Ga naar inhoud

RID : 27 april 2017 : Dr. Verdonck : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

Hallo dames, 

 

ik ben na een aantal jaren eindelijk overstag gegaan en het besluit genomen om ''actief'' richting een borstvergroting te gaan. 

Ik loop al jaren rond met veel ongemak rondom mijn kleine, uitgezakte borsten door vele gewichtsschommelingen. 

Ik zit nu al een aantal jaar op hetzelfde gewicht en voel me heel tevreden, totdat ik geconfronteerd wordt met mijn voorgevel.. 

Tijd om mezelf de verandering eindelijk te gunnen!

 

Fijn om zo veel informatie te vinden op dit forum en zo veel ervaringen te kunnen lezen. Dit helpt me enorm!

Momenteel heb ik een consult staan bij de wellness kliniek voor volgende week. Ik kijk hier erg naar uit. Ik twijfel wel of ik nog op andere plekken consulten in moet plannen. Eerlijk gezegd wil ik vooral deze eerst aankijken; lees er veel goede verhalen over.

 

Tot horens! :) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste Reactie

Vandaag is het zover voor mijn eerste consult bij de wellness kliniek in Genk. Mijn partner gaat met me mee. Hebben jullie je partner meegenomen bij het daadwerkelijke consult? Ik ben bang dat ik dan misschien beïnvloed wordt door zijn mening qua grootte enzo.. Ik ben er best zenuwachtig voor, maar vooral heel benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee @RID, wat spannend vandaag je consult! 

 

Ik heb zelf mijn moeder meegenomen. Ben 23 jaar en heb nu ruim 4 jaar een relatie. Toch had ik ook het gevoel dat ik mij niet wilde laten beïnvloeden door mijn vriend, je weet nooit hoe het loopt en ik wil wel écht het idee hebben dat dit iets van mij is. Dus daarom heb ik mijn moeder meegenomen, maar ook bij haar heb ik het gevoel dat zij me beïnvloed hoor, volgens mij hou je dat bij iedereen! Gewoon vragen of er foto's gemaakt kunnen worden als je aan het passen bent, dan kun je die zelf nog terugkijken en aan andere / hier op het forum voorleggen om meerdere meningen te horen. 

 

Succes op je consult! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast CupF4life

Hai meid! Ik heb mijn partner ook mee genomen voelde ook heel fijn! Ik ben door Kevin peters geopereerd en ben heel blij dat hij dat is geweest hij is een man met gouden handen! Heb nog wekelijks contact met hem nu na bijna 7 maanden dan vraagt hij ook hoe t gaat enzo! Heel leuk! Heel veel succes meid en ben benieuwd waar je voor hebt gekozen en welke maat zx

2 uur geleden zei RID:

Vandaag is het zover voor mijn eerste consult bij de wellness kliniek in Genk. Mijn partner gaat met me mee. Hebben jullie je partner meegenomen bij het daadwerkelijke consult? Ik ben bang dat ik dan misschien beïnvloed wordt door zijn mening qua grootte enzo.. Ik ben er best zenuwachtig voor, maar vooral heel benieuwd!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@CupF4life

Wat fijn dat hij je zo goed heeft geholpen - en nog steeds doet! 

 

