Ga naar inhoud

Ivm. vergoeding, geen privé kliniek. Moet mijn keus veranderen maar kom er niet uit.


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Na 3 uur zoeken en kijken (en alle andere dagen niet mee geteld) weet ik het echt niet meer. :unsure:

Dus toch maar een nieuwe discussie aanmaken misschien dat jullie wat advies hebben.???

 

Na alle waarschijnlijkheid krijg ik het vergoed. Met het Criteria geen borstplooi en maar 6 milimeter op het dikste punt val ik m.i. onder de vergoeding.

Huisarts gaf duidelijk aplasie aan.

Nu is het zo dat ik al mijn zinnen op frans straten heb staan Ik vind dat hij geweldige borsten maakt die precies zo zijn als ik ze zou willen.

maar deze werkt niet met vergoedingen en onder de verzekerings voorwaarden staat "geen behandeling in privé kliniek".

Ik moet dus opzoek naar een andere arts wat ik ontzettend moeilijk vind.

 

Misschien dat ik wat advies kan krijgen in mijn zoektocht.

Welke ziekenhuizen raden jullie aan?

Of zelfstandige kliniek (dit is weer wat anders dan een privé kliniek) zoals bergman of velthuis 

Tot nu toe ben ik gekomen tot:

Plovier, Nio en Selms waarvan ik denk dat ze te vergelijken zijn met frans of klopt dit niet,..

Of bergman of Veldhuis? 

Ik heb dus aa maar tijdens borstvoeding had ik volle C wat eigenlijk onwerkelijk is zie foto's openbaar dus er is wel ruimte.

Ik zou graag volle c/d liefst mooie D natuurlijk :blush: met vaste gel (als we het toch doen kunnen we beter de grootste nemen :D)

Waar kan ik dan het beste naartoe gaan? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn eerste bv bij het velthuiskliniek gehad en super tevreden altijd over geweest..toch ben ik blij dat ik nu mijn wissel bij dr.van tits heb laten doen...zowel werkzaam in velthuiskliniek als in het maxima medisch centrum Eindhoven bij cosmedics.. Ik kan je deze beste man zeker aanraden... Is ook wel eens op tv bij lelijke eendjes geweest. Paar weken geleden nog.. 

Voor vragen mag je me altijd benaderen 

xxx:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei SFD:

Maar werken deze ook in een ziekenhuis? En zijn ze een beetje vergelijkbaar 

Nio en van Selms allebei in het olvg-west in Amsterdam. 

Van Tits in Veldhoven (dacht ik) in het ziekenhuis (zou je ff moeten googlen)

Plovier heeft een privékliniek en zit in België,  weet niet of die dan onder de vergoeding valt....

Voor een consult in een ziekenhuis moet je wel een verwijzing van je huisarts hebben, om een afspraak te maken :)

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel!

Erg hè maar heb gewoon veel twijfels nu waar ik heen moet,.. word er gek van uren op internet lezen en zoeken maar bij geen 1 denk ik yes,.. 

Had na maanden zoeken en lezen me helemaal op straten gericht. Mijn afspraak daar laat ik wel doorgaan mocht de verzekering toch moeilijk doen, wil ook graag zijn advies horen.

Net wat je zegt denk dat ik maar naar meerdere ga voor een consult.

 

Zijn er meer met aa naar nio geweest waar foto's van zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden zei SFD:

Dankjewel!

Erg hè maar heb gewoon veel twijfels nu waar ik heen moet,.. word er gek van uren op internet lezen en zoeken maar bij geen 1 denk ik yes,.. 

Had na maanden zoeken en lezen me helemaal op straten gericht. Mijn afspraak daar laat ik wel doorgaan mocht de verzekering toch moeilijk doen, wil ook graag zijn advies horen.

Net wat je zegt denk dat ik maar naar meerdere ga voor een consult.

 

Zijn er meer met aa naar nio geweest waar foto's van zijn?

Dr.Nio is hier zo populair dat hij een hier topic heeft. 

Mijn dochter en ik zijn allebei door Dr.Nio geholpen en nog steeds  tevreden met het resultaat.

Succes met je zoektocht.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei SFD:

Dankjewel!

Erg hè maar heb gewoon veel twijfels nu waar ik heen moet,.. word er gek van uren op internet lezen en zoeken maar bij geen 1 denk ik yes,.. 

