Ga naar inhoud

Saskia : 27 oktober 2010 Dr Stevens Bergman clinics scheveningen


Saskia

Aanbevolen berichten

Hoi,

Heb net de meeste mommy make over topics gelezen en nu maar zelf ook 1 aangemaakt:O). Ik ben 39 en heb 2 kindjes de eerste zwangerschap 40 kilo aangekomen en bij de 2e rond de 25. Had enorme buiken bij beide (ze wilde erop eigen houtje ook niet uit hahahaha)

Ben in het verleden al meerder malen bij een pc geweest voor een bv de eerste keer was ik zwanger van de eerste toen ik aan de beurt was de 2e x in België geweest voor ik zwanger werd van de 2e en die pc zei dat mijn borsten misvormt waren en dat hij daar niet aan wilde beginnen:O( Was erg verdrietig erna maar blij dat het niet gebeurd is omdat de kliniek niet goed aangeschreven staat en er een hoop daar mis is gegaan nadien.

Volgend jaar ga ik trouwen en meer kindjes kunnen er niet meer komen dus voor de laatste maal een poging en een consult gedaan bij dr timmenga waar ik vorige week ben geweest en ik ben 26 oktober al aan de beurt het kon al begin oktober maar dat vond ik toch net weer even te snel.

Ik heb nu 75 c / 80 b en ik krijg ronde euro siliconenprotheses op zijn aan raadde en die worden via de borst plooi boven de spier geplaatst. Hier stond ik best van te kijken want de andere pc zouden ze onder of tussen de spier plaatsen. dacht ook dat ik misschien een lift nodig zou hebben omdat ze best hangen maar dit was niet nodig. Ik heb ook licht tubulaire borsten (grote tepels die lager staan en borsten staan ver uitelkaar) Heb ook onder de tepel aan de enen kant ruimte voor 2 vinger en aan de andere 3.5 vingers ik hoop dat dat straks niet nog meer opvalt. Helemaal mooi perfect zullen ze niet worden omdat de vorm om mee te beginnen al een beetje anders is dus erg zenuwachtig daarover.

Ik ga voor 300cc mits dit er nog wel natuurlijk uitziet anders iets kleiner 280cc 260cc mijn borsten zijn te smal voor grotere zei de pc. Ik dacht zelf dat 300 al vrij veel was maar zie hier dat dit maar klein is als ik zie wat andere hier hebben;O). Hij begon zelf over 240cc maar dit vond ik net iets te klein, ik laat de beslissing ook over aan hem als die bezig is of het 300cc wordt of net iets minder.

Bij mijn buik die niet overdreven over hangt maar genoeg om me te schamen en niet lekker bij te voelen en vreselijk in de weg zit met zitten met een broek wordt dus ook gelijk iets aangedaan. De pc vond een volledige bwc niet nodig maar twijfel erg of t mooi wordt omdat ik andere heb gezien met minder buik huid die een volledige hebben gekregen met aantrekken van de spieren. Graag hoor ik ook van jullie wat jullie vinden van mijn buik of een mini genoeg is? Buikspieren kunnen bij een kleine niet aangetrokken worden wat ik wel jammer vind maar als een grote niet nodig is dan hoeft dit ook niet natuurlijk. Heb de pc gemaild en die zou voor de operatie nog even kijken naar mijn buikspieren maar eigenlijk maakt dit niet uit omdat het toch niet kan.

Ik geloof dat hier niemand is met een mini buikwand correctie??????

Ik word geholpen in parkkliniek rotterdam normaal kun je daar niet blijven slapen maar omdat ik niet zo goed op narcose reageer wordt het op een dinsdag gedaan als er ook hernia operatie worden gedaan(die moeten 1 nacht blijven) en kan ik dus de nacht blijven slapen. Anders had ik het niet gedaan daar, ik weet van andere operaties die ik heb gehad (gewone) dat ik altijd langer moest blijven. ik heb sarcoidose misschien dat het ook daaraan ligt.

