Ga naar inhoud

RID : 27 april 2017 : Dr. Verdonck : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

7 uur geleden zei bettynoboop:

@RID wat goed dat je zo geduldig bent, maar ik bereid me mentaal al voor op de eerste 2 maanden. Je hoopt natuurlijk gelijk te denk jeahhhhh, dit is het! Maar helaas werkt het blijkbaar niet zo! Ik snap je wb de foto's, ik vond het al raar om een foto naar de pc te sturen op voorhand.

Ik ben niet zo heel erg van de praktische voorbereiding zeg maar.... ik laat t allemaal wat op me afkomen, maar heb er wel enorm veel zin in! Hopelijk gaan die van jou snel minder scheel kijken! 

Veel geluk ermee, ze zijn vast precies goed als het zonnetje gaat schijnen!!

Enige manier om mezelf rustig te houden denk ik haha. Ja inderdaad, helaas werkt het niet zo he.. :( 

Misschien is dat maar het beste hoor, niet teveel over nadenken, wordt je ook gek van! Wel zorgen dat je de belangrijkste dingen voor de eerste dagen geregeld hebt en in huis hebt hoor, want je kunt dan echt even niets. Maar vooral heel erg uitkijken naar je boobie day inderdaad!! :136:

 

Dankjewel! Ik hoop het inderdaad, zo is het echt geen gezicht haha xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste Reactie
10 uur geleden zei RID:

Hee @bettynoboop! (Ik doe gelijk even een 13 dagen po update)

 

Ik heb net het verband eraf gehaald! Dat was echt even wennen joh. Ze kijken nog heel erg scheel en zijn stijf en hard dus lijkt nog niet echt ergens op haha:29:

Links is al veel meer ingedaald dan rechts. Ze lijken ineens zo groot! Maar zo mooi, ook al staan ze nog scheef, wat een verandering. Hoop dat rechts snel mee gaat zakken. Heb gezien dat je je na twee weken echt nog niet druk hoeft te maken om de vorm enzo omdat het nog zoveel veranderd. Ik wacht dan ook nog gewoon geduldig af! 

Had de triumph action sport bh 75D&75E vooraf gekocht, zaten allebei goed.. dat is toch raar? Maar heb er nu toch een van de Hema aan, deze omsluit de borsten meer en voelt ook nog eens veel zachter aan + minder punttiet vorm. Ga die andere dus maar terug brengen en meer van de Hema bestellen :). 

Ik twijfel nog om foto's te plaatsen, ben zo bang dat ze dan rond kunnen gaan circuleren ofzo (ook al is het privé). Ga hier nog even over nadenken! 

 

@bettynoboop ik heb monobloc soft ons sillicone, high profiel, 350 cc, dual plane! Wat spannend, 2 juni is al snel! Ben je al een beetje voorbereid? :) x

Dat had ik nu ook, die punttieten! Wat een geld voor lelijke tietenbh's! Ik heb ook steeds zo stofoverschot in die cups, dacht echt: heh nu heb ik neptieten, zit die bh nog niet gevuld?!
 

Als je wel graag foto's wil plaatsen maar niet herkenbaar wil zijn, kan je de achtergrond misschien wegdoen, alsook je haar etc? of stipjes op je tepels zetten :) je kan natuurlijk ook gewoon met bikini of bh. Maar niets moet! 

 

Goed herstel verder! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei lien.:

Dat had ik nu ook, die punttieten! Wat een geld voor lelijke tietenbh's! Ik heb ook steeds zo stofoverschot in die cups, dacht echt: heh nu heb ik neptieten, zit die bh nog niet gevuld?!
 

Als je wel graag foto's wil plaatsen maar niet herkenbaar wil zijn, kan je de achtergrond misschien wegdoen, alsook je haar etc? of stipjes op je tepels zetten :) je kan natuurlijk ook gewoon met bikini of bh. Maar niets moet! 

