi) We werden in de wachtkamer gezet want er kwam net iemand van de operatie kamer. rond 12.45 werden we naar kamer 1 gebracht en moest ik me uitkleden toen kwam de dokter binnen in zijn gewone kleren en die werd toen gebeld dat zijn zoon een scooter ongeluk had gehad en lag in het ziekenhuis. Ik dacht nu gaat de operatie vast niet door maar het was niet de eerste keer zei die dus hij is toen gaan aftekenen. Zo uit de losse pols mijn ene tepel tekenende die een enorm stuk boven die andere dus ben erg benieuwt.

Toen heeft hij zelf nog foto's gemaakt en kwam de zuster die ook foto's maakte dr stevens maakt van elke patiënt zelf foto's dit is de enige arts die dit doet zei ze. de foto's die zei maakte komen in mijn dossier. Toen werd ik gelijk naar de operatie kamer gebracht stond te trillen als een rietje mijn bloeddruk was enorm hoog(onderdruk 98) en ging haast van mijn stokkie. Ik dacht ik krijg nog wel een kalmeringsmiddel maar het was al zover. toen op de operatie tafel geklommen en toen had ik t niet meer stond op t punt om te roepen ik kap er mee, stoppen ik wil naar huis ik wil niet meer. Toen werd de narcose al ingespoten even eng in je hoofd (ik haat dat gevoel zo duizelig dat je wordt)en hoorde de dokter nog zeggen we zullen goed voor je zorgen.

Toen werd ik wakker rond 4 uur helemaal met schokken had het enorm koud en was aan t klappertanden ik heb toen 2 handschoenen gevuld met warm water tegen mijn voeten aangekregen en een badjas en 2 dekbedden hihihi. Ik had totaal geen pijn en ook niet misselijk. ze hadden tijdens de operatie al iets gegevenvoor de misselijkheid.Ik weet van mijn andere operaties dat de pijn pas komt als de narcose is uitgewerkt maar het viel me echt enorm mee. Ze zeiden daar ook je hoeft echt geen pijn te hebben als je iets gaat voelen gelijk zeggen dan krijg je iets. Dat is wel even iets anders dan in een gewoon ziekenhuis waar je eerst moet creperen van de pijn voor je iets krijg. Om 6 uur kreeg ik in het infuus pararatamol en toen werd ik lichtelijk misselijk mijn vriend is geweest toch (die zou eerst niet komen toch lief 2.5 uur ik de file gestaan) van18.45 tot 20.30 is die gebleven ik was helemaal alleen misschien dat hij daarom langer mocht blijven al die tijd was ik misselijk toen om 21.00 een ontspan pilletje in genomen en een minuut later 4 x overgegeven alles kwam eruit. al het water wat ik dronk zakte niet naar beneden ik voelde t zitten. Net een buis die verstopt zat met elke slokje voelde ik het hoger zitten enja als de buis dan vol zit moet die geleegd worden:O(.

Ik raak normaal helemaal in paniek als ik moet overgeven. heb een hele slechte ervaring gehad in het ziekenhuis na mijn hernia operatie moest 12 uur op mijn buik blijven liggen en moest toen overgeven was helemaal in paniek en de zuster heeft me toen enorm uitgescholden en tegen me lopen schreeuwen en dreigde me in het rookhol te zetten als ik niet ophield. Ik heb toen ook een klacht ingediend en de zuster mocht niet meer op de kamer komen waar ik lag. Maarja die angst is er nog steeds ik heb het ze hier vantevoren verteld en ze waren echt heel erg lief. Met z'n 2e stonden ze bij me en gaven ze nieuwe bakjes steeds aan en stelde ze me gerust wat enorm hielp

Toen rond 22.00 weer paracetamol in t infuus en weer werd ik misselijk (ze zeiden dat t daar niet van was) had inmiddels een beschuitje om en een half uur later 3x overgeven ook over mijn buikband (die niet verschoond word) ze kwamen gelijk weer aangesneld:O) met bakjes maar het vloog er overheen.

Even later toch geprobeerd naar de wc te gaan met de zuster op de gang en in het kleine spiegeltje gelijk mijn borsten bekeken de eerste keer. ze zijn helemaal ingetaped plat en wijd en staat enorm ver uitelkaar ze hangen echt onder mijn oksels kan met hand er plat tussen leggen. volgens de zuster trekt dit nog bij????