Vandaag heeft de anesthesist nog gebeld die nog wat vraagje's had en die hebben we doorgenomen heb alleen nog steeds de rekening niet gehad wat wel erg handig is voor de lening die ik aanvraag. Hij zou woensdag verstuurd zijn maar nog niets ontvangen maar het zal rond de 7000,- zijn.

Foto's worden van het weekend gemaakt en die zal ik dan in een album plaatsen voor wie die wilt zien;O).

sas

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hi Saskia

welkom :)

we hebben elkaar al gesproken maar wil toch ook even hier reageren uiteraard.

ik vind het apart ja,en brengt mij zeker weer aan het twijfelen,dat jij minder buik hebt als mijn,maar een mini bwc krijg,ik zou klaar zijn met een liposculpture.

ik ben al vrij onzeker,of die lipo me wel gaat helpen aan (mijn grote :( )buikprobleem,en nu helemaal,omdat ik gewoon meer buik heb als jou,en ik ga dan ook 6okt terug op consult naar me arts,om nogmaals weer eens te bespreken hoe of wat rondom me buik.

ik zie idd minder buik hier en daar,en die krijgen een volledige bwc,en resultaat mooi,strak einde verhaal buik,dus ik kan me gewoonweg niet voorstellen dat ik enkel met die lipo geholpen kan zijn,daarintegen snap ik het van jou ook niet,want mijn arts zei weer tegen mij,dat een mini geen nut had in mijn situatie,omdat ik geen huidoverschot heb,en daar dient die mini weer voor,snappen doe ik dat nu weer niet,want jij hebt ook een strak bol buikje,weinig huid overschot zeg maar,dus dit schept voor beide wel verwarring ja ;)

weet je,ik zei al tegen je,ik zal morgen even duidelijke foto,s maken,naakte buik,en met een broek aan,dan zie je waar ik over praat :6:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Saskia, Welkom op het forum... :) Gefeliciteerd gelijk met je datum! GoldenGirl en Dameblanche hebben ook tubeculaire borsten en bij hun is het ook prachtig geworden, misschien een idee om die foto's te bekijken? Verder wil ik je heel veel plezier wensen op het forum! Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Ik heb een volledige bwc gehad met reven van de spieren ik had een aardig buikje maar ook weer niet overdreven mijn pc zei aan een mini heb jij niets vandaar.

Maar als eind resultaat heb ik wel een super platte buik over gehouden.

Op het buikwandforum zie je ook veel resultaten,volgens mij ook van mini bwc.

Blokkendoos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net foto's gemaakt waar kan ik deze het best plaatsten gewoon hier??? in een album of waar je een wachtwoord vor moet hebben? Mij lijkt hier het handigstof niet??

Heb net op een buikwand forum gekeken op 1 moet ik eerst goed gekeurd zijn om te mogen lezen en bij de ander is een arts die vragen beandwoord dus daar ga ik ook zo mijn foto's plaatsen voor een second opinion. weet niet of dit degeen is die jij bedoeld??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Saskia,ik herken echt meteen mij buik erin terug,ik ga zeker foto,s maken,had er wel,maar beetje onduidelijke.

maar ik kan dus ook zo een homp vastpakken en denk zelfs echt in grotere mate dan jij.

ik pb je even als ik ze ook online gezet heb,doe ik niet in de gallery hoor,zet ze dan wel in me bv album :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

ik had je foto's bekeken.. ik heb had dat ook zoon groot stuk vel dat ik kon beetpakken, heb ik alleen geen foto's van.

bij mij zijn ook de buikspieren gedaan en daar ben ik heel erg blij mee mijn buik is nu mooi plat en strak. en stond altijd heel bol

ik denk ook dat alleen het overschot aan vel weg halen bij mij niet genoeg was, hij zei meteen dat mijn buikspieren ook gedaan moest worden die waren echt helemaal uitelkaar gezakt.

en spannend dat je meteen een datum hebt! 1 maandje vliegt zo voorbij :D

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Voor de geen die hier lezen. Was in de war van het zien van sommige buiken hier van de geen die een mommy make over hebben gehad die een grote buikwand correctie kregen inplaats van een kleine. Ik ben toen terug geweest naar mijn pc en die zei dat ik toch een grote nodig had met reven van de spieren maar hij wilde dit pertinent niet in 1 operatie doen dus ben toen op zoek gegaan naar een nadere pc.