Mijn consult vandaag ging heel goed, ben er heel erg tevreden over. Verdonck was heel aardig, professioneel - en vooral geduldig. Hij nam echt de tijd voor me, ook al was ik er pas om 5 uur aan de beurt! Ik heb 300 en 400 cc gepast, de tussenmaat had hij niet liggen als pasprothese. Ik vond de 300 al heel mooi, maar het mocht op zich nog wel groter. Bij de 400 vond ik het toch wel te grof worden dus ik heb nu gekozen voor de tussenmaat van 350 cc. Wel erg jammer dat ik deze niet heb kunnen ''passen'', want dan zou ik er echt een beter beeld bij hebben. Vind het sowieso wel erg moeilijk om in te schatten hoe het er naakt uit zou gaan zien, maar zo in shirt vond ik de 300cc al heel erg mooi worden! Het zouden ronde prothesen worden, dual plane geplaatst. Mijn huid is best dun, dus vandaar dual plane om ervoor te zorgen dat ik zo min mogelijk zie aan de bovenkant. Ik ben echt heel erg blij, voelde me meteen al zo veel mooier met die pasprothesen. Bizar hoeveel impact dat had.. Ik wil morgen bij de huisarts nagaan hoe snel ik een echografie kan regelen en wil dan voor eind april mijn operatie plannen - heb dan bijna twee weken vrij dus dat zou mooi samenvallen. Ik kan nu echt niet meer wachten!! Ik twijfel om nog andere consulten te plannen bij artsen, omdat dit zo veel aangeraden wordt. Maar ik heb heel veel gelezen op het internet en dit forum en nu dat dit consult bij Verdonck heb ik er eigenlijk alle vertrouwen in.. Wat denken jullie? En ook over de cc kwestie? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Faye_ Bedankt voor je berichtje! Precies dat gevoel had ik ook, zo van het is wel ''mijn ding'' haha. Uiteindelijk was ik toch wel erg blij dat ik hem mee had genomen. Die glimlach op zijn gezicht toen ik de prothesen aan had alleen al.. Kon mijn geluksgevoel even delen :) Ik wil graag nog een vervolgconsult met mijn moeder. Zij is zelf verpleegkundige en wilt zelf heel graag ook mee. Dus dat lijkt me sowieso ook wel fijn om nog te doen. 

Ik mocht dus geen foto's maken!! Daar waren nieuwe regels voor ofzo vertelde hij en hij kon geschorst worden als hij het wel toe zou laten staan, dus dat was echt geen optie. Baal hier heel erg van, want anders kon je er lig naar blijven kijken /  afwegen / wennen.... Vind dit dus wel erg vervelend! Zeker ook omdat ik de tussenmaat niet heb kunnen zien, want anders kon ik lig de foto's nog naast elkaar leggen ofzo.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@RID wat vreemd, ik zie hier toch nog behoorlijk wat foto's voorbij komen van passessies! En wat je zelf al zegt het zou enorm helpen. Gelukkig heeft je vriend het nu al kunnen zien dan kun je toch overleggen. En als je nog een keer gaat passen met je moeder kun je het ook met haar bespreken! Maar vooral doen waar jij jezelf goed bij voelt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Faye_ Ja raar he.. Snap de logica erachter ook niet echt. Het antwoord op onze vraag was dat ''er regels gemaakt worden door het comité die het werk voor hen als artsen makkelijker zouden moeten maken, maar dat dit niet altijd het geval is..'' Hij was er dus ook niet blij mee denk ik? Ik vind het in ieder geval erg jammer, anders zou ik nu continu kijken naar die foto's haha. Ik heb mijn tweede consult nu staat op 24 april en de 27e wordt ik geopereerd, heb het vastgelegd! 

 

Spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-4-2017 om 13:53 zei CupF4life:

Hai meid! Ik heb mijn partner ook mee genomen voelde ook heel fijn! Ik ben door Kevin peters geopereerd en ben heel blij dat hij dat is geweest hij is een man met gouden handen! Heb nog wekelijks contact met hem nu na bijna 7 maanden dan vraagt hij ook hoe t gaat enzo! Heel leuk! Heel veel succes meid en ben benieuwd waar je voor hebt gekozen en welke maat zx

 

Hoi cup F

 

heb ook een operatie gepland staan bij peters. Maar via Diana gabriels volgens mij kom je niet meer op controle bij peters zelf toch na de operatie ? Alleen bij de kliniek gabriels? Las dat je nog goed contact hebt met de arts. Is dit gewoonlijk dat er contact met pc is of heb jij toevallig gewoon contact met hem. Sorry Haha voor deze 100 vragen :D 

ik kan niet wachten tot ik me gesprek heb met hem zodat ik ook me ccs bepaal en een 3D heb laten maken met het voorbeeld van een Mogelijk resultaat. Nu op dit forum al kei veel te weten gekomen echt super iedereen die elkaar helpt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast CupF4life
2 uur geleden zei Gizmootje:

