Ga naar inhoud

Angelique243 : 20 september 2010 : Dr. de Blecourt : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey Angelique,

ook ik wilde je veel sterkte wensen morgen, superspannend!! Zenuwen nog een beetje onder controle?

Ik ben zelf 29 september aan de beurt in de Bergman Kliniek en kan haast niet meer wachten...

Liefs, Margootje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Thanks dames,

Zenuwen nu nog redelijk onder controle.

Net gegeten, maar toch niet veel trek

Onbewust toch zenuwen denk ik.

Wel eng vind ik het maar ja dat is normaal

Mijn broer zei: nou meis borst vooruit ha ha ha

Ik denk dat ik zo maar moet denken, ik hoop jullie na morgen snel te kunnen laten weten hoe het is gegaan.

Duimen voor me dames morgen om 08.15

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze hoor!

Mooie borsten als je het mij vraagt.

Om 10.00 was ik terug op mijn kamer en om 13.00 mocht ik alweer weg.

Niet misselijk geweest en meteen al heel actief maar de arts en assisten hebben me om mijn hart gedrukt vandaag op bed te blijven liggen.

Nog steeds weinig pijn iets druk maar ja als dat alles is.

Ik zou blij zijn als morgen die drains eruit zijn, wordt daar echt nu al moe van.

Ze waren heel aardig, ik vertel morgen alles.

Doe vandaag nog ff rustig aan en ga zo een soepje eten.

Ben benieuwd hoe het met Lelie gegaan is.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Angelique! Ik heb ze ook.

Ben er nu al reuze trots op en valt qua grootte ook reuze mee.

Ik deed om 11.00 uur mijn ogen weer open en mocht rond 16.00 uur naar huis.

Wel pijn uiteraard, maar valt me tot nu toe 100% mee.

Komende dagen een uitgebreid verslag, ben nu nog wel moe.

Volgens mij was dit mijn beste keuze ooit.

Hopelijk hebben we een fijne nacht, hoop contact met je te kunnen houden tijdens de herstelperiode.

Groet! Lelie :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

GEFELICITEERD!!! :64: Gelukkig is het allemaal goed meegevallen en viel de narcose je ook reuze mee zo te lezen! :D Doe lekker rustig aan, niet enkel vandaag maar ook nog de komende daagjes/weekjes ^_^ , en laat je maar goed verwennen! Wens je een voorspoedig herstel!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

GEFELICITEERD MET JE NIEUWE AANWINSTEN :1bouncingboobs::1bouncingboobs::1bouncingboobs:

jeetje heerlijk te lezen dat je het zo goed hebt doorstaan! en het kan best,dat jje nog weinig voelt wegens de pijnmedicatie nog,maar laten we ervan uit gaan dat dit blijvend is,geen pijn,heerlijk toch! :rolleyes:

vervelend he die drains,ik had ze ook(ook mee naar huis) brrr overal vergat ik ze mee te nemen,dan rolde ze achter me aan enzo,en al dat vieze drap wat erin bungelt waar je steeds naar kijkt,brrrrr

maar,voor je het weet,ben je ook daar vanaf en kan je op makkie herstellen.

beterschap...

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks ladies, ik heb vandaag wel meer pijn als gisteren met name erge druk op de borst.

Vandaag gaan de drains eruit, yoehoe!

Straks even yoghurt ofzo halen en dan straks weer wat pijnstillers nemen..

Ik neem aan dat jullie niet vanaf dag twee de hele dag op bed bleven liggen?

Ik heb al rugpijn van 1 dag en nacht pfff.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Angelique,

Wat vervelend dat je drains had, ik heb dit niet gehad.

Zó herkenbaar, het niet kunnen slapen op de rug en de vreselijke rugpijn. Even doorzetten meid, weet waar we het allemaal voor doen! Heb je al gedouched? Ik wel. Vanmiddag door mijn vriend. Was heerlijk en ook fijn om ze weer even te mogen aanschouwen. Ben nu al blij met het resultaat. Wat betreft die pijn: dat is ook herkenbaar bij mij. Alle medicatie van de narcose gaat nu je lichaam uit, dus is het zaak je aan de pijnstilling te houden die de kliniek voorschrijft (neemt de ergste pijn weg). Hopelijk vergaat het ons morgen weer wat beter.

Goede nacht gewenst! :rolleyes::blink::wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou hier eindelijk mijn vrslag van de operatiedag:

Ik kwam iets over 07.30 aan door de walgelijke files waar we 's morgens in stonden.

Ze stonden me al op te wachten.

Eerst even snel naar het toilet en toen mocht ik meteen mee met de verpleegster.

Zij nam mij mee naar mijn eigen kamer.

Mijn man en mijn schoonmoeder gingen mee.

Ik kreeg op mijn prachtige kamer het verzoek mij meteen uit te kleden en kreeg een mooi blauw gewaad aan :rolleyes:

Er werdt verder ook het e.e.a. uitgelegd en ik kreeg een badjas en pantoffels aan.

Toen kwam mijn pc al binnen: dr. de Blecourt :136: , woehoe!!!

Hij tekenden mijn borsten af en gaf aan dat de anesthesist zo kwam om e.e.a. te bespreken.

Nou tijd om na te denken had ik heel niet (wat erg prettig was overigens), want daar kwam de anesthesist al binnen (Eric).

Wat een lieve, leuke man was dat zeg!!