Heb iemand gevonden die navels binnenwaard's hecht dus dacht dat is m net geweest en de verwarring is nu nog groter. Te beginnen met mijn borsten de oude pc wilde 300 high profile op de spier (eigenlijk 240 en niet meer dan 300) een lift was niet nodig.

Nu bij deze pc een gewone bv zat er niet in het word een lift met 400cc tot 450 cc low profile de ander zei mijn borsten zijn te smal en deze zij juist anders om hij liet t ook zien met verschillende protheses (bij de andere niets gezien). Omdat mijn borsten ongelijk zijn doet hij er niet 2 verschillende maten in maar haalt aan de ene kant met liposuctie wat weg(wist niet eens dat t kon)

Ook mijn tepels die te laag zitten plaats hij iets naar boven want deze hingen nu onder de lijn zei hij dus het moest een lift worden.

Nu naar mijn buik nog meer verwarring geen kleine buikwand correctie en ook geen grote buikwand correctie maar alleen lipo sculptuur helemaal rond om. Met de nieuwe techniek maak hij een schaafwond onder de huid waardoor deze samentrekt en dus weer strak? hij wilt 2.5 liter weg halen mijn buik zal wel iets bol blijven dit zit in mijn bouw had dit ook toen ik vroeger 50 kilo woog dachten ze dat ik zwanger was:O((mijn dochter van 8 heeft ook een bol buikje).

Maar ja heel iets anders dus omdat ik wil blijven slapen wordt het dan in scheveningen gedaan in Vlaardingen wordt je naar een hotel gebracht en daar komt dan om de 2 uur iemand langs. Dit zie ik niet zitten ik reageer slecht op narcose en weet dat ik echt niet vervoerd kan worden. Hij vond met 2 ingrepen ook beter om dan daar te gaan. Maar tis daar heel druk dus zal pas waarschijnlijk dan eind november aan de beurt zijn of er valt iemand uit dit wist hij zeer binnenkort (denk 1 die twijfelt )

Verwarring al om er was wel een klik bij deze pc voelde me echt helemaal op mijn gemak en wil m ook geloven maar ja twijfel twijfel trek die lap echt strak met alleen lipo? volgens hem wel hij zei ik garandeer je dat het strak wordt. Hij zei wel dat als je naar voren hangt blijf je wel iets van vel houden maar dat is normaal???

Wat vinden jullie???(foto's staan in de galerij schrik niet erg dicht bij genomen en close-up)

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ze maken het je wel lastig he.. lijkt me erg moeilijk om te kiezen wat nou het beste is.. denk dat je gewoon veel voor en na foto's moet bekijken en jezelf daarmee vergelijken...

gewoon doen wat jou het beste lijkt dan toch..

wel erg verwarrend dat ze verschillende dingen zeggen.. maarja iedereen heeft een eigen manier he..

nou succes met het maken van een beslissing..!!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi moon

als je op youtube kijkt en dr jeroen stevens in tikt komen er allemaal video consulten. zie dan liposuctie. Er staan ook andere interesante fimpjes van m op hij legt t allemaal heel goed uit.

Sammiej had de foto's van je buik bij me maar niet laten zien omdat een bwc niet werd gedaan door hem. Fotos van lipo zijn er weinig van buik/maag/flanken, van benen en billen zie je ze wel overal.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hoi Saskia,

Jeetje, inderdaad lastig met al die verschillende adviezen he...

Ik geloof dat je op het bwc-forum ook bij v. Selm een vraag had gesteld he.