Had na maanden zoeken en lezen me helemaal op straten gericht. Mijn afspraak daar laat ik wel doorgaan mocht de verzekering toch moeilijk doen, wil ook graag zijn advies horen.

Net wat je zegt denk dat ik maar naar meerdere ga voor een consult.

 

Zijn er meer met aa naar nio geweest waar foto's van zijn?

Ja er zijn er zeker meer geweest, alleen hebben er veel hun foto's privé staan. Je zou idd eens kunnen kijken in het topic dat Ank noemt, als je dan naar het profiel gaat van de meiden die daar in staan, dan zou je evt een pb kunnen  sturen als er geen foto's openbaar staan.

wel ff aangeven in pb waarom je dat vraagt, want de foto's staan met een reden privé :)

 

Ben benieuwd hoe het bij Straten gaat! Wie weet kan het toch bij hem? 

 

Nio is zeker een goede tweede haha

 

Xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn oog valt hier net op deze discussie.. Mag ik wat meer info omtrent die vergoeding? 

Is dat een soort tussenkomst van het 1 of ander? Want heb mij laten wijsmaken dat er niets terugbetaald wordt voor een bv? Of is het onder bepaalde omstandigheden? *leek* :)

Of gaat het misschien over iets totaal anders? Zoja, sorry dan.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Tinny:

Mijn oog valt hier net op deze discussie.. Mag ik wat meer info omtrent die vergoeding? 

Is dat een soort tussenkomst van het 1 of ander? Want heb mij laten wijsmaken dat er niets terugbetaald wordt voor een bv? Of is het onder bepaalde omstandigheden? *leek* :)

Of gaat het misschien over iets totaal anders? Zoja, sorry dan.. 

rechtsboven zit een zoekbalk, daar kun je trefwoorden ingeven :)

Daar zou je ook het volgende topic tegen gekomen zijn, waar toch aardig wat info in gegeven wordt:


Als je zoekt op 'vergoed' en dan het balkje ervoor op  'alle bijdragen' zet, dan rolt er nog meer uit :)

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch maar bij nio, :D vanmiddag kan ik alle papieren ophalen bij de huisarts.

De echo uitslag, de verwijzing en begeleidende brief van de arts haar bevindingen over het hebben van aplasie en dat door sturen naar de verzekering. Mijn afspraak voor donderdag bij Frans laat ik wel staan mocht de verzekering niet akkoord gaan,.. 

Mijn man zat al te grappen "dan hou je nog geld over voor je buik" als je toch 6wk niets mag doen,.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei SFD:

Toch maar bij nio, :D vanmiddag kan ik alle papieren ophalen bij de huisarts.

De echo uitslag, de verwijzing en begeleidende brief van de arts haar bevindingen over het hebben van aplasie en dat door sturen naar de verzekering. Mijn afspraak voor donderdag bij Frans laat ik wel staan mocht de verzekering niet akkoord gaan,.. 

Mijn man zat al te grappen "dan hou je nog geld over voor je buik" als je toch 6wk niets mag doen,.. 

OH super, ben benieuwd!!!
Hij is een man van weinig woorden, maar wel supergoed in zijn vak!!

Whahaha, je man vergeet 1 ding: online shoppen :45: 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei MissMientje:

Oh, je kunt alsnog bij Nio terecht? Wat fijn!

 

Sturen ze dan de rekening naar je zorgverzekeraar i.p.v. naar jou of hoe werkt dat?

Ik heb geen idee, heb op mijn verwijzing staan dat Ik een meting heb gehad en aplasie heb en daarvoor naar nio mag :rolleyes: mijn tussenpersoon van de verzekering heeft nog niets laten horen ze zou het uitzoeken voor me hoe het precies zat.

Maar denk dat ik maar gewoon een foto maak van alle papieren en die gewoon naar de verzekering stuur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Tue Apr 18 2017 om 17:39 zei visje83:

Spannend hoor,  zitten in hetzelfde schuitje.  Had bij Van Straten datum gereserveerd maar vandaag echo en met mijn 5mm en geen borstplooi ga ik toch eerst proberen in aanmerking te komen voor vergoeding. 

Visje is het al gelukt?

