Ga naar inhoud

Marii89 : 11 april 2017 : Dr. Roosenburg : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja ga ik doen, bedankt dat je meedenkt @daisyboo ja kan nog niet zoveel zien. Er dit tape overheen wat 3 kwart bedekt. Alleen onderste stukje kan ik zien. Maar zo met de bh eroverheen vind ik ze wel mooi :). Maar ze worden steeds groter hahaha, zal de zwelling wel zijn. Wat heb jij voor cc en wanneer benje geopereerd? 

 

@Schildpad thanks!! Jij moest gisteren toch? Hoe is het vandaag? Erger dan de dag vd operatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marii89  Ik was gisteren de eerste. Heb gisteren een behoorlijk slechte dag gehad. Vandaag last van de druk/stuwing maar voel me al een stukje beter.

 

Hoe heb jij het ervaren? Hoe voel je je? Lees dat je reuma hebt..das ook niet niks met zo'n operatie. Heb zelf fibromyalgie en heb wel het idee dat mijn lichaam langer zal doen over het herstel. Met name door de pijn. Rust goed uit en laat je lekker verzorgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Schildpad oooh dat klinkt goed! Als ik helemaal stil lig gaat het wel, maar als ik opsta komt er echt een enorme druk op. Maar ik heb nog geen spijt haha. Vervelend van je fibromyagie,  zitten we een beetje in hetzelfde schuitje. Fijn dat het vandaag al iets beter gaat, hoop dat het morgen niet erger word bij mij. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zaterdag 8 april geweest. Heb links 400 cc en rechts 425 cc. Vandaag de derde dag en ben aardig op de been. Mag weinig doen nog en daar baal ik van maar goed dat komt wel weer. Hier ook last van stuwing maar valt me mee en die zwelling zal nog even aanhouden. Over 1,

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Marii89:

@Schildpad oooh dat klinkt goed! Als ik helemaal stil lig gaat het wel, maar als ik opsta komt er echt een enorme druk op. Maar ik heb nog geen spijt haha. Vervelend van je fibromyagie,  zitten we een beetje in hetzelfde schuitje. Fijn dat het vandaag al iets beter gaat, hoop dat het morgen niet erger word bij mij. 

De druk bij het bewegen/opstaan herken ik wel. Je zal je morgen wat stijf voelen maar dat komt vanzelf wel weer goed. Pak zoveel mogelijk je rust. En anders eventueel i.o.m. je huisarts wat zwaardere pijnstilling. Hou je taai meid, we zijn sterken dan we denken :147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! Ik ben ook vanochtend daar geopereerd, volgensmij lagen we zelfs (schuin) tegenover elkaar maar dat weet ik niet zeker. Heb er namelijk de hele dag gelegen zowat omdat ik me telkens duizelig en misselijk voelde, denk dat ik iedereen heb zien weggaan en zelf ben blijven liggen haha, heel veel sterkte!! hoop dat we er beide zo snel mogelijk doorheen komen zonder extreem veel pijn :)  Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei gebruiker:

Hey! Ik ben ook vanochtend daar geopereerd, volgensmij lagen we zelfs (schuin) tegenover elkaar maar dat weet ik niet zeker. Heb er namelijk de hele dag gelegen zowat omdat ik me telkens duizelig en misselijk voelde, denk dat ik iedereen heb zien weggaan en zelf ben blijven liggen haha, heel veel sterkte!! hoop dat we er beide zo snel mogelijk doorheen komen zonder extreem veel pijn :)  Xxx

 

Heeey!! Ik denk dat je tegenover me lag haha. Ik had ook een te lage bloeddruk, moest ook steeds weer gaan liggen. Ik was dat getinte meisje met 2 vlechten. Hoe gaat het nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Marii89:

 

Heeey!! Ik denk dat je tegenover me lag haha. Ik had ook een te lage bloeddruk, moest ook steeds weer gaan liggen. Ik was dat getinte meisje met 2 vlechten. Hoe gaat het nu?

Jaa klopt!! lag idd tegenover je hahaha wat toevallig. Jaa nu gaat het veel beter ik heb alleen pijn bij het bewegen dus ik lig heel stijf in bed. Ben bang dat ik het morgen pas echt ga voelen :( Hoe gaat het met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marii89 wat apart dat jij 400cc hebt en ik 350cc en die van mij 'lijken' veel groter. Misschien omdat ik nog een kleine 70c had ofzo. Moet wel zeggen dat die sportbh alles wel een beetje plet ;) Ik heb stiekem al een oude BH gepast (van toen ik zwanger was) en ik zal op een 75E uitkomen denk ik. Zit nu nog wat krap maar is natuurlijk nog maar 8 dagen po. Was verder alles naar wens in de kliniek? En met Dr. Roosenburg? Nou heel veel beterschap, rustig aan en hoop dat je net zo voorspoedig als mij mag herstellen :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marii89 slapen was voor mij ook waardeloos eerste dagen. Ik was een buik/zijslaper mede door rugklachten draaide ik veel. Ik had echt frustraties in de nacht :( maar als je echt moe bent valt je vanzelf in slaap. Ik heb afgelopen nacht voor t eerst op m'n zij geslapen, heerlijk!!! En al best snel 9 po, had ik niet verwacht. Veel kussens ;) Hoe voel je je nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.