 

Goed herstel verder! x

Haha ja erg he!! Stofoverschot heb ik niet hoor, dat kan ook niet de bedoeling zijn toch? Denk alleen dat deze nu een beetje strak zit aan de band bij de littekens dus toch meer meer maten proberen. Wat een gedoe! Zolang ze maar op hun plaats blijven zal het wel goed zijn toch? 

Ja inderdaad, het voelt gewoon als een grote stap om het online te zetten :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei RID:

Haha ja erg he!! Stofoverschot heb ik niet hoor, dat kan ook niet de bedoeling zijn toch? Denk alleen dat deze nu een beetje strak zit aan de band bij de littekens dus toch meer meer maten proberen. Wat een gedoe! Zolang ze maar op hun plaats blijven zal het wel goed zijn toch? 

Ja inderdaad, het voelt gewoon als een grote stap om het online te zetten :blush:

Zolang hij niet te strak zit is de bh ok dacht ik:) bij mij zit hij ook op de littekens, maar het stoorde nooit ofzo. Geniet jij nu nog maar even lekker solo van je nieuwe boobies, als je foto's online wil zetten zien we het wel ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11 mei 2017 om 13:17 zei lien.:

Zolang hij niet te strak zit is de bh ok dacht ik:) bij mij zit hij ook op de littekens, maar het stoorde nooit ofzo. Geniet jij nu nog maar even lekker solo van je nieuwe boobies, als je foto's online wil zetten zien we het wel ;) 

Ik heb een privé album aangemaakt.. Heb je toegevoegd :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hee meiden,

 

Na lange tijd (13 weken alweer!!) even een update. Ik maak me namelijk zorgen... Ik ben onwijs blij met mijn nieuwe boobies en ik kan ook echt alles weer bijna helemaal zoals van te voren. Er is alleen een probleem, de ene borst zakt namelijk niet verder en blijft ook kleiner. Als ik beide armen omhoog doe zie je dit vooral heel erg goed. De ene zit dan nog steeds hoger dan de ander en is dus kleiner, ronder, in plaats van een natuurlijke borstvorm. Nu ga ik deze week bellen voor mijn controle afspraak en wil ik er gelijk naar laten kijken. Ik dacht blijf geduldig.. het duurt wat langer, maar nu 3 maanden verder en nog zo'n heftig verschil baart me toch echt wel zorgen... Te kleine pocket, kapselvorming? Hij is wel een beetje gezakt, wat ook al veel later kwam dan de andere borst in vergelijking, maar blijft weer hangen nu op dit ''level'' 

 

Tips, trucs en info/ervaringen zijn van harte welkom! 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei RID:

Hee meiden,

 

Na lange tijd (13 weken alweer!!) even een update. Ik maak me namelijk zorgen... Ik ben onwijs blij met mijn nieuwe boobies en ik kan ook echt alles weer bijna helemaal zoals van te voren. Er is alleen een probleem, de ene borst zakt namelijk niet verder en blijft ook kleiner. Als ik beide armen omhoog doe zie je dit vooral heel erg goed. De ene zit dan nog steeds hoger dan de ander en is dus kleiner, ronder, in plaats van een natuurlijke borstvorm. Nu ga ik deze week bellen voor mijn controle afspraak en wil ik er gelijk naar laten kijken. Ik dacht blijf geduldig.. het duurt wat langer, maar nu 3 maanden verder en nog zo'n heftig verschil baart me toch echt wel zorgen... Te kleine pocket, kapselvorming? Hij is wel een beetje gezakt, wat ook al veel later kwam dan de andere borst in vergelijking, maar blijft weer hangen nu op dit ''level'' 

 

Tips, trucs en info/ervaringen zijn van harte welkom! 

 

X

Heey RID

Goed dat je gaat om jezelf gerust te stellen.

Ik heb namelijk zelf nog geen ervaring maar miss zijn er hier anderen op het forum dat je wel kunnen gerust stellen.

Ik heb 5/8 een consult bij dokter Verdonck. 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.