Ikzelf ben super tevreden over mijn volledige bwc, en ook blij dat ik een borstlift heb laten doen. Ok, het is nog een beetje eng die korstjes langs de tepels enzo, maar volgens mij worden het hele mooie fijne littekentjes. Ik zal je per pb ff mijn ww geven, kan je de foto's bekijken.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ingrid,

ja dat klopt die rade een volledige bwc aan. Het is echt enorm mooi geworden bij jou zeg echt super strak :136: geen los velletje of vet te zien maar vet had je volgens mij al niet. Als de zwelling weg is heb je vast een sixpack :rolleyes:. Je borsten zien er nu al erg natuurlijk uit.

Zonder reven van de spieren zal ik altijd dat bolle blijven houden wand van trainen krijg je die toch niet meer strak als ze uitgelubberd zijn? Heb vanwege mijn rug ook enorme moeite met buikspieroefeningen doen. Ik doe nu wel 3x in de week hardlopen, ben net begonnen dus t stel nog niets voor zit pas bij les 4 die ik al 3x heb herhaald :unsure:. 7 x 2 minuten met pauzes van 2 minuten als ik terug ben is mijn maag die heel bol staat normaal echt super strak en plat. Sta dan dus ook graag voor de spiegel hahahahaha. Ik adem heel diep met lopen dus denk dat t ook mijn longen zijn.

Heb inmiddels op youtube heel veel filpjes van lipo gezien ook grote bwc met buikjes dat ik denk welke buik die waren al strak zo strak heb ik m nooit gehad toen ik jong was. Filmpjes zijn uit amerika en daar doen ze het makkelijker mischien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je filmpjes gekeken die je me stuurde Sas,en het beloofd wel wat he,heb je inmiddels ook mijn verhaal gepb,t na me consult vanmiddag,

het blijft gokken op de jusite keus maken dus,en doen wat je hart ingeeft,ik vertrouw me arts,en ga ervoor,hopenlijk jij ook?

wou dat ik je kon helpen,maar de keus moet je zelf maken meid,je kan en mag me altijd pb,en he,met vragen enzo,weet je wel :6:

hopenlijk kom je eruit,en anders toch weer ene consult maken??? en even goed bespreken weer,voor en nadelen en welke garantie je krijgt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaa van buik benen billen enzo.. zie je vaak lipo van..

mijn buik is na het avond eten ook nog beetje bol.. alleen overdag niet..

ik ga nu ook 2 keer in de week sporten om mijn buikspieren ook wat steviger te maken en dan zie ik het wel.. ik ben nu al zo blij met het resultaat dat ik het niet erg vind dat mijn buik in de avond iets boller is volgens mij is dit ook wel normaal na je avond eten toch..???

ja je moet gewoon doen waar naar jou gevoel naar uit gaat en der gewoon voor gaan..

weet zeker dat er wel vooruitgang komt met wat je ook zal kiezen toch..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik blijf bij de lipo en denk dat dit ook beter is voor mijn lichaam zo heel sterk ben ik niet een een bwc is toch een grote ingreep helemaal dan met een borstlift. Qua kosten maakt t haast niet uit bij de bergman kliniek jeetje wat zijn die duur zeg. Ik ben misschien 27 oktober al aan de beurt hij had t zelf over eind november maar er is misschien een gaatje daar hoor ik snel wat over.

De grootte kan ik nog definitief besluiten voor de operatie ze hebben ze in alle maten liggen. Er staat nu 455cc lp in de planning wel iets anders dan 300cc hp bij de ander. z'n secretaresse zij dat hij hele mooie natuurlijke borsten maak. Ik had met passen een pushup bh aan en een strak zwart tuitje weet ik veel hij stond helemaal strak met 400cc. Ik had een wit shirt moeten aan doen zei hij, die doe ik dan aan met een losse bh of effe zoeken of ik nog een zwangerschap's/voeding bh ergens heb liggen in DD(zo groot waren ze toen)

Mijn vriend ziet de 455cc uiteraard zitten hahahaha. Had geen idee dat er zoveel plek voor zou zijn helemaal met een lift, volgens de andere pc wilde die niet hoger gaan dan 300cc die wilde eigenlijk 240cc doen.