Ik heb 8mei een afspraak in het olvg bij nio maar toch zegt mijn gevoel nog steeds Frans straten, ik ben daar geweest maar ze geven wel duidelijk aan dat ze niet met verzekeringen werken,.  Wel fijn consult gehad trouwens.

Niet te nadelen van de meiden waarvan de nio boobs openbaar staan maar bij geen denk ik Ja! 

Tussenpersoon van de verzekering is nu op vakantie en 25st pas weer werkzaam dus ben nog niets verder. Wil graag weten of ik het zelf kan voorschieten en daarna kan indienen 

Advies straten was anatomisch mentor cohesive lll medium height 390

En nio werkt met eurosilicone 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei visje83:

@SFD heb aankomende dinsdag afspraak in het ziekenhuis en hoop dan de aanvraag de deur uit te doen. Mijn zorgverzekeraar is heel duidelijk,  geen privékliniek.  Zou alsnog afgekeurd worden dan ga ik alsnog na van Straten 

Klinkt als hetzelfde,

Lastig is het dan he om een andere pc te zoeken.

Had Je, je al verdiept in de verschillende merken protheses die de andere pc's gebruiken,..

Ik moet nog even wachten, volgende week eerst nog op vakantie.

Was ook van alles over motiva aan het lezen,.. dat als je weinig weefsel hebt deze ook wel goed zijn tegen de rimpelvorming.

Spannend! Het is al zo dinsdag :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-4-2017 om 16:37 zei SFD:

Klinkt als hetzelfde,

Lastig is het dan he om een andere pc te zoeken.

Had Je, je al verdiept in de verschillende merken protheses die de andere pc's gebruiken,..

Ik moet nog even wachten, volgende week eerst nog op vakantie.

Was ook van alles over motiva aan het lezen,.. dat als je weinig weefsel hebt deze ook wel goed zijn tegen de rimpelvorming.

Spannend! Het is al zo dinsdag :D

Nee nog niet, heb straks afspraak en ga meteen vragen met welke merken ze werken.  

Had wel al gelezen dat Motiva goed aangeschreven stond.  

Ben zo bang dat deze pc niet precies doet wat ik wil. Bij Van Straten weet ik zeker dat hij mooie borsten maakt. 

Alleen vind het zonde van mijn geld als recht heb op vergoeding, kan heel veel mooie lingerie van kopen. 

 

Hou je op de hoogte hoe het is gegaan.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pffffffff ik vond deze man niks.  Heel kort af en eerste woorden waren ' niet doen '.  Deze arts is dus anti borstvergroting maar doet ze wel?  

Leuk die vergoeding maar ik wil mooie borsten waar ik jaren plezier van wil hebben.  Bij deze arts heb ik mijn grootste twijfels met zijn advies voor een B cupje,überhaupt geen idee welke vorm want kreeg geen gelegenheid om vragen te stellen.  Ik ga lekker na van Straten.  Liever blij en gelukkig dan perse vergoeding en nogsteeds ongelukkig met mijn borsten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei visje83:

Pffffffff ik vond deze man niks.  Heel kort af en eerste woorden waren ' niet doen '.  Deze arts is dus anti borstvergroting maar doet ze wel?  

Leuk die vergoeding maar ik wil mooie borsten waar ik jaren plezier van wil hebben.  Bij deze arts heb ik mijn grootste twijfels met zijn advies voor een B cupje,überhaupt geen idee welke vorm want kreeg geen gelegenheid om vragen te stellen.  Ik ga lekker na van Straten.  Liever blij en gelukkig dan perse vergoeding en nogsteeds ongelukkig met mijn borsten. 

Waarom ga je ook niet naar het olvg-west? De wachttijden vallen reuze mee,.. het volgens het forum hier is het de boobie koning.

Ik belde maandag en kon donderdag al komen maar kon zelf helaas niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Wuppie:

En als je bij mmc probeert in ziekenhuis bij cosmedics?? 

 

42 minuten geleden zei SFD:

Waarom ga je ook niet naar het olvg-west? De wachttijden vallen reuze mee,.. het volgens het forum hier is het de boobie koning.

Ik belde maandag en kon donderdag al komen maar kon zelf helaas niet

Ja dat zou nog kunnen.  Ga nachtje over slapen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.