Ga naar inhoud

Angelique243 : 20 september 2010 : Dr. de Blecourt : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hej angelique,

Fijn dat je baas zo positief reageeerde!

Ik heb soms ook mega jeuk hoor van die bh, heel irritant.

Maar even doorbijten dan kunnen wij straks ook van die prachtige bh's aan!!!

T ergste hebben we al achter de rug, niet waar?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hej!

A.s vrijdag mogen mijn hechtingen er uit. Normaal gesproken houd dr plovier 2 weken aan, maar ik ga vrijdag een weekje met mn ouders (en dochtertje) naar Landal Greenparks. Daarom advisserde DR Plovier het daarvoor te doen. 10 dagen vind ik prima, das het minmimale en dus o.k zei hij!

Van dr Plovier kreeg ik te horen dat je gewoon meteen een push up aan mocht, maar ik hoor hier inderdaad andere verhalen. Maar die push up's hebben we nu echt niet meer zo hard nodig hoor hihi

Ik kan ook niet wachten BH's te shoppen, zat gister al ff op de webshop vd hunkemoller te kwijlen haha.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej!

A.s vrijdag mogen mijn hechtingen er uit. Normaal gesproken houd dr plovier 2 weken aan, maar ik ga vrijdag een weekje met mn ouders (en dochtertje) naar Landal Greenparks. Daarom advisserde DR Plovier het daarvoor te doen. 10 dagen vind ik prima, das het minmimale en dus o.k zei hij!

Van dr Plovier kreeg ik te horen dat je gewoon meteen een push up aan mocht, maar ik hoor hier inderdaad andere verhalen. Maar die push up's hebben we nu echt niet meer zo hard nodig hoor hihi

Ik kan ook niet wachten BH's te shoppen, zat gister al ff op de webshop vd hunkemoller te kwijlen haha.

xxx

Toch al wel een push up bh? wat raar dat andere pc's die een jaar niet adviseren!

Ik ga toch maar geen push up bh dragen voor de zekerheid, zou het maar een beetje eng vinden dan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja push up mag je 1 jaar niet meer dragen!!

Dus dan word ff een jaar zonder doen.. maar goed we hebben dan ook dit niet meer zo nodig he!!

Maar je opmerking gaat vst over voordat ik een jongetje ben snap ik niet helemaal? :unsure:

hahaha wij zeggen altijd: het gaat wel over voor je een jongetje wordt tegen een meisje, met andere woorden: komt wel goed!

en de push up laten we idd maar ff achterwege....

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej!

A.s vrijdag mogen mijn hechtingen er uit. Normaal gesproken houd dr plovier 2 weken aan, maar ik ga vrijdag een weekje met mn ouders (en dochtertje) naar Landal Greenparks. Daarom advisserde DR Plovier het daarvoor te doen. 10 dagen vind ik prima, das het minmimale en dus o.k zei hij!

Van dr Plovier kreeg ik te horen dat je gewoon meteen een push up aan mocht, maar ik hoor hier inderdaad andere verhalen. Maar die push up's hebben we nu echt niet meer zo hard nodig hoor hihi

Ik kan ook niet wachten BH's te shoppen, zat gister al ff op de webshop vd hunkemoller te kwijlen haha.

xxx

Wat leuk dat je er even tussen uit gaat en 10 dagen kan i.d.d. weinig kwaad lijkt me.

Ik kan ook niet wachten... ik wil na vier weken al echt een normale bh gaan dragen, want van dit harnas wordt ik gek.....

Jeuk ding!

Hunkemoller, H&M, Christien le Duc.... woehoe heb er zin in :136:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo dames, vandaag zijn de knoopjes van de hechtingen doorgeknipt.

De rest gaat vanzelf, want ze zijn oplosbaar!

Vanaf vandaag twee weken na po mag ik dat harnas alleen overdag aan woehoe!

Ik heb nu een sport bh aan van de hema maat 75 C zit goed aangezien ze geen 70 C hadden.

Hopelijk worden ze niet kleiner meer (iets groter mag nog wel ha ha ha)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi herkenbaar: ik heb ook de 75C gekocht, omdat ze geen 70 hadden, maar past inderdaad prima. Hij zit veeel lekkerder als 'dat kreng' van de kliniek!

Maar van mij mogen ze ook stieken nog wel wat groter hoor!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej Angelique,

Ik heb savonds dat harnas nog wel aan hoor.

Tel de dagen af tot het niet meer hoeft, maar er is bij mij 4 weken geadviseerd dag en nacht, dus daar houd ik me maar aan :rolleyes: . Ben veel te bang dat ik iets 'verpest'.

Ik lees hier heel veel dat vaak 6 weken geadviseerd wordt, daarom ruil ik hem denk ik na die 4 weken in voor de hema sport bh.

Nog ff doorbijten...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames,

Weer ff een update...

Gaat prima met mijn boobs.

Ben nu op bijna drie weken na po (maandag)en werk al twee weken zonder problemen.

Geen pijn, mooie hechtingen.

Alleen sinds een paar dagen zit dat harnas zo strak met name op mijn tepels.... au au au..

Ze zijn gewoon helemaal dik en geirriteerd.

Ik heb vandaag gebeld met de Bergman en ik moet dat harnas sowieso nog 1,5 week overdag aanhouden :unsure:

's avonds draag ik al een paar dagen een hema sportbeha.

Tevens voel ik in mijn linkerborst bij sommige bewegingen soms een soort verschuiving van de prothese kennen jullie dat???