Ik ben toen van het infuus afgebleven en van het zuurstof wat ik al die tijd nog had gehad. Rond een uur of 5 (denk ik) werd ik ineens enorm beroerd kreeg geen adem meer was zeiknat van het zweet en voelde me niet goed of ik er niet helemaal bij was. Mijn bloeddruk was enorm gezakt en werd weer aan t infuus gelegd kreeg ook weer extra zuurstof en ze heeft bloed afgenomen maar dat was allemaal goed (bloedsuiker en bloedarmoede). Door het infuus kwam mijn bloeddruk weer omhoog. Om dat ik al zoveel moest plassen (eerste wat ik zei toen ik bij kennis was hihihi) dacht ze dat ik genoeg vocht al had.

Door alle pijnstilling valt de pijn enorm mee(het is dragelijk) ik had het allemaal veel erger verwacht en mezelf dus voor niets zo bang gemaakt. van mijn andere operaties heb ik ik meer pijn gehad. En het adememen gaat goed door mijn buik. Ze zeiden daar ook met weggaan pijn is niet goed voor je herstel dus voor het echt pijn doet pijnstillers in memen. De extra paracetamol die ik mag heb ik nog niet ingenomen maar mischien komt dat nog wel het is nu nog niet nodig.

De dokter is de volgende ochtend nog bij me geweest en na de operatie ook en zei dat alles technisch goed is gegaan ik was ook sneller klaar dan verwacht er was 3 uur en een kwartier uitgetrokken en het duurde geloof ik maar 2.5 uur.

Nu het belangrijkste hihihihi aan mijn linkerborst is 100ml wegehaald met lipo rechter borst 50ml en er zit een inplantaat in van 400cc (lp??):o(. dus niet de 455cc die hij vooraf had gezegt. Toen die aan het aftekenen was zei hij dat hij zou kijken wat mooi stond en hoop dat dit straks ook zo is. Is het niet zo dan omdat hij 100cc en 50cc heeft weggehaald het nu gelijk staat aan 300cc en 350cc??. Ik hoefde geen hele grote borsten maar toch wel een flinke(mannen)hand vol hahaha. Ik ben ook helemaal vergeten te vragen of er low profile inzit maar ik neem aan van wel omdat dit zo afgesproken is. Ik zie op jullie foto's allemaal plakkers van de inplantaten heb ik niet gezien??? Maar erzit wat in dus groter zullen ze zeker zijn yeehhhh en hopelijk ook een mooiere vorm dat dan ik zelf had. de rechter borst liep schuin en dit zou hij ook rond maken ben zo benieuwt of het allemaal is gelukt.

Ik heb dus ook een tepelcorectie gehad waar ik erg benieuwt naar ben omdat ze zo laag hingen viel t niet op dat ze 2cm verschillde maar nu ze hoger staan natuurlijk veel meer als ze niet gelijk staan. Zal wel even wennen zijn tepels te hebben zoals ze horen in het midden en waarschijnlijk veel kleiner. Heb gezegt dat ik de grote zoveel mogelijk wilde behouden en dit zou die ook doen?

Ze zijn nu enorm opgezwollen en vol vocht vooral onder mijn armen aan de zijkanten van de lipo en hebben nu een mooi vorm. ze worden steeds groter en zijn enorm warm aan de zijkanten maar dit slinkt straks weer enorm en komen ze echt nog dichter bij elkaar?? Een bh kreeg ik pas de volgende ochtend aan 80 d en ik had 80 b hij zit niet enorm strak. Omdat alles zit ingetaped heb ik dus geen idee hoe het eruit zien. woensdag moet ik voor controle bij de zusters daar en ik neem aan dat dan alle plakkers eraf gaan. 16 december moet ik pas weer naar de arts. Zelfs met de bh staan ze ver uit elkaar maak me daar best zorgen over hij zei dat hij ze dichter naar elkaar toe zou maken mischien dat dit niet kon? ze stonden al erg ver uit elkaar en het lijkt nu nog meer. De bh moet ik maar 2 weken dag en nacht aan houden hij mag ook niet uit om te douchen. verder ben ik het helemaal vergeten hoe lang die daarna moet maar dat hoor ik woensdag wel hij toch niet eerder uit.

