Ga naar inhoud

Buikspieroefeningen?


Aanbevolen berichten

Heyyyyy nou ik ben een week na de borstvergroting en wat valt me (naast me mooie aanwinsten) op?.....mijn buikspieren lijken wel weg te zijn ....ik heb ineens een klein bol en beetje flubberig buikje....watskebeurd?!!!! Okey ik loop in weze nog drie dagen stoelgang achter ....maar dan nog.....waar is mijn platte buik gebleven? Ik ben ook niet dikke geworden, het lijkt wel alsof ie niet aangespannen is.

 

Ik heb altijd een platte gespierde buik en nu in eens niet. Hebben meer meiden dit? 

 

Zijn er buikspieroefeningen die je kan doen zonder dat de borstspieren  belast worden? 

 

Vanaf wanneer zou je weer buikspier oefeningen kunnen doen? 

 

Ik ben benieuwd!! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja rot he. Dit is waarschijnlijk nog vocht van de narcose, ook je constipatie zou daarvan kunnen zijn, heb ik al gehoord. Veel water / brandnetelthee drinken! 

 

Je mag ook echt pas na 6 tot 8 weken beginnen met sporten normaal gezien. Ook al doe je buik- of beenspieren. Toen ik mijn arts vroeg waarom, zei hij dat wanneer je bloed sneller gaat stromen bij bepaalde oefeningen, dat slecht kan zijn voor je (inwendige) wondes en/of litteken. Mss is het bij jouw arts anders, maar ik zou het wel eerst vragen :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bekend verhaal...... ik leek wel zwanger net na de operatie. Buik stond bol en strak. 

Ben veel water en brandnetelthee gaan drinken. En na 1,5 /2 weken was het weg. 

 

Geen zorgen maken is allemaal vocht door de narcose. Trekt vanzelf wel weg.

en niet naar de wc gaan helpt bij mij ook nooit, gaat de buik ook lekker strak staan. 

 

Wat betreft sporten, zou ik toch echt mee wachten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja je krijgt er helaas de eerste tijd naast twee mooie grote borsten ook een ongevraagde bolle buik bij.

Het trekt wel weg gelukkig. Goed blijven drinken, rust nemen, niet sporten voor de 6 weken en dat bolle buikje gaat vanzelf weer weg ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed om te lezen dat het gewoon goed gaat komen!!!! Ik dacht echt....en wat is dit :huh: toen ik in spiegel keek. Ze hebben er drie geplaatst :P. Hahaha maar gelukkig niet dus. Dat van die snelle bloedsomloop wist ik niet, wel echt goed om te weten want idd ik dacht al....ik ga squats doen....maar niet dus. Ik kan niet zo goed stil zitten en wachten (wat waarschijnlijk al opgevallen was) maar okey ik zal het wel doen. Dank jullie meiden!!! En ik ga brandnetelthee kopen 

 

kus :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

En van buikspieren naar bh's. Nou weet ik natuurlijk dat ik overdag nog mijn sexy compressie bh aan moet en dat is prima......maaaaaar ik kon mezelf niet bedwingen om even langs de Hunkemöller te lopen en een bh te passen. Dus ik pak een willekeurige bh maat 75C want dat dacht ik te hebben...paste voor geen meter. Dus een lieftallige dame kwam mij opmeten, mij en mijn nieuwe meisjes. En OMG ik heb dus 70F. Nah ik dacht het zal wel, geef maar een D. Paste niet dus E....ook niet dus echt een F (niet dat ik het erg vind want ze zijn prachtig). Nou is het maar twee weken geleden dat ik geopereerd ben, dus er zit misschien nog vocht in?? 

 

Maar nu vraag ik me dus af....zijn er nog meer meiden die niet zo goed konden/kunnen wachten en ook zich hebben laten opmeten? Waar kwamen jullie op uit? En wat zijn jullie ervaringen met slinken? 

 

Mijn borsten lijken helemaal niet zo groot, maar blijkbaar zijn ze het wel (ik moet ook nog een paar knopjes omzetten in me hoofd geloof ik Hahha). Ik ben van AA naar 330cc gegaan en nu twee weken na de operatie opgemeten en een 70F

 

Ik ben benieuwd naar jullie reacties :P

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is vrij normaal dat de cupmaat best groot is terwijl ze klein ogen. De vorm van je borst is anders dan een "echte" borst. En dat ga je in de cupmaten zien. Wacht ook nog even af dat het straks allemaal verandert ;) 

 

ik vind wel dat de bh's je heeeeel mooi staan! Je hebt twee mooie dames! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

haa meid, allereerst gefeliciteerd met je borsten!

het is normal dat door de prothese, je cupmaat GROOT is, maar qua zicht het kleiner lijkt..

helaas kun je de maat op 2 weken naar de operatie nog niet meten, dit in verband met het beroemde "Ploppen" maar ook door het vele vocht wat je vasthoudt..

 

ze zeggen dat je met 6 weken PO gewone bh's mag dragen, ik vond het persoonlijk nog niet prettig, en ik had bh's gekocht die een 2 weken later ineens te klein waren.. maar ik heb ook BH's gehad die ineens te groot waren.. afhankelijk van het merk..

ik snap je blijheid, maar kijk over een week of 6 wat je maat wordt ,dan is het wel ongeveer duidelijk en ben je je vocht kwijt.. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden zei TessaDLCDP:

haa meid, allereerst gefeliciteerd met je borsten!

het is normal dat door de prothese, je cupmaat GROOT is, maar qua zicht het kleiner lijkt..

helaas kun je de maat op 2 weken naar de operatie nog niet meten, dit in verband met het beroemde "Ploppen" maar ook door het vele vocht wat je vasthoudt..