En ik heb nog steeds 69 bij 86 / 87 omtrek C cupje...

Hoe gaat het verder bij jullie???

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Angelique,

Fijn dat alles zo goed gaat met jou! :D Zag ook net je foto's, heel mooi hoor :123: , mag je trots op zijn! Zien er al heel natuurlijk uit, en zelfde maat als mij! Benieuwd of ze nog wat zullen groeien, als je harnas steeds strakker komt te zitten? :125:

Heb zelf geen ervaring met verschuiven van de prothese bij bepaalde bewegingen, maar heb het wel al bij anderen gelezen, dus denk dat het wel normaal is en ook weer vanzelf weg gaat dat gevoel.

In ieder geval nog een fijn herstel gewenst en doe zo voort!

Liefs, :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Angelique,

Fijn dat alles zo goed gaat met jou! :D Zag ook net je foto's, heel mooi hoor :123: , mag je trots op zijn! Zien er al heel natuurlijk uit, en zelfde maat als mij! Benieuwd of ze nog wat zullen groeien, als je harnas steeds strakker komt te zitten? :125:

Heb zelf geen ervaring met verschuiven van de prothese bij bepaalde bewegingen, maar heb het wel al bij anderen gelezen, dus denk dat het wel normaal is en ook weer vanzelf weg gaat dat gevoel.

In ieder geval nog een fijn herstel gewenst en doe zo voort!

Liefs, :116:

He Eefje!

Bedankt voor je reactie.

Ik wacht maar rustig af meer kunnen we toch niet doen! Hahaha

Ik zet van het weekend foto's van nu erop 19 dagen PO.

Heel verschil denk ik.

Hoe is het verder met jou meis?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh, met mij gaat alles super hoor, maandag ben ik al weer 9 maanden po! Gaat echt snel! :) Ben benieuwd naar je nieuwe picjes hoor! Oh zie dat ze er al op staan, echt heel mooi hoor, lijken al wat gezakt tegen over vorige keer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Moontje,

Bedankt voor je lieve reactie.

Ik ben dat harnas wel zat, vanaf volgende week maandag hoef ik hem ook overdag niet meer aan.

Heerlijk ik kan niet wachten!

Dan ff bh's aanschaffen, misschien eerst ff sportbh's of heb jij meteen normale bh's gedragen?

De vorm vind ik idd al mooi worden

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Angelique,ja de eerste kee rliep ik wel 6weken rond met dat harnas,strakke bh plus die band,brrr zat strak en naar

nee ik draag pas na 6weken gewone bh,s anders is het niet goed he voor het inkapselen van je prothesen.

puch up zelfs na een half jaar tot een jaar pas.

weet je welk moment ik nooit meer vergeet,dat je voor eerste bhloos mag slapen weer,heerlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Angelique,ja de eerste kee rliep ik wel 6weken rond met dat harnas,strakke bh plus die band,brrr zat strak en naar

nee ik draag pas na 6weken gewone bh,s anders is het niet goed he voor het inkapselen van je prothesen.

puch up zelfs na een half jaar tot een jaar pas.

weet je welk moment ik nooit meer vergeet,dat je voor eerste bhloos mag slapen weer,heerlijk!

He Moontje,

Oke dan draag ik dus vanaf maandag eerst nog twee weken sportbh's....

En daarna gewone beugelbh's woehoe....kan niet wachten!!

O dat moment lijkt me ook heerlijk dat je eindelijk weer naakt kan slapen heerlijk!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ook nog 2 weken extra die sport bh aan houden hoor meis..

Het klinkt ff lang ! Maar het is echt slecht voor het inkapselproces om nu al beugelbhs aan te doen!

De eerste keer naakt slapen vond ik ook echt weer heerlijk! :D

Ik heb ook 2 weken extra die sport bh aan gehouden en daarna pas beugelbhs..

Nu heb ik geen problemen met de beugelbh en zit ie gewoon lekker :)

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ook nog 2 weken extra die sport bh aan houden hoor meis..

Het klinkt ff lang ! Maar het is echt slecht voor het inkapselproces om nu al beugelbhs aan te doen!

De eerste keer naakt slapen vond ik ook echt weer heerlijk! :D

Ik heb ook 2 weken extra die sport bh aan gehouden en daarna pas beugelbhs..

Nu heb ik geen problemen met de beugelbh en zit ie gewoon lekker :)

Liefs :58:

Hoi hoi,

Jij hebt dus tot zes weken een sportbeha aangehad?

Dat doe ik ook maar en daarna mooie bh's scoren!

Mijn borsten worden met de dag mooier en groter!

Hopelijk komt dat niet alleen door mijn maandelijkse periode en blijft de grote ha ha ha

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hi Angelique

moest even je topic zoeken zeg :rolleyes:

bedankt voor je reaktie in mijn topic,het gaat super met mij,al ik dat korset nog steeds enorm beu ben hihi die gaat als eerste de fik in na 4weken :146:

verders ben ik soms dat geduld opbrengen wel een beetje zat hihi maar goed,ff doorbijten he

maak me soms ook wel wat druk om dat ik veel en lang vocht vasthoud,en dat vind ik frusterend :134:

maar buitenom dat gaatie prima! en met jou meis? ook alles goed,slapa je al goed denk het wel he,al ruikm 5weken verder.

en zie je al verandering?denk het oa wel met dual plane he,leuk als je foto,s naast elkaar ziet :):):)

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.