Ga naar inhoud

Angelique243 : 20 september 2010 : Dr. de Blecourt : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Zo heb even je topic gelezen. Was na 'onze chat', ff niewsgierig geworden naar je verhaal.

Wel fijn dat jij je al zo goed voelt. Ik moet zeggen dat vandaag me ook wel goed afgaat. Probeer nu om mn pijnstillers af te bouwen.

En over dat feestje: ik zou inderdaad gewoon mn kliniekbh aan houden, is misschien vervelend, maar wat is nu een paar weken? Het belangrijkste is dat je borsten mooi en goed inkapselen.

Bij de bh die ik heb loopt een erg lelijke naad in de midden die je dor de kleding heen ziet. Baal ik erg van. T ziet er niet uit! :(

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik tramadol en ibuprofen 600. Deze 2 moet iedere 8 uur om en om innemen.

Neem iniedergeval vanavond nog een tramadol en wil dan ibuprofen 400 met paracetamol af proberen te wisselen.

Heb echt geen etenslust, volgens mij komt dat ook door die pillen.

Kan op mijn verjaardag(8 okt) nog geen normale bh aan. Maar ik vier t toch pas als mn dochtertje jarig is (22 okt) en dan doe ik dat harnas wel ff uit :38:

liefs

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi A70,

Die etenslust was ik de eerste 2 dagen na de operatie kwijt, maar nu eet ik weer als vanouds.

Ik heb gisteren mijn laatste meloxicam gehad, vanaf nu neem ik alleen nog paracetamol bij pijn.

Ben benieuwd of ik nog pijn zou krijgen.

Morgen moet ik weer werken, ik ben benieuwd hoe dat gaat.

Ik zou wel moe zijn 's avonds vrees ik.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen al?

jeetje, dat zou ik echt nog niet zien zitten!

Kan je al autorijden dan? Je werkte op kantoor toch? Doe iniedergeval rustig aan en nix forceren hoor!

Zelf werk ik met peuters: heel de dag tillen, bukken etc. Ben dus echt tot 4 weken na de ingreep vrij.

Zit voor 50% in de ziektewet en de andre 50% neem ik vrije dagen op.

Heb vanmorgen nog een inbuprofen op (400 ipv 600) en zonet een paracetamol, is tot nog toe te doen. Ben benieuwd hoe t vannacht gaat, want dan heb ik t meeste last...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedenavond Dames,

Ik ga niks forceren hoor!

€even nog een vraagje ik had net hele erge steken in mijn linkerborst (had ik voor de operatie ook weleens), weten jullie waardoor dit kan

Komen? (Hart kant)

Ik vind dat soort dingen altijd eng, maar heb het meerdere malen al gehad.

Vroeger dacht ik dat het door een groeispurt kwam, maar dat kan nu niet meer hahaha

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedoel je dat het net lijkt of die steken in je hart zijn??

Dat heb ik voor mijn bv ook wel eens gehad.. Na mijn bv geen enkele keer meer!

Vond dat ook altijd eng, maar ik denk dat het bij mij kwam omdat ik teveel stress had

en mezelf teveel druk maakte om allerlei dingen..

Kan het bij jou ook niet van druk maken zijn? Als je het niet vertrouwt moet je gewoon contact opnemen met je kliniek of dokter? Succes morgen xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

ja het werken gaat prima, maar wel moe 's avonds!

En al drie dagen zonder pijnstillers... :136:

Wel mog steeds giga jeuk en uitslag van de bh.... :blink:

Zit nu ff met de kippen los in het hok :154: ff luchten.....

Mijn baas begreep het volkomen en maakt er zo nu en dan een lolletje over, maar op een leuke manier en van hem kan ik het wel hebben.

Nu zie je er ook nog niks van met dat kogelvrije vest aan heb ik op het oog een zelfde maat als met push up bh ervoor....

Ben straks benieuwd als ik in een normale bh zit.

:101:

Hoe is het met jou boobies?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.