 

ze zeggen dat je met 6 weken PO gewone bh's mag dragen, ik vond het persoonlijk nog niet prettig, en ik had bh's gekocht die een 2 weken later ineens te klein waren.. maar ik heb ook BH's gehad die ineens te groot waren.. afhankelijk van het merk..

ik snap je blijheid, maar kijk over een week of 6 wat je maat wordt ,dan is het wel ongeveer duidelijk en ben je je vocht kwijt.. x

Vertel me...wat is ploppen :):blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-5-2017 om 18:48 zei TessaDLCDP:

Haha no problem! Dat ze op de juiste plek zitten, ooit is er het woord "ploppen" hier verzonnen :152:

Hahaha okey...ik dacht al...wat heb ik gemist Hahaha....was het de popcorn of was ik het :P:38:. Ik denk dat ze al geplopt zijn, ze zijn veel ronder dan eerst en zijn niet meer van plek veranderd. Best wel typisch hoe ze van vorm wel nog veranderd zijn ten opzicht van net na de operatie. Toen waren het meer heuvels en nu worden ze echt rond. 

 

Ik zit nu in week drie en ik mag zonder compressie bh slapen, maar vind het toch nog wel fijn met....aka ik durf nog niet :7:. Vanaf wanneer zijn jullie zonder gaan slapen? En wat was de hoofdreden? Opzich zit de bh nog niet echt in de weg....ik heb alleen mega gevoelige tepels...echt onwijs :blush:....het eerste wat ik dacht was..er zit nog gevoel in :43:maar Omg dat wordt nog wat morgen op mijn werk. Zal een uitdaging worden om niet in een overleg over me borsten te wrijven in een poging mijn tepels koest te houden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-5-2017 om 23:44 zei Rocker:

Hahaha ja ik kijk ook serieus uit naar legday over 3 weken :45:

Ja je denkt daar niet over na dat je er naar snakt. We hopen maar dat we niet gaan lubberen....net zo voor de zomer. Trakke borsten met pudding beentjes eronder:20::3:

 

maar ook squats mogen dus niet :23:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik moest de bh echt 6 weken dragen hoor, en ik heb hem zeker tot 12 weken gedragen, zonder vond ik gewoon niet fijn! Ploppen gebeurd trouwens meestal tussen de 6 en 8 weken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei TessaDLCDP:

ik moest de bh echt 6 weken dragen hoor, en ik heb hem zeker tot 12 weken gedragen, zonder vond ik gewoon niet fijn! Ploppen gebeurd trouwens meestal tussen de 6 en 8 weken :)

 Wel he, ik vond mezelf al een pussy....maar ik denk dat het gewoon ook beter is om hem nog even om te houden.

 Ahhhh het ploppen moet nog gebeurden dus.....ik wacht met spanning af. 

 

:7: xx Dollywood

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Dollywood:

maar ook squats mogen dus niet :23:

 

Nope echt helemaal niks. 
Maar hé niemand die in de zomer naar onze benen gaat kijken, die kijken allemaal naar onze tetten :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-5-2017 om 18:48 zei TessaDLCDP:

Haha no problem! Dat ze op de juiste plek zitten, ooit is er het woord "ploppen" hier verzonnen :152:

Kan het zijn dat mijn rechter borst wel al gelopt is maar de linker nog niet? Ik zie sinds vanmorgen een verschil tusssm links en rechts :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk niet dat dat al het geval is, maar het kan wel zijn dat je ene prothese sneller zakt dan de ander. Dat is normaal. Heb sinds afgelopen week ook scheve tetten haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Rocker:

Ik denk niet dat dat al het geval is, maar het kan wel zijn dat je ene prothese sneller zakt dan de ander. Dat is normaal. Heb sinds afgelopen week ook scheve tetten haha. 

Ja bij mij scheet het bijna een cm. Maar jij hebt het ook begrijp ik. Duimen voor gelijke tetten :3:. Blijft allemaal nog even spannend denk ik, na 8 weken zijn ze zoals ze definitief zijn toch? Nog even peentjes zweten dan 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Dollywood Ja haha ze zijn bij mij ook lekker scheef aan het zijn. Maar is niet echt in cm maar meer in de vorm. 

Het stomme is dat ik vanaf de voorkant gezien de linker tiet mooier vind maar vanaf de zijkant de rechter haha. Kijk maar in m'n album, dan zie je wat ik bedoel :P
En volgens mij gaat de borstspier tussen de 8 en 12 weken ontspannen (ploppen:153:) maar het echte definitieve resultaat kan nog langer duren dacht ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 11-5-2017 om 16:46 zei Rocker:

@Dollywood Ja haha ze zijn bij mij ook lekker scheef aan het zijn. Maar is niet echt in cm maar meer in de vorm. 

Het stomme is dat ik vanaf de voorkant gezien de linker tiet mooier vind maar vanaf de zijkant de rechter haha. Kijk maar in m'n album, dan zie je wat ik bedoel :P
En volgens mij gaat de borstspier tussen de 8 en 12 weken ontspannen (ploppen:153:) maar het echte definitieve resultaat kan nog langer duren dacht ik. 

Heyyy hoe is het nu met jou borsten?? Mijne zijn nog steeds ongelijk :22:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.