Nu mijn buik: Ik heb 1 gaatje boven de venus heuvel 1 in mijn navel en 2 in mijn zij en 2 bij mijn maag ze zijn niet gehecht dus heel mijn buikband zit vol bloed. er is 1800ml weggehaald nu weet ik niet zeker of die 150 ml van mijn borsten daar ook bij zitten. Hij heeft dus venusheuvel gedaan voor het verloop mijn buik maag en de zijkanten. Het is bont en blauw nu. toen ik wegging hebben ze er pleisters opgeplakt dus het heeft niet meer gelekt en ze zij thuis zal er wel enorm veel vocht uitkomen?? Ze bellen straks dus nog maar even vragen of de pleisters er echt niet af moeten(gisteravond gebeld en ze zeiden laten zitten) De buikband zit niet lekker hij hoopt echt op en zit vol deuken dus zit niet mooi gestroomlijnt ook is de onderkant hard van t bloed en die klapt omhoog als je gaat zitten. De band bestaat uit 3 banen en die zitten als je zit ook echt opgehoopt als flinke vet rollen. De band moet 2 weken dag en nacht en dan nog maar halve dagen? Ik mag vanavond douchen tot mij bh en effe snel. Geen idee of 1800 ml echt veel is ze zeiden dat dr stevens altijd tot het uiterste gaat.

Heb niet veel last van mijn buik behalve als mijn vriend die niet zo zacht handig is m strak trekt als de gaasjes verschoond moeten worden. In de kliniek deden ze de band op met zijn 2e zelf is t echt onmgelijk (voor mij dan) om m om te doen(klitteband) zelfs mijn vriend krijg m niet goed bij me om en leunt dan auw auw auw op mijn buik en dan doet die wel zeer. Ook ben ik sinds ik uit de kliniek weg ben heel de dag aan t niezen echt 4,5 x achterelkaar steeds en dan voel ik m ook en mijn borsten ook. Ik heb nogal een harde nies er zit een kriebel in me neus waar de zuuurstof heeft gezeten mischien geiriteerd.Met elke nies heb ik t idee dat mijn hechtingen eruit vliegen bij mijn borsten ik voel ze dan ook zitten. Ben ook ineels flink verkouden en mijn ogen zijn wat dik maar de pijn in mijn hiel is wel helemaal over nu.Woensdag ochten met mijn zoontje wegbrengen kon ik er al redelijk op lopen maar nu echt helemaal geen last meer van. Of die voel ik gewoon niet meer door de pijnstillers.

Uit de bank komen zonder te steunen is een ramp was gister om de bank gaan liggen en ik moest plassen kon echt niet omhoog gelukking was mijn vriend bijna thuis ik had t niet meer hahahahaha. perongengeluk zet ik mijn handen af en toe neer om omhoog te komen en heb gisteravond zonder na te denken de afstandbebieding van mijn bed boven mijn hoofd gepakt (dus arm gestrekt omhoog)pas toen t te laat was had ik t door aai aai aai.

Al met al is de operatie zelf enorm meegevallen hoe het er allemaal uitgaat is nog de vraag maar de kliniek is echt top. Je betaald er ook wel flink voor maar dat krijg je ook wel terug in hele goed zorg. Ze zijn er echt super aardig het personeel allemaal daar kunnen ze in een hoop reguliere ziekenhuis een voorbeeld aan nemen.

Ik ga me weer op de bank storten mijn vriend komt rond 13.00 thuis dus dan kan die me weer eruit hijsen via mijn rug hahahaha

Groetjes,

Sas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Saskia

wow wat een verslag!!

met bh douchen??is dat dat een speciale bh ofzo? snap ik ff niet

en 1800ml eruit,jeetje dat is enorm,bijna dubbele als mijn,terwijl ik toch wel meer buik had?

jeetje wat eeb verslag hihi vind het echt heel dapper ook van je vriend dat ie toch nog gekomen is,zo lief joh van hem.

en waneer maak je foto,s van je lipo zone,s?

je hebt wel veel gaatjes zeg,teminste tegenover mij dan,ik heb er 1boven em schaamstreek ja(die is ook gedaan ja voor verloop naar buik) en aan iedere kant 1 boven me heup/bil naja zijkant je snapt me wle,heb er echt maar 3 en hij is tot onder me borsten geweest.en me rug ook,

jeetje ben razend benieuwd man naar je voor en nafoto,s

en dat je boobs wat wijde ruit elkaar staan,kan best hoor,alles zit nog opgepropt enzo he,denk niet dat je je zorgen moet maken hoor,je hebt tenslotte je wens duidelijk uitgelegt aan je arts.

beterschap Sas en een spoedig herstel

laat je maar lekker verwennen :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.