Hij gaat 3.5 uur opereren heeft hij ingepland

Link naar reactie
Delen op andere sites

Saskia,toch erg fijn he,dat je al geholpen kan zijn met een lipo,scheelt toch een enorme bak met een bwc hoor.

die filmpjes beloven enorm wat he,suoer,word ik wel vrolijk van,en die kleine sende die ze maken voor die lipo,neme ik op de koop toe,vermoed dat je die na jaar niet eens meer zie,of amper dan,heerlijk idee!

ja je borsten zullen goed terecht komen met ene lift,en langer plezier ook he,mag ook wel voor dat geld.

je gaat echt een mega metamorfose ondergaan,ben echt super benieuwd joh.

ik ga volgende week even em voor situatie van me buik plaatsen en erna hopenlijk snel me nieuwe resultaat.

jammer dat je erg veel geduld moet heben he met eind resultaat,me arts zei wel van 4tot 6mnd geduld tot je wat beters ziet :unsure:

maar goed,dan hebben we er wat moois, voor terug he :1bouncingboobs::1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

iemand enig idee hoeveel cupmaten 450cc lp is. Door de lp mp en hp zie ik door de bomen het bos niet meer hahahahaha. Ik vind 2 grote cup maten verschil genoeg kan geen tiet meer zien nu hihihi. Heb de hele galerij doorgespit maar niemand met rond de 450cc lp rond op de spier of tussen. Heb er wel 1 gezien met 450cc waar ik totaal geen verschil in zag met voor en na kon niet vinden of dit er ook echt in is gegaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

welke prothesen is het sakia?en dan kan je mischien op de schema van hun kijken?dan weet je de diameter en projectie en kan je een beetje inschatten? 450 klinkt zeker als 2cupmaten,kreeg je anatomische of ronde?dual plane en of achter de spier,verdwijnt e rnog iets weg he,tussen de 20 en 45 cc ongeveer

Link naar reactie
Delen op andere sites

silicone protheses low profile rond merk geen idee kan op hun site ook niets vinden. Ze waren enorm breedt vind het ook zo vreemd van high naar low dat zijn toch 2 uiterste? Ze voelde erg prettig aan en waren licht geruwd.

Hoe meer cc ze waren hoe breder ze werden worden mijn borsten dan niet erg breedt? denk eurosiliconen?

Hoe die ze plaats weet ik niet dan hoor ik nog van m als die beld (hopelijk vandaag of morgen)

Ja dat dacht ik ook als ze onder de spier gaan valt er een stuk weg.

Heb ook borsten gezien die met 450cc 4 cupmaten omhoog gingen dan kan ik niet meer in mijn trouwjurk :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

weet niet of ik het goede merk heb de gegeen die ik eerst zou krijgen

high profile

240cc breedt 10.5cm hoog 3.9cm

300cc breedt 11.1cm hoog 4.4cm

low profile

450cc breedt 14.7cm hoog 3.8cm

500cc breedt 15.3cm hoog 4.0 cm

Dan is 450cc (zag er geen 455cc bij staan) zelf minder dan 300cc en gelijk aan 240cc dat is dus niet zo groot? Zo naar benenden kijkend in m'n blousje was t toch best flink en dat was 400cc(had geen grotere pas daar)

Of lijken ze ook groter doordat ze breder zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja hoe breder hoe groter ze wel lijken ja,maar hoe breder hoe minder projectie,zo kan je dat zien zeg maar

ik vind het wel tegenstrijdig ja,van high naar low,maar zal denk beste passen bij je?

ik krijg ook dit keer eurosiliconen,heb nu allergan(macghan)

eurosiliconen zijn frans,magchan amerikaans,mentor en magchan krijgen net 1controle meeer,maar eurosiliconen zijn wel de marktleider van alledrie die merken,dus niks mis mee en evengoed hoor.

wat is trouwens je ondermaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.