Hoi cup F

 

heb ook een operatie gepland staan bij peters. Maar via Diana gabriels volgens mij kom je niet meer op controle bij peters zelf toch na de operatie ? Alleen bij de kliniek gabriels? Las dat je nog goed contact hebt met de arts. Is dit gewoonlijk dat er contact met pc is of heb jij toevallig gewoon contact met hem. Sorry Haha voor deze 100 vragen :D 

ik kan niet wachten tot ik me gesprek heb met hem zodat ik ook me ccs bepaal en een 3D heb laten maken met het voorbeeld van een Mogelijk resultaat. Nu op dit forum al kei veel te weten gekomen echt super iedereen die elkaar helpt! 

Haiiii!

super leuk!

ik denk dat het bij iedereen verschillend is met de pc! Ik had gelijk een goede band met hem! Ik praat vooral veel op insta met hem! Na de operatie ga je nog naar Diana Gabriels en daarna voor laatst controle nog naar je pc! Hahaha geeft nie ik had ook echt 10000den vragen voor me operatie hahha maar Kevin peters is echt heel erg goed en super aardig xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Tweede consult gehad vandaag!

Ik heb nogmaals gepast zonder dat hij de cc's benoemde en kwam weer op 350 cc uit. Ben hier heel blij mee, want nu weet ik voor mijn gevoel zeker dat dit de juiste maat is. Aanstaande donderdag de operatie.. Ik heb er zin in klinkt misschien raar, maar ik kan echt niet meer wachten tot het eindelijk zo ver is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Rocker:

Wat fijn! Nu echt aftellen!
Heb je alles al in huis qua wat je nodig hebt? 

Ja precies! Nee moet nog pijnstillers halen en zo veel mogelijk boodschappen.. een lijstje zou handig zijn haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Theezakje34:

Wat gaaf zeg, kan me voorstellen dat je er zin in hebt!! Waar ik even benieuwd naar ben, waarom eerst een echografie? Of is dat altijd ofzo ?

Ik weet niet of dit altijd zo is: bij de Welness Kliniek in ieder geval wel "verplicht"! Op zich wel logisch; mochten er gekke dingen zijn dan is het wel belangrijk dat ze dat weten voordat ze bij/in je borst gaan snijden natuurlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei RID:

Ja precies! Nee moet nog pijnstillers halen en zo veel mogelijk boodschappen.. een lijstje zou handig zijn haha

Ik kan je de ah bezorgservice heel erg aanraden. Dan hoef je tijdens de herstelperiode niks te tillen. Je besteld online en ze brengen je alles tot in je keuken! Ik laat mijn boodschappen al twee jaar bezorgen en wil niks anders meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei RID:

Tweede consult gehad vandaag!

Ik heb nogmaals gepast zonder dat hij de cc's benoemde en kwam weer op 350 cc uit. Ben hier heel blij mee, want nu weet ik voor mijn gevoel zeker dat dit de juiste maat is. Aanstaande donderdag de operatie.. Ik heb er zin in klinkt misschien raar, maar ik kan echt niet meer wachten tot het eindelijk zo ver is!

Ging je dit keer alleen? Ik ging eerst ook met m'n vriend maar die keek me al zo aan van 'durf niet groter te gaan dan het minimum!' Dus de tweede keer ging ik alleen, vond ikzelf relaxter :) succes donderdag! Gaat fijn snel daar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei RID:

Ik weet niet of dit altijd zo is: bij de Welness Kliniek in ieder geval wel "verplicht"! Op zich wel logisch; mochten er gekke dingen zijn dan is het wel belangrijk dat ze dat weten voordat ze bij/in je borst gaan snijden natuurlijk!

Nou ik had er inderdaad zelf ook al over gedacht dat ik dat eerst zou willen doen maar denk misschien overdrijf ik.Maar dat doe je dan gewoon via je huisarts?

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden zei Theezakje34:

Nou ik had er inderdaad zelf ook al over gedacht dat ik dat eerst zou willen doen maar denk misschien overdrijf ik.Maar dat doe je dan gewoon via je huisarts?

