Ga naar inhoud

Ivm. vergoeding, geen privé kliniek. Moet mijn keus veranderen maar kom er niet uit.


Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei visje83:

Thanks!  Komt goed.  Vond vandaag alleen echt tegenvallen dat de moed mij in de schoenen is gezakt voor vergoeding.  

Ja snap ik ,.. Ik ben zelf in mmc geweest en vergoeding ook gehad. Ben er erg tevreden over en blij dat ik het daar heb laten doen... Zou zonde zijn als je het vergoed krijgt en je het niet gebruikt. Toch veel geld...:53: slaap er lekker ff nachtje over en dan weer verder kijken. Succes. Meis x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben sinds kort fan van dr. Kolkman. Hij werkt in het Amphia ziekenhuis en heeft veel goede recensies. Ik ben al veel mooie borsten van hem tegen gekomen op het forum. (Kim1985, Maruu? en nog een aantal) Toen ik op het consult was heeft hij mij een heel fotoboek laten zien met voor- en na foto's van dames die van niks kwamen en hele mooie borsten hebben gekregen. 

Heb het idee dat de nazorg ook goed geregeld is. Je blijft standaard 1 nacht in het ziekenhuis en gaat (weet ik even niet meer zeker) ook eens in de 5 jaar standaard op controle. 

Er zijn volgens mij genoeg goede artsen te vinden alleen maakt het jouw keus er niet makkelijker op. 

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik dan niet snapt is dat de arts in het ziekenhuis zei dat iedereen een inframammaireplooi heeft zodra je maar meer dan 1 mm hebt?  Dus hoe kan iemand met bijvoorbeeld 7 mm het dan toch vegoed krijgen?  

 

Ik heb geen plooi maar volgens deze arts dan wel weer een inframammaireplooi?( 5 max mm borstweefsel )  Dat had volgens hem iedereen die naar beetje weefsel had (1 mm<) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Joy1980:

Ik ben sinds kort fan van dr. Kolkman. Hij werkt in het Amphia ziekenhuis en heeft veel goede recensies. Ik ben al veel mooie borsten van hem tegen gekomen op het forum. (Kim1985, Maruu? en nog een aantal) Toen ik op het consult was heeft hij mij een heel fotoboek laten zien met voor- en na foto's van dames die van niks kwamen en hele mooie borsten hebben gekregen. 

Heb het idee dat de nazorg ook goed geregeld is. Je blijft standaard 1 nacht in het ziekenhuis en gaat (weet ik even niet meer zeker) ook eens in de 5 jaar standaard op controle. 

Er zijn volgens mij genoeg goede artsen te vinden alleen maakt het jouw keus er niet makkelijker op. 

Succes!

Welke locatie werkt kalkman?  

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei visje83:

Wat ik dan niet snapt is dat de arts in het ziekenhuis zei dat iedereen een inframammaireplooi heeft zodra je maar meer dan 1 mm hebt?  Dus hoe kan iemand met bijvoorbeeld 7 mm het dan toch vegoed krijgen?  

 

Ik heb geen plooi maar volgens deze arts dan wel weer een inframammaireplooi?( 5 max mm borstweefsel )  Dat had volgens hem iedereen die naar beetje weefsel had (1 mm<) 

 

Ik heb geen idee, zover heb ik het nog niet onderzocht,. Wel beetje muggenziften van hem.

Lijkt mij dan ook geen beste arts voor een bv.

Maar net wat je zegt, je kan beter gelukkig zijn met een goede keuze dan ergens heen gaan waar je eigenlijk niet wil zijn. 

Ik wacht alleen nio af, zegt mijn gevoel nee dan ga ik ook naar straten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei visje83:

Welke locatie werkt kalkman?  

Dr. Kolkman werkt in het Amphia ziekenhuis Langendijk Breda.  Als je de zoekbalk rechtsboven gebruikt of hem gaat googleen dan kom je al een hoop tegen.  Als je zijn werk wilt zien, dan kan je bij mij kijken en wellicht kom je nog meer foto's van anderen tegen in de gallerij. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op Wed Apr 26 2017 om 11:04 zei visje83:

Heb toch nog een nieuwe afspraak gemaakt in een ander ziekenhuis. Als daarna nog steeds twijfel ga ik na van Straten. 

 

Hoi visje,.

Echo gehad, ook de rekening daarvan 81euro.

Dikste punt links 0.8 en rechts 0.6

Nio heeft de aanvraag verstuurd maar zei ook dat ze misschien wel moeilijk konden gaan doen omdat ik 3 kids heb.

lege borsten is wat anders dan aplasie zei hij. Dus ik wacht het rustig af heb wel telkens zin om te bellen Of ze al wat gehoord hebben,.... wachten duurt lang.

Hoe is het met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei SFD:

Hoi visje,.

Echo gehad, ook de rekening daarvan 81euro.

Dikste punt links 0.8 en rechts 0.6

Nio heeft de aanvraag verstuurd maar zei ook dat ze misschien wel moeilijk konden gaan doen omdat ik 3 kids heb.

lege borsten is wat anders dan aplasie zei hij. Dus ik wacht het rustig af heb wel telkens zin om te bellen Of ze al wat gehoord hebben,.... wachten duurt lang.

Hoe is het met jou?

 

Hier gisteren bij een andere arts geweest en daar had ik een heel goed gevoel over.  Hij gaf aan dat ik zeker in aanmerking hoorde te komen.  

Heb nooit wat gehad,  ondanks kinderen.  De aanvraag is gisteren de deur uit gegaan. 

Blijf je bij nio als de vergoeding wiet afgewezen?  Of ga je dan toch na van Straten? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 5 weeks later...
3 uur geleden zei SFD:

@Ellen125

ik zie nu je bericht pas,.

inderdaad nio boobs en wel eind juli dus dat is al bijna,.. begin steeds zenuwachtiger te worden

 

Spannend! Komt goed hoor. Hij maakt mooie borsten, weinig om zenuwachtig voor te zijn. Dacht echt achteraf waar heb ik mij zo druk om gemaakt :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.