Als ik ergens bang voor was, was het de narcose maar hij nam alle spanning weg en stelde mij zo op mijn gemak :59:

Hij kwam binnen en zij ik ben van de afdeling dromenland en blijf de hele tijd bij je en hou je alsmaar in de gaten, het gaat helemaal goedkomen Angélique!!

Nou daar ging ik dan ik mocht met hem meelopen naar de ok, eenmaal binnen aangekomen mocht ik onder een lekker warm dekentje gaan liggen en plakte hij wat plakkers op (om mijn hart te zien en horen :D )

Daarna kwam een verpleegster binnen die zich voorstelde en toen arriveerde ook dr. de Blecourt.

Ik kreeg een zuurstofkapje op en de verpleegster gaf aan dat ze het narcosemiddel inspoot en ik zo lekker op vakantie ging en waar gaat de reis heen vroegen ze nog Italie zei ik.

Na twee keer inademen dacht ik er gebeurt niks, maar de derde keer kan ik me al niet meer herinneren :3:

Sterk spul!!!

En voor ik het wist werd ik al weer wakker en was in meteen klaarwakker!!!

Om 10.00 mocht ik naar mijn prive kamer daar zaten mijn man en schoonmoeder al :1:

En toen kwamen de verpleegsters meteen wat eten en drinken brengen, een thee, water en ontbijtkoek.

En bekeken ze mijn borsten even, sodeju hoorde ik mijn man en schoonmoeder zeggen....

Wat een mooie borsten zag ik daar zeg.... pfff :5:

Heel mooi!!! 240 cc en geen pijn!!!

Nu was dat gisterenmiddag wel iets anders en had ik er iets meer last van, maar na een pijnstiller ging het prima!

Gisteren zijn de drains eruit gehaald, wat een opluchting zeg!

Vanmiddag ga ik voor het eerst douchen weer, dit mocht ivm de drains vandaag pas.

En dan wordt de eerste foto gemaakt!!!! B)

Pijn valt reuze mee, alleen soms beetje benauwd gevoel druk op de borst en ik ben zo bang dat ik al teveel wil doen.

Ik doe verder nog weinig maar met kleine dingen denk ik al oei pas op!

Wat deden jullie bijv na een paar dagen weer??

Voorbeelden?

Wel nu al een prachtig resultaat, zelfs met dat strakke ding om heb ik al meer boobies dan eerder met een push up bh aan :4:

240 cc, ik denk/hoop dat ik sowieso een C over hou hieraan.

Ik ben heel tenger, 1.71 lang en 56 kilo (nu iets zwaarder wellicht :6: )

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

GEFELICITEERD ! Wat zal jij blij en trots zijn !

Vanaf dag 2 hoef je niet op bed te blijven maar je moet wel rustig aan doen hoor. Ik ben op dag 3 met iemand meegereden (ritje van een uur heen en een uur terug) en dat is heel slecht bevallen. Het was echt teveel voor mijn lichaam terwijl ik me daarvoor zo goed voelde. Dusss.....lekker luieren, tv kijken, forummen, spelletje, slapen enz

Oja en foto`s maken natuurlijk.

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Vandaag voor het eerst gedoucht, wel beetje eng voor het eerst.

Verder doe ik voor mijn doen rustig aan, maar valt nog niet mee!

Pijn is vandaag bijna niet te voelen, gelukkig!

Wanneer gingen jullie weer autorijden, boven je hoofd iets pakken, honden uitlaten etc?

Standaard dingen haar wassen etc?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super dat je je boobs nu al mooi vind... :D Wanneer mogen wij mee spieken? ;) Heerlijk he om weer te douchen, was de eerste keer een beetje eng, maar gaat elke dag minder eng zijn..

Auto rijden deed ik na 4 weken pas weer.. Nu gaat het nog steeds niet helemaal lekker!

Hond uitlaten deed ik na 1 week weer, maar ik heb een klein hondje dus die trekt niet zo hard.. En boven men hoofd pakken doe ik ook pas sinds 4 weken! Lang niet gedaan, maar opgegeven moment heb je geen pijn meer en gaat dat automatisch.. Haar wassen kon ik na een week voorzichtig weer zelf, echt heerlijk om niet meer afhankelijk te zijn van je vriend en het zelf te kunnen... xx :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedenavond Dames,

Ik heb nog een aantal vraagjes:

Hoe verliep jullie herstel?

Ik had vandaag al helemaal geen pijn meer, alleen gisterenavond een jeuk over mijn gehele borst pff en nu weer iets.

En wanneer gingen jullie weer autorijden?

En ik heb 9 en 16 oktober een tweetal feestjes van 20.00 tot 00.00 ongeveer.

Nu is mijn vraag dan is de operatie 2,5 en 3,5 week geleden, kan ik dan een gewone bh s avonds aan ivm leuke kleding?

En zo ja; is je maat van je borst (cupmaat) dan al definitief?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn herstel ging echt super, had de eerste week veel pijn! Maar daarna ging het elke dag beter.. Auto rijden deed ik weer pas na 4 weken!! Als ik jou was zou ik geen normale bh aan doen! Neem aan dat je ook gaat dansen enz? een beugelbh is slecht voor je inkapselproces.. Na die 6 weken kun je weer genoeg leuke kleren aan doen ;) Je cupmaat is dan nog zeker niet definitief, er veranderd nog zo veel.. :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.