Ga naar inhoud

Buikspieroefeningen?


Aanbevolen berichten

Op Saturday, April 29, 2017 om 00:52 zei Dollywood:

Heyyyyy nou ik ben een week na de borstvergroting en wat valt me (naast me mooie aanwinsten) op?.....mijn buikspieren lijken wel weg te zijn ....ik heb ineens een klein bol en beetje flubberig buikje....watskebeurd?!!!! Okey ik loop in weze nog drie dagen stoelgang achter ....maar dan nog.....waar is mijn platte buik gebleven? Ik ben ook niet dikke geworden, het lijkt wel alsof ie niet aangespannen is.

 

Ik heb altijd een platte gespierde buik en nu in eens niet. Hebben meer meiden dit? 

 

Zijn er buikspieroefeningen die je kan doen zonder dat de borstspieren  belast worden? 

 

Vanaf wanneer zou je weer buikspier oefeningen kunnen doen? 

 

Ik ben benieuwd!! Xx

Oef ben dus niet alleen! Heb daar ook zo'n last van, van die opgezette buik.. stoelgang is idd ook een beetje een probleem bij me. Maar das nu wel het minste van mijn zorgen. Dat eerst maar mijn boobs mooi genezen. Vooral niks forceren denk ik dan. 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Dollywood:

Heyyy hoe is het nu met jou borsten?? Mijne zijn nog steeds ongelijk :22:

 

Haay, euh die van mij zijn nu wel redelijk gelijk, nog niet helemaal maar dat waren ze voorheen ook niet dacht ik.

Kijk anders even in m'n album :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.