Ik heb via mijn huidarts een verwijzing gevraagd inderdaad!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei lien.:

Ging je dit keer alleen? Ik ging eerst ook met m'n vriend maar die keek me al zo aan van 'durf niet groter te gaan dan het minimum!' Dus de tweede keer ging ik alleen, vond ikzelf relaxter :) succes donderdag! Gaat fijn snel daar!

Ja ben dit keer alleen gegaan! Was idd toch ook wel fijn. Geen afleiding haha. Dankjewel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei gastmama:

Ik kan je de ah bezorgservice heel erg aanraden. Dan hoef je tijdens de herstelperiode niks te tillen. Je besteld online en ze brengen je alles tot in je keuken! Ik laat mijn boodschappen al twee jaar bezorgen en wil niks anders meer.

Dat is echt een goede tip thanks! Had daar nog helemaal niet aan gedacht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Lhasa-apso:

hi RID, ja ik heb ook een consult gehad bij de welness kliniek in Genk. Maar dat ging niet goed. Had een afspraak om half 3. Ging al erg klungelig bij de bali vwb de ontvangst en uitleg mbt parkeren. In de wachtzaal zaten nog 2 dames 1 frans sprekende en de ander sprak ook vlaams/ned. En ze vertelde mij dat ze een afspraak had om 3 uur bij dezelfde arts als ik. En ze wordt voor mij naar binnen geroepen. Nou ja zeg. Ik had nog een afspraak om kwart over 4 in Nederland. En het was als bijna 3 uur. Dus ja alles bij elkaar opgeteld een grote teleurstelling. Ben naar de balie gelopen en gevraagd om mij uit het bestand te halen. Was zo teleurgesteld had me daar zo op verheugt ben huilend terug naar Nederland gereden. Voelde me echt een nietsnuts. Toen een consult bij de global care clinic gemaakt. Daar ging het consult wel goed. Ben heel goed behandeld en heb gelijk een de operatie gepland. Had de keuze uit 3 datums. En ja donderdag 27 april was een heel aantrekkelijke datum. Dan hebben we toch vrij. Koningsdag wel te verstaan. Dat heb ik gelijk omgedoopt in Tietendag. Helaas lees je hier op de site geen goede berichten over Dr. Nelissen. Denk dat het voor iedereen zo persoonlijk is dat het bijna niet met elkaar te vergelijken is. Hoe laat wordt jij overmorgen geholpen? Ik moet rond 13.00 uur aanwezig zijn. Ben echt benieuwd hoe het jouw vergaat. Ben je ook al met de arnicaD6 druppels begonnen?? 

Ohh jeetje wat een vervelende ontvangst en afhandeling van je afspraak.. Kan me goed voorstellen dat je helemaal ontdaan terug naar NL bent gereden. Zelf heb ik tot nu toe iedere keer een heel hartelijk ontvangst en afhandeling van consulten en aanvragen gehad. Voor mij was het dus juist bij de wellness kliniek meteen duidelijk dat ik het daar wilde laten doen, net zoals jij die ervaring bij de global care kliniek hebt. Grappig inderdaad he, ik geloof ook dat het echt iets persoonlijks is en daardoor moeilijk te beoordelen hoor! Vooral doen waar je je goed bij voelt is nog altijd de belangrijkste richtlijn denk ik dan. Ik heb niet veel gelezen over Dr. Nelissen. Wat voor slechte dingen heb je teruggevonden dan? Slecht praten is vaak ook makkelijker dan goed natuurlijk. Als het voor jou allemaal goed voelde en jij en de pc er vertrouwen in hebben moet dat echt wel goed komen lijkt me! Ik blijf je volgen, kunnen we mooi ons beklag doen over het herstel haha. Ik krijg morgen te horen hoe laat ik precies aanwezig moet zijn, sowieso ergens tussen 10 en 14. Nee, had daar nog niet eens van gehoord totdat jij het nu zei? Misschien werken ze daar niet mee in Belgie?  xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.