Ga naar inhoud

Angelique243 : 20 september 2010 : Dr. de Blecourt : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Angelique, welkom hier.

Wat spannend dat je na het weekend al aan de beurt bent. Hoeveel cc`s en op welke manier worden je protheses geplaatst ? (misschien handig om je even voor te stellen? Of heb ik dat gemist ?)

Nerveus zijn is normaal hoor, het is toch een ingreep he. Komt allemaal goed. Mijn ervaring is dat het achteraf allemaal reuze meevalt :D

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Ik ben Angelique en kom uit harderwijk.

Ze worden bij mij achter mijn borstspier geplaatst.

Ik heb nu een kleine A dus is ook echt nodig...

Ik krijg ongeveer grote B kleine C.

280 CC kan dat?

Ik wordt geholpen door dr de Blecourt van de Bergman kliniek.

Hij kijkt naar wat mooi en natuurlijk staat bij mijn lijf.

Ik hoop dat het mee valt, ik zie vooral op tegen de narcose

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, welkom hier op het forum.. :D Ooh maandag gaat het al gebeuren, spannend joh!! Kan me voorstellen hoor dat je nerveus bent.. Ik was dat ook heel erg en dan vooral ook bang voor de narcose! Dat valt allemaal reuze mee! 280 cc zal je zeker wel een mooie cup opleveren :) liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja precies.. Ik heb ook tegen mijn pc gezegd wat voor cup ik wilde, maar vooral dat het bij mijn lichaam moest passen! Dus hij heeft ook tijdens de operatie gekeken! Uiteindelijk is het toch nog 450 cc geworden.. Maar je moet inderdaad gewoon op je pc vertrouwen! die weet het het beste en maakt er echt wel iets moois van :D .. liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt wel goed hoor.. :) Hoe oud ben je eigenlijk, heb je ook een vriend/man die voor je kan zorgen na je bv? Heb je het je omgeving al verteld en hoe reageerde die? Sorry ben even nieuwsgierig, hoeft niet alles te vertellen hoor als je niet wilt.. ;) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi :D Ik denk dat je man wel graag voor je wilt zorgen ofniet? Fijn dat je omgeving zo goed reageerde ! Ik hoop dat je aan 1 weekje vakantie genoeg hebt ! meestal heb je nog 1 a 2 weken veel pijn dus hoop dat het allemaal gaat lukken! Misschein toch handig om het in elk geval aan je baas te vertellen zodat ie er rekening mee kan houden? Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja blijft altijd lastig! ik heb gewoon gezegd tegen mijn baas dat ik een operatie had ! Hij vroeg niet eens verder.. Maar wel fijn dat je met hem overweg kan, dat maakt het wel iets makkelijker als straks je werkt nog niet lukt 1 week na je bv ;) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Angelique.

Ik lees dat je komende maandag ook aan de beurt bent net zoals ik! Hoe laat sta jij gepland? Ik ga je zeker volgen. Spannend hè, deze laatste dagen. Gelukkig heb ik het morgen nog aardig druk op het werk, dus weinig tijd om over na te denken. Komt dit weekend denk ik wel. :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Angelique.

Ik lees dat je komende maandag ook aan de beurt bent net zoals ik! Hoe laat sta jij gepland? Ik ga je zeker volgen. Spannend hè, deze laatste dagen. Gelukkig heb ik het morgen nog aardig druk op het werk, dus weinig tijd om over na te denken. Komt dit weekend denk ik wel. :136:

Idd super spannend!

Ik ben om 08.15 aan de beurt, maar moet er om 07.30 al zijn!

Jij dan?

Ik moet morgen nog naar de dierenarts met mijn hond en ik denk dat de zenuwen zondag pas echt komen net als bij jou.

Ik volg jou ook spannend he meis?!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Angelique,

Welkom!:D

Spannend zeg maandag al aan de beurt! :104: Nog maar even aftellen! Alles al een beetje aan kant, dat je straks goed kunt gaan herstellen? Geniet nog enkele nachtjes van je favoriete slaaphouding!

Liefs,:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Angelique,

spannend hoor voor je!

maar ook heel leuk natuurlijk:)

vorige week dinsdag ben ik geopereerd: 275cc dual plane.

het is mij enorm meegevallen qua pijn.

hetgeen me tegengevallen is, is dat je bij (bijna) iedere beweging toch wel die spieren gebruikt die je niet WIL gebruiken haha

slapen op je rug de eerste dagen viel me tegen- net als meerdere mensen hier toch wel behoorlijke rugpijn 's nachts. :wacko:

ik denk dat je minimaal 2 weken moet aanhouden qua werk- ik heb het wel verteld, vind het ook geen geheim.. zou het raarder vinden om na 2 weken binnen te lopen met grotere borsten en niet zo mobiel. :blush: "hallo" dusss..

in ieder geval succes, sterkte en veel plezier! :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

Bedankt voor jullie reacties.

Ik ben al blij met een normale borst ha ha ha

En ik heb een kantoorbaan dus dat mobiel komt wel goed.

Als mensen erom vragen zou ik ook niet liegen hoor, maar ik hang zoiets nou eenmaal niet aan de grote klok.

Maar vrienden en familie weten het natuurlijk allemaal.

Plus het feit dat veel van mijn collegas nogal bekrompen en achterbaks zijn en alleen maar

Oordelen hebben over mensen

Dus tja...

Bedankt voor het medeleven girls, doet me goed!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen Angelique,

Vannacht heerlijk geslapen, toen ik echter wakker was, was komende maandag wel het eerste waar ik aan dacht en kreeg ik ook weer een beetje last van zenuwen. Nu ik op ben gestaan, zijn ze weer weg gegaan. Het kan voor mij niet snel genoeg maandag zijn.

Over de narcose moet je je niet teveel zorgen maken (makkelijker gezegd dan gedaan, want ook ik ben nog nooit onder narcose geweest, maar het is meer de onwetendheid denk ik dan maar). Je bent in goede handen en iedereen houd je tijdens de operatie goed in de gaten. Ben meer benieuwd hoe we uit de narcose gaan komen.

Dat verhaal m.b.t. de collega's op je werk begrijp ik wel. De mensheid is eigenlijk ook maar een raar volkje. Ik heb het zelf aan 4 collega's op mijn werk verteld waarvan het nodig was (leidinggevende, sport-collega, leidinggevende, etc.). Voor de rest: als ze er na mijn ziekteperiode naar gaan vragen, ga ik het natuurlijk niet verzwijgen. Praatjes krijg je toch wel, daar zijn sommige mensen goed in. Het belangrijkste is dat wij ons er zelf beter bij voelen, want daar doen we het tenslotte allemaal voor. Misschien zijn sommige mensen juist ook wel jaloers dat je deze stap durft te zetten, maar over het algemeen moet ik zeggen dat de reacties erg positief waren. Je weet natuurlijk niet hoe er achter je rug om wordt gesproken over jou, maar dat zegt naar mijn mening meer over die persoon zelf dan over jou of mij.

Nog eventjes meid en dan hebben wij ze ook! Zal psychisch wel even wennen zijn als daar ineens wat zit, haha! Denk dat we ons veel vrouwelijker gaan voelen uiteindelijk, want dat gevoel heb ik nu niet volledig dankzij mijn 'erwtjes'.

Groeten uit het hoge Noorden! :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Lelie,

You're absolute right girl!

En idd ik hoop dat ons zelfvertrouwen een boost krijgt, we mogen wel oppassen dat we niet naar voren vallen in eens! Hahaha

Wel spannend idd nog twee nachtjes woehoe heb er toch wel zin in stiekem.

Good luck girl denk aan je!

Groetjes vanuit het midden van het land!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.